Jump to content

yosi554

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של yosi554

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. מעולה, תודה רבה.
  2. הרכב משנת 2007, והטסט בפברואר 2026, האם צריך להביא אישור בלמים או אישור רכב מיושן? ברישיון רכב ששלמתי כתוב שצריך אישור בלמים, אך קראתי שרכב שמעל גיל 19 צריך אישור רכב מיושן...
  3. אכן השמאי הכריז טוטאל לוס לאיביזה, ומשום מה קבלתי טלפון מפירוקיה שאקבל מהם רק 2200 ש"ח, אני לא יודע מי גרם ליצירת הקשר עם הפירוקיה, האם זה מהביטוח של הפוגע? כל המצב הזה נראה לי מוזר ומעלה לי תהיות איך זה אמור להתנהל... כי מצד שני רק היום הסוכנת ביטוח הביאה לי טפסי תביעה לצד ג' של הפוגע, אז למה כבר הפירוקיה לקחה את הגורטאה אם עדיין לא סודר התביעה? אשמח להסבר של בפועל מה קורה בעת תאונה כמו המקרה שלי שמשהו פוגע ברכבי, איך זה מתנהל... האם סדר הפעולות נכון? תאונה>מודיעה לסוכן ביטוח>מזמין גרר למוסך שהסוכן מציע>שמאי מטעם המוסך בודק את הרכב>שמאי נותן תוצאה טוטלוס>פירוקיה לוקחת את הרכב>תובע צד ג' ע"י הסוכן ביטוח>מקבל עד 30 יום את מחיר המחירון של הרכב m3x7r3m3 אכן יש לי רק ביטוח חובה וצד ג
  4. שלום לכם, קרתה לי תאונה: האטתי לקראת רמזור ירוק שהבהב, ועצרתי בפס העצירה כשהיה כתום, לאחר רגע קטן שמעתי צפירה ומכה. צלמתי את האירוע את מי שנתקע בי (מיקום הרכבים, פרטי הביטוח) רכבי ניזוק שמשה אחורית, פנס, גשר שילדה ועוד כמה פרטים, ולרכבו לא קרה נזק. דברתי עם הסוכנת ביטוח, היא הביאה לי מספר של מוסך ולשם נגרר הרכב, לאחר כיומיים עודכנתי שהשמאי מטעם המוסך מכריז שהרכב טוטלוס וביקש צ'ק 1800 ש"ח על השמאות מלבד זה קבלתי טלפון שרכב נמכר לפירוקיה ועלי לתת פרטי בנק כדאי להעביר לי 2200 ש"ח על הגרוטאה, בנוסף לאמור, הביטוח של הפוגע שלח לי מספר תביעה זו תאונה ראשונה שלי עם צד ג, איך האירוע אמור להתמשך? תודה רבה לכם על העזרה, מדובר בסיאט איבזה 2012 הרכב קדימה, תקין.
×
×
  • תוכן חדש...