Jump to content

shakedi

  • פרסום הודעות

    204
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

34 נייטרלי

אודות shakedi

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Audi A1 TFSI Manual

צפיות אחרונות בפרופיל

2,250 צפו בפרופיל
  1. shakedi

    טסט לרכב עם בלם יד חשמלי

    לא יודע נקודתית בנוגע לבלם יד חשמלי, אבל ברכבים עם הנעה כפולה קבועה (ספציפית מכיר את זה מהלנד רובר שמופיע בחתימה) עושים בדיקת בלמים שונה, מכיוון שתזוזה רק של גלגלים בסרן אחד עשויה לפגוע בדפרנציאל. מה שאני בא להגיד זה שמכוני טסטים יודעים לבצע בדיקת בלמים לרכבים שלא יכולים לעלות על הגלילים הללו, יכול להיות שאותו הדבר תקף גם לרכבים עם בלם חניה חשמלי? Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. קשה מאוד עד בלתי אפשרי לצפות ירידת מחירים בעתיד. That being said יש מותגים עם שמירת ערך טובה מאחרים, לצורך העניין סביר להניח שמאזדה 2 או הונדה ג’אז ישמרו על ערכן מעט טוב יותר. במקומך הייתי רוכש C3 בת שנה שנתיים, אחרי ספיגה של ירידת ערך כלשהי, ככה תהנה ממחיר קניה נמוך יותר ופחות תתבאס מערכה העתידי שעשוי להיות נמוך מחלק מהמתחרות. לדעתי דווקא העובדה שהרכב לא מאוד נפוץ לא פוגעת בערך, ואולי אף עשויה להפוך אותו ליותר מבוקש. העובדה שהוא לא נפוץ בליסינג גם כן עשויה לסייע בעניין הסחירות העתידית. לדעתי הC3 רכב מקסים, עם עיצוב ייחודי ושיקי. נהנתי מאוד עם אחת שכורה בחול לפני כמה שנים, לדעתי מבין הרכבים בסגמנט היא מהמוצלחות, בעיקר לאנשים שלא מחפשים חווית נסיעה מאוד דינמית. בהצלחה! Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. זו באמת היתה ספינה שנשאה מאזדות חדשות. למיטב אף מכונית לא נפלה לים, הספינה נטתה על צידה וכנראה שחלק מהמכוניות נטבלו במי הים, חלק גדול מאוד מהן לא ניזוק נזק ישיר מהים אבל במאזדה החליטו להשמיד את כל המכוניות שהיו על הספינה במפעל ייעודי: Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. ה-208 דיזל תהיה חזקה יחסית לפי מה שהבנתי. מה שיפה במנועי דיזל מודרניים זה שנתון הכ״ס פחות משנה אלא בעיקר נתון המומנט, ובמקרה של מנוע הדיזל ב208 מדובר בנתון יפה בהחלט. מעבר לזה רק שתדע, המנוע הנ״ל משולב במקרים רבים עם רכבים גדולים וכבדים בהרבה מה-208, אז על רכב קטן וקל כמו זה המנוע בהחלט אמור להיות חזק דיו. כן אגיד שהתיבה הידנית (5 הילוכים) שיצא לי לחוות ב208, סיטרואן קקטוס וC3 (דור נוכחי בחו״ל) פחות מוצלחת מבחינת תחושה מרוב התיבות הידניות של VAG, מהלך הידית ארוך יחסית, התחושה קצת פחות קלינית בשילוב והקלאץ׳ קל מדי לטעמי. אם אתה רגיש לנושא הזה הייתי מוודא שזה לא מבאס אותך מדי בנסיעת מבחן, אבל בכל מקרה כנראה אפשר לשפר את הנקודה הזאת עם קיט שורט שיפט. באמת הייתי מעיף מבט גם על אלפא רומאו ג׳ולייטה ומיטו שעשויות להתאים. חוץ מזה אתה יכול לחפש גם סיטרואן DS3 שקצת נדירה בגרסה הידנית אבל יש כאלה שעולות למכירה מדי פעם. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. מה הדרישות שלך מעבר לידני? אני עם תקציב מעט נמוך יותר משלך קניתי אוודי A1 ידנית. נותנת שילוב של מנוע יחסית חזק (1.4TSI) עם גיר ידני שישה הילוכים, איכות בניה גבוהה ועיצוב חביב. החסרון זה שרוב הידניות הגיעו עם אבזור די נמוך, אבל אפשר למצוא גם ידניות מאובזרות אם מחכים מספיק. Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. כל הסדרה ובפרט המאמר הזה מעניינים ממש וכתובים נהדר! תודה על ההשקעה והמאמץ! Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. כמובן שאתה מקבל תמורה עבור הביטוח המקיף. ההפרש במחיר בין ביטוח רגיל למקיף תלוי בגיל המבוטח, במקרה ומדובר בזוג צעיר (למיטה הבנתי) ההבדל יהיה כנראה יותר מ-1500 שח. בנוגע לביקורים במוסך כמובן שזה עשוי להיות יקר ועולה ימי חופש. אף אחד לא מבטיח מצד שני שזה לא יקרה ברכב שעולה 40k... בנוגע לטויוטה ספייס וורסו נשמעת כמו אופציה לא רעה, אבל לא מכיר את הרכב באופן ספציפי. מהמעט שקראתי נשמע שהוא אמין וחסכוני. ככל כנראה יהיה רכב נעים יותר ממיצובישי ספייס סטאר. Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. בקשר לדרישות של פותח השרשור, אני לא רואה סיבה שרכב שמור ב-25k לא יוכל לנסוע 20,000 ק״מ בשנה. לצורך העניין כמו שכתבתי כבר החזקתי גולף 2002 עד לא מזמן שנסעה בשנים מסויימות גם יותר מ-20 אלף ק״מ בשנה אצלי באמינות מצויינת שלא היתה מביישת גם רכבים חדשים ממנה בהרבה. ההבדל בעלויות ההחזקה יהיה הרבה יותר מ-350 ש״ח בחודש, מכיוון שרכב זול יחסית לא צריך ביטוח מקיף (עניין של 2000-3000שח בשנה) וגם ירידת הערך שלו קטנה משמעותית (חסכון של עוד כמה אלפים בשנה). בסופו של דבר הבחירה היא של פותח השרשור, אבל במקומו בעיקר אם להוציא 40k זה מאמץ משמעותי הייתי קונה רכב בתקציב נמוך יותר. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. לדעתי ומהנסיון שלי והסובבים אותי ניתן למצוא רכב שיתן שקט בתקציב של עד 25k שיתמודד בגוברה עם כל עליה... לצורך העניין ההמלצה על סיטרואן c4 אוטומט (רובוטית) מעולה לדעתי. אנחנו מחזיקים כזאת במשפחה מאז שהיא חדשה, כבר כ-8 שנים במהלכם אומנם לא נסעה הרבה אבל רוב הנסיעות היו בסביבה עירונית, מה שמגביר את השחיקה. בזמן הזה מלבד תקלה במדחס מזגן לא היו תקלות רציניות כלל, והרכב עדיין על הקלאץ׳ המקורי שלו. חוץ מזה זה רכב הרבה יותר בטוח, חזק, נוח וכנראה חסכוני מכל מיצובישי ספייס סטאר או דייהטסו שתמצא. המפתח בקניה כזאת היא למצוא רכב שמור מאוד, שהגיע מבעלים שאיכפת להם וטיפלו בו בזמן ובחלקים מקוריים. הקונספציה שרכבים מפסיקים להיות אמינים אחרי ארבע חמש שנים לא נכונה לדעתי והכל קשור בצורת הטיפול. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. אני דווקא אתן את הקול הנגדי, במצבך אם חסכון הוא עדיפות גבוהה הייתי רוכש רכב ב-20k או מעט יותר אם מתאפשר. בתור אחד שהחזיק חמש שנים פולקסווגן גולף 2002 שנקנתה ב-20K בזמנו הייתי סופר מרוצה, הרכב לא סבל מבעיות אמינות וספציפית הוא היה רכב ברמה גבוהה יותר (משמעותית) מדייהטסו סיריון ובטח ממיצובישי ספייס סטאר. בנוסף החסכון הכספי של לא לעשות ביטוח מקיף, בעיקר לאנשים צעירים הוא גדול ויגיע בקלות מאוד ללפחות 3,000 ש״ח בשנה. יתרון גדול נוסף של רכב ב-20k זה שירידת הערך שלו מינורית, בניגוד לרכב חדש יחסית שעולה 40k אישית הייתי מחפש רכב סופרמיני אוטומט ב-20-25k כמה שיותר שמור עם ק״מ נמוך כמה שיותר. כדוגמת סקודה פאביה (עם גיר אוטומטי רגיל ולא DSG) Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. נשמע שמדובר בבעיה של התנהלות כללית ולאו דווקא ממוקדת רק בסניף אחד... חוויה דומה היתה לי בסוכנות בשורק, שכללה נסיעת מבחן על רכב לא תקין, חוסר ידע ומקצועיות של הנציגים ובגדול היה נראה שהם לא מעוניינים לבצע מכירה למרות שאנחנו לקוחות חוזרים עם 4 רכבים של הקונצרן ב-20 שנה האחרונות... ד״א המשתמש של לובינסקי בפורום פנה אלי ואף שלחו מישהו שהתקשר, אותו אדם היה ״נציג שטח״ שלמרות שבהודעה המקורית שלהם מטרת הפניה הוצגה כרצון להבין את פרטי המקרה לעומקם וללמוד איפה ניתן לשפר, בפועל אותו נציג ניסה לדחוף לי את הרכב למרות שכבר סגרתי הזמנה על רכב אחר, לא היה מעוניין באמת לשמוע שום דבר שקשור בשירות שקיבלתי ורק טרח לציין שהמוצר שלהם הכי טוב.... מיותר לציין שגם אנחנו סגרנו הזמנה בסוכנות סקודה השכנה.
  12. לפחות נכון ללפני בערך חצי שנה מוסך רון לא עושה בדיקות לפני קניה (לפחות לא ללקוחות לא מאוד ותיקים). עקרונית הם טוענים שלפי החוק בדיקות לפני קניה בתשלום מותר לעשות רק במכון מוסמך, ומוסכים שעושים את בשירות בתשלום עוברים על החוק. לא יודע אם זה נכון או שהם לא מעוניינים בכאב הראש אבל זאת היתה התשובה שקיבלתי מהם. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. שים לב שאם זה חשוב לך, בפוקוס חסרה מערכת התראה על רכבים בשטח מת וגם התראה על תנועה חוצה. נראה לי שעוד מוקדם לדעת אם היא תהיה זמינה גם ב-0 ק״מ אבל יש סבירות שעוד מספר חודשים כן. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. אנחנו לקחנו בסוף את הקאמיק. כמה שיקולים עיקריים גרמו להחלטה: 1. מערכות בטיחות עדיפות בקאמיק: התראה לרכב בשטח מת, והתראה על תנועה חוצה בנסיעה ברוורס, כרית אוויר נוספת (כל אלה מול רמת גימור פרימיום) ב2008 ברמת הגימור אקטיב מערכת הבקרת שיוט האדפטיבית כלל לא זמינה כמו גם בלימת חירום מבוססת מצלמה (ולא ראדר) שעובדת רק עד מהירות 85 קמ״ש (ולכן הרכב זכה ל-4 כוכבי בטיחות ברמת גימור זאת) 2. תפעול יותר קונוונציונאלי של מערכות הרכב והמזגן בפרט (ספציפית היה משמעותי כי הרוכשים אנשים מבוגרים) 3. ראות טובה יותר החוצה 4.פתחי מיזוג אחוריים 5. יחס גרוע מאוד מהסוכנות בשורק שהפגינו ידע דל מאוד ברכב ובהבדל בין רמות הגימור ואז הוסיפו לעשות והביאו לנו רכב עם תקלה במסך המולטימדיה לנסיעת המבחן, ככה שלא באמת יכולנו להתרשם מתפעול הרכב... יש לציין שנתקלנו ביחס הזה בשני ביקורים נפרדים, דבר שלא היה בסוכנות של סקדוה לצורך העניין. זה והעובדה שה-2008 ברמת גימור פרימיום תהיה זמינה רק בספטמבר סגרו את ההתלבטות.
  15. זה השרשור שאני פתחתי - הפוקוס באמת נראת נחמדה מאוד, היא נהנת מאבזור יחסית עשיר ומנוע חזק משמעותית מהרכבים המקבילים בגזרת המחיר הזאת. הדבר היחיד שעוד מוקדם לדעת זה בעיות הסחירות של הפוקוס מהדור הקודם לה, גם הגרסה מתוחת הפנים שלא סבלה מבעיות אמינות. קשה לדעת מה יהיה אבל הפוקוס הזאת עשויה לסבול גם מבעיית הסחירות של הדור הקודם.
×
×
  • Create New...