Jump to content

shakedi

חברים פרימיום
  • פרסום הודעות

    450
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

shakedi שיחק אותה בתאריך אוגוסט 5 2020

התכנים של shakedi היו האהובים ביותר!

מוניטין

145 טוב

אודות shakedi

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Audi A1 TFSI Manual

צפיות אחרונות בפרופיל

3,114 צפו בפרופיל
  1. אם שטיחי הגומי ב300 הם מקוריים / תואמים לרכב שלך ויודעים להתחבר לנקודות העיגון ברצפה זה נשמע לי מחיר סביר ממש. סביר להניח שמקוריים יעלו אף יותר. בכל מקרה ממליץ לך מאוד לקנות רק שטיחים שנתפסים על הכפתורים הייעודיים ברצפה, שטיח של מעוגן כמו שצריך עלול להפריע לפעולות הדוושות.
  2. שכחת גם ג׳ק עגלה (עדיף שניים או לפחות אחד עגלה ואחד בקבוק הידראולי) וגם בוקים. בנוגע לכלים עצמם הייתי מוסיף סט מפתחות טורקס או אפילו במקרים מסויימים עדיף - סט בוקסות טורקס, כנל לגבי מפתחות אלן. בנוגע לרכישת הכלים עצמם, אני לאחרונה רכשתי לא מעט פעמים כלים מאמאזון, ההפרשים יכולים להגיע למאות שקלים, כמובן שבמחירים האלה אתה לא מקבל מותגים מוכרים אבל מהנסיון של האיכות של הכלים לא רעה בכלל. בנוסף הצורה בה אני פועל היא שרכשתי מספר כלים חיוניים בהתחלה, ומאז אני מוסיף בהתאם לצורך שיש לי, לצורך העניין לדעתי אין מה לקנות מראש בוקסות מגנטיות לסוגים שונים של פלאגים, כי לך תד
  3. אני לא הייתי מחליף את החלקים הנ"ל לחלקים לא מקוריים, יש סבירות לא נמוכה שברגע שתוציא את הפלסטיקה המקורית משהו ישבר - החלקים האלה נועדו להכנס פעם אחת ולא להתפרק יותר, ופירוק שלהם גורם לעיתים רבות לשבר בקליפסים או לחליפין בפלסטיקים האחרים עליהם הם מתלבשים. גם אם היית אומר שלא איכפת לך לפגוע בחלקים המקוריים מציע לך לחשוב על זה שגם פלסטיקים באים באיכויות שונות, ותאמין לי שמאזדה השקיעו שעות מהנדסים רבות מאוד בהבטחה של טולראנסים הדוקים, עמידות לאורך שנים ובכך שלא יהיו קרקושים - אני מגיע מהתחום ומכיר מקרוב את הקושי שבהגעה לגימור גבוהה בפלסטיקה ולכן מציע לך מאוד לא לקנות תחליף סיני.
  4. לדעתי אין מה לחשוש כלל מירידת ערך מוגברת בטח שלא בעוד 3-4 שנים, וגם לא בעוד כפול מזה. לרכבים מהסוג הזה תמיד יהיה שוק, לדעתי יקח הרבה זמן (אם בכלל) עד שתצליח לשכנע ג'יפאים שבאמת מטיילים עם הרכבים שלהם בשטח שרכב חשמלי הוא הפתרון, בטח לטיולים ארוכים יותר של מספר ימים אני מתקשה לראות איך רכב חשמלי יכול להוות תחליף למנועי בעירה פנימית (אלא אם השיפור בתחום הסוללות יתפוס תאוצה רצינית ברמת הטווח בשנים הקרובות). בכל מקרה תוסיף על זה את המותג הבלתי מעורער שהוא הטויוטה לנד קרוזר ואני ממש לא צופה בעיות.
  5. מציע לך בשלב הראשוני לפני שאתה מחליף את החגורה לנסות לנקות אותה היטב, יתכן שעם הזמן החגורה ספגה לכלוך והתקשתה מעט וזה מה שמשפיע על המשיכה שלה ע"י המנגנון. ראיתי לא מזמן ביוטיוב מישהו שסידר ככה את החגורה ברכב שלו. את הניקיון ממליץ לך לעשות עם APC ומברשת (על מנת להבריש את החומר לתוך הבד ולשחרר את הלכלוך) ואז אם יש לך שואב אבק רטוב לשאוב ואם לא לנגב בעזרת מטלית, כדאי לעבור על כל אורך החגורה, הייתי מנסה למשוך כמה שיותר ואז לתפוס עם קליפס בקרבת הקורה ממנה יוצאת החגורה כדי שלא תחזור פנימה.
  6. shakedi

    סקודה פאביה 1.4 ידנית

    כמו שאמרו לך מעלי יש סיכוי טוב שניתן להפעיל את זה דרך קידוד עם VCDS. אצלי ברכב הפעלתי את המערכת ע"י קידוד פשוט - Audi A1 2012. אם הפיצ'ר כזה חשוב לך הייתי חופר קצת ברשת כדי לבדוק אם באמת אפשר להפעיל את האופציה ע"י קידוד.
  7. אם הגודל של הקקטוס הספיק לך מציע לך לבדוק את הסקודה קאמיק. בתקציב תוכל לקנות את מנוע ה1.0TSI ברמת האבזור הגבוהה או את מנוע ה1.5TSI ברמת האבזור הנמוכה (אך לא חסרים בה הדברים החשובים). אישית מאוד התרשמתי מהקאמיק, ובמחיר שלו הוא מגיע מאובזר ברמה מאוד גובהה עם כל מערכות הבטיחות המודרניות. אני מאמין שאיכות החומרים תהיה נמוכה מהגולף אבל תהיה שיפור מוחשי ביחס לקקטוס שיש לך היום (מכיר את שני הרכבים היכרות עמוקה). Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. בתקציב הנ״ל מציע לך לבדוק את הסיטרואן c3 ופיג׳ו 208 מודל 2012 ומעלה (לא בטוח אם תכנס בתקציב, צריך לבדוק). מנסיון עם שתיהן במשפחה, הן מראות אמינות טובה מאוד, כמובן שזה קשור גם הטיפול קפדני בחלקים איכותיים. היתרון ביחס לפונטו הוא גיר אוטומטי רגיל שלמרות שאינו פאר היצירה אני מאמין שיהיה נעים יותר לשימוש מגיר רובוטי חד מצמד, למען האמת לאחר שהחלפתי שמן גיר בc3 של חברה שלי (שנת 2014 עם 120,000 ק״מ) הפעולה שלו השתפרה פלאים והוא חלק ונעים לשימוש. בנוסף שני הרכבים מצויידים במנוע 1.6, החסרון מגיע בדמות צריכת דלק יותר גבוהה מסופר מיני אחרות אבל לא חסר כוח גם מחוץ לעיר.
  9. הנושא הזה עלה לאחרונה כמה פעמים בפורום את מוזמן לחפש, בכל מקרה הנה רשימה של רכבים שעשויים להתאים: פיג'ו 208 GTI על הצד הספורטיבי של הרשימה, אני מאמין שבתקציב תוכל להכניס רק את השנתונים לפני מתיחת הפנים, שים לב שבשנים האלה יש דיווחים על משאבת דלק שנוטה ללכת מוקדם ולא זולה להחלפה, בכל מקרה מדובר באחלה אופציה אבל כמו בכל רכב לא הייתי מתפשר על אקזמפלר לא שמור אופל אדם S אין יותר מדי רכבים כאלה בשוק אבל טוענים שהיא מהנה לנהיגה ובעיני נראת לא רע, יש בפורום מישהו שמחזיק אחת אולי הוא יגיב מיני קופר / וואן - בתקציב תוכל למצוא גם את הדגם "החדש" שיצא ב-2015, לא מאמין שתמצא דגם S שמ
  10. @Guy4uk מה עם הפיג׳ו 3008? נשמע שהיא עשויה לענות על מה שאתה מחפש, מודרנית, תא נוסעים ייחודי ונעים, גדולה יותר מגולף ושוק יד 2 מעולה. יתכן וגם הסיטרואן c5 aircross עשויה להתאים, חולקת פלטפורמה עם ה3008 אבל שמה יותר דגש על נוחות, החסרון הוא שוק יד 2 שכנראה יהיה פחות מוצלח (אבל אי אפשר לדעת באמת היום). ד״א אני לא יודע מה המצב היום אבל לפני כמה שנים סיטרואן נתנו גם 5 שנים אחריות על חלק מהדגמים, יתכן וזה עדיין קיים.
  11. האחריות של פולקסווגן היא 3 שנים ושל סקודה (יתכן וגם סיאט) היא שנתיים ושנה שלישית בתוספת 1000 ש"ח. זה נכון שיש כמה שחקנים בשוק שנותנים אחריות ארוכה יותר אבל אם אני לא טועה 3 שנים זה הסטנדרט. אם אחריות ארוכה כל כך חשובה לך אתה יכול לבדוק את דגמי קיה ויתכן וגם סובארו שמציעים אחריות ארוכה יותר מ-3 שנים
  12. אם אהבת את הגולף כל כך אתה יכול להסתכל על ״הגולף״ הבאה בגודל - הרי הוא הטיגואן. בגדול הנוסחה של הגולף קיימת כמעט בכל רכבי קונצרן VAG, ממליץ להציץ גם אצל סקודה וגם אצל סיאט, מאמין שתמצא רכבים שיענו על הדרישות שלך.
  13. לדעתי אם הרכב מטופל כמו שצריך ולא עושה סימנים של לוותר אין מה להחליף. מציע לך להציץ ביד 2, לא נדיר לראות ייטי בנזין עם 250-300 אלף ק"מ, ככה שלא נראה לי שאמורה להיות בעיה להחזיק אותו עוד שנים רבות בהנאה
  14. אני לא בטוח שאין בקרת שיוט ב-A3 בכל רמות האבזור. בכל מקרה קח בחשבון שניתן להוסיף בקרת שיוט, אל תתפוס אותי במילה אבל אם יש לרכב כפתורים על ההגה הוספת ידית בקרת שיוט (באאודי זה לרוב ידית נוספת) יחסית פשוטה. מה שאמרתי תופס גם לגולף כמובן.
  15. ה-122 וה-125 נחשבים אמינים מאוד. אם אני לא טועה ההבדל ביניהם תמון בעיקר בזה שב-122 יש שרשרת טיימינג וב-125 רצועה. לא יודע מה מצב עמידות הרצועה ב-125 אבל ב-122 שיש ברכב שלי (A1 2012) החלפתי את המותחן והשרשרת בגלל רעשים, כלומר זה שיש שרשרת לא בהרכח חוסך כסף בתחזוקה. בנוגע למנוע ה-150 לא שמעתי על בעיות גם. בנוגע לתיבת הילוכים ממה שאני הבנתי עדיף שנתון כמה שיותר מתקדם בגדול. בנוגע למחירון זה הכל עניין של היצע וביקוש... מציע לך להסתכל גם על הלאון ועל האודי A3 שחולקות את אותה פלטפורמה ומכלולים, אולי יהיה יותר קל למצוא רכב מתאים אם תסתכל על יותר דגמים במקביל
×
×
  • תוכן חדש...