Jump to content

ProMeR

  • פרסום הודעות

    459
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות ProMeR

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    גודש במארק שש

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הבעיה היא שגם אם תשים 300 אלף שקל, ותהפוך את הרכב הזה מהתחלה ועד הסוף לגולף GTI, הוא עדיין לא יהיה גולף GTI, וברישיון לא יהיה כתוב גולף GTI. במצב כזה הרבה יותר זול ובטח שיותר חכם למכור את הרכב הנוכחי ולקנות GTI מקורית (אל תפחד, לא תמצא אחת לא מקורית, לא בארץ לפחות)
  2. זאת שריטה שנראה שלא חדרה את הצבע, תעביר על השריטה ציפורן ותבדוק אם הציפורן נתקעת, אם כן כנראה שפוליש לא יעזור אבל בהחלט יטשטש. אם הציפורן לא נתקעת אפשר לעשות פוליש וזה יעלים לדעתי. בכל מקרה זה משהו שלא הייתי נוגע בו. זה פשוט שטויות, שישאר לעין הרע וזהו
  3. הקרדיטים האלו מתייחסים למודל בלוטוס שמתחבר ל- OBD שנקרא OBDEleven. ואכן זה הפיתרון הכי טוב כי זה ה- Best value for money, VCDS / ODIS מצריכים כבל מיוחד שעלותו חוצה את ה- 1,000 ש"ח וגם אלו תוכנות פחות "ידידותיות" למשתמש ולכן דורשות מקצועיות. גם ב- OBDEleven יש אופציות שקיימות ב- VCDS / ODIS אבל זה עובד פחות מהר מטבע הבלוטוס.
  4. ProMeR

    גלאי רדאר - יונידן R7

    שום דבר לא עוזר נגד לייזר חוץ מוויז או משבש. ברגע שהגלאי מגלה לייזר, השוטר כבר תפס את המהירות שלך. הגילוי ברוב המקרים מיותר. אתה יכול לנסות להוריד מהירות אבל סביר להניח שהשוטר כבר תפס
  5. אנדלס מעולים אבל זכור לי שישנה בעיה כרגע בשיווק שלהם בארץ כי אין להם תקן, אולי אני טועה. צריך סט רפידות קיצוני, יש לברמבו (לא האקסטרה, משהו אחר). לא מכיר משהו אחר אז אולי תמתין לעוד תגובות.
  6. --- מפרסם עבור אבא שלי --- המהממת שלנו יוצאת למכירה: Skoda Superb Sportline 4X4 דגם: סקודה סופרב ספורטליין 4X4 שנה: 11/2017 (סוף 2017 עם טסט עד נובמבר 2021) בעלים קודמים: 01 ק"מ: 57,000 צבע: אדום נפח: 1984 סמ"ק טורבו גיר: DSG-6 הרטוב שהוכיח את אמינותו מאדם מבוגר והכי פדנט שיש, ללא תאונות, ללא מכות, ללא שפשופים, ללא שריטות, ללא דינגים בדלתות וללא תיקוני צבע או מכחול. הרכב במצב חדש לחלוטין מכל המשתמע מכך, שמורה בקיצוניות, חנתה בחניה מקורה בלבד ומעולם לא חנתה בין מכוניות (הרכב בבעלותנו מ- 9,000 ק"מ). היסטוריית טיפולים
  7. חברים שאלה הקשורה לנושא שלא ראיתי עליה שום תשובה חד משמעית בשום מקום, גם לא באתרי הליסינג השונים בארץ. רכב במסלול ליסינג פרטי, על מי נרשם??? על חברת הליסינג, או על האדם הפרטי שביצע את עסקת הליסינג? איך בדיוק אופן הרישום עובד? כלומר, נניח והרכב נרשם על חברת הליסינג, מה רשום ברישיון הרכב? מה אחוז ההפחתה במחירון? ואם הרכב נרשם על אותו אדם פרטי? אז מה? הרכב נרשם כפרטי מהתחלה והוא פשוט משועבד לחברת הליסינג? איך עובד ליסינג מימוני ומה ההבדל? אשמח לסדר בבלאגאן חחח
  8. ProMeR

    גלאי רדאר - יונידן R7

    וגם חשוב שהמוצר יהיה Authorized Seller
  9. מחפש! סיאט איביזה סקודה פאביה שנתונים 2014 - 2015 מנוע 1,400 ללא טורבו, ידנית בלבד מחפש אחת שמורה ועם נתונים הגיוניים, ללא תאונות, כזו שיש לה היסטוריית טיפולים מסודרת (גם אם לא במורשה). מחפש רק מה שכתבתי אז בבקשה לא להציע לי משהו אחר כי זה לא יהיה רלוונטי.
  10. אבל תקרא מה הוא כתב חחח מה קורה אם פתאום מפטרים אותך? אני חשבתי כמוך עד שראיתי חבר טוב קונה רכב בהלוואה עם עבודה בטוחה ויום אחרי פוטר.
  11. אם יש לך טביעת עין אתה בקלות תדע מי ומה הרכב. לרכב שלי יש מחלה של גג פנימי מתקלף, כשבאתי לקנות אותו הגג היה שלם לגמרי והריפוד היה מקורי, הרכב חנה בעבודה בחניה מקורה, חנה בבית בחניה מקורה, ראיתי את זה בעיניים שלי. רואים טוב מאוד הבדלים בין רכב שראה שמש לרכב שלא ראה שמש. ממש רואים את זה. במיוחד שהוא בן 9. ואם אין לך טביעת עין לזה לך עם מכשיר מודד צבע ותבדוק כמה מיקרונים הרכב איבד. תבדוק את המצב של הריפודים, הדיפונים, הדאשבורד, במיוחד פלסטיקים והכי קל בארץ זה להסתכל על פנסים. אפילו אם פנסים עברו חידוש אתה תראה את זה. לא חסר דרכים לדעת ולבדוק.
  12. אתה צודק במאה אחוז. לא אמרתי שלא. הייתי לי רנו מגאן 2007 טורבו דיזל ידנית בלי תיקון צבע וככה גם מכרתי אותה כשהיא הייתה בת 10. כמו גם ניסאן ג'וק ניסמו שקניתי בלי תיקון צבע, בלי דנט בדלת, בלי ROCK CHIPS, ובלי שריטות על הג'אנטים, ממש כמו שאתה מקבל רכב בסוכנות, עם ספר טיפולים חתום בחברה והיסטוריית טיפולים מלאה בחברה, הרכב היה בן 4 כשקניתי אותו עם 26,000 ק"מ. גם הגולף שלי, אמנם לא מושלמת ב- 200 אחוז (מבחינתי מושלם זה איך שתיארתי את הג'וק), אבל קניתי אותה בתחילת שנה (הרכב 2011) וכמו שאתם אומרים, באמת יש גבול (עם השנים שעוברות אכן צריך לדעת יותר להתפשר), דגם פרימיו
  13. אין הרבה רכבים כאלה. אבל אני מחפש בנרות ופותח את הטווח חיפושים שלי לכמה סוגים של מכוניות ולא אחת בלבד. האופציה השניה, זה לרכוש חדש מהחברה, דבר שאולי בע"ה בעתיד יהיה לי מספיק כסף כדי לספוג הפסדים וירידות ערך של כ- 3,000 ש"ח בחודש, בהתאם לסוג מכוניות עליהם אני נוסע.
  14. בשביל זה אני מאוד אוהב לרכוש מכוניות עם היסטוריית טיפולים מלאה, ששם רשום איזה טיפול בוצע עם אילו חלקים. רכב כזה, שחנה בחנייה מקורה ושהפח מסביב נראה במצב מצויין ולא פגוע מפתיחת דלתות (ורצוי בלי תיקוני צבע), כי זה מעיד על אופן החניה וזה בהכרח מעיד כמה לבעלים הקודם היה אכפת מהרכב.
×
×
  • תוכן חדש...