Jump to content

Dor4U

  • פרסום הודעות

    15
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Dor4U

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. Dor4U

    תוסף דלק אקו סייב

    מצטער לקלקת את הציפייה, אבל אני ממש לא מקדם מכירות שלו, אלא באמת רוצה לדעת ולהחכים מהניסיון של חברי הפורום שמבינים דבר או שניים. גם לי נראה מאוד תמוה הסיפור ויותר מתיישב לי עם אפקט פלסיבו שמוסבר ע"י כך שהמשתמשים במוצר פשוט לוחצים פחות באגרסיביות ומופתעים לטובה מהחיסכון. תודה לכולם
  2. Dor4U

    תוסף דלק אקו סייב

    לא מדובר על התקן ששמים במצת.. בכל אופן הזלזול במוצר באמת מובן לי... פשוט אני מכיר אנשים שטוענים שזה אכן שיפר את צריכת הדלק שלהם, בהנחה והם לא שינו הרגלי נהיגה, אני מנסה להבין מה הטריק, במה זה יכול לפגוע, אולי יש דברים בגו וכו'
  3. היי, האם מישהו מכם שמע על/מכיר את תוסף הדלק Eco save? על פניו הנציגים מבטיחים חיסכון של 20-40 אחוז בצריכת הדלק, ועוד שלל הבטחות של זיהום נמוך לסביבה ו"ניקוי מערכת המנוע". לטענת החברה התוסף מקטין את החלקיקים שבדלק ובכך מגדיל את הנצילות שלו בבעירה. נשמע לי מאוד מופרך, בתור אחד שהוא לא מבין גדול.. ולכן אשמח לשמוע דעתכם, אם מכירים באופן אישי אז בכלל טוב. כמו כן, בהנחה ואכן מתקבל חיסכון בתצרוכת הדלק, על חשבון מה זה יכול לבוא באורך חיי המנוע והמשך הפעילות התקינה שלו לדעתכם? קישור לדף הנחיתה שלהם: https://www.eco-save.co.il תודה!
  4. אהלן, רציתי לדעת האם הורדת הילוכים ע"י בורר ההילוכים הידני( פיזו 3008) לצורך האטה במהלך הנסיעה, או בשילוב עם הברקס עד לעצירה, עלול לדפוק את הגיר / להעמיס עליו / לקצר אורך חיים? נתקלתי בעבר בבעלי רכבים שטוענים שהרכב גומר ברקסים בקצב גבוה, בלי קשר לכך אני מוצא את השימוש בבורר כנוח יותר ומסייע לי לא לסחוט את הברקס בכדי לקבל האטה נאותה במצבים מסויימים. תודה!
  5. אהלן, הרכב שלי תומך בAA והחיבור אליו עובד חלק, אבל, כשאני מפעיל את אפליקציית הווייז דרך AA קיים ניתוק של הGPS מידי כמה דקות, כך שה"חץ" שמסמן את הרכב בדרך על המפה הופך לנקודה שאיננה ממוקמת במיקום המדויק על המפה... התהליך הזה קורה כל כמה דקות ואז הווייז מתאפס על הדרך וממשיך בניווט. זו לא בעיית קליטת לוויון, כי כשאני מפעיל את הוויז בנייד מבלי לחבר לAA הוא עובד מעולה.. כנראה משהו בממשק ביניהם. מישהו נתקל? יודע איך ניתן להתגבר? תודה!
  6. Dor4U

    רעשי רוח קלים 3008

    אף תגובה? יש כאן המון בעלי 3008, לפחות לפי התגובות שקראתי בשלל השרשורים... אשמח להתייחסות! שבת שלום לכולם!
  7. אהלן, אז רכשתי את ה-3008 דיזל שלי והאמת שאני מבסוט עד הגג, אבל עדיין לא הבנתי אותה לחלוטין בחלוף יומיים בלבד... נושא ששמתי לב אליו ולא ראיתי הרבה אזכור לגביו הוא רעשי הרוח שמגיעים החל מ120 קמ"ש לערך, יכול להיות, די בטוח אפילו, שבגלל שהרכב כ"כ שקט במהירויות נמוכות יותר זה מרגיש לי קצת מוזר.. משיטוט קצר ראיתי שקיימים פתרונות שונים של גומיות לאיטום אבל מרגיש לי שזה רלוונטי לרכבים ישנים יותר שהטיפול מגיע עקב הבלאי בעיקר... אני צודק? יש עוד שותפים להרגשה שלי או שהגזמתי? מאמין שזה לגמרי בר הסתגלות וכנראה יעבור לי עוד שבוע, אבל תמיד טוב לשמוע עצה תודה!
  8. תודה על התשובה... מצב הרעידות אצלך השתנה לאורך חיי המנוע?
  9. כיוון שאני קצת לחוץ בזמן האספקה לצערי, אשמח לשמוע אם יש לחברים תובנות לגבי מנוע ה1.2 ליטר...
  10. תודה רבה לכם על התגובות המהירות והמועילות!! עכשיו רק נשאר לראות אם נותר במלאי הצבע והדגם המבוקשים, נקווה שמרפי לא יקום על רגל שמאל מחר בבוקר
  11. אפשר הסבר למה להעדיף את הדיזל בהנחה ו2500 ש"ח בשנה לא מאוד מטרידים אותי? מה לגבי אורך החיים של מנועי הבנזין? סליחה שאני קרציה, אני מנסה להבין עד כמה לא אטרקטיבי יהיה רכב בנזין עם 120 אלף ק"מ לאחר 4 שנים..
  12. אוקיי אז ככה, אחרי התלבטויות החלטתי ללכת על 3008. עשיתי לפני מספר שבועות נסיעת מבחן על דגם הדיזל 130 כ"ס ואתמול עשיתי על גרסת הבנזין 1.2 ליטר. אני מאוד מאוד חצוי, מצד אחד הנסועה שלי היא די משמעותית וצפויה להיות כ-30 אלפי ק"מ בשנה, לא התרשמתי לרעה מהרעש של מנוע הדיזל, אך כמובן שהבנזין נמרץ יותר ומאיץ יותר מהר מעמידה וזה כמובן מועדף. הבעיה שלי עם דגם הבנזין 1.2 ליטר היא הרעידות הקלות שיש בתחילת הנסיעה ביציאה מעמידה, על פי נציג פיג'ו וממה שקראתי ברשת הדבר מאפיין מנועי 3 צילינדר( ולכן לטענתו זה לא קיים בדגם 1.6 בנזין), אולם בפולו של אשתי, בעלת מנוע 1.2 טורבו, לא נחשפתי לבעיה כזו. מניסיונכם, סביר לחשוש שהתופעה הזו תחריף בעתיד? למשל כשהמנוע יהיה קצת יותר עייף לאחר שנתיים שלוש? כמו כן, עד כמה הדבר הפריע לכם(אם בכלל) בתחילת השימוש לעומת לאחר תקופה מסוימת, אני מניח שזה ממש בר הרגל אבל קצת הופתעתי לרעה מהרעידות האלו... עניין שני שיש לי איתו בעיה היא הבחירה בבנזין מול סולר על סמך הנסועה - בהתבסס על החישוב שעשיתי, מדובר בהוצאות נוספות של כ-2500 ש"ח בשנה עבור דלק בדגם הבנזין(חישבתי לפי 20 ק"מ לליטר בסולר לעומת 16 בבנזין), ההבדל הזה לא מרגש אותי במיוחד ואני מוכן לספוג אותו, במיוחד שעלויות הטיפול השנתיות טיפה יותר יקרות בסולר, מה שמצמצם את הפער עוד יותר...עד כמה יהיה בעייתי למכור רכב בנזין לאחר 3-4 שנים עם 120 אלפי ק"מ? זו באמת נסועה שעלולה לתקוע אותי חזק לדעתכם? עד כמה קצר אורך החיים של מנוע הבנזין בעקבות הטורבו? האם זה שיקול ששווה לי לקחת אותו כרגע לטובת שלב המכירה? בחנתי את צריכת הדלק של גרסת 1.6 ליטר בנזין וגיליתי שהבינעירוני זהה לגרסת 1.2 ליטר, הנסיעה שלי בעיקרה בינעירונית, האם לדעתכם באמת סביר שאצליח להשיג צריכה דומה בשני הדגמים? האם יש סיכוי לבלאי מוגבר של מנוע 1.2 המשמש בעיקר לבינעירוני לעומת מנוע גדול יותר שיתאמץ פחות, או שזה סתם רעיון דבילי שיש לי בראש? אני מאוד מבולבל כרגע ומתלבט כרגע בין שני דגמי הבנזין ודגם הסולר, אשמח לכל תובנה מעניינת שתוכלו לחלוק איתי. אגב, עברתי על השרשורים הקודמים בדבר ה3008, לא זכור לי שמצאתי אזכור לרעידות. המון תודה
  13. Dor4U

    מאזדה cx-3

    אני אכן שוקל ברצינות להמתין לcx30(הייתה לי לפני מס' שנים מזזדה 3, דגם 5 דלתות, ונהנתי מהנהיגה בה בכל דקה, הרבה יותר מאשר ברכבים יקרים יותר). אתם מכירים את נתוני האמת בדבר צריכת הדלק של מנועי הסקייאקטיב?( בהנחה וגרסת הx לא תגיע בשל מחירה הגבוה) נתוני היצרן מדברים על צריכה טובה של כ1 ליטר ל-17 ק"מ. לגבי פיג'ו, בעבר אני זוכר שעלו המון תלונות על ידי ישראלים כנגד הצרפתיות שעשו להם לא מעט צרות כאן( עלתה טענה, אולי מגוחכת, שהמכוניות האלו לא מתאימות לאקלים הים תיכוני, ריבוי התקלות בגזרה הזו באמת העלה תהייה..). האם זו סתם סטיגמה שדבקה בהן? האם היום כבר אין מקום לחשש הזה? המון תודה!
  14. שלום לכולם, מתעניינים ברכישת רכב בתקציב של כ-160 אש"ח, הרכב משמש אותי לנסיעה יומית של כ-150 ק"מ ולכן חשוב מאוד שיהיה נוח וכיף לנהיגה. מבחינת מראה ונתונים טכניים נראה שה-CX-3 עונה על רוב הצרכים. ההתלבטות היחידה שנותרה היא בגזרת הבגאז, אנחנו זוג צעיר שמתכנן להתרחב (לרוב לא נסיע אנשים מבוגרים מאחור, אשר הבנתי שבגזרה הזו יש בעיה ברכב), הייתי שמח לשמוע מכם אם לדעתכם הבגאז' מספיק גדול לנסיעת עגלה וציוד נלווה או שכדאי לכוון לרכב מרווח יותר? כמו כן אשמח לשמוע עוד תובנות על הרכב אם יש לכם להציע כאלו (הבנתי שגרסת 2019 מוצלחת הרבה יותר מהגרסאות הקודמות) חשבתי גם על Opel Grandland X - שגם עונה על הצרכים שלי (מהמעט יחסית שמצאתי עליו באינטרנט, ביקורת רכב בארץ וכו'), אבל מלחיצה אותי העובדה שלא ראיתי אפילו אחד כזה על הכביש, ואני חושב גם על הסחירות של הרכב בעוד מספר שנים...יצא לכם להיתקל? יש כאן במקרה בעלים של הרכב הנ"ל? אשמח לקבל קצת עצות ותובנות, תודה!
×
×
  • Create New...