Jump to content

redroze

  • פרסום הודעות

    9,007
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

19 נייטרלי

1 עוקב

אודות redroze

  • דירוג
    כותב. הרבה.

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    רמת גן
  • מקצוע
    סטודנט

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מגבלת שעות נהיגה רלוונטית לכל נהגי המשאיות בכל המשקלים. במשאיות ממשקל 8 טון ומעלה חובה להתקין טכוגרף שמתעד את זמן הנסיעה ומהירות הנסיעה. לכן מי שרוצה לתחמן את המערכת ולחרוג מ-12 שעות נהיגה ירכוש משאית במשקל 7.99 טון ומטה. התשובה כאן הרבה יותר מורכבת כי זה תלוי אם המשאית נרכשה בבעלות ישירה מהיבואן או נמצאת במסלול של ליסינג/הסכם אחזקה עם היבואן של המשאית.
  2. תופעה מוכרת בדגם הזה. לא הייתי רץ להחליף דברים. אני כבר עם רכב שני כמו שלך (נוכחי 60 אלף ק"מ, את הקודם החזרתי עם 90 אלף ק"מ) ומכיר בעל רכב זהה עם 75 אלף ק"מ. לכל הרכבים היו לעיתים רעידות לא מוסברות אבל הקלאץ' סרב למות. ניתן לעשות "מתיחה" לכבל קלאץ אבל זה בהכרח יקצר את חיי המצמד.
  3. בסופ"ש האחרון נפרדתי מהרכב מוקדם מהצפוי. אחד מהבכירים במקום עבודתי מחזיר את הרכב שלו בקרוב ומהיום שהוא לקח את הרכב אמרתי שאני קונה אותו כשהוא מחזיר. אז פרסמתי את הרכב בכמה אלפים מעל המחירון במחשבה שיש לי גם ככה חודשיים למכור, המצב הכלכלי לא משהו, מדובר ברכב ידני, בצבע אדום וכו' ולכן ציפית שייקח לי הרבה זמן למכור במחיר הנקוב. הופתעתי מאוד מההיענות, מספר טלפונים כל יום, כל בנאדם שני שמתקשר מתאם פגישה ובא לראות את הרכב. בסופ"ש הראשון הבנאדם הראשון שהגיע כבר נתן הצעה בגובה המחירון. כמובן שדחיתי את ההצעה כי היו לי עוד כמה אנשים שרצו לבדוק את הרכב. בסוף סגרתי עם הבחור השלישי (שבוע בערך מפרסום המודעה) שהגיע לראות את הרכב במחיר שמשקף נקודת אמצע בין המחיר שדרשתי למחירון. בבדיקה של מכונאי שאתו הוא הגיע נמצאה רק רצועת אביזרים בלויה. הרכב נמכר בכמה אלפים מתחת למה שרכשתי אותו לפני שנה וחצי, שמירת ערך פנומנלית. היה קשה לגרום לאשתי, שמאוד נקשרה לרכב, להיפרד ממנו. מקווה שהרכב הבא יפצה על כך. תאלצו לחכות בסבלנות לשרשור של הרכב הבא.
  4. טיפול שנתי הגיע והרכב עם 64 אלף ק"מ. שמן ופילטר שמן צנוע, פילטר אוויר, גומיה לצירייה ו-2 מנורות חניה. סה"כ 1000 ש"ח. נתראה בשנה הבאה.
  5. אם הוא הרוויח לאורך השנים כמה מאות מיליונים מהעסק אז זה לדעתי זה לגיטימי לספוג כמה עשרות מיליונים רק כדי לא לפגוע בעובדים שעזרו לו להרוויח את הכסף הזה. וזה כמובן מחייב גם את הצד השני (העובדים) לנסות לקצץ ולהתייעל כדי שביחד יעברו את החוסר ודאות שישרור בחודשים הקרובים.
  6. שנה נוספת עברה, הרכב עומד על קצת פחות מ-16 אלף ק"מ והגיע הזמן לבצע טיפול שנתי. הטיפול כלל השנה שמן מנוע, מסמן שמן מנוע, נוזל בלמים, מסנן אוויר למזגן ונוזל מצמד הידראולי למנוע. סה"כ עלות 1200 ש"ח. השנה ליברה ירדו מהעץ וביטלו את הדרישה למיגון ומחיר הביטוח נשאר על 2700 ש"ח (לא המשכנו עם go כי רצו להעלות את המחיר ל-3500). הביטוח עבור כל נהג מעל גיל 30, נהג עיקרי מעל גיל 50, הגבלת ק"מ ל-8000 ק"מ.
  7. אני הימרתי על הפיאט בעקבות השרשורים שלך. לא רואה איך מונדיאו או דלתא מקדמת אותך (פרט לביצועים) אבל רכב לא נגמר רק בביצועים, ובשאר הפרמטרים אתה הולך אחורה ולא קדימה לדעתי. אני ממש לא מחובבי הקונצרן אבל אני חושב שהרכב שיש לך עכשיו הוא אחד מהיציאות הטובות שלהם בכל האספקטים פרט לביצועים. אבל העיקר שאתה נהנה מכל העניין.
  8. זה רכב שהייתי אומר לו ביי, לא משאיר בסטנדביי. שילוב של רכב אירופאי מזדקן עם עבר ליסינג בשילוב עם מוכר לא ישר/מקטין ראש, לא נשמע לי כמו נקודת התחלה טובה. אני בכלל לא מבין את השינוי שאתה עושה. יורד בשנתון, יורד בגודל, עולה במספר ידיים וכל זה בשביל מה? אני חושב שחטפת שיעמום קורונה.
  9. אם המאזדה 6 היא מהדור השלישי אז לדעתי היא תהיה כ-10-20% חסכונית יותר אבל זו רק הערכה שלי.
  10. אז תן לי לאכזב אותך, הם משלמים בטוטאל (לא פר מטר) פחות ממך עבור בית פרטי שווה ערך מבחינת מ"ר (במקרה שלך 125 מ"ר) כי אין להם שטחים משותפים.
  11. גיר ידני הולך? כמה ק"מ אתה מתכוון לנסוע בשנה עם הרכב?
  12. אם יש לך רכב פרטי בבית, לא עדיף להתקין לו וו גרירה ולקנות גרור כדי להעמיס עליו את האופנוע?
  13. ביזנס היא רמת האבזור הבסיסית. אם תרצה רכב מפנק מבחינת אבזור כדאי לרדת בשנתון וללכת על הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר.
×
×
  • Create New...