Jump to content

RS

  • פרסום הודעות

    12,630
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

24 נייטרלי

1 עוקב

אודות RS

  • דירוג
    כותב הרבה. מאוד.

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    טרמינל 3, נתב"ג.
  • איזה רכב יש לך?
    Clio RS Trophy & Ateca Xcellence
  • תחביבים
    רכב, תעופה, מחשבים וצילום.

צפיות אחרונות בפרופיל

3,716 צפו בפרופיל
  1. מעבר ל GTI הידנית, יש גם קליאו טרופי כפולת מצמד.
  2. איטלקי - מחורר. סיני - חלק מחורר, חלק עם שקעים/גומות.
  3. לגבי ברמבו, אם החלטת ללכת על האקסטרה שלהם, דע לך שיש יצור איטלקי ויצור סיני. תוודא היטב שזה מיצור איטלקי, הפערי איכות עצומים.
  4. סט אפ מוצלח הוא השילוב של דיסקים DBA ורפידות אנדלס. עובד מעולה אצל חברים בשלל רכבים. בנוסף, כמו שהמליץ חן, תשדרג את נוזל הבלימה שלך. יש מוטול RBF600, מוטול RBF660 ואת הקסטרול React. אני אישית עם ה-React, עובד מעולה ביום יום וגם במסלול. אתה יכול גם לשדרג את הצינורות הקדמיים לשזורים, זה בעיקר לתחושת דוושה נוקשה יותר.
  5. גיר רציף ורובוטי חד מצמדי.
  6. אם יש לך את היכולת, תכוון לשנתון גבוה ככל הניתן. סאן מרינו הייתה גרסת האיבזור מעל הסקורפיונה. היו לה - פנסי קסנון, ריפודי עור, גג פנורמי ומערך מתלים משודרג (דומה לשל ה"אסהאסה").
  7. שמן מקורי עולה כ-800₪. רפידות וצלחות קדמיות על קאליפר רגיל נא סביב 3-4K. אם זה סט קדמי על הקאליפר ברמבו זה סביב 7K. עלויות משוגעות משהו. ברוך הוא איש יקר. לי אישית לא יצא לטפל שם באבארת. לאיזה שנתון אתה מכוון?
  8. היו לי 2, סקורפיונה 'אסהאסה' 15 וטוריזמו 17. ה-15 הייתה קשיחה למדי, לא בדיוק דיילי אידיאלית. ה-17 הייתה עולם אחר לגמרי בנוחות, בכיף ובאיבזור. לא יודע לאיזה שנתון אתה מכוון בדיוק, חשוב שתדע שעד 13 הנוחות זהה לשל קרש גיהוץ. ב-15 בוצע עדכון ריכוך לייט נוסף למתלים. ב-17 עם המתיחת פנים (S4) בוצע שיפור נוסף והוא בעיני המהותי מכולם. ביטוח היה די סביר, לא משהו חריג. אם תתקל בבעיה, אשמח להפנות אותך אל הסוכן ביטוח שלי, הוא מבטח חלק ניכר מהאבארתים. לגבי עלויות האחזקה, לא זולות בכלל - בטח דרך מוסך מורשה. גם בדרך אוטואיטליה לא יהיה לך זול מהותית, אם בכלל. תמחור החלפים גבוה להפליא.
  9. ה-GTI PP אל מול הקופרה פחות מלהיבה, גם התמחור היה יחסית גבוה. i30N לפי הידוע לי אזלה מהמלאי וממתינים ליבוא המתוחה וגם גרסה עם תיבה רובוטית 8 הילוכים. 308GTI אין כבר כמה חודשים טובים. היא גם כן עברה איזה רענון עיצובי קל, רק שלא ברור האם תיובא ארצה או לא. נ.ב, התכוונת ללובינסקי, לא קרסו 😉 לגבי המגאן, צר לי ממש לשמוע. חבל שלא ניסית שוב להתעקש מול נציג המכירות על נסיעה. בכל מקרה, תתחדש ותהנה! 🏁
  10. ידוע לי שהתמחור היה אטרקטיבי ומפתה בהחלט. הייתה לנו קופרה 300 ידנית (סטיישן!) בגרמניה וזה היה יופי של אוטו כחבילה - נוח יחסית, מרווח, חזק, פרקטי. העניין הוא שעוד כמה חודשים יגיעו מתיחת הפנים של האטקה קופרה והלאון החדשה, מה שמוריד מהעניין ביוצאת, לפחות עבורנו. אנחנו לבסוף נסגרנו על הקאפ החדשה. נשארים בצרפת 😅
  11. סתם מסקרנות, למה דווקא קופרה? תתחדש ותהנה!
  12. אחרי אלפי ק"מ בסנטרה, הפלוסים הם מרווח במושב האחורי-נוחות נסיעה נעימה ומזגן שמקפיא. בכל השאר היא פרווה לחלוטין. לא מצטיינת.
  13. די פשוט: ה-ASY5 הוא צמיג יותר יום יומי. נוח ורך יותר, שקט יותר. ה-F1 SS הוא צמיג עדיף למסלול. דפנות סופר קשיחות, תרכובת שונה ואחיזה עדיפה. רק קח בחשבון שכדיילי הוא רועש יותר ופחות נוח.
  14. די דומה למנגנון שיש בסדרה 3 הנוכחית. עובד מעולה.
  15. RS

    שרות קרסו - רנו

    מטפל בטרופי אצל הילוך שישי. אסי והחבר'ה שלו עושים הכל כדי שתצא מרוצה.
×
×
  • Create New...