Jump to content

shilo_v

  • פרסום הודעות

    109
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

6 נייטרלי

אודות shilo_v

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

2,482 צפו בפרופיל
  1. shilo_v

    מידע על גלאי רדאר uniden R1

    תודה רבה! הכבל הזה, מחליף את חיבור המצת?
  2. shilo_v

    מידע על גלאי רדאר uniden R1

    מצויין. ידוע לך אם יש אלטרנטיבה מחיבור קבוע במקרה שאין תקע למצת ברכב? מתאם או משהו?
  3. שלום וברכה. מעוניין לרכוש את הגלאי הנ"ל עבור דבורה ולייזר(?). לא מצאתי אחד כזה לרכישה בארץ גם לא באתר שלהם, אני מניח שמהארץ זה יהיה רק יד 2 ואם לא אמצא גם מיד 2 (לא מצאתי) 1. במידה ואזמין מאמזון/איביי, צריך איזשהו עדכון והאם הוא ייתקע במכס וזקוק לאישור משרד התקשורת וכו'? 2. ההתקנה שלו קבועה או יכולה להיות רק עם החיבור למצת, ואם אין ברכב מצת מה עושים במקרה כזה (אין לי כזה - volvo v40)? תודה.
  4. היי חברים. וולוו v40, 1.6L טורבו, 180hp, kibetic plus בימים האחרונים רכשתי את הרכב הנ"ל. כאמור, בתחילת נסיעה כשלוחץ על דוושת הגז יש השהייה של שנייה בערך ואז האוטו מתחיל ליסוע בפתאומיות עם מכה קטנה, כשאני מתחיל נסיעה ממש ממש עדין עם הדוושה זה הרבה פחות מורגש. (גיר רובוטי של פורד 🤔) אז במכון הבדיקה יצא כפי שכתוב בכותרת והבודק אמר שזה יכול בסה"כ עדכון גרסה או משהו חמור יותר, בשיחה עם חבר בעל וולוו ותיק לפני הרכישה אמר לי שזה קורה בלא מעט מרכבי וולוו. לפני שאלך למוסך המרכזי לבדיקה רציתי לדעת כיוון לאן אני נכנס. השאלה שלי היא אם מישהו מכיר את התופעה והיא טבע
  5. לא קשור לשרשור אבל אשמח לדעת על מי מדובר.
  6. תודה על העידוד 🤗 אין ספק שאחמיר עם אחת כזו אם תגיע.
  7. -יש קפיצה חדה במחירי הוולוו 'המשודרגים' כך שזה חורג מהתקציב שלי לצערי הרב (אולי בעתיד). -לגבי הזיהוי, הודות לפורום למדתי לזהות ועדיין נתקלתי בכאלה משנת 2015 ואפילו מ-2016 בעלי מכלולי פורד (T4 - 1.6L) אתה חושב שהם גרועים ולא אמינים עד כדי כך שעדיף לוותר? -אכן תיארתי לעצמי שהטיפולים יקרים יותר אבל האמת שקצת מפתיע לטובה לגבי הביטוח.
  8. שלום חברים יקרים. הגיע הזמן להתחדש ולאחר כמה יפניות מעולות אך קצת משעממות אני ממש מתגעגע לחווית נסיעה של הגרמניות איי שם מהעבר כגון פולו וסיאט למרות שגרמו לי לא מעט עגמת נפש והבטחתי לעצמי שלא אגע בהן יותר (אמנם הן היו ישנות יחסית 2003-2008 אבל עדיין טעם מר). כרגע וכבר הרבה זמן שאני מפנטז על שני רכבים ולאחר שיטוט נרחב בפורום וברשת, אני מבין שהם לא מצטיינים באמינות ובכל זאת רציתי לשמוע חוות דעת מבעלי הנסיון. דרישות: חזק עם כוח זמין, יציב על הכביש, משהו מרגש(?), נוח ואמין עד כמה שאפשר. תקציב: 55,000k~ נסועה: עד 10k ק"מ בשנה, משולבת. הדגמים הרצויים: 1. וולוו- v40/s60 ש
  9. מידע מאוד מעניין, קצת מוזר ומועיל במיוחד למי שחשב לרכוש אחת כזו 🙏 לא תורם לשרשור אבל בהצלחה!
  10. יש את המשפט ברוסית שאומר: כשנותנים לך סוס במתנה, לא בודקים לו את השיניים. אם יש לך מזומן זמין בכיס ואתה מעוניין ברכב חדש, סע על זה. אם אתה בוחר לקבל את הרכב במתנה, אף אחד לא מכריח אותך להישאר איתו שנים ולטפל בכל בעיה שתצוץ בו, מתחיל בעיות?! תמיד תוכל לשחרר אותו. כמו כן, רכב בן 5 או 7 לא בהכרח אומר שתקבל ממנו שקט יותר מ'קשיש' בן 15, רכב כזה יכול לעשות לך נזקים גדולים פי כמה. הכל תלוי בסוג הרכב, חולשותיו ומצבו הנוכחי.
  11. צודק לחלוטין, לא שמתי לב לנתון שבצג אלא למה שפות"ש ציין. ואכן ל' 1 ל-7.5 ק"מ זה לא להיט בלשון המעטה 😄
  12. מייגעת? הדבר היחיד המייגע זה ללחוץ על הכפתור ולאפס את הטריפ כי לתדלק בכל מקרה תצטרך. יקרה? מה ההבדל אם תתדלק בחודש אחד פעמיים ב-150 ש"ח, או פעם אחת 'פול' נניח ב-300 ש"ח? לדעתי, רכב משפחתי ממוצע עם מנוע 1.6L כמו הקרוז שלוגם 1/13 זה בכלל לא חריג ולא יודע כמה תוכל לשפר זאת. בטוח החבר'ה פה יודעים טוב יותר.
  13. טריפ זה בעצם מונה את מס' הק"מ שהרכב עבר מאז האיפוס האחרון של אותו טריפ או, עד שמגיע למס' ק"מ מסוים ואז מתאפס אוטומטית ומתחיל לספור שוב וכו'. בד"כ ישנם שני 'טריפ' TRIP (A\B), שניהם עם עקרון זהה וזה כדי שנוכל לעקוב על שני מסלולים/מס' ק"מ אם נרצה. הם מופיעים בצג בלוח השעונים. מתוך לוח השעונים יוצא מין כפתור ארוך, לחיצה אחת עליו תעביר מ- TRIP A ל- TRIP B לחיצה ארוכה עליו תאפס את מס' הק"מ ב- TRIP שאתה נמצא עליו. שניהם אגב, ללא קשר ל'קילומטרז' הרגיל שמצטבר ללא יכולת איפוס מה ש-avargel הציע זו השיטה המסורתית ואולי המדויקת שיש. התחלת הבדיקה
  14. גם חושב שמדובר בגולף 2005-2011
×
×
  • תוכן חדש...