Jump to content

shakedi

חברים פרימיום
  • פרסום הודעות

    404
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

shakedi שיחק אותה בתאריך אוגוסט 5 2020

התכנים של shakedi היו האהובים ביותר!

מוניטין

124 טוב

אודות shakedi

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Audi A1 TFSI Manual

צפיות אחרונות בפרופיל

2,949 צפו בפרופיל
  1. אני חושב שהספייס סטאר לא גרועה אם מבודדים מרכיבים ספציפיים כמו צריכת דלקת אמינות וכ׳ו אבל רכב הוא מכלול של רכיבים ולפחות לדעתי הוא צריך להיות מוצלח בכמה שיותר מהם (והמיצובישי פשוט לא). בנוגע למרווח לפחות מהאטראג׳ לא הרשים אותי כלל, אפילו זכור לי שהרכב הרגיש צר במיוחד. מבחינת זריזות, לא התרשמתי שזה המצב אבל מעבר לi10 אין לי הרבה נסיון על רכבי מיני, בכל מקרה פעולת יחידה ההנעה של האטראג׳ / ספייס סטאר זכורה לי כמאוד לא מעודנת, עם רעידות מורגשות ו״קפיצות״ בפעולת בגיר הרציף, וזה מעבר לרעש החריקה / צרצור שבוקע משילוב במנוע גיר הזה, בהתחלה חשבתי שמשהו לא תקין ברכב שיצא לי לנהוג עליו, אבל סיבוב ע
  2. הטענות שלי כלפי המיצובישי הן לא בתחום האמינות, ממה שאני מבין היא נחשבת אמינה למדי. הבעיה היא שמדובר ברכב לא טוב (שוב לדעתי האישית), היא לא נוחה, לא איכותית, בעלת מאפייני ניהוג ירודים ועוד תכונות דומות שהופכות אותה לרכב לא מוצלח. לצורך העניין הפיג'ו 208/308 כנראה לא יהיו באותה רמת אמינות מכיוון שהרכבים מעט מורכבים יותר מכאנית וככאלה ידרשו תחזוקה יותר קפדנית. מנסיוני עם מספר רכבים דומים במשפחה טיפול נכון בחלפים איכותיים הופך את הרכבים האלה לאמינים למדי. שים לב, אני לא ממליץ דווקא על הרכבים הצרפתיים, רק הבאתי דוגמה לרכבים שאני הייתי בודק.
  3. נכתב כבר הרבה על האטראז' / ספייס סטאר בפורום, ממליץ לך להריץ חיפוש ולקבל החלטה מושכלת. לדעתי האישית (ומנסיון לא מועט בצבא) אני ממליץ לכל מי ששוקל את הרכבים הנ"ל להתרחק, האטראג' היא אחד הרכבים הגרועים ביותר שיצא לי לנהוג עליהם. אני באמת לא רואה שום סיבה לקנות את הרכבים הללו בימינו כשב-30K ניתן לקנות אחלה רכבים (פיג'ו 308/208 סיטרואן c4, יונדאי i30 ועוד רבות) גם אם זה אומר לרדת כמה שנים בשנתון.
  4. אני דווקא חושב שהשד לא כזה נורא בקשר לפיג׳ו 208 עם המנוע 1600, חסכוני מאוד הוא לא אבל אני לא חושב שi20 חסכונית ממנו בשום צורה. לבת זוגי יש c3 עם המנוע הנ״ל (שהיא ד״א גם אחלה אופציה בעיני ויש בדיוק אחת שמפורסמת בפורום שנראת מעניינת - אין לי קשר למוכר למען גילוי נאות), הרכב אצלה כשנתיים וחצי במהלכן נסע כ60 אלף ק״מ טפו טפו אמינות מוחלטת וצריכה ממוצעת של כ1/13-14. ה208 זהה מכאנית אך מרגישה מעט ׳ספורטיבית׳ יותר, כנראה שבתקציב שלך אם ידני לא בא בחשבון זה מה שהייתי רוכש - 208/c3 מהשנתון החדש ביותר שתוכל למצוא
  5. כפי שמצויין בכותרת - Retina 13 דגם Late 2012 משודרג ל-256gb, זיכרון 8gb Ram דגם אמין מאוד מגיע עם מטען מקורי חדש לחלוטין (בן כחודשיים) שעלה כ-400ש"ח מעולה לשימוש סטודנטים, זום, ואנשים שרוצים להכנס לעולם המאק במחיר נמוך יותר גילוי נאות: ישנם מספר פיקסלים שרופים על המסך, אבל זה לא מפריע בשום צורה לשימוש תקין, כמו כן על החלק התחתון ישנן מספר שריטות שטחיות עקב שימוש מחיר: 2200 מוזמנים ליצור קשר בהודעה פרטית או בטלפון: אפס חמש שתיים - 2536005
  6. אבי קנה דאסטר 2015 לפני כמה חודשים מרמת הגימור הגבוהה (מאמין שזה לוריאט), אני לא חד על כל ההבדלי אבל בגדול זה חישוקים קלים מקוריים, חיישני רוורס מקוריים, וו גרירה מקורי, מערכת מולטימדיה מקורית (שאני לא בטוח שייחודית לדגם הזה אבל היא היתה כל כך גרועה שאחרי שבוע היא הוחלפה) ונגיעות כסופות מחוץ לרכב. לדעתי אם אתה מחליט ללכת על הדאסטר תתמקד בדגם הדיזל 4X4, בעיקר אם אתה חושב לנסוע בשטח מדי פעם. לדעתי אם אתה לא מתכוון לנצל את יכולות השטח שלו יש רכבים מוצלחים הברה בתקציב, הדאסטר רכב פשוט מאוד ומיושן, זה בא לידי ביטוח בתא נוסעים לא איכותי ורועש עם פלסטיקה שבירה וכל מני מוזרויות של הנדסת א
  7. דאצ׳יה דאסטר 4x4 באמת תגיע הכי רחוק בשטח מהרכבים מקבוצת הג׳יפונים אבל הרכב מרגיש מיושן מאוד, יחסית רועש ובעל איכות בניה/חומרים לא מדהימות בכלל (כל הנ״ל נכתב מנסיון עם דאסטר שנמצא בבעלות אבי). אלא אם יש רצון לרכב בעל יכולת שטח עדיפה/חסכוני בדלק הודות לשילוב הגיר הידני ומנוע דיזל הייתי מתמקד בסובארו כנראה.
  8. דבר ראשון אני לא בטוח שהייתי קונה מטויוטה סלקט, לרוב המחירים שלהם גבוהים ביחס למחיר השוק, למרות שיש יתרון משמעותי לאחריות שהם נותנים, אבל קח בחשבון שאם אתה סגור על רכב היברדי של טויוטה ניתן להאריך את האחריות על המערכת ההיברידית למשך 10 שנים או 200 אלף ק"מ (אם אני זוכר נכון), ככה שאם אתה קונה רכב שעומד בקריטריון הזה זה הופך את האחריות של טויוטה סלקט למעט פחות אטרקטיבית כי אחריות כלשהי תהיה זמינה כנראה גם בקניה ממקור אחר. עובדה זאת משחקת לרעה עם הרכב הספציפי (זה עם ה-150k) כי לאחר שהאחריות על המערכת ההיברידת פגה במידה ותאלץ להחליף סוללה מדובר בסיפור של כמה אלפים טובים (אם אני זוכר נכון סבי
  9. קודם כל מזל טוב על קבל הרשיון! בנוגע למה לשאול כשאתה קונה רכב ממליץ להעיף מבט על השרשור שנמצא בדביק - אישית בטלפון אני נוטה לעשות סקירה מהירה של הנתונים המצויינים במודעה כדי לאמת אותם (יד, שנתון, ק"מ, רמת גימור, נפח/סוג מנוע אם יש כמה תתי דגמים וכ'ו), אם זה מוכר פרטי אני תמיד מציג את עצמי ואומר שהתקשרתי בנוגע לרכב, ככה שאם הוא סוחר שמתחזה לפרטי הוא ישאל אותך איזה מהרכבים? (סתם טיפ קטן) מעבר לזה תשאל על תאונות, תיקונים גדולים, כמה שנים אצלו וכל מה שנראה לך רלוונטי, אישית אני לעולם לא אתמקח על מחיר בטלפון, זה נשמע לא רציני. בנוגע לרכב עצמו, בעיני בטח אם את
  10. וואו חתיכת סיפור! הבנתי שבארה"ב יש אפליקצייה בשם vinwiki שמתעדת היסטורה של רכבים לפי הוינים (יש להם גם ערוץ יוטוב מעולה) מעניין יהיה להריץ שם חיפוש ולראות מה עולה, למרת שסביר שאם הרכב יד ראשונה לא יהיה כתוב שם יותר מדי.
  11. בנוגע ל208 1.2 אטמוספרי הוא גם סובל מאותה בעייה עם רצועת הטיימינג המתפוררת, פשוט צריך לשים לב שהיא הוחלפה. בנוגע לאמינות, אבי מחזיק קקטוס עם המנוע הזה עם קרוב ל200 אלף ק״מ וסך הכל מדובר ברכב אמין בגזרת המנוע. כדאי רק לדעת שלא מדובר במנוע חזק, דבר הניכר בעיקר בכביש המהיר. ד״א למרות שמדובר ברכב מעט גדול יותר הקקטוס זמין עם מנוע ה1.2 הטורבו וגיר ידני, אם אני לא טועה יש בדיוק אחת כזאת למכירה בפורום (אין לי קשר למוכר) בגזרת VAG באמת קשה למצוא את ה-1.2TSI עם ק״מ נמוך אבל מדובר במנוע יחסית אמין אם מטפלים בנק׳ הכשל בזמן (בעיקר מותחן טיימינג).
  12. מחזק את ההמלצה על ה208, תלוי באופי הנסיעות שלך אבל לא הייתי פוסל את הדגמים של שנתון 2015 ומטה גם (עם מנוע אטמוספרי וגיר מיושן יותר). כנ״ל לגבי הסיטרואן c3 שנסחרת במחירים יחסית נמוכים אבל מנסיוני מדובר ברכב מאוד מרווח, עם תחושה סופר אוורירית בתא הנוסעים תודות לחלונות גדולים. החסרון בC3 וגם ב208 מהשנתונים המוקדמים היא צריכת דלק לא מדהימה וגיר בינוני, מצד שני אני לא בטוח שביחס לפיקנטו תרגישי ירידה כלשהי ברמה.
  13. תתחדש! נשמע שעשית עסקה לא רעה בסופו של דבר, סחטיין על היכולת לשפר את ההצעה שלהם ככה. הרכב נראה מעולה ד"א, הסלון שלו ממש מרשים! מעניין אותי, איך מערכת המולטימדיה מרגישה כיום? מאוד מיושנת או שזה לא מפריע יותר מדי? התרשמתי לא מאוד לחיוב מהמערכת בCT200 אבל אני חושב שהיא היתה מעט ישנה יותר. ד"א בנוגע לצמיגים שמעתי דברים טובים על ה- Michelin primacy 4, לפי מה שהבנתי הם אמורים להיות מאוד שקטים ורכים.
  14. חלום! מקווה מאוד להגיע יום אחד למצב בו אני אוכל לרכוש כזו גם, וספציפית שלך ממש במפרט המושלם, נראת סופר קלאסית. בעיני הדגמים הרגילים של ה911 נראים הכי יפה, בדגש על הS. למקרה שאתה לא מכיר ממליץ לך מאוד על ערוץ היוטיוב של Nick Murray, בעברו מספר 911 ורוב התוכן בערוץ שלו סובב סביב המותג, מיותר לציין שזה רק החמיר אצלי את הרצון לאחת. ד״א הרכב PDK או ידני?
  15. נראה יפה מאוד! (שלך, הגלדיאטור באמת טעם נרכש 😬) נשמע לי שהוא צודק בקטע של הצבע של הריפוד, למרות שסביר שגם אחרי ניקוי זה לא יהיה 100% התאמה בגלל הבלאי, אבל אם זה מפריע לך ממליץ להעיף מבט ביוטיוב על ניקוי עור, ההבדלים שאנשים מצליחים להגיע אליהם עם תכשירים ייעודיים הוא מטורף.
×
×
  • תוכן חדש...