Jump to content

Liviur

  • פרסום הודעות

    3,980
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

153 טוב

2 עוקבים

אודות Liviur

  • דירוג
    פורמוהוליק

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    NJ, USA
  • מקצוע
    iOS Developer
  • עמוד הבית שלכם
    http://liviu.romascanu.net

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני רק אחזק - אלו כלים שונים ובשימוש לא נכון (כי אימפקט קלה יותר ו״יותר חזקה״) - בעיקר עושים נזק. לבית - 99% ממה שצריך זה אחת נורמאלית. יש לי אימפקט ורגילה של מקיטה 18V מאז שעברנו (ומסרנו את הציוד בישראל) - ובכמה פעמים שראיתי שאשתי לקחה את האימפקט בעיקר היו בעיות. מאז היא יודעת - שאלא אם כן זה משהו ספציפי - לא נוגעים באימפקט (יש לה שימושים - אבל מעטים)
  2. אתה שולח להם דגימה בעזרת קיט שהם שולחים לך - והם מנתחים את הDNA ונותנים לך נתונים לגבי המוצא שלך מבחינה גנטית ועוד כל מני מידע סביב זה.
  3. משאר שלרוב התוכניות האלו יספיק מחשב ב1500-2000 ש״ח - שישאר לך מלקנות קונסולה לדוגמא כרגע זה אכן זמן לא להיט לקחת החלטות
  4. רוצה להציע אלטרנטיבה לחשוב עליה. בתקציב הזה - פייר ? חכה קצת וקנה את האקסבוקס החדש / PS5. אלא אם תעלה את התקציב (להערכתי בישראל - בסביבות ה50 אחוז) והמטרה היא מעל 1080P או VR בטווח הקרוב - כרגע - אלו יהיו קניות עדיפות בתקציב וישאירו לך עודף רציני למשחקים.
  5. דרך אגב - כלל מספר 2 ״נכתב בדם״ מניסיון אישי. עיוותתי סט צלחות שחרטתי רק כמה שבועות לפני אחרי סשן עם אחד הרכבים הקודמים שלי (לזכרוני ה306s16 בזמנו, יכול להיות שאני זוכר לא נכון אבל וזו היתה הקופרה...)
  6. בלי עין הרע - כיבית בערך כל סיכוי לאבטחה של הפלאפון תוך שאתה סומך על רום מאתר אינטרנט. אנשים אמיצים בימינו. (בכנות , בתור משהו שמתעסק בפיתוח למובייל כל היום ועבד באבטחת מידע - הרום היחיד שהייתי מתקין פוטנציאלית הוא אנדרואיד נקי מהאתר של גוגל... ובטח שלא עושה root לפלאפון. דבר שנוגד בערך כל עיקרון של אבטחת מידע...)
  7. 1. דוושה ספוגית יותר יום אחרי - שיבדקו את הנוזל בלימה - אם הלחות גבוהה בו אחרי יום אחד / נראה לא תקין - מזלטוב - בישלת אותו 2. רעידות זה לרוב דיסקים מעוותים. מה הסיכוי שאחרי הגירזונים פשוט חנית את הרכב והפעלת בלם יד? לרוב אחרי שאתה על סשן במסלול גם נותנים הקפה רגועה בסוף עם כמה שפחות בלימה , וכשחונים את האוטו בין לבין - שמים בהילוך שהרכב לא יזוז אבל לא! מרימים בלם יד - בדיוק כדי למנוע את זה. (אתה יכול לעוות ככה דיסקים תוך יום מסלול אחד אם אתה בולם חזק)
  8. אם פצאל עבר לupstate New York אז כן ובנימה רצינית זה מסלול בשם New York Saftey Track שלרוב משמש אופנועים ואירועים קטנים (הוא יחסית צר - אין יציעים עם מושבים לאירועים וכו) הסדנא שאני מטפל בה עושה שם ימי מסלול ללקוחות וחברים 3-4 פעמים בשנה (הם מאוד מעורבים בספורט מוטורי פה , הבעלים הוא מנהל מירוץ באירועים של NASA northeast). זה כאמור עם ram mount , עם טלפון כבד מאוד (+ מודל ישן יותר) ובלי מנגנון יצוב ועל זרוע מוארכת (לא הקצרה המקורית) ובנוסף הרכב - כאמור - היה קשיח מאוד (255/40 על 9״ , Z2 , והבולמים הם גירסא קיחה יותר של KW Clubsport). ככה שהכל עבד ״כנגדי״ מאמין שע
  9. ובכן - פה אתה קצת טועה. בגדול - אפל יוצרים בדרך מספר אשראי (יחודי למכשיר + הכרטיס) וקוד אישור וירטואלי לעיסקה הבודדת. כלומר - הצמדת טרמינל אחר וניסית ״לגנוב״ את העיסקה או את המספר - אין לזה משמעות (היוזר מאשר פר עסקה - קופץ לו על המכשיר) על זה אפל גובים עמלה בדרך. בנוסף - כל המידע הזה יושב על השבב המאובטח בנפרד מהמערכת הפעלה והשבב הראשי של המערכת (לכן יש מכשירים שלא תמכו בזה כשזה יצא). החנות גם לא מקבלת את האשראי שלך או הפרטים שלך (דבר שחנויות פה עושות ״כדי לשלוח קבלות״ , אבל תכלס כדי לאסוף מידע על הקונים) ויש עוד כמה יתרונות פרטיות. יש מאמר לא רע ב
  10. ועדיין - הקאליפרים הם רק חלק אחד מהמערכת בלימה. stoptech לדעתי עושים street performance לרכב שלך, גם פרודו וברמבו. אם אתה מחפש לשים אותם כדי לשים אותם - לך על זה - אבל תעשה את זה כראוי. אתה תצטרך לפחות דיסקים - וכתלות בהבדלים אולי mounting plates (תלוי אם יש הבדל בין איך שהם יושבים או בין הwheel hubs בדגמים) מה שכן - כמו שכתבתי - תבדוק שהווסט , הבוסטר והבלמים האחוריים זהים לדגם שאתה מחליף ממנו - אחרת אתה עלול לגרום לזה שהאיזון בין הבלמים יפגע - ואז זה גם לא בטיחותי. (נגיד שגם ברכב בלי מערכת בלימה משופרת - לא הייתי שם רפידות בהבדל ביצועים גדול מדי בין הקדימה לאחו
  11. מילה לגבי הרעידות: זרוע בקטע הזה בחיים לא תהיה יציבה עבור צילום מספיק (ברכב קשיח) לעומת gopro מודבק. קבל השוואה באותו יום: בהפרש של שעה בין גופרו למצלמה של הפלאפון. לדעתי זה היה אייפון 7+ או משהו בסגנון על זרוע ראם (אבל עם מאריך שמוסיף קצת רעידות, ומאז המצלמות התקדמו בקטע הזה מן הסתם - פה זה עם הכל מכובה) בשביל לראות טלמטריה וכו זה מספיק. לצלם את הוידאו ליום מסלול - עדיף לסנכרן עם גופרו. הBRZ בשלב הזה עם צמיגים מאוד קשיחים וקוילאוברים למסלול.
  12. ב99% מהפעמים - זה צעד מיותר להחריד. אלא אם אתה כבר נוסע על צמיגים מאוד ספורטיבים , בימי מסלול , החלפת כבר רפידות לספורטיביות ואתה מגיע לדעיכה / מחסור בכח בלימה - אתה מחפש לשדרג את הדבר הלא נכון. זה נכון גם לרכבים ספורטיבים (סתם דוגמא בBRZ - שהייתי נוהג על מסלול - עד שלא הגעת לסליקס , קוילאוברים ורפידות מאוד ספורטיביות - אתה משדרג את הדבר הלא נכון - וזה ה1% היוצא דופן) שלא לדבר על זה שזה לא נגמר בקאליפרים וצלחות. המערכת צריכה להיות מאוזנת ככה שאתה צריך לוודא שגם הווסט , בוסטר והבלמים האחוריים מאותו דגם כדי לדאוג שהמערכת מאוזנת. אתה נוסע על צמיגים של 200TW ומטה
  13. זו היתה הכוונה בדיוק. יש עוד כמה שאתה יכול להוסיף כמו חברות דרונים מסוימות ומצלמות רשת מסוימות.
  14. seriously? זה או חאפריות רצינית או שהם אוספים עוד מידע (לטוב או לרע...) בשתי הפלטפורמות יש API שאתה יכול לקרא ישר מהמכשיר (באישור המשתמש בiOS ולזכרוני גם בandroid) את הצעדים.
×
×
  • Create New...