Jump to content

bjlb

  • פרסום הודעות

    570
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

5 נייטרלי

אודות bjlb

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אי שם פה בסביבה

צפיות אחרונות בפרופיל

2,828 צפו בפרופיל
  1. תתנחם בזה שאחרי ששמים לך כתר, אתה מלך [emoji12]
  2. אישתי עשתה בכללית סמייל, הרמת סינוס פתוחה +השתלת עצם +שתל וכתר ב 15000. אין פלטינום. הרופא שניתח והרכיב את השתל רצה בפרטי מעל 20. הוא המליץ לבוא אליו לכללית. את הכתר עושה רופא אחר.
  3. שזה לא עובד הנורה בלוח שעונים דולקת
  4. למה זה כזה מעניין? זה נשאר דולק כל הזמן, זה פיאסטה 1.2, לא פררארי שאתה רוצה להתחרע במסלול ולבטל esp
  5. אצלי ז זה לא עובד ככה. טען אנשי קשר פעם אחת, בחיבור הראשוני וזהו. וגם במכשירים אחרים. אולי עניין של הרשאות שחסמת לו מהמכשיר? דרך אגב, ריקי שאתה מחובר, זה נותן לך גם להעביר שירים מלחצנים בהגה, מאוד נח. וגם לענות/לנתק שיחות. מה שדפוק זה שלענות/לנתק בלחצנים בהגה הפוך ממה שבטלפון....
  6. שאלו על המערכת המקורית, eli25, אתה הסברת לו על המערכת שמותקנת בארץ. דרך אגב, לא צריך לחכות לטעינת אנשי הקשר. אחרי שהוא מתחבר (עניין של שניות) לחיצה על דיבורית ואז מוזיקה וזהו.
  7. אולי לא יצא לך לראות שירשור שלי בנושא אחר שהתפתח לזה. אבל גם אני תדלקי בדאן במפרץ ובמשך חודש סבלתי מהנעת בוקר קשה ומנוע נחנק שהוא קר, עד שתידלקתי שוב במקום אחר, והבעיות נפתרו לחלוטין. לא קישרתי לתידלוק בהתחלה מיכוון שהייתה לי גם תקלה אחרת במקביל, וזה הקשה מאוד עלי להבין מה הבעיה. לא חוזר לשם בחיים - ועכשיו שאתה אומר את זה זה מחזק את דברי. אולי כדאי לעשות שירשור דביק על תחנות כאלו, שחברי הפורום יזהרו מהם? ליאור.
  8. פיאסטה 2014 אתמול נדלקה הנורה. נסעתי אולי 5 קילומטר על לתחנה. נכנסו 40 ליטר. לפי הספר רכב יש 42.
  9. שאני רכשתי את הרכב בסוכנות, הרכיבו את המולטימדיה בארץ כמתנה, ונתנו לי את הרדיו הישן בקרטון + הפאנל. שקנית את הרכב המוכר לא נתן לך את הרדיו הישן? אולי שווה לדבר איתו והוא שכח מזה וזה זרוק אצלו בבית.
  10. ראשית תתחדש - צבע לפנים - קניתי חדשה בזמנו ב 70000 ב 2014 ורציתי את הצבע הזה ולא היה. מבאס, לקחתי אפור. חסרון גדול שאני מתחיל לגלות עם השנים - איכות ההרכבה על הפנים, מהיום הראשון הדלתות נשמעות בסגירה כמו קרטון, ועכשיו בפנים די מקרקש כל העסק. חבל, לא מתאים לרכב גרמני. נוחות באמת ביינונית, אולי יחסית לסופר מיני אחרות היא סבבה, אבל לא משהו לרוץ לחברה לספר עליו. מנוע חלשלוש. עקיפות צריך לתכנן טוב מראש. מאוד נח וזול לטיפול ותחזוקה עצמית. בכלל אחזקה זולה - גם ביטוחים. לי המולטימדיה שהורכבה בארץ עדיין מחזיקה מעמד - וה BT מתחבר מעולה. לא הייתה לי שום תקלה במשך שש שנים חוץ
  11. יש לי תמיד מד לחץ מכני איתי בתא כפפות.
  12. אתמול החלפתי את הגלגלים הקדמיים באחוריים. נסעתי לתחנת דלק וניפחתי 36 מקדימה ו 35 מאחורה. (דרך אגב, אני מוצא שהמדים שלהם מכויילים מעולה, אף פעם לא יצא לי סטייה כמו שבד"כ הדעה הרווחת פה בפורום) אחרי 2 דקות נסיעה, הצג הראה לי בדיוק הפוך. שני האחוריים 36 ושני הקידמיים 35 (בתצוגה אצלי רואים לחץ בכל גלגל) מסקנות: 1. גם המד בתחנה מדוייק, וגם המד בחיישני רכב אצלי לפחות מדוייק. 2. אצלי מיקום לא מתעדכן אוטומטי, צריך איכשהו לאפס ולכייל את המחשב מחדש. (אשמח לשמוע אם מישהו יכול לתת מידע איך) תכלס לא כזה נורא, גם ככה אצלי כל הלחצים שווים בתכלס וצריכים להיות על 33. העיקר שיש הת
  13. אני זה שפתחתי את הדיון בשאלה אם זה יודע לבד או לא. התכוונתי שהמערכת אצלי עכשיו מראה במדויק איפה כל גלגל נמצא, לפני ההחלפה, לא הבנת אותי.
  14. המערכת יודעת מיקום מדויק של כל גלגל. לפני כמה ימים ראיתי שיש לי בורג בצמיג, וירד אוויר, אבל היה מספיק לנסוע לפנצריה. דקה אחרי שהתחלתי בנסיעה, קפצה לי התראה על לחץ נמוך בגלגל הספציפי. שהפנצר תוקן גם ראיתי את החיישן על הונטיל. הרכב אגב הוא ניסן מקסימה 2016. אז אם אני מחליף, המערכת תדע לבד או שצריך לכייל אותה?
×
×
  • Create New...