Jump to content

ariel000

  • הודעות

    1,572
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

ariel000 שיחק אותה בתאריך יולי 23

התכנים של ariel000 היו האהובים ביותר!

מוניטין

120 טוב

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ראשון לציון וים המלח
  • מקצוע
    מחשבים.

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אילו רכבים בסגנון רנו סניק, יש בשוק?. ידוע לי על סיטרואן ספייסטורינג פיג'ו 3008 (אותן מידות) איזה עוד אי אילו רכבים יש?.
  2. בעברי עבדתי במגן דוד אדום. יש 2 סוגי אמבולנסים, אחד לבן ואחד צהוב, ההבדל ביניהן שהצצהוב הוא ניידת טיפול נמרץ ויש בה רופא או איש רפואה כלשהו, לא זוכר את ההגדרת המדוייקת. במחשב של המוקד, ניתן לראות כל אמבולנס איפה הוא נמצא ומה עושה. בכל אמבולנס יש יחידת מודם שמשדרת את המיקום למוקד. אני לא יודע לגבי נורות, אבל, לגבי סירנה עצמה, נהג/חובש לא יכול להחליט על דעת עצמו להדליק את הסירנה. היחיד שנותן הוראה, זה הבחור שנמצא במוקד והוא נותן הוראה לשימוש סירנה, בהתאם למקרה.
  3. זו לא תלונה, אלא סתם מנסה להבין את ההיגיון. ב-2014 רכשתי סקודה יטי יד שנייה, עלות הרכב 80K לפי מחירון, הדגם הנמוך, דומני Ambition. הביטוח חייב אותי להתקין עלוקה או איתוראן Save. ב-2019 רכשתי פיג'ו 508 פרימיום, במחיר של 100K, לא נדרשתי לשום התקן כלשהו. מישהו רכש פיג'ו 3008 פרימיום, 200K, נדרש לעלוקה או איתוראן Save אדם אחר רכש פיג'ו 3008 activepack, במחיר 170K, לא נדרש לשום התקן. לעיתים לא מבין. פרימיום נגנב אבל אקטיב לא?
  4. זה אומר שצ'מפיון וקרסו, שלטעמי הם הכי יקרים בעלות חלפים, יככבו ברשימה.
  5. לא בעיה רק שלך...זה נוראי. אותו טלפון, עם כבל מקורי, ב-3008 אחת...עובד. בשנייה...לא עובד. הפיתרון: לגשת למוסך ולבצע עדכון תוכנה לרדיו. תקלה מ-ע-צ-ב-נ-ת!!!! ראה את שכתבתי למעלה. לגשת למוסך ולבצע עדכון תוכנה לרדיו. זה הדבר היחידי שפתר את התקלה הזו.
  6. אני דווקא רגוע. הרגע ראיתי נהג שנמאס לו לחפש חנייה ופחי זבל, אולי גם לנהג הזה קשה לנסוע בפקקים.
  7. לא יודע למה נכנס לזה, אולי בגלל שאני עייף או משועמם. א. הנת"צ, לא נועד לך, הוא נועד לתחבורה ציבורית. ב. אתה עייף לנסוע בפקקים כל יום?, סע בתחבורה ציבורית ותוכל לנסוע בנת"צ כמה שתרצה ואז לקלל את הרכבים הפרטיים שתופסים את הנת"צ, כי קצת קשה להם לעמוד בפקק והם מורמים מעל העם. ג. אולי לא תקבל דו"ח, זכית, ניצחת את המערכת, אתה תותח!, אתה לא פראייר. ד. אולי כן תקבל דו"ח, הלוואי והדו"ח ועלותו הכספית, יצליחו אולי לחנך אותך לתרבות נהיגה נאותה. ה. דרך אגב, אם קצת קשה, ואנו מבין שזה קשה מאוד לעמוד בפקק, הייתי עושה את זה יום אחרי יום. אתה יכול לקנות 2 בובות מתנפחות, לשים ברכב ולדפוק את המערכת!. ו. לפעמים הנת"צ גם פקוק בגלל אוטובוסים, אני חושב שאתה יכול לנסות לנסוע בשול הדרך. אם אין שול ויש מדרכה, תנסה לנסוע עליה, סללו אותה במיוחד בשבילך, שלא תתעצבן, שלא תרגיש מתוסכל. ז. עוד רעיון, לעיתים שיש פקק בדרך שלך, הדרך ההפוכה פנויה לגמרי, ניסית להשתמש בה?. ח. למרות שאתה מרומם מעלי ויש לך זכויות יתר, שלי אין, אתה חצוף.
  8. במשאיות ואוטובוסים יש 2 סוגים של בלימה. במשאיות עד 15 טון, זה "אגזוז ברקס". במשאית מעל 15 יש מושג שנקרא "בלימת מנוע", איך זה נקרא באנגלית?. ובנוסף, איך משאיות 30 טון לדוגמא, מצליחות לשמור על מהירות מאוד נמוכה בירידה, באופן קבוע?.
  9. תודה רבה. האם זה במקום הרדיו המקורי?. יש 3008 שהותקנה גרסה אצל לובינסקי. אתה מדליק את הרכב, יש רדיו מקורי של פיגו. אתה לוחץ על כפתור ניווט, בעצם עובר ליחידת אנדרואיד וש יש וויז. ואפשר לנווט ביו 2 המכשירים ובינתיים , גם לשמוע את הרדיו המקורי. אתה יודע אולי?.
  10. שלום, בפיג'ו 3008, עם קניית הרכב, ניתן לרכוש יחידה, שמתחברת למערכת המקורית, בעלת מערכת אנדרואיד עם וויז וכרטיס סים. איך קוראים למערכת כזו, על מנת לרכוש?. מה השם של זה באנגלית, בבקשה?
  11. הייתי צריך להגיע כל יום, מראשון לציון לרמת החייל בתל אביב. בהתחלה הגעתי ברכב, אבל זה ייאש אותי ולכן עברתי לתחבורה ציבורית. הייתי הולך 2 קילומטר ברגל להגיע לתחנת רכבת, לעיתים הייתי נתקל בהודעה שסגור או שקר כלשהו אחר. מתחנת הרכבת נוסע לתחנת סבידור, שם עובר לרציף אחר ומחכה לרכבת שתיקח אותי לב"ב. בבני ברק הייתי יורד ולוקח שאטל למשרד. היה לוקח לי שעה בערך. לעיתים הייתי צריך לנסוע 10 קילומטר לתחנת רכבת, ברכב, אין חניה כמובן. לקחת רכבת לאוניברסיטה ולרדת שם. לעבור את הכביש ולקחת 189, במידה והוא לא מלא 0 מקום ולעבודה. זה ייאש אותי, פשוט יאש אותי. אז התחלתי להגיע באופניים רגילות (לא מתקפלות) ואת זה אסור להכניס לרכבת עד השעה 9 בבוקר ומהשעה 15:00 ועד 19:00. אז הייתי מגיע לעבודה מאוחר יותר ואז מחכה שיתנו לי להיכנס לרכבת, כי הרכבת ליעד היתה מגיעה ב-18:50 ולא הרשו לי להיכנס והייתי צריך לחכות לבאה...שמגיעה ב-19:50. התייאשתי וחזרתי, לצערי הרב, לרכב. באותו זמן וויז החלו לבצע שיתופי נסיעות והשתתפתי בזה, הייתי לוקח אדם איתי בהלוך וחזור, וגם הצלחתי לחסוך 300-400 שקל בצורה הזו וזו היתה צורה נפלאה להגיע למשרד, גם לדבר ולהכיר וגם לחסוך כסף. ועוד דוגמא אחת, עבדתי בבורסה, הייתי מגיע ברכבת, באמת, מרחק הליכה, אבל הרכבת לא יציבה, יום כן, יום לא ויום למה לא. התחלתי להגיע עם רכב ועוד שילמתי על חניונים, כי פשוט יותר מהיר. לאחר שפתחו את הנתיב בתשלום, התחלתי לחנות בחניון ולהגיע בשאטל, היה לוקח לי 20 דק', גג 30 דק' עם פקקים, מהבית למשרד, ת-ע-נ-ו-ג. בחזור אין נתיב מיוחד, אז תקוע בפקק כמו כולם, אבל יושב במיניבוס, משחק בטלפון, מביט על האחרים וחוסך כסף. אלו הניסיות שלי להשתמש בתחבורה ציבורית ולמה הפסקתי. נתיב 2+ או 3+ הם פתרון נפלא, אבל זה פלסטר, כל עוד לא מבצעים תמריץ שלילי (אגרת גודש) או תמריץ חיובי (נכנסתם 3 ברכב לתל אביב?, קבל חנייה חינם לכל היום), אנשים לא יוותרו על הרכב והתחבורה הציבורית, לא תתקדם. באופן אישי, אני לא מעוניין לעשות רשיון על דו"ג, מספיק כמות המשוגעים בפרייבט, אני לא צריך שמישהו יתן לי קטנה, יעיף אותי ואשבור משהו.
  12. אפרופו משטרה, זה צילום מסך מרוטר עם הודעת דוברות המשטרה. נסעתי היום, מודה שלא ראיתי משטרה. היתה ניידת אחת, במיקום הקבוע שלה בירידה החדה ממעלה אדומים לים המלח, היא כן שינתה משהו, היא עברה להיות מתחת לגשר, איפה שיש צל.
  13. דברים כאלה תמיד מחזירים אותי למקרה שקרה לי, לדאובני. נסעתי ברנו מגאן II סדאן ועצרתי בצומת, בעלת 2 נתיבים, בנתיב השמאלי ובעודי ממתין לרמזור הירוק, השענתי את זרועי על מסעד היד האמצעי והנחתי את ראשי עליו. מאחורי במרחק של 2 רכבים, עמדה ניידת בתניב הימני. זה היה בערב, כך שכבר היה חשוך וגם היה גשם. היה אור ירוק והתנועה החלה לזוז וגם אני, לפתע אני שומע "רנו תעצור בצד". עצרתי בצד וניגשו אלי שוטרת ושוטר, השוטר אמר לי "רשיון רכב ורשיון נהיגה", מסרתי לו והוא מסר זאת לשוטרת. השוטרת: אתה יודע למה עצרתי אותך? אני: לא. ה: אתה לא יודע? א: לא, אין לי מושג. ה: אתה שקרן ואני נותנת לך עכשיו דו"ח. א: על מה דו"ח? ה: אתה דיברת בטלפון. א: איך דיברתי בטלפון?, אין לי טלפון בכלל. ה: אתה דיברת בטלפון, אני ראיתי את האור של המסך. א: איזה אור?, בכלל אין עלי טלפון, תתקשרי אלי. ה: לא מעניין אותי, אתה דיברת. א: אין עלי טלפון, תתקשרי. השוטר: מה המספר?, מחייג, אין קול של צלצול ברכב. ה: אתה שמת את הטלפון על השתק ולכן לא שומעים א: אני מסביר לך שאין לי שום טלפון עלי. (בינתיים אני מתעצבן כי יורד גשם והמים מרטיבים הריפוד של הרכב וזה מרתיח אותי כפליים) ה: אתה משקר. א: מה משקר?, בבקשה, תחפשי ברכב, תמצאי טלפון, תביאי לי דו"ח. אני יוצא מהרכב והיא הולכת לניידת, השוטר מחפש ברכב וחוזר לניידת. א: את רואה, הוא לא מצא כלום. ה: אתה החבאת אותו, עכשיו לך תחכה ברכב, אני רושמת את הפרטים שלך ושולחת לך דו"ח בדואר. בזמן הזה ממש נהייתי עצבני כי ראיתי שאין לי עם מי לדבר ובנוסף, כל הבד ברכב החדש היה רטוב וזה ע-י-צ-בן אותי ברמה שעלו ממני אדים. אחרי מספר שניות נרגעתי, חשבתי, יצאתי מהרכב וניגשתי לניידת. א: היי, אני לא רוצה שתשלחי לי דו"ח, אני רוצה דו"ח כאן במקום. תצייני בדו"ח שחייגת לטלפון שלי ולא היה מענה וגם עשיתם חיפוש ברכב ולא נמצא שום טלפון. בנוסף לדו"ח, אני רוצה שתצייני לי את שמות השוטרים איתך (הם היו 4 בניידת) ואני אומר כבר מעכשיו, אני הולך איתכם לבית משפט. בבית משפט אני אביא דו"ח איכון של הסלולארי, שיראה שהוא בכלל בצד השני של העיר. אחרי כל זה, אני אתבע אותך באופן אישי על כך שקראת לי שקרן. עכשיו, אני מחכה ברכב ותביאי לי את הדו"ח בבקשה. אחרי 8 דקות היא מגיעה לרכב וזורקת לי את הרשיון, "קח, יש לך מזל, רק שתדע" והולכת חזרה לניידת. מזכיר לי את השוטר היה עומד במחלף בר"ג, של רחוב הרא"ה, חוסם נתיב תנועה שלם ומצלם רכבים על מהירות, שיצאו מתחת לגשר.
  14. כנראה שכבר סיים את המכסה החודשית שלו.
×
×
  • תוכן חדש...