Jump to content

f31

  • הודעות

    251
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

75 נייטרלי

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    שחור
  • תחביבים
    קריאה בפורום

צפיות אחרונות בפרופיל

599 צפו בפרופיל
  1. תזמין משהו כזה מסין באחת מפלטפורמת המכירות אונליין האהובה עליך, ואז תוכל להשתמש בכל מקלדת שנפשך חושקת בה ועדיין יהיו לך מקשי מאקרו. עריכה: הנה יש גם כזה ואפילו יש עם יותר מקשים: והנה אולטימטיבי למתכנת המתחיל(Copy Pasta):
  2. מקלדות מכניות הן יחסית גבוהות ודורשות לרוב הסתגלות, אבל צ'רי הוציאו גם סוויץ' low profile:
  3. אם מעניין אותכם לנסות Ghosting וKey Rollover https://www.microsoft.com/applied-sciences/projects/anti-ghosting-demo עריכה: דוגמא מהמקלדת שלי, שמתי את הטלפון על המקשים ולחצתי:
  4. לי יש את ה Corsair Strafe RGB עם סוויצ' - MX Silent, הם מאוד דומים ל MX Red אבל מעט יותר שקטים, כמובן לא שקטים ברמה של מקלדת ממברנה. קניתי ספציפית אותה כי בזמנו חלקתי חדר עבודה עם מישהו רגיש לרעשים והסוויצ' MX Silent היה אקסקלוסיבי ל - Strafe RGB. המקלדת עצמה מאחורי המקשים מפלסטיק, בפנים הBackplate ממתכת. יש לה משענת יד נוחה, אבל אין לה מקשי מאקרו(לא הרגשתי שהם חסרים, כיוון שיש לי מקשי מאקרו על העכבר). אני סה"כ מבסוט מהמקלדת, מרגישה איכותית ונוחה להקלדה. אבל אני חושב שהמקלדת הבאה תהיה עם Faceplate ממתכת, אבל עוד לא סגור על זה (ובנוסף כנראה יקח זמן עד שאצטרך להחליף). אגב אם אני זוכר נכון ניתן לקנות מין מקלדת מקשי מאקרו קטנה בנוסף לרגילה.
  5. ללמוד הקלדה עיוורת ואם ממש ממש צריך תדפיס לך Cheat Sheet עם Layout עברית עם המיקום של האותיות\סימנים ושים לך בצד. סוויצ'ים של Omron קיימים בכל עכברי Logitech שתיקנתי במשך השנים, והם תמיד אחרי כמה זמן מפסיקים לעבוד כמו שצריך - דאבל קליק וכאלו. ובכללי ממליץ לחפש מקלדות עם סוויצ'ים של Cherry MX, עובדים מעולה ללא בעיות (גם אחרי כמה שנים של Gaming). המקלדת שאני משתמש בה של Corsair, שרדה יפה 3 פעמים קפה ופעם אחת יוגורט דליל(כמובן עם פירוק וניקוי)....
  6. אני מבין את אכזבתך שיצרן אסייתי העז לזנוח את תיבות ה-4 הילוכים, הנעה קדמית, מנוע 1.6 ולייצר משהו מעניין יותר ממקרר על גלגלים. בכל מקרה, אני יכול להעיד על תיבת הZF 8HP שהיא מאוד חסכונית. הגעתי איתה עם 4 נוסעים ברכב בנסיעה בכביש מהיר לצריכה של 4.1 ליטר ל100 ק"מ. 🤷‍♂️ לפי הזכרון בנסיעות עירוניות בלבד ממוצע של 7 ליטר ל100 ק"מ. ולגבי המאזדה נשמע כמו שינוי מרענן, בנוסף לפי השמועות מנועי הבנזין הגדולים אמורים להיות חסכוניים כמו דיזל. 🧐 בנוסף יהיה מנוע דיזל חדש - בי-טורבו 6 צילינדר!
  7. תחזיק במצב בו זה מוציא מים עד שהמגב יעבור כמה פעמים.
  8. עכשיו תחשוב שכל המאפיה שמתפרנסת מהדברים האלה תאבד הכנסה. לדעתי זאת הסיבה האמיתית שלא מיישמים פה שיטות בניה מתקדמות. תחשוב שאם ירכיבו בניין מיחידות מוכנות שהגיעו ממפעל, וצריך רק לחבר בינהן, כל הקבלני ביצוע למיניהם לא יכלו לתקוע מחירים חזיריים על עבודה בינונית במקרה הממש טוב. אז בטח שטוב להם להישאר עם השיטות הארכאיות שלהם. אם זה עובד ומכניס לך כסף, למה לייעל. זה בדיוק כמו העליהום שהרימו פה נהגי מוניות כשרצו להכניס את אובר. פתאום הם הכי בטוחים, זהירים, המכוניות שלהם הכי תקינות, ורק אחוז קטן מהם מטריד מינית, וגם זה לא בכל נסיעה
  9. f31

    שנה על BMW M240

    נהנתי לקרוא ומחכה גם לעדכון! יש מצב שדילגת בסקירה על מצב ספורט ודיברת פה על ספורט פלוס?
  10. לדעתי פחות בעייתי לDPF שפשוט צריך טמפרטורה, אלא יותר לEGR שנסתם לאט לאט, אבל יש לזה פתרונות - אלקטרונית להשבית אותו או מכנית לסתום את אחד הצינורות עם בורג... 🧐
  11. ממליץ לעלות את העליות ברוורס כדי להוריד עומס מהמנוע עקב יחס העברה עדיף.
  12. זה שיפר מאוד את איכות החיים, פחות כאבי גב בנסיעות ארוכות, לגבי רעננות לא יודע אבל מתעייף פחות בנסיעות ארוכות ולכן צריך גם פחות הפסקות. במנהלים אפשר לכוון: זווית הטיה, כרית בגב, תמיכה צדדית, עומק מושב (תמיכה לגומץ?).
  13. f31

    רכב לחתונה

    תמורת 5.80 ₪ אפשר להגיע לחתונה במרצדס OC500 ולא איזה c180 במחיר מופרז
  14. הבנתי מהשרשור שמומלץ להתחיל תנועה בהתנעת הרכב בהילוך ללא מצמד עד שהרכב יקפץ לכדי תנועה כדי לא לפגוע במצמד ולעצור בעזרת כוח הכבידה וההתנגדות הטבעית של הצמיגים בלי ללחוץ על דוושת הבלם והמצמד כדי לא לפגוע ברפידות ודיסקים - בקיצור הדוושה האמצעית והשמאלית מיותרות?
×
×
  • תוכן חדש...