Jump to content

dorosen

  • פרסום הודעות

    614
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות dorosen

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    תל-אביב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. רק לתקן, צוות המייסדים לפני ניר, הם שלישייה של יזם סדרתי (אבישי), איש פרודקט חזק (גיג), ומתכנת חזק (נדב), ניר (הנשיא) הצטרף כרביעי ברגע שהיה צריך אופרציה - זה ממש לא הוא עשה לבד.
  2. אכן, יש לך שתיי אופציות - קשה וקשה יותר, לעומת הגולף שם יש גם מצב רך. מכרתי כדי לעבור לאוטומטי, וכי אני מחליף פעם בשנתיים.. מאז כבר אפילו החלפתי שוב, לגולף GTI (אוטומטית)
  3. הייתה לי פולו GTI ידנית 2016 עם מתלים אדפטיביים, לא הייתי מחפש את המתלים - נראה לי היו רכבים ספורים ובדגם הזה בניגוד לגולף הם נותנים אופציה להפוך לנוקשים יותר במקום לאופציה רכה. המחיר נשמע לי גבוה, לא מודע למחירון.
  4. לפני ~20 שנה, נסעתי עם אבי לאסוף מהחברה יונדאי אלנטרה חדשה, אבי נתן לי להוציא אותה מהסוכנות ביהוד והוא אחרי עם הרכב הישן, נכנסתי לתחנת הדלק 200 מטר ולא ראיתי עמוד קטן וכופפתי את הדלת והכנף.. הרכב היה בן אולי 15 דקות.. הסתובבנו וחזרנו לסוכנות שיש בה גם מוסך
  5. לי הייתה התלבטות בין האחים הגדולים לפני שנה וחצי, סקודה קארוק ו3008, בראייה לאחור אני חושב שאי אפשר להפסיד עם הפיגו החדשות. מה שכן צריך לבדוק מבחינת כיסאות/נוחות כי הפיגו מרגישה קטנה, לא יודע להשוות לקאמיק לא ישבתי בה. אם מדובר ברכישה ולא ליסינג יש גם הבדל באחריות לטובת פיגו, ואם מסתכלים על ה3008 שאולי תשליך על ה2008 אז שמירת הערך גם לטובת פיגו.
  6. לא הייתי מתקרב, יש מספיק מהדגם הזה מליסינג. היה לנו במשפחה בעבר פיאט פונטו שעבר הצפה, זה היה בור ללא תחתית שהתחיל רק כמה שנים לאחר ההצפה.
  7. לא מסכים איתך.. אני רוצה להנות מנהיגה והייתי בעלים של קליאו ספורט 172, פולו GTI, קליאו RS ועכשיו GTI PP, הVAG ממש לא רק לקו ישר, זה כמו להגיד שאלפא מחלידה, עוד מימי האיביזה קופרה שניי דורות אחורה. מה שכן כל אחד מגדיר אחרת הנאה מנהיגה והדבר לא אבסולוטי, לא כולם יוכלו להבחין בנהיגה מזדמנת בשוני בין הרכבים, לפי הדרישות של פותח השירשור יש עוד דרישות מלבד טהרנות נהיגה ספורטיבית.
  8. הייתי באותה התלבטות בדיוק והלכתי על הGTI PP, מבסוט מאוד מההחלטה, אם אתה לא מתכוון לנסוע למסלול המגאן לדעתי פחות רלוונטית.
  9. לי יש ביטוח פרטי שנותן איבחון מהיר תוך 48 שעות בהרצליה מדיקל סנטר, השתמשתי גם לCT וגם ל MRI, התורים ברמת המיידי.
  10. אני יודע ששניכם עם רכב זהה ועם מדבקות, יכולים לשתף עלויות? (אפשר גם בפרטי) עלות המדבקה לכל הרכב יכול להגיע ל10-15, זה שומר על הצבע מפני שריטות קלות ושיפשופים. כמובן שלא בטוח שזה כלכלי ועדיף לקחת סיכון ולתקן במידה הצורך - אבל לדביל כמוני, מעדיף לישון בשקט בלילה שאני יודע שפתיחת דלת/שיפשוף קטן בחנייה לא ישאירו סימן.. מעבר לזה שלצביעת חלק יש משמעות מסחרית בעתיד.
  11. יש בעיית סחירות, לקח לי כמעט חודש למכור וכמעט לא היו טלפונים, במקרה הגיע מישהו שריסק בדיוק כזו ורצה עוד אחת. את הפולו מכרתי בזמנו בכמה שעות במחיר שרציתי, ולוי יצחק הרבה יותר ״עדין״ עם vw. לגביי יחס היבואן, עדיין מחכה שיחזרו אליי בשביל נסיעת מבחן.
  12. צודק, אבל בגלל כמה סיבות, גם מחירון וסחירות עתידית, גם יחס של היבואן הורידו את המגאן מהשולחן. מסכים לגמרי, כלכלית לא ככ הגיוני אבל פסיכולוגית זה משתלם..
  13. אולי - חשבתי על זה הרבה, עוד לא הוכרז הדגם החדש (של הgti), לא יודע מתי יגיע, מה יהיה המפרט/מחיר, תגיע גרסת pp/לא תגיע, קיצר - כרגע זו האופציה הטובה ביותר בשבילי
  14. הרבה שנים אני חולם על GTI, נכון שהייתה לי פולו - אבל מהרגע שקניתי אותה הצטערתי שלא קניתי הגולף. לפני שנתיים בהחלטה פזיזה מכרתי את הפולו במהלך אימפולסיבי וכמעט פתחתי הזמנה על קופרה, בשנייה האחרונה ויתרתי ועברתי לקליאו RS. במהלך השנתיים עם הקליאו נסעתי מספר פעמים במסלול והרכב הוא באמת תענוג צרוף - אך ביום יום בפקקים של גוש דן, הקירקושים המעצבנים, אפס פינוק, וכל פעם שעוברת מולי GTI (גולף כן?) אני זורק לאשתי - זה הרכב הבא שלי.. כל עוד הוא הגיע עירום לחלוטין לא היה שמץ היגיון להחליף ולהישאר עם אפס איבזור הרי זה אחד הדברים הקריטיים שמפריעים לי.. ובמיוחד להעדיף אותו על פני הקופרה המאובזרת למשעי
×
×
  • Create New...