למה לא להשתמש ב LAYA?
אפס אחוז עמלת עסקאות. מקבלים גם כרטיס פלסטיק אם רוצים. אפשר לחלוק ארנק בין אנשים - נהדר עם הילדים.
מה שכן, שער ההמרה קצת גבוה יותר
בסופו של דבר יוצא כמעט אחוז, בהתחשב בשער ההמרה שגבוה יותר.
בזמן העקירה רק הרגשתי את הרופא נלחם עם השן כל הזמן, כמה כח הוא הפעיל.
ושמעתי את הדיסק, איום ונורא הזמזום הזה
כאבים כמובן שלא כל עוד יש הרדמה.
אבל גם להחזיק פה פתוח 50 דקות היה פסיכי. בשלב מסויים הלסת התחילה לרעוד ממאמץ.
ולא חושב שיש קשר אם בחוץ או לא, תלוי במבנה השורש
אני רק יכול להגיד, שעקרו לי שיני בינה, ראיתי את סבתא שלי רואה כוכבים.
פעמיים השן הייתה חפורה עמוק בפנים, והשורש היה כמו עוגן, כלומר עם חצי עיגול, ככה שהיה צריך לנסר לי עצם בשביל להוציא אותה. כל פעם הרופא עבד 50 דקות. סיוט כזה בטיפול שיניים לא היה לי אף פעם.
אחכ גם אי אפשר לפתוח את הפה יומיים שלושה ככה, מכאבים, ואוכלים רק גלידות או מקש.
אבל זה מה שהיה אצלי, ואני מניח כל מקרה לגופו.
לא מקנא בך
בהצלחה.
מקסימה שמורה במצב מעולה, צבע אפור.
ללא תאונות.
168 אלף ק"מ, יד 2, מפרטי, גם הקודם מפרטי.
מטופלת ומתוקתקת, נוסעת חלק.
מחיר 69 אלף.
טלפון 052-6002724, ליאור, מרמת ישי.
אני אתן את הטיפ שלי איך להתייחס אליו - תחשבו שהוא העוזר שלכם. תנו לו בעיות והוא יפתור אותם, אבל תמיד צריך לבדוק אותו ולא להסתמך 100% עליו.
דרך אגב אני בא מתחום התוכנה, לפעמים אני נופל בשגיאות קומפילציה מעצבנות של סוגריים שאני יכול לשבת שעה ולא למצוא את החוסר, זורקים לו הכל ובשניה עבודה הוא משלים את החסר.
גם שיפור שאילתות הוא לא רע בכלל. אבל שוב כל פעם אני בודק אותו ולא מסתמך בעניים עצומות על התשובה.
הי,
מנסיון העבר שלי, לא עוזר כלום, הםן לא מבטלים.
לגבי התשלום, באמת לא פשוט העיניין, למזלי יש לי חבר שעשה רילוקשיין לאיטליה, נתתי לו את הדוח הוא גם הסתבך, והוא העביר למזכירה שלהם והיא הצליחה לבצע את התשלום.
ליאור.
אני מניח שקצת באיחור אבל בכל זאת:
בהמלצת הפורום קניתי מפזר חום של מולדת. לדעתי טעות - הדבר הזה מרעיש בצורה בלתי נסבלת, ככה שאני מוצא את עצמי לא מפעיל אותו.
במקלחת השניה ספירלה, עושה אחלה עבודה, וכמובן לא שומעים כלום.
ליאור.