Jump to content

redroze

  • פרסום הודעות

    9,009
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

22 נייטרלי

1 עוקב

אודות redroze

  • דירוג
    כותב. הרבה.

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    רמת גן
  • מקצוע
    סטודנט

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. 1. יש כבר נייח. 2. יש לנו נייד דל בן כמעט עשור עם מסך 17'' ומשקל שמרימים בחדר כושר עם סוללה שנייה שכבר מתה ועדיין עושה את העבודה. לכן חוץ ממחיר לא רואה סיבה לקנות נייח. בעבר חשבתי שניידים מחזיקים פחות שנים מנייחים אבל המחשב הנוכחי הוכיח לי אחרת. אל תשכח שהדרישות לביצועים מאוד נמוכות. כל מה שצריך שיהיה מסך טוב ותקשורת אינטרנט/תגובות מהירות. אין צורך לשמור קבצים גדולים או להריץ תוכנות כבדות.
  2. בגדול כן. יש עדיפות לדל ומסך כמה שיותר גדול.
  3. redroze

    תמי 4

    כן, בתשלום כמובן.
  4. redroze

    תמי 4

    כן, אני הזמנתי אותם בטענה שקבלתי מכשיר מבן משפחה והגיעו ללא בעיות.
  5. מה אתם אומרים על המפרט הבא עבור מחשב שישמש את הבן בכתה א' ליישומי למידה מרחוק + אשתי עבור עבודה מרחוק (השתלטות על מחשב במשרד). מקבלים עודף מ-2000 ש"ח וזה כולל התקנת ווינדוס ואופיס דגםHP IDS UMA Ryzen R5-3500U 255 G7 Base NB PC צבע כולל מצלמהDark Ash Silver Textured Mesh Knit with HD Webcam no Optical Drive מערכת הפעלה Windows 10 Pro 64 National Academic מסך15.6 inch HD (1366x768) Anti-Glare LED SVA 220 slim זיכרון 8GB (1x8GB) DDR4 2400 דיסק קשיח256GB PCIe M.2 NVMe SSD ללא DVDNo Optical Disc Drive תקשורת802.11ac 2x2 +Bluetooth 5 WW סוללה 3 Cell 41
  6. התשובה בגוף השאלה. רכב מסחרי הינו פלטפורמה שניתן להרכיב עליו מגוון של תצורות (מספר מושבים, קירור, מידוף וכו'). יש הוראות בונה מרכב מפורטות לכל רכב שמסבירות מה מותר ומה אסור, ולכן ביצוע שינויים הוא קל לאישור אם מבוצע לפי הנחיות של בונה מרכב. ברכב פרטי לרוב לא אמורים לבצע שינויים לאחר שהרכב ירד מפס הייצור ולכן אין הנחיות מסודרות כיצד לבצע שינויים. היה לי רכב כזה ואכן חגורה אחת בתא מטען מגיעה מורכבת. אין זה אומר שניתן להתקין מושב אחורי. גם אם תיפול על מחלקה טכנית שתסכים לשתף אתך פעולה, אני משער שהם ידרשו רכישת חלקים מקוריים חדשים (בצדק לדעתי) וזה יוריד את הכדאיות של ההס
  7. התקנות שונו רק עבור רכבים חשמליים. המטרה היא כמובן לחזק את הייבוא מסין.
  8. מקרה קלאסי למסלול פיתוי. לבקש 45% מימון, שליש קל"צ והשאר במסלול שהכי רווחי לבנק ללא קנס יציאה. מיד עם קבלת הכסף סוגרים את המסלול שהוא לא קל"צ ונשארים עם ריבית של 1% בערך. מכיוון שהסכום שיתקבל הוא קצת פחות מ-300 ניתן לגשר עם הלוואה של כמה עשרות אלפי שקלים. החיסרון הוא חשיפה מוגברת לשינויי ריבית.
  9. מגבלת שעות נהיגה רלוונטית לכל נהגי המשאיות בכל המשקלים. במשאיות ממשקל 8 טון ומעלה חובה להתקין טכוגרף שמתעד את זמן הנסיעה ומהירות הנסיעה. לכן מי שרוצה לתחמן את המערכת ולחרוג מ-12 שעות נהיגה ירכוש משאית במשקל 7.99 טון ומטה. התשובה כאן הרבה יותר מורכבת כי זה תלוי אם המשאית נרכשה בבעלות ישירה מהיבואן או נמצאת במסלול של ליסינג/הסכם אחזקה עם היבואן של המשאית.
  10. תופעה מוכרת בדגם הזה. לא הייתי רץ להחליף דברים. אני כבר עם רכב שני כמו שלך (נוכחי 60 אלף ק"מ, את הקודם החזרתי עם 90 אלף ק"מ) ומכיר בעל רכב זהה עם 75 אלף ק"מ. לכל הרכבים היו לעיתים רעידות לא מוסברות אבל הקלאץ' סרב למות. ניתן לעשות "מתיחה" לכבל קלאץ אבל זה בהכרח יקצר את חיי המצמד.
  11. בסופ"ש האחרון נפרדתי מהרכב מוקדם מהצפוי. אחד מהבכירים במקום עבודתי מחזיר את הרכב שלו בקרוב ומהיום שהוא לקח את הרכב אמרתי שאני קונה אותו כשהוא מחזיר. אז פרסמתי את הרכב בכמה אלפים מעל המחירון במחשבה שיש לי גם ככה חודשיים למכור, המצב הכלכלי לא משהו, מדובר ברכב ידני, בצבע אדום וכו' ולכן ציפית שייקח לי הרבה זמן למכור במחיר הנקוב. הופתעתי מאוד מההיענות, מספר טלפונים כל יום, כל בנאדם שני שמתקשר מתאם פגישה ובא לראות את הרכב. בסופ"ש הראשון הבנאדם הראשון שהגיע כבר נתן הצעה בגובה המחירון. כמובן שדחיתי את ההצעה כי היו לי עוד כמה אנשים שרצו לבדוק את הרכב. בסוף סגרתי עם הבחור השלישי (שבוע בער
  12. טיפול שנתי הגיע והרכב עם 64 אלף ק"מ. שמן ופילטר שמן צנוע, פילטר אוויר, גומיה לצירייה ו-2 מנורות חניה. סה"כ 1000 ש"ח. נתראה בשנה הבאה.
  13. אם הוא הרוויח לאורך השנים כמה מאות מיליונים מהעסק אז זה לדעתי זה לגיטימי לספוג כמה עשרות מיליונים רק כדי לא לפגוע בעובדים שעזרו לו להרוויח את הכסף הזה. וזה כמובן מחייב גם את הצד השני (העובדים) לנסות לקצץ ולהתייעל כדי שביחד יעברו את החוסר ודאות שישרור בחודשים הקרובים.
  14. שנה נוספת עברה, הרכב עומד על קצת פחות מ-16 אלף ק"מ והגיע הזמן לבצע טיפול שנתי. הטיפול כלל השנה שמן מנוע, מסמן שמן מנוע, נוזל בלמים, מסנן אוויר למזגן ונוזל מצמד הידראולי למנוע. סה"כ עלות 1200 ש"ח. השנה ליברה ירדו מהעץ וביטלו את הדרישה למיגון ומחיר הביטוח נשאר על 2700 ש"ח (לא המשכנו עם go כי רצו להעלות את המחיר ל-3500). הביטוח עבור כל נהג מעל גיל 30, נהג עיקרי מעל גיל 50, הגבלת ק"מ ל-8000 ק"מ.
×
×
  • Create New...