Jump to content

itamarg

  • פרסום הודעות

    7,827
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

20 נייטרלי

3 עוקבים

אודות itamarg

  • דירוג
    כותב. הרבה.

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    במרדף אחרי אוטובוסים

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. האיביזה זה רכב שאם טופל כראוי המנוע והגיר שלו לא נגמרים. מה גם שהוא יותר מהנה לנהיגה, יותר בטיחותי ויותר "אוטו".
  2. קח לבדיקה מטעמך. סאן קאר בסדר דווקא לפי מה ששמעתי מחבר שקנה מהם.
  3. היונדאי I20 לא נקייה מתקלות וכשהן מגיעות הן עולות לא מעט.
  4. לדעתי מדובר פשוט במדידה לא נכונה.
  5. ב 50K לדעתי אתה יכול למצוא הונדה ג'אז מהדור החדש (2015 ומעלה). בטיחותית מאוד, מרווחת מאוד, חסכונית מאוד ומחירי ביטוח נמוכים.
  6. זה לא המקרה היחיד. נתקלתי בפוסטים בפייסבוק על כאלו שהתקלקל מנוע בפיקנטו וב I10 אחרי מעט ק"מ. אלו לא רכבים שנקיים מתקלות עם כל הכבוד. עושים מהם יותר ממה שהם באמת. ועם ישראל הוא פשוט עדר. זוכר את הפרסומת של מיצובישי? 120 אלף איש לא טועים? גם אז פמפמו את תרבות העדר, שום דבר לא השתנה בהרגלי הצריכה. רוצה דוגמה נוספת? בבקשה: תסתכל בפייסבוק וגם כאן כמה רוצים ניסן מיקרה או ג'וק עם גיר רציף כי היא "מאוד אמינה". מישהו יודע על הבעיות בגיר הרציף? (ובמיקרה, על הכפתור של המזגן שעולה כמה אלפים לתקן עם עבודה) מישהו יודע על התביעה הייצוגית נגד ניסן? נאדה! העיתונות שותקת!. ועדיין המכוניות הללו נהנות מביקוש גבוה.
  7. ספר את זה לבחור כאן שהלך לו מנוע אחרי 12 אלף ק"מ ופחות משנה והתגלגל מהמדרגות של סוכנות היבואן. שת"פ של עיתונות הקרב בשתיקה רועמת כבר אמרנו?.
  8. לקומפורט יש חישוקי סגסוגת, יש מערכות התראה מקוריות (שמירת מרחק, סטייה מנתיב ועוד כמה פיצ'רים) . לגביי המולטימדיה יש לי קומפורט אבל בגלל שאצלי זה מהג'אז הראשונות ששווקו כאן, המערכת דיי פשוטה. בדגמים שלאחר מכן בקומפורט יש מערכת טובה יותר.
  9. גם לא. בקושי מגרדת את ה 1:14.5 בנסיעה ממש חסכונית.
  10. למיקרה לא הייתי מתקרב. א' יש שם דיווחים על בעיות בגיר הרציף. ב' יש לה בעיה ידועה בכפתור ההפעלה של המזגן שעולה לא מעט. ג' הרכב לא בטיחותי (4 כוכבים בדירוג הישן). ד' הרכב לא נוח בעליל ומרגיש כמו מלגזה. ב 20K לקנות רכב אוטומטי זו משימה לא פשוטה. בידני יש יותר אופציות אבל אם אתה מתעקש הייתי מחפש אופל קורסה שמורה עם ק"מ נמוך. בגלל שהשוק שלה חלש אתה יכול למצוא אחת עם נתונים יפים במחיר דיי טוב.
  11. הוא פופולארי כי מפמפמים לנו במוח שהוא פופולארי. כתבות פרסומיות בשפע, שתיקה רועמת של עיתונות הרכב, סוכני מכירות שעושים את העבודה ויודעים לשווק מצוין, חברות ליסינג ששולטות בשוק, מה צריך יותר?.
  12. אם אני זוכר נכון לחיצה ארוכה על כפתור ה TRIP.
  13. בשנה האחרונה מתוך 6 שהייתה אצלי I20 הייתה בעיה במד הדלק. הוא לא היה מדויק ולפעמים עולה ויורד רנדומלית בצורה קיצונית. אל תסמוך על מד הדלק. תבצע בדיקה כזו: תמלא מיכל מלא עד לעצירת המשאבה. תאפס את ה TRIP כדי שיהיה לך אומדן כמה נסעת מהתדלוק האחרון. תיסע בוא נניח 300 קילומטר. תתדלק שוב מיכל מלא עד לעצירת המשאבה. תחלק את מספר הקילומטרים שנסעת במספר הליטרים שמילאת. דבר נוסף: יונדאי I20 הוא לא רכב חסכוני בייחוד לא בעיר!. בעיר היא אמורה לצרוך באזור ה 1:9 במקרה הטוב. צריכת דלק משולבת אצלי הייתה 1:14 אם היית נוסע בעיקר מחוץ לעיר בלי פקקים ואם היית קצת משלב נסיעה עירונית 1:13. וכשהיא התיישנה אז הייתה מגיעה ל 1:12 משולב.
  14. אותי מעניין איפה "עיתונות הרכב" עאלק. כולם שותקים כי מדובר ברכב קוריאני. אם זה היה רכב גרמני מזמן הכותרות היו גועשות ורועשות. צבועים.
  15. דווקא פיקנטו צורכת לא מעט דלק, ראה תביעה ייצוגית שהתקבלה בימים האחרונים (אל תספר ל"עיתונות הרכב" כי לא מדובר ברכב אירופאי): https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3836710,00.html
×
×
  • Create New...