Jump to content

itamarg

  • פרסום הודעות

    7,962
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

46 נייטרלי

3 עוקבים

אודות itamarg

  • דירוג
    כותב. הרבה.

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    במרדף אחרי אוטובוסים

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. כמה קילומטר עברה, האם יש תאונות, מה המחיר לעומת המחירון?
  2. itamarg

    רכב קטן

    חדש מהחברה או יד שנייה?. מה הדרישות מהרכב?
  3. הונדה ג'אז 2015 ומעלה, רמת גימור קומפורט, תהיה חסכונית, אמינה, ביטוח זול. לדעתי תפורה לסטודנט.
  4. היונדאי לא חסכונית כלל. היום אני עם 208 ידנית שכמובן חסכונית יותר וכן הונדה ג'אז גיר רציף שגם יותר חסכונית.
  5. לפותח השרשור: תבין משהו פשוט. הסוכנים האלה שיושבים בחברות הליסינג לא מבינים לרוב מימינם ומשמאלם. אין להם שמץ במכוניות. הם יודעים דבר אחד: לערבב אנשים. נכון שאין פה איזו פגיעת שלדה או משהו כזה, אבל אם לא תהיה הפחתה משמעותית במחיר, ואני מניח שלא תהיה כי הסוכנים האלה יודעים למכור ואם אתה לא תקנה הם ייפלו על פראייר אחר וימכרו לו במחירון/מעל המחירון אבל העסקה לא מי יודע מה. טיפולים, הליסינג, והק"מ. רכבי ליסינג עוברים לפעמים חיים לא קלים, בין אם זה ע"י מי שקיבל את הרכב כ"צמוד" או הבן שלו, בן ה 17 שהתעלל ברכב ונסע איתו במהירות על פסי האטה, כי הוא לא משלם שקל אז מה אכפת לו...
  6. לא הבנתי מה מציאה ברכב בן 3 עם 70000 ק"מ. ועוד ממגרש. בטח גם הטיפולים הכי הכי חאפרים שיש. כמה מוכרים דבר כזה מתחת למחירון לוי יצחק?
  7. הונדה ג'אז תפורה לדרישות שלך. אצלי מעל שנתיים ומעל 60000 ק"מ. מאוד מרוצה. נוסעים איתה כ- 100 ק"מ ביום. בטיחותי, אמין, חסכוני, ביטוח זול. מה צריך יותר?. לגביי ק"מ, צריך סבלנות. אני את שלי רכשתי מהטרייד אין של הונדה, אוטוסנטר. יד ראשונה פרטית עם 35000 ק"מ ומטופלת בחברה, ובמסגרת התקציב שלך. בהצלחה.
  8. I25 לא הייתי קונה בגלל בטיחות לא משהו. בנוסף יונדאי וקיה לא נקיים מתקלות. (חייישנים ובעיות הגה). אתה צריך להגדיר תקציב ודרישות מהרכב.
  9. מאזדה 6 יד שנייה, הונדה סיוויק 1.5 אני בספק אם תיכנס אבל שווה לבדוק.
  10. סורי, אני לא ממליץ על היונדאי. מלא בעיות חשמל ושיש תקלות הן לא זולות כלל. אני יודע שאני בניגוד לאלה שמשתחווים ערב בוקר וצהריים לקוריאניות אבל שיש תקלות ליפאניות וקוריאניות לא מספרים על זה בעיתונות הרכב, או אלה שלפחות מתיימרים להיות עיתונות רכב... מומלץ לקרוא את הסיקור שלי: https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3253/סקירת-גולשים/מסכמים---6-שנים-עם-יונדאי-i20 אני אם ידני בא בחשבון יש מלא אפשרויות טובות כמו איביזה, פאביה, פולו, קליאו, 208, פיאסטה ועוד. אם אוטומט בלבד, תבדוק 208 מנוע 1200 טורבו וגיר יפאני של איסיין או סיטרואן C4 עם אותו מנוע וגיר.
  11. אתה יכול להפחית סיכונים בזה שתחפש מטרייד אין של יבואן מוכר וק"מ נמוך מ 70 אלף, עם הרבה סבלנות אתה תמצא ולהקפיד שיהיה מטופל עם תיעוד מסודר. מה גם שאם תקנה בטרייד אין כמו לובינסקי תקבל אחריות (לא להתקרב למגרשים קטנים, רק לחברות הגדולות).
  12. צריך סבלנות והכי חשוב לקנות רכב עם תיעוד טיפולים. לי לקח חודשיים למצוא את הפיג'ו ה 208 הידנית שלי. תתאזר בסבלנות ותבדוק היטב, זה משתלם.
  13. אתה יודע איך זה באינטרנט? לקוח לא מרוצה ישר קופץ ומלכלך. לקוח מרוצה לא תמיד ייתן חוות דעת טובה. וכשאתה רואה יותר מדי חוות דעת טובות, תחשוד כי אולי זה העסק עצמו מפרסם אותן במסווה של... לעניין החברות: אם אתה קונה מטרייד אין יבואן הסיכוי שלך ליפול נמוך יותר. מה גם שזה תלוי על איזה סוכן אתה נופל. אני אישית רכשתי את ההונדה שלי שמשמשת כרכב עיקרי מאוטוסנטר לפני שנתיים ומשהו, והם ממש אחלה. אז מניסיון איתם יכול לומר לך שהם ממש טובים בשירות ומבחינתי זה הכי חשוב. טרייד מוביל לא קניתי מהם אבל פעם שמתי מקדמה על רכב והתחרטתי. הם הבטיחו שיחזירו לי אותה, ואכן עמדו במילה שלהם וזה גם מראה על משהו.
  14. מצטרף להמלצה על הפיג'ו כבעלים של אחת כזו ידנית. אחלה אוטו שבעולם. מה שכן כדאי יותר לחפש בלובינסקי טרייד/טרייד מוביל והטרייד של היבואנים כי שם הסיכוי למצוא אחת שמורה עם ק"מ נמוך וטיפולים בחברה, גבוה יותר. בליסינג תמצא רכבים עם ק"מ גבוה ולא בטוח שטיפלו בהם כמו שצריך ובוא נאמר, לא בטוח שלא ראו שטח/ננהגו בעדינות, אם כי זה הרבה מזל ויש נהגי ליסינג שלא משתוללים עם הרכבים והבן של עובד ההייטק שרק אתמול הוציא רישיון לא נוהג עליו, אבל לך תדע, אף אחד לא יכול להבטיח לך וה"ליסינג נהג יחיד" זה דבר שלא הייתי סומך עליו ב 100%.
  15. דווקא אני רואה בבעיה בטיימינג יתרון. למה? כי אם אתה מראש יודע שיש בעיה אתה מקדים תרופה למכה ומחליף ומונע את הבעיה. זה שהיצרן אמר להחליף רצועה כל 10 שנים זה טוב ויפה, אבל עובדה שהוא ירד מהעץ ומנחה עכשיו להחליף כל 6 שנים. אגב, סתם לידע כללי, כל רכב עם רצועת טיימינג מיצרן אחר מחליפים טיימינג כל 3-5 שנים בלי קשר לק"מ. שלא תחשוב שליצרנים אחרים אין בעיות, פתח גוגל ותראה איזו תביעה ייצוגית יש נגד ניסן בתיבות ההילוכים של ג'וק וקשקאי...וזו דוגמה קטנה.
×
×
  • תוכן חדש...