-
הודעות
324 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
הנקודות של f31
נהג צעיר (3/14)
111
מוניטין
-
איזה חברות מייצרות סניקרס נוחות איכותיות ולא ילדותיות?
f31 פרסם הודעה בנושא של davemustaine87 בתוך אוף-טופיק
Ecco: אקו Ecco נעליים אלגנטיות מעל הכל במבחר דגמים | Original's -
לא מכיר את הE-BOX, אבל במידה ואין כפתור ייצוא אנשי קשר - שווה לנסות לבדוק בעזרת Developer Tools של הדפדפן בלשונית ה-Network איזה סוג של שאילתת HTTP הדפדפן מבצע כאשר פותחים את דף אנשי הקשר. אם אתה מצליח למצוא שאילתה מתאימה, אפשר להשתמש בכלי כמו לדוגמא Insomnia/insomnium/postman כדי להתחקות אחר השאילתה. רוב הסיכויים שהתשובה שתתקבל תהיה בתצורת-JSON, וכך אפשר יהיה לייצא את המידע (לשים לב אם יש Pagination). במידה והשאילתות מוחבאות\מסובכות או לא מובנות, ניתן להשתמש גם במשהו כמו Selenium.
-
בטח בשביל להרכיב חלון צד צריך להוריד גלגל, לפרק פגוש ולנתק את המנוע מגבים. 🫣
-
בגרמניה ישראלים יכולים לשנות את סוג הויזה מבלי לצאת מגרמניה, פשוט מזמינים תור למשרד זרים המקומי של העיר בה הם נמצאים. לכן ישראלים יכולים להגיע ל-90 יום הרגילים ובמהלכם לחפש עבודה, לקבל חוזה ולהגיש את הבקשה לויזת עבודה\Blaue Karte. ניתן גם לחפש עבודה מרחוק, השלב הראשוני יתבצע לרוב בזום\טלפון והשני או השלישי כבר במקום. יש גם מעסיקים שעוזרים בהגשה ובחיפוש דירה וכו. מקור: BAMF - Bundesamt für Migration und Flüchtlinge - The EU Blue Card
-
ה"מיני" הללו היו רק מעטפת מפיבר גלאס ושלדת צינורות מתחת. דוגמא ממכירה פומבית: Mini Cooper Dealership Display Model | PCARMARKET והנה KIA לדוגמא: פעם אחרונה שעברתי שם עמדה שם EV6.
-
המשך לתגובה ממקודם: בגרמניה יש ויש תלוי את מי שואלים על מי נופלים, תלוי ברכב שנוהגים בו וכו כו. יש הרבה מצלמות ניידות - מותקנות בתוך רכב סטייל ברלינגו\קאדי, על חצובה ואו נגרר ממוגן נגד ונדליזם. בעיר, בכביש המהיר. לי אישית אין משהו בעד או נגד להגיד על המשטרה, עצרו אותי לבדיקה עם הרכב רק פעם אחת*, וזה היה אחרי חזרה מבילוי ב4 לפנות בוקר, קיצרתי את הדרך דרך אזור תעשיה, עצרו שאלו שאלות, ביקשו לבדוק ווסט, משולש, ערכת עזרה ראשונה - זה נותן להם הצצה לתא המטען וזהו בערך. לעומתי, דוגמא של שני מכרים: - מכר עם רכב צעירים זול - נעצר לעיתים תכופות לבדיקות וצריך גם לתת שתן (בדיקת סמים), הבחור סרגל.. בסצנת השיפורים השוטרים מחפשים, נטפלים, מורידים רכבים מהכביש עד לבדיקת בוחן למרות שהשיפורים ברישיון, וגם אם יוצא בבדיקה שהכל תקין, את עלויות הגרירה של הרכב למכון ואת האחסנה משלם בעל הרכב. - מכר שהיה לו רכב משופר בו הכל היה גם ברישיון היה נעצר כל הזמן לבדיקות והרכב הורד מספר פעמים מהכביש עכב "חשד" של השוטר והוחזר ע"י הבוחן שבדק את הרכב. קנה לאחר מכן WRX STI סטוק ואמר שגם אי אפשר לנסוע ברכב כי כל הזמן נעצר לבדיקות ולכן מכר והיום נוסע ברכב מן המניין. * לא כולל את הפעם שנעצרתי לבדיקה ע"י המכס הגרמני אחרי מעבר עם רכב מהולנד לגרמניה.
-
כן כן. לשם השוואה נקח את צפיפות המצלמות לקמ"ר. אולי לא הכי מוצלח, כי ההשוואה לגרמניה תלויה בהרבה דברים - מדינה פדרלית, מחוז וכו... כדי לפשט את הדברים: לקחתי את גרמניה ככלל והשתמשתי במידע של חברת סטטיסטה, כי לא היה לי כוח לחפש פרטנית בכל מדינה פדרלית את המידע. התמקדתי רק במצלמות מהירות ולא כללתי את המצלמות הניידות (נגררים). בישראל לפי מאגר המידע הממשלתי מצלמות אכיפה (א-3) ישנן 60 מצלמות מהירות על שטח של 22,072 קמ"ר - מה שמייצג צפיפות של 0.0027 מצלמות לקמ"ר. בגרמניה לפי הסקר של חברת סטטיסטה לעומת זאת יש 4682 מצלמות מהירות על שטח של 357,595 קמ"ר - כלומר 0.0131 מצלמות לקמ"ר. הצפיפות של מצלמות המהירות בגרמניה גבוהה בערך פי 4.85 מזו שבישראל, אז אפשר להגיד שהאכיפה יותר מוגברת? אני לא בדיוק יודע איך לפרש את זה... באיזה מובן? הקנסות בגרמניה למשל נמוכים מאשר בהולנד ושוויץ.. אני מניח שהרתעה גבוהה יותר? בשוויץ זה ככה, בהולנד זה 4 קמ"ש.
-
אמנם מעל התקציב, אבל יש לי ניסיון טוב עם Saris Bones RS. השתמשתי במתקן על מספר רכבים ותמיד מצאתי את הכיוונון המתאים. העדפתי אותו על פני האחרים, כי ניתן היה לכוון את הרגליים כך שלא ישבו על החלון: https://youtube.com/V0sEflIiCQo&t=16 לא יודע אם עוד מוכרים כאלו, אולי ביד 2.
-
אני מתבייש לומר, כי תכננתי להחליף כל 15 אלף, אבל אני כרגע מחליף כל 30 אלף וטפו וטפו טפו 170K+ קילומטר שמן לונגלייף מקורי של במוו. כנראה אם רוצים להגיע ל400K אז אולי עדיף באמת.
-
אני חושב שההבדל מבחינת סאונד יהיה יחסית זניח אם להחליף את השרוך בוטיל לחומר איטום אחר. בכל מקרה רציתי להישאר נאמן למקור, עוד כמה שנים הבעלים הבא יכול לשים סיליקון כלשהו במקום, אם או יותר נכון כאשר זה ינזל שוב. 😅 זה משהו שהוא מחלה של BMW שהשרוך בוטיל מפסיק להיות דביק מספיק וצריך להחליף אחרי כמה שנים, אני החלטתי שאחליף דלת דלת לפי הצורך. אם מישהו יצטרך לסדרה F, אני אעלה מדריך עם תמונות.
-
אני יודע, במוו.... ¯\_(ツ)_/¯ מק"ט לדוגמא: 51487263413 BMW 51487263413 Schallisolierung Tür hinten links - LEEBMANN24
-
מקווה שעל הדרך שמת סרט בוטיל חדש וממליץ לבדוק אטימות בדלתות האחרות עם בקבוק מים לשפוך על החלון ולראות אם לא יוצא מאחורי הדיפון . החלפתי לא מזמן בF31 שלי את הספוג והבוטיל באחת הדלתות מאחור כי בתקופת הגשמים + אחרי שטיפה במכון גיליתי שם אמבטיה - פירוק דיפון צד, הרמת בסיס מושב, הרמת שטיח וייבוש. הזמנתי את הספוג של הדלת חדש, למקרה והישן לא ירד משהו - ירד יחסית לא רע, אבל החלפתי כי כבר היה חדש. נקרא Schalisolierung. עריכה: אצלי אפשר היה לראות סימני נזילות יבשות מתחת לדיפון של הדלת.
-
זכור לי שהקארינות הסמויות היו עם התקנה מאוד מעניינת של המכמונת מהירות בפגוש הקדמי, אחריה ההתקנות היו יותר "פשוטות".
-
הוא סבבה בדירות ישנות אבל בחדשות\משופצות הרבה פעמים הצינורות מים הם PEX, SP, שלל צורותיו השונות, "גיבריט" וכו... שלא יהיו ניתנים לגילוי עם הUniversalDetect... המסך מגע בסדר, אתה רק מגדיר בהתחלה את מה שאתה מחפש, סוג אחד או שילוב של 2 סוגים שונים ואז מחזיק רק בידית... יש לי מד טווח לייזר עם מסך מגע - לא ממליץ בכלל... במיוחד במקומות צפופים יוצא לי הרבה פעמים ללחוץ על כפתורי המסך בטעות...
-
זה חיסרון של כל מכשיר עם סוללות... כל המכשירים שיש לי - בין אם זה פלס לייזר או הגלאי, באחסנה ללא סוללות בפנים. הUniversalDetect שיש לי מציג אם זה פשוט ברזל או כבל חשמל - ובנוסף (לפי ההוראות) ככל שמעבירים יותר פעמים הוא מדייק יותר (סנטימטרים בודדים), רק עומק הוא לא מציג.