-
הודעות
330 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי shilo_v
-
אין ספק שהאתר נהיה פחות ופחות ידידותי ונוח למשתמש עם השנים. ואם נוסיף לזה באופן כללי את הקטע של 'אתרים שומרי שבת' אז בכלל. מה העניין, כאילו אם האתר שומר שבת אז אגיד לעצמי טוב אקרא תהילים עד מוצ"ש ואתחבר?! חוץ מאנטגוניזם זה לא גורם שום דבר, בטח שלא קירוב לדת ומניעת חילול שבת.
- 5 תגובות
-
- 2
-
-
-
מחפש טכנאי מקצועי ומומלץ לביטול קודן - מודיעין/רחובות
shilo_v פרסם הודעה בנושא של shilo_v בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ראיתי סרטונים שלו והסבר איך לפחות לשנות קוד עם קודן בדיוק כמו שלי אבל לא עבד לי כמה פעמים ועוד שיטה שראיתי גם לא עזרה לשנות קוד. אצלי לפחות אין כספת, רק עלוקה וקודן -
מחפש טכנאי מקצועי ומומלץ לביטול קודן - מודיעין/רחובות
shilo_v פרסם הודעה בנושא של shilo_v בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מתברר שיש לי עלוקה ברכב. מה הסיפור של זה? -
מחפש טכנאי מקצועי ומומלץ לביטול קודן - מודיעין/רחובות
shilo_v פרסם הודעה בנושא של shilo_v בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני מחפש המלצה מניסיון ולא סתם נכנס למתקין אקראי בגלל שבעבר הרחוק חשבתי שאני חכם וניסיתי לנטרל אזעקה שהשתבשה עליה דעתה באחד מהרכבים שהיו לי, כשהלכתי למוסכניק שהכרתי, הוא דאג לדפוק לגמרי את מחשב הרכב ולגרום לנעילה שלו ובסופו של דבר נאלצתי למכור את הרכב בהפסד כשהוא לא מניע בכלל. מאז למדתי שני דברים: בדבר שאני לא מבין ועלול לגרום ליותר נזק מתועלת, לא לעשות ניסויים. והשני הוא תמיד לבקש המלצות על בעלי מקצוע. האמת אין לי מושג מה היה בעבר, אני רק עם הקודנית הזו. ובטח קראת עכשיו למה לא אנסה לבד 🤗 -
מחפש טכנאי מקצועי ומומלץ לביטול קודן - מודיעין/רחובות
shilo_v פרסם הודעה בנושא של shilo_v בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני לגמרי בן אדם של DIY (כשיש זמן) אבל עד שזה מגיע לאלקטרוניקה, אני טמבל בזה ומפחד לעשות טעויות קריטיות שיעלו ביוקר. יש מישהו מומלץ באזורים שהזכרתי? אשמע ממנו אם זה סיפור פשוט אז מעולה, אם זה מהמקרים המורכבים אז אשקול שוב. -
אין דרישה מחברת הביטוח ואני מעוניין לבטל את הזנת הקוד לפני כל התנעה. ומה עלות מוערכת? קודן איתוראן כזה:
-
בוודאי. מצרף סרטון קצר: אישית לא הייתי עובד עם זה על עץ, הסל"ד שלו גדול פי כמה ממלטשת המיועדת בדיוק לעבודות כאלו. מי שלא מיומן או מנוסה יכול לעשות נזק יותר מתועלת. שוב לדעתי האישית ומהניסיון שלי, עבודה עם מלטשת בטוחה יותר ולא אמורה לקחת הרבה יותר זמן מעבודה עם משחזת זווית.
-
כפי שאמר לך איש המקצוע, לשייף ולצבוע. אם אתה רוצה תוצאה מושלמת אז תשפשף פעמיים, פעם עם נייר גס ופעם עם נייר עדין. אתה לא חייב להגיע לשכבת עץ 'חדשה' למרות שזה משובח, בשיוף אתה צריך להוריד את שכבות הצבע והעץ שכבר התפוררו. בין השיוף לצבע מומלץ לעבור עם סמרטוט לח לניקוי שאריות ואבק. עבור עץ חיצוני שחשוף לשמש וגשם הייתי הולך על צבע עץ 'אטום', צביעה בשתי שכבות. חברות טובות ונפוצות הן: יעקבי, BONDEX, FLOOD בהצלחה.
-
נראה לי שאתה קצת ממעיט בכוח של הרוח. בורגי עיגון טבעת לקיר זה עוד הגיוני (תלוי ברוחב רשת הצל, בכול מקרה הייתי שם יותר משניים) לעגן שני מוטות ברזל עם חוט ברזל כשיש לך ליטרלי מפרש קשור אליהם זה אפילו לא מדגדג לרוח טיפה חזקה וזה לגמרי סכנת נפשות אם מישהו יקבל את אחד מהעמודים לראש. ראיתי דברים הרבה הרבה יותר רציניים נתלשים ברוחות ערות. כפי שאתה עצמך הצעת וכמו ש-sperial כתב, במקרה שלא תרצה להשקיע בפרגולה, נראה ששמשיה ניידת היא הפתרון האידיאלי.
-
תתקין גזיבו על הרכב 😆 האמת, מפתיע אותי שהחזיק כמה חודשים מבחינת התעופפות, דווקא שמשיה עדיפה על גזיבו בגלל שהיא נפתחת/נסגרת (במידה ותקפיד לסגור אותה כשיש קצת רוחות) ובימים של רוחות חזקות אתה יכול גם לפרק אותה ולהשכיב אותה בקלות ליתר בטחון
-
פרגולה, אבל אני רק מניח שאם חשבת על גזיבו כנראה שזה לא הכיוון. העלות שלה לעומת גזיבו תתחיל בפי-15 לפחות עבור פרגולה פשוטה והרחק צפונה.. אלא אם כן בעל הדירה יהיה מוכן להשקיע. עוד חלופה אפשרית (עם קצת התפשרות בנוגע למראה) היא 'פרגולה' מפנל מבודד שיכולה לעלות 50% מפרגולה מעץ\אלומיניום.
-
לדעתי לא יחזיק יותר מדי וזה לא קשור לאופן הקשירה של הרגליים, כל הדבר הזה עדין לגמרי אז גם תקבע את הרגליים בבטון זה לא מה שיחזיק.
-
המלצה על צמיגי ספורט בטיחותיים ליומיום
shilo_v פרסם הודעה בנושא של shilo_v בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כמובן. תודה! בערך 100 ק"מ -
המלצה על צמיגי ספורט בטיחותיים ליומיום
shilo_v פרסם הודעה בנושא של shilo_v בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אחרי שינוי מידת הצמיגים ברישיון. במכון התעקשו לרשום ברישיון את המידה שעל הצמיג בפועל ולא כפי שכתוב בפלט של קארדאטה. הצמיגים הסינים הוחלפו בפרימיום קונטקט 7 טריים (חודשיים). עדיין בהרצה שלהם אבל השינויים שהרגשתי עד כה הם: נוחות ורעש - למען האמת, לא הורגש הבדל גדול. אחיזה והיגוי - מרגיש שיפור בנסיעה יומיומית, הרכב יושב טוב יותר על הכביש, היגוי מדויק וחד יותר, לא לקחתי את הרכב לקצה לא בסיניים ולא בקונטי. בלי קשר ובאופן כללי, ההגה רך מאוד ורגיש אבל זה כבר כנראה בהגדרות הרכב, מערכת המתלים וכו'. בלימה - השיפור המשמעותי והגדול ביותר שהורגש בינתיים. בסה"כ די מרוצה. -
המלצה על צמיגי ספורט בטיחותיים ליומיום
shilo_v פרסם הודעה בנושא של shilo_v בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חשבתי הרבה עד שהגעתי למסקנה שקוטר 17 עבורי הוא האיזון המושלם, אז לפחות בינתיים לא נראה לי שאעדיף 18. -
המלצה על צמיגי ספורט בטיחותיים ליומיום
shilo_v פרסם הודעה בנושא של shilo_v בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בדיוק כמו ש-Tom_22 כתב, אין במידה שלי. אגב פירלי, ראיתי עוד דגם מעניין עם ניקוד נאה - Pirelli Cinturato C3 ולא הכללתי אותם באופציות בגלל שאין ייצור במידה הרלוונטית. נראה לי שאני נוטה להיסגר על אחד מאלה: Asymmetric 5/6 קונטי PC6/7 או הקונטי SC5 -
המלצה על צמיגי ספורט בטיחותיים ליומיום
shilo_v פרסם הודעה בנושא של shilo_v בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כי הדיון בשרשור הקודם עסק בשינוי מידה. ולא ראש בראש, פשוט רכשתי סט נוסף. יש הרבה במה שאתה אומר, לקחתי לתשומת ליבי. מותג הצמיג הסיני הנוכחי - SPORTEX לא זלזלתי בכלל, הבריג'דטון שראיתי זמין במידה שלי הוא דגם ה-Alenza 001 ומחוות הדעת שקראתי, חשבתי שהוא לא ברביעייה הראשונה מבחינת התאמה עבורי ומבחינת עלות תועלת. את ה-T005 בכלל לא מצאתי במידה שלי. עדיין שוקל את הטויו. -
המלצה על צמיגי ספורט בטיחותיים ליומיום
shilo_v פרסם הודעה בנושא של shilo_v בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה וטוב שהזכרת לי את נושא העומס בזמן השינוי. קצת הזוי מצד מכון רישוי שיתבסס על מה שיש בפועל ולא על המינימום שבתדפיס. כרגע הסינים עם קוד 97, למרות שתמיד הייתי מעדיף צמיגים עם קוד גבוה יותר כך שיהיו חזקים יותר אבל זה באמת יכול להגביל בהחלפות צמיגים הבאות. בינתיים ממש שמח עם השינוי וממש מחכה להתקנת צמיגים ראויים. -
המלצה על צמיגי ספורט בטיחותיים ליומיום
shilo_v פרסם הודעה בנושא של shilo_v בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אכן הצלחתי להתאים ולרכוש חישוקים (17x7.5) כולל צמיגים סיניים במצב טוב, כבר ביצעתי את ההחלפה ונשאר רק לקפוץ למכון רישוי לשינוי הרישום ברישיון רכב. בינתיים לא רץ למסקנות ולא חושב יותר מדי על השינוי כי אני אפילו לא מנסה לאתגר את הסיניים ורק מחכה להעיף אותם. מה שכן, אין ספק שבכיכרות למשל, הרכב פחות 'נשפך'. קונטי SC6/SC7 לא הוכנסו לרשימה מהסיבה הזו. אולי באמת הפרימיום קונטקט 7 יספק אותי למרות שלא בקטגוריה מי יודע, אכנס לקישורים ששלחת ואקרא עוד. אשקול כמובן אם אשמע על נוספים. -
המלצה על צמיגי ספורט בטיחותיים ליומיום
shilo_v פרסם הודעה בנושא של shilo_v בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ברור לי מהשרשורים פה, רציתי קודם להבין בכלל אם דגמים מסוימים לא מיובאים כך שאין לי מה לחשוב עליהם כאופציה בכלל, ואז להינעל על 2-3 דגמים מומלצים ואז אתחיל בחיפוש פרטני בפנצ'ריות. כי מה להם וליבוא/המלאי בארץ? 😁 קראתי גם המלצות שלך בשרשורים השונים שגם עזרו לי, קיוויתי שתראה ותחווה דעה גם פה. בקיצור אני נאלץ לעדכן את הרשימה כי אני לא מתכוון לחפש בפנצ'ריות דגם מסוים במשך חודש: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 (עדיפות ל: 6 בגלל זמינות למרות שע"פ חוות דעת קצת רך יותר?) Michelin Pilot Sport 4 (עדיפות ל: 5 בגלל זמינות למרות שע"פ חוות דעת קצת רך יותר?) Continental Sportcontact 5 (עדיפות ל: 6-7 בגלל זמינות) Toyo Proxes Sport-2 אם קיים עוד דגם ברמה של שלושת הראשונים שנפוץ יחסית בארץ , אשמח לשמוע. אם לא, מה המומלץ עבור הדרישות מהרשימה המעודכנת? -
המלצה על צמיגי ספורט בטיחותיים ליומיום
shilo_v פרסם הודעה בנושא של shilo_v בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
את דגמי ברידג'טון המדוברים לא מוצא בכלל ברשת ובכל מקרה לא נראה לי שהייתי הולך עליהם ביחס למתחרים. -
המלצה על צמיגי ספורט בטיחותיים ליומיום
shilo_v פרסם הודעה בנושא של shilo_v בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא נתקלתי בכאלה במידה שלי בארץ. אז ממה שאני מבין ממך זה שהסיכוי שצמיגים טריים מהדורות הקודמים יהיו נדירים ולא מיובאים באופן שוטף לארץ עם צאת הדגמים שאחריהם? אם כך ובראייה לעתיד אז אולי באמת עדיף לי ללכת על דגמים אחרונים למקרה שאזדקק להחלפה ולא אתקשה יותר מדי למצוא. יש נקודות ספציפיות או הבדלים מהותיים שכדאי לשקול בדגמים החדשים? קונטי דורות 6/7, מישלן PS5, אסימטריק.. -
המלצה על צמיגי ספורט בטיחותיים ליומיום
shilo_v פרסם הודעה בנושא של shilo_v בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תקציב - גמיש, לא מתכוון לחסוך על צמיגים ככל והדגם נותן תמורה מלאה למחיר. קוד מהירות V עדיפות ויתרון ברור לצמיג ספורטיבי ע"פ נוחות אבל, למשל אם יש שני צמיגים שרמת האחיזה והחדות קרובים, וזה שעם מעט פחות אחיזה הרבה יותר נוח, אז לדעתי האחרון עדיף. בכול מקרה הרכב לא נכנס למסלול, לא משתולל וממש לא מתכוון לקחת אותו לקצה. T5 דגם ביזנס. 245 כ"ס. מנוע זהה ל- R DESIGN הספורטיבית יותר מבחינת כיול מתלים, גודל חישוקים וכו' -
המלצה על צמיגי ספורט בטיחותיים ליומיום
shilo_v פרסם הודעה בנושא של shilo_v בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה. ראיתי ואני מודע לדורות החדשים יותר שהזכרת. בשקלול שעשיתי ע"ס חוות הדעת השונות, הבנתי שדורות אלה היו ספורטיביים פחות/דפנות רכות מדי וכו'. אבל שוב, כמובן שסיכוי סביר שאני טועה כי זה נטו על סמך חוות הדעת ולא מתוך הבנה בצמיגים או ניסיון. (יש לי ניסיון עם PRIMACY 4 והוא נהדר אבל ממש לא ספורטיבי) -
היי מידה: 235/45R17 עומס מינימלי: 93 וולוו S60 2017 נסועה שנתית ממוצעת: 10K ק"מ. מעוניין בסט צמיגים שיהיו: בטיחותיים, אוחזים היטב ודביקים, ספורטיביים, היגוי חד, פידבק מהכביש. ואם אפשר למרות שזה קצת מנוגד, שיהיו גם שימושיים ליומיום ונוחים בצורה סבירה. סדרי העדיפויות - בסדר הנ"ל, כך שאני מודע ומוכן להתפשר על נוחות עבור אחיזה שתהיה לא פחות ממעולה עם חדות היגוי טובה. אופי נהיגה די רגוע לרוב אבל הרכב עם מתלים רכים מאוד אז זה סוג של 'פיצוי'. לא מבין גדול בצמיגים בלשון המעטה ולכן עברתי על ביקורות וחוות דעת בפורום, ברשת בכלל ובעיקר ב- tyrereviews.com עשיתי סיכום והגעתי לרשימה שבהמשך (ובה רק צמיגים שלדעתי יענו על הדרישות ע"ס חוות הדעת שקראתי ואשר זמינים לרכישה כביכול באתרים שונים בארץ) , אשמח לשמוע על איזה צמיגים הייתם ממליצים (דגמים נוספים?) שיענו על הדרישות בתקווה שיהיו זמינים לרכישה בארץ: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 Michelin Pilot Sport 4 Continental Sportcontact 5 Toyo Proxes Sport-2 Falken Azenis FK520 Maxxis Victra Sport 5 Hankook Ventus S1 Evo2 K117 תודה מראש.
