ortes
-
הודעות
173 -
כאן מאז:
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
הנקודות של ortes
נהג צעיר (3/14)
17
מוניטין
-
ב Nc שהייתה לי, היית רואה ילד בן 5 על כסא בטיחות ומידי פעם בבקרים ילדה בת שנתיים שיושבת על הכסא עם הבן 5 ונוזלת מהכסא. אחרי כמה פעמים הרכב נמכר... רכשתי N20 בדקתי את האופציה ל brz לא יודע איך קושרים ילדים שם... צריך גמישות של נדיה קומנצי ועצבי ברזל.
-
ההמתנה לטנדר, לאחד כמוני שדיי אימפולסיבי בהחלפת רכבים ( לפחות בעבר ) זה ממש משמעת עצמית . בשביל משהו טוב צריך לחכות. הילדים גדלים, זה היתרון הנוסף. יש כמה בעיות, הפער יהיה ככל הנראה 70,000 ₪ לטובת ל.ק, בנוסף להזכירכם מרווח הגחון סביב 21 ס"מ, ככה שדיי ברור שחייבים הגבהה במיידי. הביטוח יותר יקר בכמה אלפים טובים. אגרת רישוי 5000 ומשהו לעומת 3,800 נראה לי. בהיילקס מבחינת תא מטען אני אשים סגירת גלילה לארגז, ככה שיהיה לי תא מטען סגור. הגודל חסרון אין ספק. הדור הנוכחי של ההיילקס נראה ממש זול ופשוט מבפנים, בזמנו הלכתי לראות ולא התאים. החדש כמו ל.ק מבפנים. בסוף, בתקציב שלי, אין יותר מידי אפשרויות, למי שרוצה חדש. רנגלר- ביטוחים יקרים, לא אוהב את ה 2,000 טורבו של אלפא ( חבר אמר לי שאם אבקש להזמין 3.6 לא ינפנפו אותי ) , סחיטה במוסכי יבואן.חזק מאוד בשטח. הרבה שנים רציתי. ברונקו- שתיין, יקר, אמינות קראתי לא משהו, מאוד אוהב את המראה, במחיר הגיוני יותר, הייתי אולי בוחן. לנד קרוזר- יקר, ביטוח יקר, הגבהה חובה, מאוד אוהב, שמירת ערך. פאגרו - אומרים שישוב לתחייה ויהיה רכב שטח קשוח. נראה אם ייצא בקרוב. בקיצור נשאר בשלי, נראה מה יהיה. תודה לכולם
-
איך mx5 תמכור כמו brz , שהיבואן מראש מזמין כמה חתיכות בודדות כל שנה ? אחד מביא 15 חתיכות, אחד 150... זכור לי שהדור השלישי nc נמכרה יפה מאוד. בסוף המוצר דיי דומה, 2 הרכבים לא מתאימים עם ילדים ( כל הכבוד למי שמצליח לקשור ילד בכסא בטיחות, עינוי ל 2 הצדדים ) רכב לנהג נטו. במידה שהייתה הקצאה טובה ומחיר זהה ל brz היה לדעתי תחרות. אגב תראו את ה mg קבריולט, עושה רושם שנמכרת לא רע ויותר יקרה ב 100,000₪ מהמיאטה. למיטב ידיעתי היבואן הזמין הרבה חתיכות. איזה סוגי אנשים קונים, דבר אחר... לא זכור לי שהיה גיול אי פעם למיאטה. שנה הבאה נקווה תצא Ne...
-
שלום לכולם, עדכון למי שלא ראה עדיין , טויוטה ישראל התחילו בשעה טובה לקדם את ההיילקס החדש. https://www.auto.co.il/articles/test-drives/first-drives/toyota-hilux-9th-gen/ צפי הגעה לארץ לקראת סוף שנה. אני עדיין נעול חזק על הרכב וגם אישתי, מה שיכריע זה נסיעת מבחן, לראות שהאישה יכולה להתמודד עם הגודל + שורת הנוסעים ( אין ציפיות גדולות + להבנתי אין מזגן, באסה )+ לראות שלא נסחפו עם המחיר יותר מידי. עדכון הבא לאחר נסיעת מבחן / הזמנה.
-
מתלבט ברכישת מאזדה מיאטה 2008 עם 300 אלף ק"מ
ortes פרסם הודעה בנושא של ranv.rv בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בזמנו שמכרתי, המחיר שפירסמתי היה לדעתי סביב 10-15 יותר ממה שנמכר בפועל. שווה לנסות. מה שבטוח , שצריך ללכת לראות , בטלפון זה לא יעבוד. " אח שלי יש לי 70 לבוא ? " פחות עובד לטעמי -
מתלבט ברכישת מאזדה מיאטה 2008 עם 300 אלף ק"מ
ortes פרסם הודעה בנושא של ranv.rv בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בתור בעלים לשעבר של מיאטה , שהייתה עם נתונים טובים יותר ונכתב עליה הרבה בפורום. ( הבעלים הקודמים כתב) לבקש אפשר גם 1,000,000 ₪ זכותו. השוק של המיאטות מאוד ירד בשנתיים האחרונות. הסיבות לדעתי : 1. אי אפשר לבטח במקיף. 2. אי אפשר לעלות בימינו למסלול, באופן רישמי. ( מידי פעם אפשר , בגדול צריך קשת ) 3. הרבה רכבים משופרים וצריך לעבור טסט בדרך לא דרך. 4.הרכבים כבר בני 20 אוטוטו , מה שאומר שטסט כפול. ( שוחד כפול ) מחיר ריאלי לרכב כפי שכתבת סביב 70,000₪ , האדון להערכתי לא יקבל יותר. -
אהלן שברולט קולרדו כחדש יקר מאוד מאוד. הדור הקודם אם אני זוכר נכון, היה בערך 100,000₪ פחות. לא סכומים שיכול להגיע אליהם. בנוסף, מדובר בשתיין דלק רציני ביותר. אם כסף לא הבעיה לוקח פורד רינגר רפטור בלי למצמץ, אבל לצערי עדיין לא יכול.
-
טוב אני מניח ששמעתם על החשיפה של הדור ה 9 https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/2026-טויוטה-היילקס-החדש-נחשף-חשמלי-דיזל-היברידי-ומימן המפרט עוד לא ידוע באופן סופי, יהיה המשך השקה בחודש הבא. מסקנות ביניים , הפרונט נראה מעולה, ממש שדרוג. העיצוב הפנימי נראה בהרבה יותר איכותי ומודרני, מזכיר לנד קרוזר. אבזור ביטחותי נוסף. בסרטון מסויים היה נראה שיש פתחי מיזוג מאחורה. לא ברור אם יש. מנוע + שילדה נשאר זהה. למעט שידרוגים לא גדולים. סך הכל כפי שנרשם, מזכיר מתיחת פנים ענקית ולא דור חדש. אני מניח שהרכב לא יגיע לישראל לפני יוני 2026 מה שאומר שהמתנה ארוכה מאוד. יש יתרון שהילדים יגדלו קצת. רכב יד 2 לא בא בחשבון. קראתי קצת על האמינות של מנוע ה 2 ליטר של הרנגלר + אחזקה במוסכי סמלת. ירד החשק. ברונקו יקר מאוד + אמינות גם לא שיא. לנד קרוזר דור קודם מיושן. בסופו של דבר, אני " נאלץ " להמתין להיילקס החדש. אנחנו סגורים עליו חזק. אישתי קוראת כתבות יותר ממני נכון זה נראה מריחה של הזמן, אבל השתנתה הפאזה שלי בהחלפת רכבים. הטנדר הזה יהיה איתי לעד. אז נמתין עוד קצת ....
-
תודה על התגובות. אנחנו סגורים על טנדר. ימים יגידו אם ההחלטה חכמה או טיפשית. לפחות אוכל להיות גנן או אינסטלטור בעתיד. יש התקדמות, לפי אתרי אינטרנט " יודעי דבר " ההשקה של הדור החדש צפויה בסוף נובמבר בתערוכת תאילנד. ( שעד לפני יומיים , לא ידעתי שקיימת תערוכה כזאת ) אני מניח שאם זה יהיה כך, הדור החדש יגיע לארץ סביב מאי. אעדכן שהרכב ייחשף רישמית. עד אז שנה טובה לכולם. אמן שהחטופים ישוחררו בקרוב. תודה לכולם !
-
תשמע בגדול אתה צודק. אבל, הילדים אצלי עדיין דיי קטנים ובאמת יש לי מחסום פסיכולוגי לקנות רכב שטח ישן. אני באמת חושש מהאחזקה וכל השיפצורים למינהם שעשו להם במשך השנים. בנוסף, הרכב המשפחתי היום הוא 2020. יהיה לי מוזר לקנות גם אם זמני רכב מ 2010. לגבי הטנדר, בגלל שלרוב באמצע השבוע, אנחנו לא הכי משתמשים ברכבים. אני נוסע עם אופניים בדר"כ לעבודה או עם היונדאי, אני פחות חושש מהסרבול היום יומי. עם ה c5 עשינו השנה כ 7,000 ק"מ הרכב סך הכל עם פחות מ 40,000 ק"מ ביותר מ 5 שנים. אבל אין ספק שמבחינת אורך הרכב של בערך 530 ס"מ , יהיה קשה לתמרן ביום יום. יחשבו שאני אינסטלטור... תודה
-
שלום, עדכון סטטוס. כאמור בזמנו החלטנו שנלך על ההיילקס, הדור ה 9 שאמור לצאת עד סוף השנה או תחילת 2026 בינתיים לא הושק הדור החדש. הלכתי לפני שבועיים לסוכנות טויוטה להסתכל על הדור הנוכחי. היה דגם סהרה בתצוגה. ( המהודר יותר ) המסקנות: 1. איכות חומרים דיי בסיסית , ההגה הזכיר לי את הראנקס 04 של סבתא שלי. ( אני מבין שהחומר בסיסי בשביל להיות עמיד לטווח ארוך ) 2. אין מזגן מאחורה. יש לי תקווה שבדור החדש יהיה. 3. מושב אחורי לא הכי נוח. 4. אהבתי את המרווח גחון שלפי המפרט עומד על 31 סמ. ( אגב בלנד קרוזר 21, לפני הגבהות ) 5. קוסם לי הארגז הפתוח. כבר מדמיין ששם שם ציוד. 6. מנוע כמו של הלנד קרוזר 2.8 דיזל. לסיכום: גם אם הדור הנוכחי היה מוצע באיזה הנחה טובה, לא הייתי רוכש. מכיוון שהרכב מתוכנן להיות אצלי הרבה שנים, מעדיף להמתין. אז אני ממתין יותר מתמיד לדור החדש. בקיצור שתראו פרסום על השקת הדור החדש, תחשבו עלי. אעדכן שנה טובה לכולם !
-
לאחרונה התחלתי לעקוב אחרי הערוץ שלך, המסקנה שלי שאתה תותח ! אחלה סרטונים, עריכה כיפית ודברים שכייף לראות. לא יודע אם אתה מתפרנס מזה או בשביל הכייף, אבל יש עתיד ! תודה
-
הסכום הוא אינו מדוייק. מדוע, כי בכל גיפ מהרשימה, ארכוש את דגם הכניסה, נגיד כיום רנגלר עולה 380,000₪ לפני הנחות ותוספות... אז עליו הייתי הולך . ברונקו ביג בנד אז 410,000₪ סכומים מטורפים. בגלל זה רוצה היילקס. גם פה יש התלבטות אם גרסת סהרה או אדוונטצר. בכל מקרה זה יהיה המנוע 204 כ"ס , אבל אחליט בהמשך איזה גרסה. ארכוש רק חדש. אולי אני רואה יותר מידי דיסקברי, אבל יש לי פנטזיה שהרכב יישאר דורות במשפחה . ( כמו אצל אחיינו האמריקאים ) 2 ילדים. הסוזוקי יופי של רכב, אפילו חשבתי עליו. בגלל שהגיפ / טנדר יהיה רכב מרכזי, אני לא יכול להחזיק סוזוקי 2016 ( נראה לי שנה אחרונה שגיפ אמיתי ) ולהסמך עליו כרכב מרכזי. אני בקונספציה מודה. להחזיק 3 מכוניות לא בא לי. אין לי " ידיים " ואיך לי סבלנות לקומבינות טסטים, והופלה הרכב מוגבה, צמיגים, לא בשבילי... לא גורף מין הסתם שכל הרכבים " לא חוקיים ". הייתה לי תקווה שהגימני 4 מקומות תגיע לאירופה וזה היה בול בשבילנו. חצי מחיר ( פתאום 230,000 ₪ או כמה שהיה עולה, לא נראה כזה יקר, הזוי ) אבל עושה רושם שלא יגיע... קראתי לפני כמה שבועות את הכתבה. תודה רבה !
