Jump to content

חולה רכב#1

  • פרסום הודעות

    78
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

18 נייטרלי

אודות חולה רכב#1

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני לא מכיר את הקקטוס אך יש לי היכרות טובה עם מנועי הדיזל של פיג'ו- סיטרואן. אלה מנועים טובים, חסכוניים אבל גם חזקים, אמינים מאוד. צריך לשים לב לטפל במוסך טוב המתמחה ברכבים אלה. טיפולים בפיג'ו 3008 שלי, טיפול קטן 800 ש"ח, טיפול גדול 1500. מאמין כי בקקטוס יהיה יותר זול. לגבי מנוע דיזל בשילוב עם גיר ידני, אני לא צופה שום בעיה או ליקוי. אפשר להגיד תתחדש ?
  2. פיג'ו 208 1.2 טורבו עם 110 כוח סוס, משנתון גבוה 2017-2018 יכולה להיכנס בתקציב. יש לוודא שהוחלפה רצועת הטיימינג (זו המחלה של המנוע) אמורה להיות קריאת ריקול לאוטו, עלות החלפה 2,000-2,500 ש"ח. היסטוריית טיפולים זה חובה לבדוק. מבחינת הגיר, זהו אוטומטי "פלנטרי" (משמע אוטומטי רגיל, לא רובוטי ולא שטויות) גיר מאוד טוב ואמין. כמו כן אתה יכול גם לבדוק את האחות הגדולה שלה ה-308 עם אותו המנוע. הצעתי את הרכבים הנ"ל מכיוון שרצית רכבים חסכוניים, אוטומטיים, ואמינים משנתון גבוה. אם אחשוב על הצעות אחרות אדאג להעלות אותם לפה. אני הייתי שוקל י
  3. שלום, עם צמיג במידה גדולה יותר (וחתך נמוך) אתה מן הסתם תבקר בפנצ'רייה יותר. לחבר משפחה יש סדרה 5 F10, הוא גם הרכיב עליה צמיג "רגיל" מידה 19 חתך נמוך, אני מאמין כי צמיגים רחבים ממה שאתה מתכוון להרכיב, אעדכן בהמשך. בכל אופן הוא גם נפגש עם בור שקרע לו את הצמיג ונאלץ להיתקע בצדי הדרך בכביש 6 עד שהבאתי לו גלגל חלופי. יום למחרת הוא חזר לרנפלט מידה 17 חתך גבוה, עכשיו הוא לא מפחד מבורות . מילה ממני, ג'נט 19 יותר יפה מ 17 או 18, אבל יהיה גם יותר רגיש, לדעתי ומכיוון שאין לך גלגל ספייר באוטו עדיף שתישאר עם רנפלאט מידה נמוכה.
  4. שלום, אם תוכל בבקשה לפרט מהן דרישותיך מהרכב נשמח לעזור לך. אנחנו פשוט צריכים הכוונה בסיסית. תיבת הילוכים: ידני או אוטומט. צריכת דלק: צריכים טווח בשביל שגם יכנס טוב לתקציב שלך ולא תיחנק מהוצאות האוטו. גודל האוטו: מיני (כמו סוזוקי אלטו), סופר מיני (כמו סיאט איביזה, פיג'ו 208), משפחתי (פולקסווגן גולף, טויוטה קורולה). נוחות זה עניין סובייקטיבי (משתנה מאדם לאדם)- לכן מי שימליץ על רכב שהוא נוח עלול להתגלות כנוקשה מבחינתך. אני יודע שרבים יגידו כי אתה בחור צעיר ואתה יכול להסתפק ברכב מיני, אבל מניסיון אישי שלי רכב מיני לא בהכרח מתאים לכל
  5. בני משפחתי עברו את גדר הביטחון. אני מודה ומתוודה כי בזמן שהחלפתי גלגל פחדתי פחד מוות שאיזה מטורף יבוא ויעשה ממני פנקייק, כי יש 3 נתיבים פנויים אבל משום מה אנשים נצמדים (לראשונה בישראל) לנתיב הימני ביותר.
  6. מחזק, לפני כמה ימים חברי משפחתי היו בכביש 6 ופתאום הצמיג נקרע, הם נכנסו בבור והצמיג איבד אוויר והם נאלצו לנסוע על צמיג ריק עד שהגיעו למפרץ בטוח. ברכב (ב.מ.וו סדרה 5) לא היה גלגל רזרבי (בגלל הרנפלאט) ובמקרה הזה פחית אנטי פנצ'ר לא עשתה דבר. הדבר הכי מציק הוא שנאלצתי להביא גלגל מהבית תוך המחשבה המתמדת שחברי משפחתי נתונים בסכנה בכביש מהיר. אכן צריך לחייב את יצרני הרכב לשים צמיג רזרבי. לי במקרה היו צמיגים במחסן, אבל למי שאין יכול להיתקע עם האוטו ולהיות תחת סכנה לתאונה או לחטיפה.
  7. ישן הוא לא. 49,000 ק"מ זה אומר 7000 ק"מ שנתי שזה כלום, קשה לי להאמין שתמצא אוטו עם ק"מ נמוך ביחס לשנה כמוהו. אני מאמין שאתה "מיצית את האוטו" ואתה כבר לא מתרגש ממנו. הבעיה פה היא לא האוטו אלא איתך. אני מאמין כי קנית את האוטו בגלל צורך ולא ריגוש, הרבה אנשים עושים זאת ואז נגעלים מהאוטו כי הוא לא מרגש. אם נפשית בא לך למכור, אז תמכור והפעם הזאת תקנה רכב באמת מהלב ולא מהראש, כדי שלא תיכנס למערבולת הזאת עוד פעם. דרך אגב, רכב בשביל הלב יעלה לך יותר כסף, אבל זה יתגמד ביחס לכיף שיהיה לך כשתראה אותו.
  8. תלוי מה התקציב והדרישות מהאוטו
  9. לפי המצב בכבישים, אכן חסר לנו מורים כמו @Taipan. למזלי, היה לי מורה טוב שהקפיד שאדע שאכיר את האוטו ומה החלקים בו, לא לפרטי פרטים אלא התמונה הכללית הרחבה. לדוגמה: בשיעור הראשון הוא לקח אותי למגרש חניה כדי שאכיר את האוטו, הוא ביקש ממני לכוון את המראות ואת הכיסא לבד ואז העיר כיצד לכוונם נכון. הוא הסביר גם מה תפקידם של החלקים במנוע, וגם היה מדמה "בריחה מתאונה", ז"א היה מבקש ממני לנסוע בהילוך שני במהירות 30 קמ"ש ומבקש ממני לסטות במיידי (כמובן במגרש ריק), וזאת לפני שעליתי על הכביש הציבורי, עברתי טסט ראשון.
  10. היי, לפני כמה שנים רציתי לקנות אוטו מלוקק מכונס נכסים (הכרתי את בעל האוטו אישית וראיתי קבלות על טיפולים). רציתי להציע עליו, אבל הכונס עשה קומבינה ומכר את האוטו לחבר שלו. בכלל לא התקיימה מכירה פומבית. הלקח מהסיפור הוא שחלק לא מבוטל מן העסקאות הטובות הולכות למכרים של הכונסים. זה הימור, אבל זה לא 50-50, יותר בכיוון של רוב הסיכויים שתאכל אותה!
  11. שלום, אני הייתי מחפש יד שנייה בן שנה או שנתיים על הכביש, ז"א רכב שעבר את ירידת הערך הקשה ועדיין תחת אחריות. אם יכולותיך הכלכליות איתנות, אתה עומד להחזיק את הרכב לכמה שנים ואתה חפץ ברכב חדש, אז במקרה זה רכב חדש מהחברה יכול להיות גם החלטה טובה.
  12. ראיתי, גם קיבלתי הצעה מאוטו אלגנס. הכיסוי שביקשתי היה ללא חורים, כך שיראה כמו המקורי. התוצאה אכן הגיעה דומה לפס הקטן שגולש לתוך ההגה, אבל לי זה לא הפריע ואף התאים להגה. הכיסוי לא השפיע על גודל ההגה הרבה, אולי כמה מילימטרים, לי באופן אישי ההגה הרגיש יותר טוב. הסיבובים בבית אורן יסכימו איתי, אךךך כמה שאני מתגעגע לשלדה של ה 3. איזה מטומטם הייתי...
  13. כן, התבנית של הכיסוי הייתה דומה באופן מפחיד לתבנית שהייתה קיימת על ההגה. ביקשתי שיתפרו על התבנית הקיימת כי הספוג של ההגה היה במצב יחסית טוב מלבד נקודה אחת של התפוררות בגודל כחצי ס"מ. ביצעתי תפירה כי היה לי כיסוי הגה שמולבש ולצערי כמעט עשיתי תאונה בגלל שהכיסוי החליק. וזה היה כיסוי שעלה לא מעט.
  14. הרכב המדובר היה ב.מ.וו סדרה 3 E90 שנת 2009 עשיתי רק את כיסוי ההגה ולא פירוק הגה וכולי.. התוצאה אכן הייתה משביעת רצון, בחרתי בתבנית שנראית דומה ככל האפשר לתבנית של ב.מ.וו. שחור מט אני קיבלתי הצעות של 800 לפירוק ההגה והשחלת העור לכל פינה, אך לטעמי זה היה יקר ולא שווה את ההשקעה. לכן חיפשתי סדנה טובה בעלת מוניטין טוב, עבודה איכותית ומחיר סביר.
  15. היי, הייתה לי בעיה דומה ברכב, היה תמיד משאיר שחור על הידיים והייתי תמיד צריך להסתובב עם ערימת מגבונים באוטו. אחרי טיפול דיטיילינג השחור נעלם אבל ההגה היה מתפורר. עשיתי תפירה של הגה בעלות של 400 שקל. נראה ומרגיש טוב יותר מכל כיסוי שמורכב. אחת ההשקעות הכי טובות שעשיתי לרכב. באותה תקופה לא נסעתי הרבה אבל זה הוריד לי מהפחד של לצאת לסופר ולקבל שחור על הידיים. במידה ואתה מעוניין אני יכול לשלוח לך את פרטי העסק שבו עשיתי את הכיסוי. אם כן תשלח לי הודעה בפרטי בבקשה
×
×
  • תוכן חדש...