שלום לכם,
קרתה לי תאונה:
האטתי לקראת רמזור ירוק שהבהב, ועצרתי בפס העצירה כשהיה כתום,
לאחר רגע קטן שמעתי צפירה ומכה.
צלמתי את האירוע את מי שנתקע בי (מיקום הרכבים, פרטי הביטוח)
רכבי ניזוק שמשה אחורית, פנס, גשר שילדה ועוד כמה פרטים,
ולרכבו לא קרה נזק.
דברתי עם הסוכנת ביטוח, היא הביאה לי מספר של מוסך ולשם נגרר הרכב,
לאחר כיומיים עודכנתי שהשמאי מטעם המוסך מכריז שהרכב טוטלוס וביקש צ'ק 1800 ש"ח על השמאות
מלבד זה קבלתי טלפון שרכב נמכר לפירוקיה ועלי לתת פרטי בנק כדאי להעביר לי 2200 ש"ח על הגרוטאה,
בנוסף לאמור, הביטוח של הפוגע שלח לי מספר תביעה
זו תאונה ראשונה שלי עם צד ג,
איך האירוע אמור להתמשך?
תודה רבה לכם על העזרה,
מדובר בסיאט איבזה 2012
הרכב קדימה, תקין.