Jump to content

חולה רכב#1

  • פרסום הודעות

    154
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

40 נייטרלי

אודות חולה רכב#1

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שלום, רכב קונים לצרכי נוחות, לנסוע בכיף ובבטחה. אני לא אקנה רכב מיני בגלל שהוא לא בטיחותי מספיק בעיניי וגם לא חזק מספיק (אברת' מיוחדת, גם עם 0 כריות אוויר אקח אותה, אני משוחד מבחינתה, 🙂) מי שיכול להוציא 300 אלף על מכונית ולא לחיות על קופסאות שימורים אז שיהיה לו לבריאות. בחירות בחיים זה עניין סובייקטיבי. אני מכיר אנשים עם רכבים כאלה שיסכימו איתך. יש תחושה של עליונות כשאתה נוסע ב s class ואתה רק רוצה לשמר אותה. היכולת להנמיך את רעש העולם כשאתה סוגר חלון, נוסע על 120 בנוחות וקלילות מדהימה ומקבל מסאג' בו זמנית, זו י
  2. האמת שיותר, גיל הרכב לא מעניין, מה שכן מעניין זה איך הרכב בנוי, האם חיפפו בבניה שלו או השקיעו ומה מצבו בזמן הנהיגה. ב.מ.וו סדרה 5 היא רכב מנהלים בעל יכולות ספורטיביות טובות (לא רוצה לפתוח דיון על זה, זו עובדה), ז"א רכב שמסוגל להתמודד עם מצבי קיצון בכביש כמו (Moose Challenge) ולהיות יציב במהירות גבוהה, מאוד 😁. ולכן אם סדרה 5 שנת 94' תהיה מטופלת ברמה טובה, כך שלא נחסך עליה שקל והיא עדיין קרובה למצב של יציאה מסוכנות, אני אבחר בה ולא באלטו. ואדים, אני כמעט איבדתי 3 מבני משפחתי בשל תאונה באוטו קטן, זו טראומה אשר לא אשכח אותה ולא משנה לי כמה האוטו חדש.
  3. אם זה וולבו "קופסא" מול אלטו, הייתי בוחר בקופסא מהסיבה הפשוטה שבשוודיה ארץ המוצא של וולבו ישנה בעיה קשה של איילים (או משהו דומה) שמנטרים בכביש, ולכן וולבו משקיעה אקסטרה בבטיחות כדי שלא תמות. יש רכבים שפשוט בנויים חזק יותר, ואני מעדיף לנסוע בהם מאשר בקרטון חלב. לא רק היעדר כוח, אלא אתה משקשק מהמחשבה שמישהו בטעות יסטה לכיוון שלך ותקרה תאונה כשאתה "לא עטוף" בפח. אולי כשיש נהג יחיד במשקל נוצה, במשקל נוסף הרכבים האלו יהיו עצלים אולי חוץ מהגרסאות הספורטיבית. אני לא חייב להסכים עם אנשים, כל דעה נאמרת מניסיון אישי ומתוך
  4. רכב מיני נועד לנסיעות עירוניות בכלי רכב קטן וחסכוני. הוא יסע ללא קשר למגדר של הנוהג בו. * לא קשור לשרשור אבל אני חייב להגיד שיש לי כבוד אדיר למי שנוהג בקרטון חלב הזה במהירות גבוהה 120 + . תמיד כשאני רוצה לעקוף ורואה אחד מהרכבים הקטנים במראה טס בשמאלי (ולמרות שאני לעקוף בבטחה) אני מאט ונותן לו את הכבוד להמשיך את העקיפה. איזה אומץ צריך בשביל לנהוג בקרטון חלב הזה ביום יום. בטיחות מינימלית (עזבו את דירוג יורו אן קאפ, בזמן תאונה לא הייתי רוצה להיות ברכב מיני, אלא אם אני על אופניים) מנועים קטנים ועצלים שבזמן סכנה לא יספקו את הסחורה (ראו ערך ר
  5. מה שבטוח זה שהוא מציע חבילה כללית מאוד טובה. 7 מושבים ויכולות שטח מגיעים בפג'רו ולנד קרוזר. הפג'רו כבר מיושן והלנד קרוזר יקר. בשיווק אגרסיבי, אפשרות לנסיעת מבחן גם בשטח, אני צופה שהוא יהיה רב מכר.
  6. פוזה יש, מנוע חזק יש, מחיר אטרקטיבי לסגמנט יש. מה שיכול לקבוע עכשיו הוא המרווח ל 7 מושבים. תוסיפו לזה את יכולות השטח האמיתיות והנה לכם רב מכר חדש.
  7. בשנת 2010 הושק דגם חדש של סדרה 5. האם אתה מדבר על הדגם החדש או הישן ?.
  8. סיפורים נחמדים, תמיד הפחידה אותי המחשבה לנסוע בכביש מושלג. אולי זה פחד מוצדק, ואולי זה רק מכיוון שאני רגיל לתנאים אופטימליים לנהיגה ברוב ימי השנה. בכל אופן, אני שמח ששניכם יצאתם ללא חבלות חמורות, אבל אלו בהחלט חוויות מדהימות.
  9. חולה רכב#1

    מימון ישיר

    בשמחה, תעדכן מה תהיה התגובה של מימון ישיר. כי יש מצב שגם אני אחליף את האוטו שלי בעתיד הקרוב.
  10. חולה רכב#1

    מימון ישיר

    שלום, לא משנה איפה רכשת את הרכב, מכיוון שמי שנתן לך את ההלוואה זה "מימון ישיר" ולא מגרש כלשהו. לכן הרכב משועבד למימון ישיר ולא למגרש ממנו קנית את הרכב. (המגרש בסך הכל היה מעין "מתווך" בינך ובין מימון ישיר). ז"א שאתה לא מחוייב למגרש ספיציפי אלא רק למימון ישיר. בנוגע להחלפת הרכב השלב העיקרי תחילה הוא הסרת השעבוד. הסרת השעבוד על הרכב - השעבוד יוסר כאשר סכום הכסף (ההלוואה שנלקחה) ישולם במלואו. * משמע שאין התחייבות על הרכב בלי שלב זה לא תתאפשר כל פעולה בשינוי הבעלות. זה מה שאני יודע, ואני לא רוצה להטעות אף אחד. אני ממליץ ל
  11. אני מאזור הצפון. לא מכיר סדנאות באזור המרכז.
  12. דיטיילינג פנימי + חיצוני (פוליש + אוטם צבע, לא ציפוי ננו) אמור לעלות בסביבות 1,200 ש"ח. צמיגים, יש הרבה מבצעים באינטרנט, גם על צמיגים איכותיים. כל הסיפור של השבחת הרכב לא אמור לעלות יותר מ 1,800 - 2,000 ש"ח. מה עוד שזו טויוטה קורולה והיא לרוב נמכרת קרוב (ולפעמים גם) במחיר מחירון.
  13. כנראה שהוא התכוון שלדיזל יש רעש במהירות עירונית יותר מהבנזין וזה יכול להפריע למי שרוב הנסיעות זה בעיר.
  14. לאורוס הרבה יתרונות אם תשים לב. הוא חזק מאוד, מהיר, פרקטי, גבוה כך שיתאים לרוב האוכלוסייה ולא לקומץ שאין להם בעיה שהתחת שלהם יעשה נשיקה צרפתית עם הרצפה בכל פעם שהם נכנסים לרכב. אני גם התאכזבתי בפעם הראשונה ששמעתי שיש רכב פנאי של למבורגיני אבל אח"כ הבנתי את הקונספט. אבל, חברת רכב זו חברה לפני הכל, תפקידה לייצר כסף כדי שלא תיכנס לחדלות פירעון, והיום הנישה של הג'יפונים מושכת הרבה מאוד אנשים אל החברות הנ"ל. למשל, בחור שרוצה רכב דיילי שיהיה נוח, מהיר, חזק, מאובזר ושאר השטויות יכול לבחור באורוס וזה יענה על כל הצרכים שלו, הוראקן לעומת זאת פחות.
  15. נכון, אבל לא צריך להשוות תפוחים לתפוזים. קרניבל מתחרה בסיינה ופסיפיקה. לא במודל 3, לא ב GTI וכו' קרניבל מיועד להסעת 7 אנשים בנוחות, במרווח גדול, מנוע חזק ותא מטען אדיר גם כשכל המושבים בשימוש. דרך אגב, ההגדרה שנתתי פוסלת לגמרי את קודיאק, סורנטו סנטה פה ודומיהם מכיוון שהם קטנים משמעותית ביחס למינוואנים מבחינת מרווח. אז תשווה את הרכב למתחריו.
×
×
  • תוכן חדש...