-
הודעות
4,619 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
5
Liviur שיחק אותה בתאריך אוגוסט 14 2022
התכנים של Liviur היו האהובים ביותר!
ספרו לנו עליכם
-
מיקום
NJ, USA
-
איזה רכב יש לך?
BRZ 2023, Mazdaspeed Miata 04, 2.5l Mazda 3
-
מקצוע
iOS Developer
-
עמוד הבית שלכם
http://liviu.romascanu.net
צפיות אחרונות בפרופיל
6,122 צפו בפרופיל
הנקודות של Liviur
פורמוהוליק (9/14)
1.6 אלף
מוניטין
-
עצה שלי: תוריד את הדרישה לחיבור USB ובמקום זה תריץ על מחשב מקומי (שכנראה משם אתה שולף את הסרטים גם ככה) Plex server. לא תצטרך להתמודד עם שום תמיכה של פורמט (זה יעשה את זה אוטומטית על המחשב) - ועל הדרך זה גם מחפש לך כתוביות , מסמן מה ראית ועד איפה וכו. זה תומך גם במוסיקה ותמונות. ואז אתה נשאר עם דרישה לסטרימר טוב שהיא פשוטה משמעותית. פייר ? האפל טיוי מעולה. לא זול - אבל buy once cry once - וזה טוב בעיקר כי כל החברות בערך מעדכנות תמיד את האפליקציות עבורו קודם. אם לא -> הייתי בודק fire tv / chromcast with apps או אחד הגדולים. הם זולים מאוד.
-
פלטפורמות שונות צריכים דברים שונים. במיוחד כשאתה משווה בין רכב פתוח (אפילו עם Roll bar והקשחות שלדה שהיו לי על המיאטה שלי). אני מדבר כמובן על אחיזה במובן מדיד - G מקסימלי עם אותם צמיגים , על אותו רכב וזמני הקפה קצרים יותר - שלזה הם יותר טובים. אתה צודק שאין קורלציה מוחלטת בין ה2 וזה גם מאוד תלוי ביכולות של הבולם וכמה הוא מתאים לקפיץ עצמו. מה שציינתי מתייחס ישירות לסט אל הBRZ והניסיון שלי על הפלטפורמה הזו (במיאטה נהגתי על המון סטים - אבל האמת על אוהלינס לא נהגתי בNB). אם בא לך לדבר על מיאטות - נראה לי צריך שרשור אחר - כי גם שם יש לי הרבה מה לחפור (אבל בעיקר על NB) תשים לב בבקשה שהסט שציינתי משתמש באותם בולמים אבל הוא כולל קפיצים וכיול שסתומים שונה מהKW הרגיל. לא במקרה מה גם שאני משאר שאתה מדבר על הV3 ולא על סידרת הClubsport (שלפעמים כוללים בולמים באותו גוף - אבל לחלוטין לא אותו כיול) אני לגמרי איתך שלעומת הV3 הם שדרוג ואם אלו שתי האופציות כנראה הייתי מעדיף אותם גם עבור זמני הקפה - אפילו בסטוק.
-
בגלל ש: מהקופסא האופציות שציינתי יותר טובות. האוהלינס הם לרוב יותר Do it all ובזה הם פחות טובים מהסטים שרשמתי (כשהXida גם לדעתי לוקחים אותם בתור do it all יותר מוצלחים - > אבל יש לציין שאני רוב הזמן הייתי בסטאפ אגרסיבי יותר עליהם) אם המשווק שלא תציין את שמו (אבל אני מנחש שהשם שלו מתחיל בי׳) עושה משהו אחר עם כיול יותר אגרסיבי -> יכולה להיות אחלה אופציה (אבל לא נהגתי על סטאפ כזה אישית. כן - רוב הסיכויים שValving יותר אגרסיבי יעשה להם רק טוב - צריך להעיף מבט אבל גם בשילוב קפיצים אח״כ - משהו שלא התעמקתי בו בסט הזה).
-
לא נהגתי על סט שלהם בדור 2 , כן נהגתי על סט שלהם בדור 1 (לדעתי 5th gen של הFA500) - מכונת הייפ , הרבה אופציות ל״קונפיגורציה״ אבל לא הרשימו אותי. סט בינוני למדי. בסופו של דבר עם הזמן -> היחידים שהשאירו את הסטים האלו על מכוניות זה רכבי Stance ורכבי דריפט - אבל אף אחד שאני מכיר שלוקח את הרכב למסלול - לא נשאר איתם לאורך זמן. מה שכן נחמד זה שהם מוכרים סט כולל הכל במחיר הבסיסי (Caster / camber plates וכל השבאנג) ושהם נוחים לעבוד איתם מבחינת קסטומיזציה של הסטאפ. מן הסתם הXIDA מ א ו ד יקרים (אני בכנות גם לא מבין למה אלו של הBRZ עולים כמעט כפול מאלו של המיאטה דור שני לדוגמא חוץ מ״הם יכולים״ לגבות את זה על רכב יותר חדש ויקר) - אבל אם יש RCE אז לגמרי הסופר סטריט 2 - סט מעולה או הTARMAC 2 סט מעולה. ואם אין -> אז הייתי הולך על הKW המקבילים (שהם לזכרוני V3 רגיל לראשון וClubsport V2 לשני. כאמור הם משתמשים באותם בולמים בבסיס אבל עושים להם סטאפ שונה שמכוון לרכבים האלו) לסטים האלו יש המון זמן מסלול והם מאוד מוכחים. (במאמר מוסגר -> כשאני אגיע לזה אם אני אחזור לעשות יותר ימי מסלול עם הרכב שלי במקום עם האופנוע - RCE SS2 יהיה כנראה מה שאני אקח כי הרכב קצת יותר יומיומי בשבילי מהדור ראשון שהיתה לי שהיתה מאוד מכוונת מסלול: https://www.racecompengineering.com/collections/2022-brz-gr86/products/racecomp-engineering-superstreet-2-coilovers-2022-brz-gr86
-
פעם אחרונה שהייתי בטיפול בדילר - הפעילו לי אותו חזרה (כי עדכנו איזה גירסא כנראה) -> ושכחתי לבטל את זה בנסיעה האחרונה לעיר … היה סיוט יש לי 2 המלצות שניסיתי בעצמי: 949 racing Xida - היו לי על המיאטה , נהגתי בסט על BRZ - אלו כנראה המתלים הכי טובים שנהגתי עליהם עם מעט מאוד פשרות. והסט השני הוא race comp engineering (RCE) tarmac 2 - זה כבר סט מאוד מכוון למסלול. הוא לא יהיה להיט ביומיום (אבל נסבל לגמרי מבחינתי) - שהם בעצם KW v2 עם קפיצים וכיול שסתומים קצת שונה. הבנתי שהדרגה הגבוהה שלהם של הstreet מעולים כסט של גם וגם. השאלה היא קצת גם מה זמין בארץ.
-
בול. הילדים מתים על זה שאני משאיר אותם עם הBRZ אבל אין ספק שזה לפעמים מאתגר. (יחד עם זאת - עם הדור הראשון - הייתי שם אותם בגן כל יום עם הBRZ. אבל רק 2 מהם בזמנו) אני כן לוקח את הBRZ ״לעיר״ (מנהטן) פעם בחודשיים שלוש -> לא תענוג גדול לפקקים. משהו בעבודה של הקלאץ׳ בדור השני (כנראה יחד עם hill assist או איזה קשקוש כזה) - עושה את זה דיי סיוט בפקקים. אגב בפרופורציות אבל עם ה״חבל שזה נשחק״ וצריכת דלק - פייר - אלא אם אתה משווה לאיזה משפחתית מינימאלית / חשמלית סינית - זה רכב דיי ממוצע בעלויות ובצריכת דלק... לא כזה שונה מהרכב היומיומי שלי (מאזדה 3 עם 2.5 ליטר ידנית)
-
יש פה הרבה מאוד (אפשר להוסיף כמה מאודים פה …) אותיות קטנות. אחרי השתתפות של ביטוחים זה לגמרי הופך את זה ללא כדאי , הרשימה מוגבלת ותלויה בסטייט והמחירים בקנדה ללא ביטוח ממשלתי לא כאלו יותר נמוכים כבר שנים. זה לגמרי אנקדוטה של האנקדוטה (that said האישור לייבא תרופות עצמאית מקנדה היתה יוזמה שנדחפה בצורה מפתיעה על ידי שני הצדדים של המפה הפוליטית בארה״ב ואפילו פלורידה לזכרוני היתה אחת הראשונות לאשרר את זה כבדרך אגב.) זה כמובן הרבה פחות קשור לכל העניין המדובר. אפילו פנינה הוציאה שיר להיט: (והתגובות ביוטיוב חייבות תרד משלהן )
-
במאמר מוסגר מכיוון שזה צוין פה בחצי פה - העניין של מיסי הגודש בניו יורק במידטאון הוא שערוריה שנעשתה ב0 מחשבה. (או יותר נכון בכוונה כיוונו לטיימינג מסוים ולא פתרו המון בעיות) הבעיה היא הרבה מעבר למיסי גודש (הקיימים בצורה כזו או אחרת כבר היום עם הtolls לתוך העיר שמשתנים לפי סוג הרכב , שעות וכו) אלא לאיך שהם מיושמים והחרגות שלא קיימות (שווה לקרא לדוגמא למה איגוד הכבאים ועוד כל מני גופי חירום מתרעמים על זה) או בעיות נקודתיות שזה יצור בעיות רציניות בהם (אנשי trade ובעלי מקצוע שצריכים להיכנס ולצאת מהעיר וכו) שיעלו מחירים וידפקו לא רק את מי שבוחר להיכנס עם רכב - אלא גם את מי שגר שם ולכן התרעומת היא דיי גורפת בעיר. זה בפני עצמו כמובן לא מתקיים בוואקום אלא במצב בו יש התדרדרות היסטרית ברמת הביטחון האישי בתחבורה ציבורית (פחות על הרכבות והאוטובוסים - יותר בתחנות סאבווי ובתחנת האוטובוס הראשית בעיר - port authority שעושה לי פלאשבקים לשילוב בין תחנה מרכזית ישנה לחדשה). וכל זה מביא ביחד גם לירידה בעסקים , לפינות לא פתורות (שליחים מכל מני סוגים) וכו. הדבר נדחה כמה פעמים בגלל חלק מהדברים שציינתי ואז הועבר בכח ומהר ״פתאום״ אם כל מה שזה היה משפיע עליו זה על תושבי ג׳רזי ושאר הborrows של ניו יורק - לא היית שומע על זה ציוץ. (נו טוב - היו תלונות אבל ממש לא ככה)
-
זה נקרא cross draw ולא משתמשים בזה כי זו תנועה משמעותית יותר ארוכה ועל הדרך אתה מכוון את הקנה למי שמאחוריך. בנוסף היא תנועה שהרבה יותר קל לראות שאתה עושה / הולך לעשות משהו ולחסום לך את היד. מה שכן למצב של נהיגה ברכב זה אולי מעניין.
-
This is the way. והייתי ממליץ גם להתאמן (בלי תחמושת עליכם - עם נשק פרוק , ברכב , עם חגורה) הרבה מה4-5 בעייתי.
-
אני בסטייט שהוא חצי חצי כמעט ובאיזור דיי ״כחול״ - מה שכן אם היסטורית הפער היה עצום בכל בחירות ברמה המקומית פה - בהחלט מרגישים שינויים אפילו פה - והרבה מאוד מבסוטים בקול מאוד רם. מהצעדים שקשורים לגבול - הרוב מרוצים חוץ מכמה הזויים פה ושם בקבוצות המקומיות. (ויש , וחלקם אפילו עם כח פוליטי - בינתיים)
-
אתה יכול לשים לינק? כיף אה ? בקצרה - לעשות פעולות כאלו זה כאב ראש אטומי (אם לא נעשה הסדר או יפוי כח מראש) למרות שכאמור כמו שציינתי זה אמור להיות מוסדר - ולאזרחים שהם לא תושבי ישראל יש עוד רמת כאב ראש מעל.
-
הבעיות הן לרוב פחות מול בנקים ויותר התנהלות מול קרנות פנסיה וביטוחי מנהלים. (הם אמורים לכבד דרכון לאזרח שהוא לא תושב - אבל שמעתי לא פעם על בעיות) ואם הוא לא חוזר אבל יש לו כספים בארץ ? בעיקרון על הנייר במקרה הזה אמורים לכבד דרכון. (למי שלא גר בארץ - להירשם כתושב או הצהרה כזו מול מרכז הקליטה עלולה לעלות גם מעל 10% מההכנסה השנתית שלך תמורת כלום בפיתה...)
-
יש מודל כזה בארה״ב - קוראים לזה tv everywhere והוא חרא הוא מעפן טכנולוגית (כי החברות האלו לא משקיעות עד הסוף בסטרימינג - כי הן עסוקות לתחזק את התשתית הפיזית שזה הביזנס הראשי שלהם) - זה מתבטא גם באיכות האפליקציות והממשק וגם באיכות הסטרימינג. הוא מעפן מבחינת תוכן (כי הרבה מהחברות סטרימינג ידרשו מנוי נוסף או תשלום נוסף לספקית כבלים - שמבחינתה זה ערוצי פרימיום ועוד רמת תשלום שהם שמחים לקחת) והוא מעפן כי שני הצדדים מנסים בכוח להוציא עוד כסף מהלקוחות כדי שלשני הצדדים יהיה מתח רווחים על ידי זה שמה שלא בתשלום נוסף -> אתה חוזר למודל הפרסומות. העלות הכוללת של זה בפועל דיי זהה לאם אני עושה מנוי לכל אחד מהשירותי סטרימינג בנפרד - ואני מקבל עוד המון תוכן זבל שאני לא צופה בו - אבל רמת השירות מזעזעת. (אם טכנית ואם שירות בפועל). לגוגל יש מוצר דומה (גוגל טיוי) וגם הוא לגמרי חצי כח (הוא יותר מוצלח טכנולוגית אבל לא בטופ - ועולה כמו מנוי כבלים). לחברות תוכן מן הסתם יש הרבה יותר אינסטיב לפתח בעצמן שירות טוב (שהן יכולות למכור בכל העולם ולא להתעסק עם מודלים כאלו שהם מקומיים משמעותית) , להיות הבעלים של הקשר עם הלקוח ולתת חוויה יותר יחודית. אז בפועל האפליקציות הבודדות עדיפות. בקיצור - אל תחשוב שמודל כזה לא נוסה וחף מפתרונות (גם ללקוח שרוצה לשלם). היתרון העיקרי שלו זה גישה קצת יותר קלה לספורט שהוא לא תחת מנוי נוסף (סוג של כמו בישראל). זה לא היחיד - יש כמה וריאציות שלו. מה שכן - באקו סיסטם של אפל - המערכת הפעלה מציעה את המעקב צפיה דרך האפליקציות tv אל אפל - אז אם משתמשים בה כראוי היא יכולה לעקוב בצורה דיי גורפת אחרי מה שאתה רואה + מתי שיוצאים פרקים חדשים. (בכלל - נכון שיחסית לסטרימרים סינים מבוססי אנדרואיד הוא ״יקר״ אבל זה מכשיר מעולה - גם למי שאין מכשירי אפל אחרים - למי שרוצה סטרימינג , עולם אפליקציות בוגר מאוד ואיכות תמונה וסאונד + כח עיבוד שאוכלים בריבוע סטרימרים פי כמה יותר יקרים. וזו מסוג הקניות שעושים פעם אחת - סביב ה150 דולר ואז לא צריך לגעת 4-5 שנים של שקט לפחות ויש לי אפל טיויז בבית שגם יותר ישנים מזה)
-
כי נדיר (גם בארה״ב) שמי שמשתמש בנשק לפשע הוא בעל נשק חוקי שרשום על שמו. למעשה יותר נפוץ כנראה מקרים של שימוש בנשק להגנה עצמית כזו או אחרת ... ובעיקר פושעים (שלא ממש אכפת להם גם ככה מחוקי נשק) או אנשים שלא צריכים להחזיק נשק (בעיות נפשיות וכו) הם אלו שמשתמשים בנשק בצורה פוגעת.