Jump to content

ariel000

  • פרסום הודעות

    1,383
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

39 נייטרלי

אודות ariel000

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ראשון לציון וים המלח
  • מקצוע
    מחשבים.

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. כיום הרכב עומד על 50 אלף קילומטר. לפי מחשב הרכב יש לבצע טיפול כל 20 אלף ק"מ או לפי זמן, בחרתי לעשות זאת 15 אלף קילומטר. טיפול רגיל, החלפת פילטר אוויר, פילטר שמן ושמן + החלפת בלמים קדמיים, עלות של 1,800 שקל.
  2. מוכר גגון לרכב. אני לא זוכר את הדגם של הגגון, אבל נקנה בחנות בחולון לפני כמה שנים. משקל נשיאב עד 80 קילו. אורך גגון 1.24 מפתח לנעילת הגגונים. מתאים לרכבים בעלי גגון אורך מובנה כמו סקודה יטי למשל. אני מבקש 500₪ וניתן. נמצא במרכז הארץ. אנא שילחו לי הודעה בפרטי לכל שאלה. תודה רבה.
  3. עבדתי כמה שנים באיזור רמת החייל בתל אביב וגרתי בראשון לציון. אני יכול להוסיף גם, שתחנת הרכבת במרחק הליכה ממני. חיפשתי בנרות, דרך לעשות את הזמן כמה שפחות. בהתחלה נסיעה ברכב, מזגן ורדיו ונוחות זה כיף ולקח לי שעה נסיעה כל צד. גז ברקס זה מייאש אז עברתי לרכבת. לוקחים רכבת מראשון לציון, מגיעים לאוניברסיטה ומחכים לרכבת שתיקח לבני ברק או לחילופין יוצאים החוצה ומחכים לקו 28 שיגיע או יצא. לחילופין אתה יכול לעבור את הכביש ולחכות ל-189 שהוא הקו הכי עמוס בארץ. בחזור אותו סיפור, אבל צריך לקחת בחשבון שלעיתים אוטובוס לא עוצר כי הוא מלא או לחילופין הרכבת
  4. לפי המכרז של משרד התחבורה, החברה שתדרוש הכי פחות סובסידיה, היא בעצם תזכה במכרז. פחות סובסידיה = פחות הכנסה לחברה = פגיעה בשירות שניתן לציבור הנוסעים. מדברים על כך בתוכנית.
  5. ישנה סדרת תחקירים בערוץ 11 "כאן", של אדם בשם יגאל גואטה. גואטה עצמו היה ח"כ בעבר מטעם סיעת ש"ס. בתוכנית הפעם הוא מדבר על נושא התחבורה הציבורית והקשר ליבואני הרכב. אני מודה שלא ידעתי, אבל מסתבר שיש כמה חברות יבואני רכב, הם שותפים בהפעלת חברות תחבורה ציבורית. למשל מכשירי תנועה, היבואן של סוזוקי, הוא שותף בחברת מטרופולין. ידוע כי אין תחבורה ציבורית בארץ, אבל עם ניגוד העניינים של תחבורה ציבורית + יבואנית רכב, אין ליבואן סיבה להשקיע בתחבורה ציבורית. https://youtu.be/G1CoRjSIZM0
  6. נתעלם רגע מהנושא אם לנסוע במהירות לצומת מבחינה בטיחותית. העובדה היא שהמצלמות לא נועדו למדוד מהירות ולצלם אור אדום. זה או מהירות או אור אדום, אין ביחד. אבל בארץ ישראל, כן עובדים כך.
  7. באתר thecar גיל מלמד מספר על מקרה חדש של בעיות בתקינות המערכת. ישנם 3 שיטות לדגימת מהירות, רדאר, חיישני לייזר או כפי שמבוצע בארץ, לולאות על הכביש שמודדות את המהירוץ מנקודה א לנקודה ב, שזו גם השיטה הכי זולה. מסתבר שיש תקלה בסוגייה בזו. מסתבר שאם 2 רכבים נוסעים בו זמנית על הללולאות, ב2 נתיבים צמודים, ההשארה החשמלית של האחד, משפיעה על השני. אם שנינו נסענו 80 קמש, לצורך הדוגמא, אז למחשב זה יראה כאילו נסענו 90 קמש. זה מדהים אותי כיצש שוב ושוב אנחנו רואים באיזו צורה עקומה, חשודה וגם מושחתת, הגיעה המצלמה לארצנו ובעיקר עבודתה, לסחוט כסף מין הדוחות. אנ
  8. ariel000

    מספר שאלות...

    58. חובה לאותת ודרך האיתות (תיקון: תש"ל) (א) נוהג רכב העושה אחד מאלה: (1) מתכונן לנוע או להפנות את רכבו; (2) מתכוון לסטות מנתיב נסיעתו; (3) עוצר את רכבו; יתן אות בזמן וממרחק מספיקים כדי להזהיר עוברי דרך אחרים ובצורה המבטיחה כי האות ייראה לעיניהם, זולת אם סיבה סבירה מנעה אותו מלתת אות כאמור. מה ניתן להבין מזה?, לא הרבה. אני מגיע לצומת עם קו מקווקו לפנייה שמאלה. האם פנייה שמאלה נחשבת מעבר נתיב?. הסימון על הכביש אומר להמשיך ישר או שמאלה. זה מעניין
  9. ariel000

    מספר שאלות...

    אם אני מגיע למצב, כמו שתיארתי, ושוטר עומד אחרי הפניה, אני אקבל ממנו דו"ח, לא כך הדבר?. קראתי על המותחנים פעם, זה מעניין ללא קשר. אבל המותחן תפקידו להצמיד אותך למושב. אבל הכרית אוויר עדיין תתנפח לממדיה הרגילים, ואדם שיושב קרוב לההגה יקבל את ההדף לפנים ולחזה. מוזר, הנתונעם שלי היו שגויים אני אבדוק שוב. תודה על התיקון.
  10. ariel000

    מספר שאלות...

    הרוחב של הרכב הוא 1,798 ללא מראות, כלומר 1.80 מטר. אז עיגלתי 20 סנטימטר ל-2 מטר.
  11. כמה דברים שמסקרנים. 1. מדוע כל פעם שמוציאים דגם חדש, הוא יותר גדול מהישן?. למשל רנו קליאו דור 1 (הנפלאה) היתה באורך של 3.17 מטר ורוחב של 1.64 מטר. 30 שנה לאחר מכן, הרנו קליאו הנוכחית באורך של 4 מטר ורוחב של כמעט 2 מטר. 2. החוק אומר שעל כל שינוי נתיב צריך לאותת. אני מגיע לצומת מאותת שאני עובר נתיב, לתוך נתיב האטה ואז פונה ימינה לתוך נתיב האצה, מאותת ומשתלב בנתיב הבא. למה אני צריך לאותת ימינה?, הרי לא עברתי נתיב. עברתי נתיב שנכנסתי לנתיב ההאטה, אבל כאשר פניתי ימינה הנתיב לא השתנה ולא עברתי נתיב. 3. ישנם גברים ונשים שיושבים קרוב להגה, ל
  12. אם אתה רוצה לעבוד על משאית שמורה, אז זה רק החברות הגדולות, UPS, DHL, FEDEX. קח בחשבון שלפחות בחצי שנה ראשונה אתה יכול להחליף משאית כל יום עד שתגיע לדרגה שבה תקבל משאית קבועה שלך. חברות קטנות לרוב עובדות עם איסוזו והרכב ספג מלא, אבל מ ל א התעללויות. נסעתי על משאית שבשביל לנסוע ישר ההגה היה מסובב ב-90 מעלות. משאיות לרוב הן סוסי עבודה, הן נבנות מהבנה שחיים קלים לא יהיה להם. בחברות קטנות הדגש על בטיחות הוא בגדר המלצה אלא אם הוא רשום בחוק ועלול לגרום הוצעה כספית. זה אומר שהמשאית לא תמיד מטופלת בזמן, דברים שבורים וכו. בנוסף אתה תלוי ברח
  13. פעם אחרונה שחילטרתי כנהג משאית זה היה לפני...אנאערף, 5 שנים?, זמן קצר בשביל למלא זמן בין עבודות. א. תלוי איזה משאית אתה מדבר, עולם של משאיטת 5, 7, 12 ו-15 טון זה עולם שונה מעולם של מעל 15 ועולם מאשר משאיות עם טריילרים. ב. משאיות של עד 12 טון זה בעיקר עבודת סבלות. לרוב אתה מגיע בבוקר, המשאית עמוסה ואתה יוצא לדרך, נגיד 5 בבוקר. אתה יוצא ממקומות, פורק משטחים בעזרת, לעיתים, מלגזה ידנית. לעיתים אתה צריך לפרק את המשטחים. לרוב, אתה עושה את העבודה לבד. משאיות הן יכולות להיות ממרצדס ספרינטר, מרצדס אטגו בחברות יותר גדולות. בחברות הקטנות זה היונו או
  14. המורה נהיגה שלי, לפני 22 שנים, אמר שלא צריך לאותת בכיכר.
×
×
  • Create New...