Jump to content

איצו

  • הודעות

    435
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של איצו

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

16

מוניטין

  1. כדאי שתבדוק הרבה מבחנים אחרים המשווים בין שתי המכוניות או בוחנים כל רכב בנפרד. אם what car מתלוננים על הנוחות של האיוניק, כדאי שתצפה בתלונות שלהם לגבי ה y בוידאו שפרסמו בימים האחרונים. הטסלה פשוט פחות נוחה ביום יום מהאיוניק על חשבון יותר "ספורטיביות", שבשתי המכוניות לא ממש מתעלות.
  2. זאת דעתך וזה בסדר גמור. לדעתי, ולדעת הרבה מבחני רכב בעולם, החומרים באיוניק טובים מאילו שבטסלה וגם התפעול נוח יותר. האיוניק נוחה ומרווחת משמעותית מהטסלה ואחיזת הכביש שלה מספקת כנראה 90 אחוז מהנהגים, אולי יותר. שתי מכוניות עם אג'נדות שונות. נהגתי בשתיהן.
  3. איצו

    רשמית: טסלה בישראל

    נסכים רק חבל שחוסר ההסכמה היא על עובדות ולא על דיעה.
  4. איצו

    רשמית: טסלה בישראל

    בחו"ל המכוניות מגיעות עם BOSE, והמחירים של שתי המכוניות מאוד דומות. דגם העילית בארץ כולל את כול יכולת הנהיגה ובטיחות שיש לאיוניק. אני מצטער, לדעתי אתה מתעלם מהעובדות.
  5. איצו

    רשמית: טסלה בישראל

    אתה ממשיך לא לדייק. מה זה מאובזרת למוות...? זה אותו איבזור כמו שתקבל בדגם עלית בארץ. (שעולה בארץ כ 238 אל"ש) כמובן שיש הבדלים מינוריים באיבזור בין מדינה למדינה. הנתונים מראים שהמחירים של שני הרכבים מאוד מאוד דומים
  6. איצו

    רשמית: טסלה בישראל

    ממש לא נכון. לטסלה אין ממש תוספות משמעותיות ונכון שהמחירים שציינתי הם ללא המערכת האוטונומית. אין טעם להוסיף אותה כי אין אותה באיוניק. צריכים להשוות תפוחים לתפוחים גם עבור האיוניק המחיר הוא לצבע שללא תוספת תשלום בקיצור המחירים בעולם ממש דומים בין שתי המכוניות האילו. נראה מה יהייה בארץ.
  7. איצו

    רשמית: טסלה בישראל

    על סמך אילו נתונים אתה קובע שבעולם המחיר של איוניק 5 נמוך משמעותית מטלסה Y? לדעתי אתה מטעה. צריך להשוות בין ה Y לבין האיוניק AWD עם הסוללה הגדולה . למשל, בנורבגיה מחיר של Y הוא 534000 KR ושל איוניק 5 AWD הוא 525000 KR. בגרמניה מחיר של Y הוא 57000 יורו ושל איוניק 5 AWD הוא כ - 60000 אירו. בצרפת מחיר של Y הוא 60000 יורו ושל איוניק 5 AWD הוא כ - 61000 אירו. בהולנד מחיר של Y הוא 64000 אירו ושל איוניק 5 AWD הוא 61000 אירו. ויש עוד כמה דוגמאות (כולל לדעתי בארה"ב בעוד כמה ימים כשיפורסם המחיר של האיוניק) שמראים שהמחירים של שתי המכוניות האילו דומים ובדרך כלל האיוניק (עם מושבי עור וגג פנורמי) יותר יקרה מה Y.
  8. משתי מכוניות עם נסועה גבוהה מאוד שדורשים עבורם 80 אלף שח , הגעת למסקנות קצת נמהרות ושגויות. ... רוב הסונטות 2018 נמכרות מ 110 עד 130 אלף שח.
  9. לפי המידע הקים ברשת, רכבים חשמליים מאבדים במשך 10 שנים בין 10% ל 20% מהקיבולת . על אילו עובדות אתה מבסס את הטענה שלא ניתן להשתמש ברכב פחות מ 70% סוללה?
  10. גם אם בעוד 10 שנים הסוללה תהייה ביכולת של רק 50% מהקיבולת שלה כחדשה, עדיין יהיו הרבה קונים לרכב כמו טסלה או איוניק 5 שנמכרים היום ב 200 אל״ש ובעוד 10 שנים יעלו 20% מערכם כחדש. זה יהיה רכב שני מצויין במחיר זול, וכנראה אמינות גבוהה יותר מרכב בנזין בן אותו גיל. בסוף, זה בסך הכול ספקולציות, כיוון שאין לאף אחד ממש מושג מה יהייה עוד 10 שנים. לדעתי הסיכון הגדול של רוכש רכב חשמלי כיום הוא מה יהייה ערכו עוד 3 שנים ולא עוד 10 שנים.
  11. האם הטעינה החד פאזית אינה יוצרת מגבלה? מעט מאוד בתים יכולים להטעין 32 אמפר בפאזה אחת, ולהשאיר מספיק לשאר הצרכנים של הבית (מזגנים, תנורים וכו).
  12. האם זאת בעיה שהטענת הרכב היא בחד פאזי הדורש הספק גבוה מפאזה אחת 32 אמפר, שלא כל תשתית ביתית יכולה לספק? החלופה היא הקטנת ההספק למקסימום 16 אמפר ואז הטעינה איטית מאוד.
  13. בדיוק הפוך. הטולרנסים היפנים, בעברית זה נקרא אפיצות הרבה יותר קטנים מהאירופאים והאמריקני. הדבר נבדק לא מעט.
×
×
  • תוכן חדש...