Jump to content

shilo_v

  • פרסום הודעות

    94
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

4 נייטרלי

אודות shilo_v

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

2,437 צפו בפרופיל
  1. אישית לא. בטוח שהחברים פה יוכלו להמליץ לך. בהצלחה!
  2. הוא יכול היה ללכת טוטאל לוס, לעבור שיפוץ מקיף ולהיצבע יפה כביום היוולדו וזה כמובן רק לשם המחשה, לא תמיד זה צבע דהוי פה ושם בגלל השמש הישראלית. אגב, כמה זמן הרכב אצלו ולפני כמה זמן עבר את הצביעה? באופן כללי, מהאופציות שנידונו פה ובהנחה שהספיריט והלנסר ירדו מהפרק ונשארו המאזדה 6 והסיוויק, לדעתי תהנה מאוד משני הרכבים האלה בהנחה שהם במצב טוב ומעלה, רק חשוב באמת לבדוק כל אחד מהם לגופו.
  3. גם אם המנוע לא היה הולך בגלל שמן או כל דבר אחר, כנראה שהיה הולך רק בגלל ששפכת עליו מים. מים על מנוע רותח = שוק תרמי, סדקים, עוויתות וביי ביי.
  4. אני גם מאוד מקווה, מאוחר מדי כי כבר קניתי והתקנתי, מחכה לגשם הבא ומקווה שהעניין מאחוריי. גם אם לא, לפחות התחדשתי בחיישן חדש שהקודם נראה לי שהגיע עם הרכב מהחברה מאז 2008. בשביל הסקרנות אבדוק גם צריכת דלק ואשווה לבדיקה הקודמת.
  5. עדכון למתעניינים, מכיוון שהשתכנעתי יותר יותר שהחיישן עצמו או החיווט שלו פגום, החלטתי כך, אלך לקנות ולהתקין חיישן סיני זבל לשם הוודאות ואתרום למדע את ה-150 ש"ח האלה ובמידה והבעיה נפתרה והנורה תכבה, אז אקנה מקורי מאיביי וכשיגיע אחליף את הסיני (המחיר של שניהם יחד עדיין יצא לי זול יותר מאחד מקורי בארץ בלפחות 200 ש"ח) כשהגעתי לחנות הסתבר שאין במלאי את הסיני, יש ספרדי תוצרת FAE ב-450 ש"ח, אבדה סבלנותי וקניתי אותו וכשאני עולה לאוטו אני משועשע לגלות שדווקא עכשיו הנורה החליטה לכבות, בטוח שתדלק לפחות בגשם הבא אבל אם הייתה נשארת דולקת ונכבית כשהייתי מחליף את החיישן הייתי יוד
  6. אין באמת הרבה הבדל בין ה מאזדה 3 1.6L לבין הלנסר 1.6L ושתיהן לא חזקות במיוחד ויש כאלה שיגידו גם עגלות, אבל אין כמו לעשות סיבוב ולחוש לבד לכן ממליץ לך בחום לעשות סיבוב בלנסר ולהתרשם. אין מה להשוות בין המנועים שלהן לספיריט ול-6. זה שהרכב אצלו רק חודש וחצי מדליק נורה אדומה כמו שהזכירו כבר, מריח כמו סוחר ומהם עדיף להזהר מאוד. מבחינת אמינות כולן מצטיינות וזה כמובן תלוי גם ברכב הספציפי ואיך שטיפלו בו. מבחינת כוח, ה-6 עדיפה בפער. מבחינת אחזקה אין הרבה הבדל אם בכלל בין שתי המאזדות (6 והספיריט) בצריכת הדלק, לגבי הלנסר אני מניח שצורכת טיפה פחות. (המאזדה שלי צורכת 1/9
  7. ע"פ הנתונים, המיצובישי נראית ממש מציאה אמיתית. 15 שנה? גם אם נצא מנקו' הנחה שזה נכון, יש לו עוד 7 שנים. ואני מצטרף להמלצה בתגובה של החבר מעליי לגבי האירופיות. אחרי שני פולקסווגן ישנים אמנם, נשארתי עם טראומה.
  8. לדעתי טיפה יותר מאתגר לגנוב לוחית מתכת מוברגת ממדבקה אבל זה באמת פחות רלוונטי, סתם נתתי דוגמה. לגבי זיופים, לי זה לא נותן כלום אבל יש אנשים ש'מזייפים' את לוחית הזיהוי כשהם משנים ספרות כדי להימנע מתשלום בכביש 6 או לחמוק ממצלמות מהירות. יצא לי לראות גם רכב עם אשכרה מנגנון חשמלי כשבלחיצת כפתור מתא הנהג לוחית זיהוי חלופית עולה\יורדת בהתאם לצורך, תבין עד לאן אנשים מגיעים.
  9. אני ממש לא מומחה כמו שרבים כאן באתר אז אני יכול להעיד מהניסיון האישי שלי. למען האמת לפני שקניתי את הספיריט, האופציות מבחינתי היו ספיריט, מאזדה 6 או הונדה סיוויק/אקורד (הייתה לי אקורד שהושבתה לפני הספיריט וגם הוא רכב מדהים בפני עצמו), ה-6 יותר מפנקת מהספיריט אין ספק, יותר גדולה במידות (לחיוב או לשלילה) וגם יציבה יותר מהספיריט ואכן מחירים די דומים בשנתונים האלו. כשהתייעצתי עם בעלי מאזדה 6 שאני מכיר, בסה"כ מאוד אהבו והמליצו על הרכב. כל זאת בהנחה שצריכת הדלק לא מאוד מטרידה אותך, הדגמים האלה למעט הסיוויק, לא ממש חסכוניות בלשון המעטה.
  10. לא יודע מה נסגר עם בריטניה אבל אנחנו בישראל ולא חסרים פרחחים צעירים שלא צריכים סיבה מיוחדת לתלוש כזה דבר, אז עוד לחבר אותה לצבע של הרכב שייתלש גם על הדרך?! 😵 בנוסף, קל מאוד לזיוף ואולי גם לזה שהספרות בולטות מלוח המתכת יש מטרה כלשהי.
  11. בתור בעלים של מאזדה 3 ספיריט 2008, אני יכול רק להמליץ על הדגם הזה, אבל יש לציין שהרכב הזה מעט גבוה ולא מצטיין ביציבות על הכביש (וזהו אחד החסרונות הבודדים שבו לדעתי). זאת בניגוד להונדות למשל ולסיוויק שהוזכרה פה אשר נוסעת לא פחות טוב וגם יושבת טוב יותר על הכביש. לגבי השריטות בתמונה האחרונה, כמובן שבלתי אפשרי לדעת בוודאות רק מלהביט בתמונה, אבל הייתי משער שזה או משחק של ילד, או של מכות מחגורת הבטיחות או שבעל הרכב הוא פשוט אב בית בבית ספר שמחובר אליו אותו 'צרור' מפתחות אדיר שפגש את הדופן בכל פעם שנכנס לרכב 😉. אם לא תשאל לא תדע.
  12. הבנתי, אוקיי אנסה לטפל בבידוד החיווט ואם גם זה לא יעזור אגש למוסך.
  13. עדכון: הנורה check engine שבה לדלוק, קרוב לוודאי עקב הגשם שהתחיל היום באזור, השערה שלי היא שככל הנראה חיווט חשמלי כלשהו שקשור לחיישן חמצן חשוף למים שניתזים מהגלגלים. לא רק זה, בבדיקה עם ה-OBD התגלה קוד נוסף בנוסף לקודם שגם מופיע (P2251) מופיע גם הקוד - P0134 שלמיטב ידיעתי גם מעיד על תקלה באותו חיישן בדיוק. אני נוטה למסקנה שאולי אין מנוס מהחלפת החיישן אבל אולי למישהו עוד רעיון איך אפשר לוודא זאת? והשאלה הכי חשובה, אם אכן צריך להחליף חיישן, האם מישהו יודע מהו המק"ט שלו (SENSOR 1 BANC 1) ? כדי שאוכל להזמין מאיביי. תודה 🙏
  14. א. תתחדש ותהנה ותודה על סקירה מעולה. ב. זהו אחד הרכבים שאני מתעניין בהם ואם אפשר לשאול, כמה זמן הרכב אצלך? וכמה שקלים חדשים נדרשת להשקיע עבור יישור הקו ללא קשר למחיר הרכישה?
×
×
  • תוכן חדש...