Jump to content

RS

  • פרסום הודעות

    12,653
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

32 נייטרלי

1 עוקב

אודות RS

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    טרמינל 3, נתב"ג.
  • איזה רכב יש לך?
    Clio RS Trophy & Ateca Xcellence
  • תחביבים
    רכב, תעופה, מחשבים וצילום.

צפיות אחרונות בפרופיל

3,876 צפו בפרופיל
  1. למידה שלי, ה-F1 SS זו האופציה הכי דביקה שקיימת ובחרתי בו (אחרי המתנה של כמה חודשים טובים). בהשוואה ל-PS4 שהיו לפני כן (הגיעו במקור על הקליאו), ה-F1 SS מהווים קפיצה מהותית בהחלט (למעט פגיעה מסויימת בנוחות נסיעה ומעט יותר רעש). אצלנו רב הקבוצה עברה ל-SS וכולם מרוצים. בנוסף לכך, התמחור של הגודייר בארץ מעולה. הם זולים במעט מה-PS4 (ומניסיונם של חברים - זולים מהותית מ-PS4S).
  2. יש הטוענים שאדפטציה תלויה במספר הנעות הרכב (15-20) ויש הטוענים שאדפטציה תלויה בנסועה (100-300). אני וחברים ביצענו צריבה יחד על דיינו. בסיבוב קצר ראשון מיד לאחר צריבה, הפער היה מורגש בצורה די סבירה ואף קצת מאכזבת. נאמר לנו לעשות כ-100/200 ק"מ על מנת להגיע למצב של סיום אדפטציה ואחרי כ-200 ק"מ בהחלט הורגש שינוי ניכר אל מול המצב שלאחר הצריבה. איך, מי ולמה זה קורה? רצוי לשאול את הטיונר. אני אנסה לדאוג לתשובה ברורה ומדוייקת מהטיונר.
  3. @dorsht אל תחשוש לגבי מכירה של אטקה, היא סחירה להפליא ואקזמפלר משובח ימכר גם מעל מחירון. קח בחשבון שיש יתרון מוחלט לרמות הגימור הבכירות (אקסלנס / FR). כנס לקבוצה של סיאט בפייסבוק, יש גם קבוצה של אטקה ואטקה קופרה. יש שם חבר'ה שהחליפו אטקה באטקה ויוכלו גם הם לספר לך מניסיונם. מניסיוננו האישי, האקסלנס הקודמת שלנו נמכרה ב-9K מעל מחירון (לוי יצחק כמובן), והיא נמכרה בכמה שעות, מבלי שפורסמה בכלל ביד 2 וכו'. היו מספר מכובד של פוטנציאלים על האוטו ולבסוף לקח אותה בחור שהגיע אלינו דרך מנהל מועדון סיאט. אימי שוקלת להתרענן ולעבור ל-FR מתוחה. על הנוכחית יש כבר רשימה
  4. @Krd אדפטציה מלאה לוקחת בערך 200-300 ק"מ. עוד קצת סבלנות ותרגיש את השיפור בשיאו. אחרי התוכנה, מה הנתונים העדכניים (בערך)?
  5. לגבי דוד, רב חברי קבוצת הקליאו ספורט עם תוכנות שלו והם ממליצים ומרוצים, למרות שלא הריצו על דיינו ולדעתי זה רצוי בהחלט. מניסיוני האישי אמליץ לך להתייעץ עם אלדד מ-2Race, הוא עובד עם Avon UK ואם תרצה גם יריץ לך על דיינו (בתוספת תשלום הגיונית). בנוסף, יש לך כמובן גם את דני מקסטיונינג, שהוא ללא ספק מהטובים במקצועו. שווה לבדוק גם מולו.
  6. אתה עוד אופטימי קלות. העלות הממוצעת היא סביב 4000-4200. אם יש לך עזרה מבפנים, תרד ל-3500-3700.
  7. יניב, זו תיבה זהה לזו שבפוקוס, הגטרג DCT250. מאמין שיש הבדלי כיול כאלו ואחרים. בדגמי הקליאו שאינם RS, ידוע על צרות עם המחשב גיר. חבר עם 1.2 נאלץ להחליף מחשב כבר ב-10,000 ק"מ 🙃
  8. לא ניתן לשיפוץ? לא חסר משפצים טובים בארצנו. בכל מקרה, דבר עם אלדר ותראה אם יוכל לעזור לך. קודמו סייע בהנחה נאה מאוד על גאנטים של קליאו טרופי עבור כמה חברים.
  9. נחדד - אתה יכול לפתוח הזמנה, הרכבים לא במלאי. רק תצוגות.
  10. ה-1.0 וה-1.5 משווקים עם גיר יבש, ה-DQ200 המוכר.
  11. הרכב נצפה בנמל לפני כמה ימים. יש תמונות שרצות בכל מיני קבוצות.
  12. גיר חלק? בהחלט, ביחס לזה של ה-500 הרגילה. עד המתיחת פנים הוא היה סביר וגם זו מחמאה. לאחר מתיחת הפנים, הוא הפך נעים ומהיר יותר. עדיפה התיבה הידנית ובפער עצום! בארה"ב הן נמכרות עם תיבה אוטומטית פלנטרית וחבל מאוד שבחרו לא להשתמש בה גם באירופה.
  13. השתנו הרמות גימור, השתנה מעט הפנים ונוספו מערכות בטיחות מתקדמות יותר. אחרי החגים יהיה לי יותר מידע 😉
  14. למיטב ידיעתי, אין בכלל אחריות מורחבת לגיר באטקה. כרגע אנחנו עם ה-2 שלנו ברצף ולא נתקלנו בשום בעיות עם הגיר, גם תחת עומס ומזג אוויר חם במיוחד.
×
×
  • Create New...