טוב,
ראשית - מדובר על מנגנון סוויץ' של אופנוע, אשר ממוקם מתחת למושב (ולא על הכידון).
הבאתי את המנגנון מפורק מהאופנוע (וגם פירקתי את המנגנון מהמכלול של הסוויץ').
התיקון לקח כמספר שעות - השארתי את המנגנון בין 8 ל-9 בבוקר ובסביבות 11 או 12, התקשרו לומר שתיקנו אותו.
מה בוצע בתיקון - לא יכול לומר (השארתי והלכתי) - לדבריהם היה ניסיון של פריצה או חבלה.
עלות של 400 ש"ח.
אני לא יודע עם עלות התיקון יקרה או לא, אבל אם מסתכלים על התמורה (נשארתי אם אותו מפתח שמשמש גם לפתיחת מכסה מיכל דלק וגם לנעילת הכידון) - שווה כל שקל.
אשמח לענות על שאלות נוספות