-
פרסום הודעות
1,941 -
תאריך הצטרפות
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
4
asix שיחק אותה בתאריך ספטמבר 21 2020
התכנים של asix היו האהובים ביותר!
מוניטין
297 טובאודות asix
-
דירוג
בעל מקצוע מומחה
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
-
אני למדתי נהיגה על לגאסי 1.8 מודל 96. תמיד הדהים אותי איזה מנוע שקט היה לו. הרכב הראשון שנהגתי עליו היה סיטרואן BX ( או B איכס כשהיה מפתיע בבוקר עם עוד תקלה).
-
לא, בסאאב 9-5 3.0 ליטר (גריפין) שהיה לה מנוע V6 היה רק טורבו אחד. הטורבו היה על הסעפת פליטה של הראש הקדמי. הסעפת האחורית חוברה ישירות לממיר ללא קשר לטורבו. מניח שיש עוד רכבים כאלה. כמו שאמרתי, מנוע עם 2 מערכות גדישה אמנם מעלה את ההספק אך מנגד מייקר את האחזקה של הרכב ואת עלות הייצור.
-
אני אנסה להרחיב עוד קצת בנושא - כפי שאמרו מקודם, התקינו 2 מגדשים בשביל למנוע את בעיית ההשהיה ואת הבעיות גדישה בטורים מסויימים. כדי להימנע מהתקנה של 2 מגדשים יצרו טורבו עם גיאומטריה משתנה שפותר את הבעיה. בטורים נמוכים הפתח של המניפות קטן וכאשר עולים בטורים הפתח גדל. בעבר זה מבוצע באמצעות וואקום והיום זה נשלט ע"י מחשב. רכבים עם 2 מגדשים היו יקרים ומסורבלים לאחזקה. כיום הרכבים עם טווין טורבו אלה רכבים עם מנועים בעלי 2 ראשים (מנועי V). בכל צד של המנוע יש טורבו.
-
כמו שאמרו, זה מאוד בולט ויכשל בטסט. זה נראה שזה קרה כשהחליפו מגבים, נכון?
-
אתה לא יודע כמה זמן ה"הזעה" הזאת והאם זאת אכן רק הזעה. אין לנו תמונות אילו היו מודדים כמה שמן יצא היה ניתן לומר האם זה מחוסר שמן או לא. אני זרקתי הימור. יכול להיות שרק הרענון עזר ( קצת קשה לי להאמין). מקווה מאוד בשביל פות"ש שבזה הוא סיים את התקלות בגיר לעת עתה.
-
גירשו אותי מפורום חוטבי עצים, אשמח לקצת תובנות על מסור שרשרת בנזין
asix פרסם הודעה בנושא של YaronNahum אוף-טופיק
@zaf איזה IKRA אתה משתמש? נטען או עם כבל? אם נטען - 20V או 40V? התלבטתי לגביו אך בגרעין שמשווקים את ה IKRA אמרו לי שה 20V זה צעצוע ומנגד ה 40V כבר ממש יקר. -
הימור שלי - היה חסר המון שמן בגיר ולכן הוא החליק. עכשיו כשהוא במפלס הנכון הוא מתנהג רגיל. השאלה איזה נזק נגרם לו מנסיעה רבה עם חוסר שמן.
-
אמנם השרשור עוסק במנורות דרך אבל הסיבה שהמנורות לד מסנוורות היא שאנשים לא מדליקים אורות ונוסעים עם המנורת לד של הday running light שמסנוורות מאוד. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
-
מנורות לד מפסיקות לעבוד כאשר מדליקים אורות דרך. הבעיה שיש הרבה נהגים שלא שמים לב שלא הדליקו אורות ונוהגים בחושך עם פנסי day runnig light. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
-
לא הייתי שם דלק בתא מטען. זה מסריח( גם אם הבקבוק לא נוזל הבקבוק הוא פולט אדים - במיוחד בימים חמים) ולא בטיחותי. עדיף להקפיד לתדלק בזמן כשהמנורה נדלקת ( אם אתה מאלה שאוהבים להגיע לתחתית המיכל) מאשר להסתובב עם ליטר דלק בתא מטען. אם קרה מקרה חד פעמי תמיד ניתן להיעזר בארגון ידידים או חבר או אפילו יש לזה סעיף בביטוח בשגריר, דרכים ודומיהם. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
-
ברגע שהיא שילמה 250 שקל זה כבר לא בהתנדבות. נכון שמחיר של אלטרנטור עם עבודה עולה 1300 שקל אבל מבחינתה הצעת לה דיל משתלם והלכה עליו. ברגע שיש כסף התמונה משתנה וזאת כבר עבודה ולא סיוע בהתנדבות. דווקא בגלל שלקחת כסף מסבך אותך יותר מכמה היבטים. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
-
את האמת עד ששמעתי את הסיפור לא עלה בדעתי שצד ג' יתבע את המחלץ שחילץ אותו בשטח. נראה לי מוזר וחוצפה שאם מישהו עוזר לרכב תקוע על שטות שעשה או טעות וכתוצאה מכך הרכב תקוע אז הוא יתבע את המחלץ על הנזקים. אבל מהרגע ששמעתי את הסיפור זה נשמע מאוד הגיוני ( חוץ מסעיף 5 שנידון כבר). Sent from my LG-H815 using Tapatalk