Jump to content

חולה רכב#1

  • הודעות

    330
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

4,064 צפו בפרופיל

הנקודות של חולה רכב#1

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

128

מוניטין

  1. חולה רכב#1

    Car Play ופיז׳ו 3008

    אייפון לא אמור להוות בעיה ב 3008. חיברתי אייפון 5 עם גרסה עדכנית + כבל איכותי ועבד טוב. כנראה שיש לך כבל פגום.
  2. תתחדש, רכב יפה לטעמי. הייתה לנו פוקוס סטיישן שנת 2012 במשפחה, רכב מהנה, נותן תחושה די קלילה יחסית לסטיישן.
  3. חולה רכב#1

    Volvo זה רכב יוקרה?

    התייחסתי ל S. הבלבול כנראה נבע מכך שכתבתי "ס" ולא "אס". * אני לא יכול לערוך את ההודעה הראשונה, אשמח אם אתה תוכל לתקנה.
  4. כי פישמן לא התחיל בתור טייקון, ככה גם רוב בעלי העסקים החיים כיום, חוץ מאשר אלו שירשו את העסק מ-ההורים ( אהם אהם, זלקינד, עופר, אריסון...) כפי שאמרו לפני חברה בע"מ זו ההמצאה הכי טובה שיצרו אי פעם. יש לציין כי אפילו בעת איחוד תיקים אנשים לא ישכחו לך על החוב שהם מחקו, גופים ממשלתיים ימצאו דרך יצירתית לקחת את מה שאתה חייב להם בפועל.
  5. חולה רכב#1

    Volvo זה רכב יוקרה?

    @פבל אני לא מתפלא מה "איכות" הזאת, כפי שאמרתי "רכב יוקרה זה לא בהכרח סמל, אלא זה האיכות והליטוש שלו". כבר שנים שהיצרניות פועלות רק מתוך דו"ח רווח והפסד על חשבון המוניטין, ז"א שמה שמעניין זה יותר רווח ופחות מה ה Statement שלהן, וזה דבר גרוע בעיניי, כיצד ייתכן שיצרניות אשר הפיקו חלק מהמכוניות הכי טובות אי פעם הגיעו לאיכות כה ירודה ?
  6. חולה רכב#1

    Volvo זה רכב יוקרה?

    רכב יוקרה זה לא בהכרח כמה פיצ'רים יש באוטו, אלא זה תחושה כללית. בנסיעה האוטו אמור להרגיש מוצק על הכביש, ללא רעשי קרקושים, רעשי רוח וכביש נמוכים ככל האפשר. בפנים האוטו, החומרים אמורים להיות איכותיים והכל מורכב בצורה מוצקה. צריכה להיות תחושה שכל העסק הזה ירגיש טוב גם לאחר 10 שנים של נסיעות יומ-יומיות (מומלץ להתיישב ב מרצדס ס-קלאס כדי להבין). פרטים קטנים: נקישה על חלק כלשהו צריכה לתת הד של צליל מוצק ולא חלול, סגירה של הדלת צריכה להישמע כמו חלק אחיד שנטרק ולא של חלקים משוחררים שעפים. בנוגע למנועים, המנועים אמורים לספק חווית נהיגה חלקה, לא בהכרח חזקה. אם הוולוו עונה על הקיטריונים האלו היא רכב יוקרה. רכב יוקרה זה לא בהכרח סמל, אלא זה האיכות והליטוש שלו.
  7. חולה רכב#1

    עבודת שטח

    נתנאל ידידי, היום ישנם מספיק קורסים שיכולים לספק לי פרנסה מכובדת. לדוגמה: יועץ משכנתאות - קורס 3 חודשים קרוב ל 5,000 ש"ח עלות סוכן ביטוח - קורס של שנה וחצי. רישיון משאית 12 טון + רישיון למנוף - עלות כוללת 6,000 ש"ח ועוד הרבה מקצועות אחרים. אני מכיר אנשים שמרוויחים סכומים יפים מאוד מהמקצועות האלו. יש בחור מהאזור שלי שהוא סוכן ביטוח ותיק, כיום יש לו נכסים בשווי יותר מ 10 מליון ש"ח על פי ההערכות. אל תסתכל רק על עבודה ספיציפית אלא על השוק עצמו. תעשה קורס יבוא/יצוא - כמה חודשים בודדים אבל תקבל עוד תעודה ביד, מה רע ?
  8. אני ממליץ על מערכת מולטימדיה איכותית, כזו עם אפל קאר פליי או אנדרואיד אוטו. הנוחות של המערכת היא מדהימה בעיניי. בזמן נסיעה אתה יכול לראות את וייז במסך גדול יותר מהטלפון, מבלי לשים את הטלפון בתושבת מולך ולהסתכן בדו"ח. אפשרות שליטה יותר בטוחה על האפליקציות בזמן נסיעה. אם אתה ממתין למישהו אז תוכל לצפות בסרטים במערכת. לדעתי זה אחלה מכשיר, והוא יקל על החיים ויתן לך גם יותר כיף בנסיעה. מה גם שהמצלמה האחורית שימושית מאוד.
  9. חולה רכב#1

    עבודת שטח

    מה התחום שלמדת ומהו משך הזמן שחסר לך ? יש פה הרבה אנשים ואולי אחד יוכל לעזור לך למצוא עבודה ולהשלים את ההתמחות. כי אחרת אתה תשרוף שנה וחצי בלי להתקדם בתואר. דרך אגב, אני ממליץ על השלמת ההתמחות גם אם זה אומר משכורת נמוכה ממה שיש לך עכשיו. כי אחרת ההשקעה על התואר הלכה לעזאזל. תזכור שבעבודות שציינת, העבודה הנוכחית וההצעה אתה ניתן להחלפה בקלות. תדאג לייצור לעצמך ערך מוסף.
  10. מתוך סקרנות, בכמה אתה רוצה למכור את הסיטרואן ?
  11. חולה רכב#1

    עבודת שטח

    טוב, אז לפי מה שהבנתי אתה תצטרך לעשות את הרישיונות הבאים: רישיון מכונה ניידת - קורס של כמה ימים בודדים בעלות 2,000 ש"ח בערך. רישיון מלגזה - קורס של כמה ימים עלות מוערכת 1,200 ש"ח. לרוב ישתמשו במלגזה כדי לשנע משטחים. הבובקט יהיה לפינוי חומרים וטיטוא. שים לב כי ישנם הרבה מפעילי בובקטים עם ניסיון מוכח בענף, אתה מגיע לשם עם 0 ניסיון. בובקט זה כלי מסוכן מאוד, מפעיל לא מיומן עלול לעשות אסון במהירות רבה, לדוגמה: הרמת הכף והאצה במצב מהיר. מפעיל לא מיומן לא יתוגמל כמו מפעיל מיומן, אז אני מניח שהמשכורת שלך לא תעלה פעם אחת אלא בהדרגתיות, לפי קצב העבודה שלך. אמרת שאתה תהיה עובד קבלן, לעובד קבלן לא יהיה אופציות להתקדם בנמל אלא אם הוא מועסק על ידו. ז"א, שגם אפשרויות קידום אין לך. ד"א אגב, מה התואר שיש לך ?
  12. חולה רכב#1

    עבודת שטח

    במידה ותתחיל לעבוד בנמל, האם תהיה מחויב על פי חוזה לעבוד שם מס' מינימלי של זמן ? למשל: תהיה חייב לעבוד למשך מינימום שנה. אם כן, תדאג לבקש כמה ימי ניסיון בכדי להחליט. העבודה הנוכחית יש לך שעות נוחות אבל משכורת נמוכה. בנמל יש לך שעות פחות נוחות ומשכורת יותר גבוהה. ההבדל בין השטח למשרד הוא אכן גדול, במשרד כיום אתה מכיר את כל מה שצריך לעשות, בשטח מן הסתם תצטרך להתחיל מאפס באופן הדרגתי. כמו כן, לרוב בשטח יהיו תקלות שאיש במשרד לא יחווה.
  13. כמי שנהג הרבה מאוד קילומטרים על סיטרואן C4 דיזל משנת 2013, אני יכול לתת לך את החוות דעת שלי על האוטו: יתרונות: 1. הרכב נוח, מאוד נוח והמרווח הפנימי טוב מאוד. 2. המנוע חזק, אמין, יש לו מומנט בריא ואין לו בעיה להגיע למהירויות גבוהות מאוד. 3. יכולת גרירה גבוהה ותחושה של מאמץ מינימלי בעת גרירה, בהשוואה לג'טה עם מנוע 1.2 הג'טה הייתה נחנקת ואילו היסטרואן לא הנידה עפעף. 4. חסכון, אני נוהג רגוע והייתי מוציא מהרכב בקלות 19 ק"מ לליטר, בנהיגה אגרסיבית הכי גרוע שמצאתי היה 15.6 ק"מ לליטר. 5. פיצ'רים: בקרת שיוט, מערכת Start&Stop, אור בעת פנייה לסיבוב ועוד... 6. תיבת הילוכים רובוטית חד-מצמדית שהפתיעה לטובה, בעלת 6 הילוכים שתורמים לשקט המנוע במהירות גבוהה. ---------------------------------------------------- חסרונות: 1. הרכב מעט נמוך, כך שאם אתה לא נזהר אתה יכול לשפשף מדרכה. 2. רעש מנוע מחוספס במהירות נמוכה. 3. טלטול קטן בהתחלת נסיעה, כמו רכב ידני. ---------------------------------------------------- מבחינת עלויות, עלות טיפולים סבירה מאוד, לא קרו איתי תקלות מיוחדות. מוסך מורשה יבואן יהיה יקר, ולכן אני ממליץ על מוסך מורשה משרד התחבורה שיודע לטפל בהם. למוסך גבע יש מוניטין טוב. לסיכום: אחד הרכבים הכי טובים שנהגתי בהם. דרך אגב, הרכב עבר לקרוב משפחה שלי והוא עדיין מבצע את תפקידו נאמנה גם לאחר 280 אלף ק"מ, כך שמבחינת אמינות אין ממה לחשוש.
  14. פורסם היום שהתו הירוק "הקודם" תקף לעוד שלושה ימים. כתבה ב YNET
  15. אמרתי עולה להם יותר זמן --> זמן מבוזבז. הערת צד: אתה מכיר את המונח Time Is Money ? אני מכיר לא מעט אנשים שבכל שעה מרוויחים אלפייה בערך. כך שהם יעדיפו לתדלק אוטו "רגיל" מאשר לחכות חצי שעה במטען מהיר.
×
×
  • תוכן חדש...