Jump to content

Opel Astra GSI

  • הודעות

    3,491
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    פיג'ו 3008 דיזל פרימיום

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Opel Astra GSI

פורומניאק

פורומניאק (10/14)

39

מוניטין

  1. מי אמר שצפויה עליה במחירי חשמל? עם רפורמת החשמל, המחירים אמורים לרדת. בכל מיקרה, 1 קילוואט עולה חצי שקל, בכמה כבר יעלה המחיר, בטוח לא בקצב של בנזין ודיזך שמרקיע שחקים.
  2. אם הרכב בלם עצמאית בגלל זיהוי של רכב בשוליים כי "חשב" שהרכב יכנס לנתיב הנסיעה של הטסלה, אזי הרכב בלם עם בלמים ולא בלימה רגנרטיבית בלבד. גם לי זה קרה פעמיים. מאז, כשאני מפעיל אוטופיילוט ורואה שיש רכב בשוליים אני נדרך כמו קפיץ להיות מוכן לבטל בלימה אם תהיה. גם לאישתי זה קרה מספר פעמים. מוזר למה לא מטפלים בזה בעדכון תוכנה. הרי רכבים אחרים שיש להם בקרת שיוט אדפטיבית לא בולמים באמצע כביש מהיר כשיש רכב עומד בשול. גם הרכב שעמד בשול בסרטון שהיה בחדשות הטסלה עברה את הרכב בשוליים, ז"א הטסלה לא הייתה מספיקה להגיע לעצירה מלאה לפני הפגיעה ברכב שעמד בשוליים לו היה באמת מתפרץ לנתיב הנסיעה
  3. תאריך את ידית המפתח ליצור יותר ממנט רק תיזהר שלא יפול למישהו למטה על הראש מפתח ב300 קמ"ש
  4. מה הבעיה, מגיעים לטסט, לוקחים קריאת שעון קילומטראג'. בהתאם לנסוע השנתית משלמים אגרה.
  5. Opel Astra GSI

    תמי4 אדג' רועש

    1. תפנה לשירות לקוחות, תבקש ביקור של טכנאי. 2. מניח שיש לו הגדרות חימום, תגדיר כך שבלילה לא ירתיח מים אולי יעזור בהיבט רעש. אולי ניתן להגדיר שלא יקרר בלילה.
  6. תתקין מצלמה פשוטה ותגלה במה מדובר והיכן שוכן
  7. הסוללה לא מקבלת את החום של תא הנוסעים היא ברצפת הרכב במקום מוצל וקריר יחסית. ואם יש צורך הרכב יפעיל קירור לסוללה.
  8. ישנן 3 חברות שמבטחות - פיניקס, ישיר ו-9 מיליון שזה גם ישיר. אני משלם גם 3400 לערך מקיף וחובה לכל נהג מגיל 30, כולל ביטול השתתפות עצמית, כולל התחייבות לשמשה מקורית, כולל גרירה אם נגמרה הסוללה/ תקר ללא הגבלה אך עד 30 ק"מ, כולל ביטוח על העמדת טעינה (גרימה לנזק צד ג'/עמדה עצמה), רכב חלופי, ישן תמורת חדש (עד תוספת 15% למחירון שנתיים ראשונות).
  9. שמע, הרכב נרכש מפנסיונר שלא חסר לו כסף (וטוב שכך, שונא לראות קשישים נזקקים). מאחל לו בריאות עד 120 (הבן אדם צלול, הולך 10 ק"מ בבוקר, קאנטרי, טס הרבה לחו"ל עד לקורונה). קנה רכב חדש, לא היה זקוק לרכב הנוכחי , היה מגיע לרכב טיפול וטסט באותו החודש. הוא דרש במודעה 18 אש"ח, אחרי שבילבלו לו את המח בלי סוף בטלפונים והגיעו לראות את הרכב ובסוף לא היה להם את הכסף לשלם (לא אושרה הלוואה) הוא היה מיואש ולא היה לו סבלנות. כאן אני נכנסתי לתמונה, עשיתי בדיקה עצמאית בחנייה, ביצעתי העברת בעלות במקום דרך אתר משרד התחבורה ועזרתי לו להירשם לאתר, שילמתי מזומן והלכתי לדרכי. בסוף הוא גם אמר לי תודה שגאלתי אותו מהאנשים שלא הפסיקו להתקשר ולא התקדמו. אגב, לפי מחירון "העם" של מירי רגב, הרכב נמכר בממוצע של 10 אש"ח בשנתון הנ"ל.
  10. חשבתי שיהיה נכון לעדכן, כך הבטחתי. קיבלתי ביום חמישי האחרון של הטסלה שלי, ביום שישי מכרתי את היונדאי ב-19 אש"ח לאחר בדיקה במכון יעודי שיצאה נקייה בסה"כ וממולצת ע"י המכון. היונדאי עלתה לי 14 אש"ח + כ-216 ש"ח העברת בעלות ששילמתי (במכירה הקונה שילם). טסט כ-1000 ש"ח + 100 ש"ח אגרה (בתכלס רכשתי אותה עם טסט עד סוף מאי, אבל ביצעתי טסט כי כך יהיה קל יותר למכור). טיפול שעשיתי עצמאית מחלפים מקוריים שרכשתי עצמאית כ-450 ש"ח כולל תותב של שטנגת גיר שהחלפתי. 40 שקל שטיפה. כיסוי הגה וונטילים מאלי אקספרס - כ-60 ש"ח. החלפת מגב אחורי - 50 ש"ח. ליטוש פנסים - 70 ש"ח. ביטוח לא שלמתי (הייתה לי יתרה של חודש בפוליסה מהפג'ו 3008 ועוד קיבלתי זיכוי של כ-320 ש"ח מהמקיף). החלפת נורה שרופה של סלון הרכב - 15 ש"ח. סה"כ עלות כ-15,500 ש"ח לא כולל דלק (תודלק כ-5 פעמים למיטב זכרוני). כך שהרכב נמכר במצב מצויין, עם טסט לשנה וטיפול לשנה/20 אק"מ, מצבר וצמיגים חדשים - לא נדרשת השקעה כלל במשך השנה הקרובה.
  11. ראית בכלל את הסרטון? זה קרה אחרי שנה וחצי, שנתיים ובסה"כ היה צריך קליפס שעולה 10 אג' ולהחזיר למקום. במקום לחכות במוסך 4 שעות, מגיע בן אדם עד הבית מתקן לך והולך. וגם זה קרה כי בעל הרכב בכניסה נשען על הקורה בכניסה למושב. שאלו יהיו בצרות ברכבים.
  12. פנסיה לא פנסיה, זה עדיין המחירון הרשמי לפיו מפצות חברות הביטוח
  13. כיצד יתכן שנוספה טסלה למחירון לוי יצחק, והמחירון של דגם הבסיס 215 אש"ח
×
×
  • תוכן חדש...