Jump to content

jpex

לקוחות ייעוץ
  • פרסום הודעות

    55
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

8 נייטרלי

אודות jpex

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הם שלחו אותי למוסך הקודם על מנת שפעם באה אקבל טיפול/החלפת צלחות חינם.. האמת שאני לא כל-כך מעוניין בזה.. מעדיף לטפל המוסכים קצת יותר אמינים. מלכתחילה גם פניתי למוסך עצמאית בדיוק בשביל שלא ישלחו אותי למוסך שהפעם הראשונה פישל. יש דברים שיותר חשובים מכסף.
  2. כן ראיתי את זה גם במוסך והייתי בהלם. האוטו נקנה לפני קצת יותר מחודשיים ובמכון בדיקה אמרו שצריך להחליף צלחות. המקום שממנו קניתי החליף ושמו כנראה צלחות לא מתאימות. התחלתי לשמוע שריקות אז החלטתי ללכת לבדוק את זה (נגיד אשתי פחות הבחינה ולא הייתה הולכת עם זה למוסך). אחרי זה הלכתי למקום שקניתי ממנו וקצת נכנסתי בהם ואמרתי להם שזה ממש מסוכן וכו'. אני שמח שתפסתי את זה בזמן
  3. תודה רבה על ההמלצה. לצערי בעקבות החג הספקתי להגיע רק היום והם היו מאוד מקצועיים. ממליץ עליהם בחום
  4. היה לי פוקוס 2009 שידרגתי לאטקה חדשה מבחינת מקום ובטיחות אקטיבית. אחרי חצי שנה שלא הצלחתי להתחבר לרכב השתדרגתי לפיג'ו 308 sw. כביכול שנמוך אבל מבחינתי רכב הרבה יותר נוח מגיב הרבה יותר טוב ובאופן כללי מהנה יותר. כשהייתי עם האטקה הצטערתי מאוד שויתרתי על הפורד ובמיוחד במחיר שבה הם נמכרות. אם יש לך רכב ואתה מרוצה ממנו ולא צריך יותר מקום/ אין תקלות מיוחדות ממליץ לך להשאר עם הרכב שלך עד שכבר לא יהיה לך כיף להכנס אליו
  5. אהלן חברים קניתי רכב חדש פיגו 308 sw ומחפש מוסך מומלץ שידע לטפל בה. ראיתי מלא המלצות למוסכים במרכז אבל כרגע רק צריך להחליף בלמים אז מעדיף לא לסוע למרכז על משהו כזה :). תודה רבה
  6. אני חושב שלא כדאי לבוא בגישה של להתפשר על ריג'קטים גם כי בסוף תתפשר על ריג'קטים יותר גדולים ממה שתכננת וגם בגלל שזה נותן מקום למוכרים לנסות למכור לך ריג'קטים. תבקש היסטוריה טיפולים מלאה, תבדוק שאין תאונות חמורות, שבוצע ריקול לרצועת תזמון וכן הלאה. בסוף תראה אם מה שמציעים לך מתאים לכמה שאתה מוכן לשלם ואם לא תמשיך לחפש לא חסר. כשאני בדקתי לובנסקי היו יחסית יקרים והרכב ממש לא היה שמור. אז תעשה קצת סקר שוק ותראה איפה יש את המכונית השמורה ביותר במחיר המשתלם ביותר ושם תקנה בהצלחה
  7. לגבי הפיג'ו אני 1.92 מטר ויושב בנוחות, הבת שלי בכיסא בטיחות מאחורי ולה קצת פחות אבל עדיין יש מקום. הבאגז ענק אם אני זוכר נכון 600 ליטר ואחד מהגדולים בקטגוריה (על פי המבחנים שקראתי ) המנוע קטן וצריכת דלק נמוכה אבל אחלה ביצועים. אני גם קניתי עם פחות מ100 אלף קילומטר ואפשר למצוא עם יותר או פחות לפי התקציב. לגבי ההונדה כשאני בדקתי הם היו יותר יקרים מאשר הפיג'ו ולא בטוח שיכנסו לתקציב של 50 אלף, בנוסף כשאני בדקתי ראיתי שהרבה מהמכוניות היו בהשכרה. אבל נראה רכב מעולה סה"כ
  8. הייתי בדילמה דומה לפני כחודשיים. חיפשתי רכב סטיישן עד 50 אלף, שנה כמה שיותר חדיש ומהנה לנהיגה. אני קניתי לכן קצת משוחד אבל פיג'ו 308 sw רכב מאוד מרווח, זריז, מגיב טוב וחוץ מזה שצריך לוודא שהוחלף לו רצועת טיימינג הרכב מפגין אמינות. הוא יחסית נפוץ אז יש אפשר לקנות אותו ממספר חברות ורכב משנת 2017 ישאיר עודף מ50.
  9. *עדכון* לאחר נסיעה ובדיקה של הפורד, הפורד נפסלה בעיקר בגלל הצפיפות בספסל האחורי. אני גבוהה ונאלץ לקחת את הכיסא עד הסוף ולא נשאר מקום כלל לכסאות בטיחות. בנוסף כל המכוניות שבדקתי (באזור ה5) היו עם בדיקה עם בעיות במנוע. לאחר סבב במגרשי מכוניות לקחתי לסיבוב את הפיגו 308 sw. לא יכול להשוות בניהם כי נסעתי מעט בשניהם אבל ההגה של הפיגו הרגיש לי חד ומגיב, המנוע שקט ועושה את העבודה (כשלוחצים על כפתור הs המנוע נשמע ממש טוב) והמרחב פנים גדול. גם העיצוב הנקי של הקנסולה המרכזית נותן תחושה של מרחב ובהשוואה לפורד שהקונסולה גדולה ולוקחת מקום רב ויוצרת תחושת מחנק קצרה. אז תודה רבה על כל העצות ו
  10. האם הייתי ממליץ לכל אחד לקנות את הרכב לא. ואני גם מאוד מודה לבעיות של הרכב וגם הדגמים הקודמים שלו. גם כיום אני נמצא עם רכב שאמור להיות יותר טוב בכמעט כל אספקט (סיאט אטקה) אבל הסיבות הבאות (ולא תמיד הגיוניות) הם למה אני מעדיף את הפוקוס. 1) חיבה רבה למותג פורד ולמכוניות שלו כמו המוסטנג, הgt וכל הst למינהם. 2) שהוא קצת המשך של אחד זה ההנעה מהנהיגה. חווית הנהיגה בפורד שאתה מרגישה את הכביש ומרגיש בטוח ברכב שיש לו אחיזה על הכביש גם אם הוא לא מאיץ הכי מהר. 3) לא רואה מתחרות (אולי למעט 308 sw למרות שאני לא מכיר יותר מידי) שמספקות הנאה בנסיעה שגרתית, גדולות מספיק למשפחה (הפיריון בארץ
  11. טוב לטופ טרייד אין במלאי סטיישן. כרגע אני בודק רכב שעבר החלפת מנוע לפני 10 אלף קילומטר. עם אחריות לשנתיים/30 אלף קילומטר. אעדכן בהתפתחויות
  12. תודה רבה חברים. על כל המידע. אתם יודעים מה ההבדלים בין רמת גימור טרנד לטיטניום? @Krdתודה רבה על הטיפ אבדוק איתם
  13. לקחתי לתשומת ליבי את מה שאמרתם ובאמת למרות הקילומטראז הנמוך המנוע גמור וכנראה לא באמת עשו טיפול משמעותי לאחר הטופס. המחיר של המכונית פחות משמעותי לי אלא יותר ההתחברות לרכב וליצרן בגלל זה ולנסיעה בגלל זה אני עדיין כן מעוניין בפוקוס למרות שייתכן ויהיה דברים שאצטרך לתקן כל עוד זה לא עכשיו מחיר של רכב חדש. במיוחד גם שהרכב נמכר במחיר מאוד זול אז יישאר תקציב לטיפולים. אז זה עוד טופס בדיקה של רכב האם זה בסדר
  14. תודה רבה חברים על התגובות. אני קצת חופר בשביל להבין את הרקע שאני בא ממנו. בעבר היה לי פוקוס 2009 6 שנים וכמעט בלי תקלות אבל בעיקר נהנתי מהנהיגה האחיזה של האוטו למרות מנוע 100 כ"ס. בעקבות זה שהתחיל להיות לנו קצת צפוף לקחנו סיאט אטקה בליסינג והאוטו בסדר אבל אני לא נהנה ממנו ולא אוהב את הגיר. ובמיוחד גם הייתה ההבנה שאני מעדיף רכב משלי שאוכל להשקיע ולטפל בו מאשר רכב מא' לב'. התקציב כרגע עומד על 50 כולל יישור קו ואני מחפש רכב מהנה לנהיגה עם "אישיות" שיהיה מספיק גדול לזוג +2 + כלבה והציוד שלהם. ובעדיפות לכמה שיותר חדש. קילומטרז מוערך 25-30 אלף קילומטר בשנה. סליחה לא
  15. תודה רבה על התגובה ;). איך אפשר לזהות שהלך מנוע ? הם לא יעלו על במכון בדיקה? אתה יודע אולי כמה יעלה להחליף מנוע?
×
×
  • תוכן חדש...