Jump to content

חד אופן

  • הודעות

    91
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    פורד פוקוס 2010 1.6

צפיות אחרונות בפרופיל

1,518 צפו בפרופיל

הנקודות של חד אופן

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

71

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. וואלה אתמול המתנתי להכנס לכיכר דו נתיבי חיכיתי כמו ילד טוב כדי לא לקפח זכות מאחור היתה טויוטה עצבנית צפרה לי בחוסר סבלנות טוב שלא הדליקה את הצ'קלקה. המשטרה...
  2. יש אחד בשם דוד מתן לא מהכירות אישית להבנתי נחשב מקצוען דוד מתן - YouTube
  3. אצלי בקודנית מסוג אחר לא זוכר כרגע את שמה פתחתי את הלוח של המקשים ניתקתי את הקונקטור שיש שם אחרי הקשת קוד והתנעה ונפטרתי מהצורך בהקשת קוד בכל פעם מחדש
  4. ניסיתי לחפור בתוצאות החיפוש של יד 2 ולמצוא דרך להחיל סינונים על התוצאות עד עכשיו ללא הצלחה, אולי מכאן תבוא הישועה אם יש כאן אנשי תוכנה אמיתיים (או שיודעים לעבוד עם AI טוב ממני) בכל אופן עדכנתי את התוסף בחנות לגרסה מתקדמת יותר הק"מ מופיעים אוטו' בכל המודעות ללא צורך בלחיצה ומיקום האייקונים סודר גם מי שהתקין קודם לכן, התוסף אמור להתעדכן אוטו' בזמן הקרוב להתקנת התוסף מחנות התוספים של כרום
  5. אין לי מושג איפה לפתוח ומרגיש לי קצת הספמה אחרי שכתבתי כאן אם תרצה תוכל לפתוח ואשתדל לענות שם
  6. התוסף עודכן פיצ'ר נוסף ששכחתי לכתוב עליו הוא אפשרות להזין מספר רכב ולשלוח אותו לבדיקה ב'משומשת'
  7. כתבתי עם AI תוסף ליד2 התוסף מאפשר פתיחת מודעה בדף החיפוש הראשי הצגת ק"מ בדף החיפוש הראשי וכן הוספת מסנן ללא סוכנויות לחיפוש (יש באג קטן, יתוקן בעזרת ד' בהקדם) ניתן להתקין אותו מחנות התוספים של כרום https://chromewebstore.google.com/detail/ecehcfaobmhfphifnkkbaeefejpopheb?utm_source=item-share-cb
  8. אני מחזיק ברשותי פורד פוקוס 2010 MK2.5 1.6 התקנתי בקרת שיוט כפי שמופיע בשרשור המצורף עברתי את כל תהליך ההתקנה והתכנות אבל עדין אין בקרת שיוט 🤔 אני מבין שיתכן ובניגוד למה שסברתי כהנחת עבודה שיש ברכב הכנה ל cruise control יתכן ואני צריך להתקין קצת יותר יסודי הענין הוא שכל ההדרכות באינטרנט מבוססות על רכבים שכוללים הכנה בסיסית וכל מה שנשאר זה רק להתקין את הקיט ולתכנת בערכה שהזמנתי יש מלבד הכפתורי השליטה, כבל נוסף ארוך דיו כדי להגיע מתיבת הפיוזים לכיוון ההגה, אבל אין לי מושג מהיכן ולאיפה בדיוק הוא אמור להתחבר תודה מראש
  9. על איזה שנתון אתה מדבר? היתה לי ג'אז 2005 עם ידיות דומות מאחורי ההגה
  10. לסיריון יש מחלה אופיינית במדחס מזגן
  11. אתה צריך ליצור איתה קשר ולשדר כאילו אתה יודע שזו היא אולי תקבל הודאה עקרונית למה שקרה
  12. אם תכתוב אזור אולי אחד מחברי הפורום יוכל לעשות לך את זה:)
  13. במקר כזה הוא יכול לקחת גלובלי וללכת לתקן ב...
  14. זה מאוד קשה - אם הידיים שלך עסוקות בעוד אלף ואחד דברים
×
×
  • תוכן חדש...