כן... בדיוק כזה. 😳
לא איכפת לי להוריד את הלכה, למרות שזו לא הייתה הכוונה המקורית. אוקיי, אז גיליון ליטוש. הבנתי. מה שמחזיר אותי לשאלה המקורית שלי - איזה גריט אני צריך? אין 600/800, יש רק כאלה שמתחילים עם האות P. היה אחד שהרגיש כמעט חלק, כמעט ולא הרגשתי חיספוס (לא זוכר את המספר שלו). כזה גריט?
אתה כנראה צודק, את החיפוש הזה באינטרנט עשיתי לפני שיצאתי מהבית אבל אין לי הרבה אפשרויות, טמבוריות זה מה שיש לי בסביבה. אבל לפחות הבנתי שכשאתם אומרים 600 או 800 אתם מתכוונים ל-P600 או P800.
בכל מקרה לא היו כאלה בטמבוריות שיש לי בסביבה של הבית.