Jump to content

Erel

  • פרסום הודעות

    69
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Erel

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  • תאריך לידה 23/10/1996

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. Erel

    DIY קארט

    תודה רבה! כבר קידם אותי. אבל השאלה היא איך אני אמור לספק להם מס' שלדה אם אני בונה אותה בעצמי... לא יודע למה, אבל הקארט לשטח נראה כאילו הוא שובר עצמות. ויותר מזה, בתכלס כל זמן שהכלי פשוט וללא מתלים ודברים מיוחדים מה שקובע את הגובה זה הגובה שבו תקבע את הציר הקדמי והאחורי והצמיגים שאתה שם. אפשר ממש לראות שצמיגי השטח גדולים פי 1.5 מצמיגי קארט (כביש). היום עשיתי דיי הרבה שיעורי בית, בעיקר בתחום ההנעה (בעזרת כמה חבר'ה מקבוצות שונות) והתובנות הן כאלה: אם ארצה לשים מנוע עם גיר אוטומטי (של קטנוע כלשהו) זה יוכל להתאים, אך יהיה גדול יותר, כבד יותר ולא תהיה לי שליטה על ההילוכים כלל. אם אמצא מנוע חצי אוטומט (מה שדיי נדיר בארצנו) אוכל להעביר הילכוים בעצמי אך ללא קלאץ, אלא להתקין ידית העברה בלבד. והאלטרנטיבה הטובה ביותר לדעתי היא לשים מנוע עם גיר ידני, לשים דוושת קלאץ וידית העברה וכך לחסוך מקום ואוכל לשים מנוע גדול וחזק יותר כך הכיוון הוא לחפש מנוע 2 פעימות סביבות ה200 סמ"ק שמשודך לגיר ידני מאופנוע כלשהו. בנוסף את השלדה אני כרגע בודק על אלטרנטיבות של לעשות משלדת צינורות או שלדה מפרופילים מלבנים. הבעיה היא כרגע שאין לי דרך לכופף צינורות ולכן בודק על מכופף צינורות (אם אכן אמצא כלי כזה במחיר סביר) ואם לא אלך על הפרופיל המלבני עם ריתוכים. לילה טוב.
  2. Erel

    DIY קארט

    ערב טוב, שמי אראל. כבר המון זמן עם הגו'ק בראש של המוטוריקה (וכרגע מחזיק באלפא מיטו חביבה). לאחר המון זמן שחולם על בניית כלי בעצמי ברמה חביבה ההתלבטות היא בין הכביש לשטח. מבין שלא ניתן לעלות עם הכלים הללו על הכביש בצורה חוקית ולכן השאלה שלי היא כזאת- בהנחה שאצליח ואכן יבנה כלי ברמה טובה האם יהיה ניתן לעלות איתו על אחד מן המסלולים בארץ (בעיקר מסלולי קארטינג) כמובן שעם תשלום מסודר וביטוחים+ שטויות ורשיונות אם אכן אצטרך? בנוסף אם הדבר אכן אפשרי אשמח אם מישהו יוכל להכווין אותי לתקנות, דרישות וכו... לדבר זה כיוון שלא מצאתי יותר מדי מידע ברשת. אם דבר זה לא אפשרי כנראה שאכן אלך על השטח הפראי😉 בנוסף כל מידע טכני שיש למישהו, עצות, הערות והארות יתקבלו בשמחה. תודה רבה!
  3. בוקר טוב. רכשתי מיטו 2012 לפני כשבועיים. אכן בקניה אתה נהנה מירידת ערך דיי גדולה ובנוסף הן נמכרות מתחת למחירון ( שלי מחירון 52 וקניתי ב38 לאחר מעט וויכוח). אך החוויה של המיטו לעומת כל רכב היא שונה. זה רכב רועש, ופחות נוח מקורולה (לא יודע לגבי הספארק) אבל מצד שני רכב שיעלה לך חיוך שתיכנס אליו ויש מצב שיחייך אלייך חזרה. הביטוח הוא יקר יחסית (יצא לי כ8k לשנה למקיף וחובה כיוון שאני נהג צעיר) והצריכת דלק דיי תלויה בך- תלחץ תגיע ל1/8, תהיה עדין הגעתי גם ל1/13 במשולב הכל כמובן. את הטיפולים עדיין לא חוויתי ולכן לא יכול להעיד. מבחינת איבזור אין יותר מדי, אך תלוי מה אתה מחפש. להמלצתי, לך תעשה סיבוב ותראה מה היא עושה לך כי אלפא זה רכב שקונים מהלב ולא מהראש.
  4. לא העניין של האילתור. פשוט כבר התקנתי מערכת מולטימדיה בעבר, מערכת מומלצת מחברה מוכרת בקורולה שלא מיוחד בה דבר וכמות הבעיות וכאב הראש שהמערכת עשתה לי הייתה פשוט לא נורמאלית(חזרתי למתקין בערך 6-7 פעמים לסידור של תקלות). מאז אני מעדיף תמיד להשאיר את המקורית ולהוסיף לה רכיבים שאני יכול לשלוף/להחליף במקרה הצורך.
  5. שני קיטים לדוגמא: https://www.ebay.com/itm/Bluetooth-Adapter-AUX-Musik-Modul-Kabel-Fur-Alfa-Romeo-147-156-159-Brera-Mito/333254584901?hash=item4d97856a45:g:BkoAAOSwjxddGw10 https://www.ebay.com/itm/Handsfree-Car-Bluetooth-Kits-MP3-Adapter-AUX-Interface-For-Fiat-For-Alfa-Romeo/132858861398?hash=item1eef015756:g:ArUAAOSwhfRb771O
  6. היי. לפני מס' ימים קניתי אלפא מיטו שנת 2012 ואין לה לא יציאת aux ולא Bluetooth ולכן הסתכלתי מעט וראיתי שניתן להוסיף Aux/Bluetooth בדרך דיי פשוטה. פשוט לחבר איזשהו קיט לאחורי המערכת לפלאג, להשחיל את החוטים לתא כפפות והופה, יש מערכת. אשמח מאוד אם מכירים קיט כזה שמתאים למיטו/אוניברסאלי ואם אני טועה מבחינת היכולת אשמח לעדכון. תודה רבה, אראל
  7. בוקר טוב חברים. רק רוצה לעדכן ולהגיד תודה לכולם! אתמול נקנתה אלפא מיטו שנת 2012 135 כ"ס, TCT ברמת גימור ספרינט עם כ62k קילומטר. נסעתי מפ"ת לחיפה בשביל לפגוש שם זוג אנשים בשנות ה60 לחייהם שפשוט מוכרים את הרכב כי קשה להוביל בו את הנכדים. מי שהייתה בעלת הרכב בעלת תואר שני במכונאות ועכשיו מקבלת 308GT חדשה, אז אולי גם את ה308 נחטוף לה בהמשך
  8. היי. לא הצלחתי למצוא את המידע וחכן מבקש את עזרתכם. מה ההבדל בין הרמות גימור של הdisnactive עם החבילת ספורט לsprint? תודה רבה, אראל
  9. אחרי המשך חשיבה שוקל גם את הגיר האוטומטי (אם אמצא אחת מטופלת ועם ק"מ נמוך). אשמח מאוד לחוות דעת על הtct של אלפא. תודה
  10. אכן, חושב שאוותר עליו. מדובר על צעיר שמחזיק ברכב ולא יכול לסמוך עליו שלא עבר התעללות ללא תיעוד. ולשאלה אחרת על המיטו, האם ההבדל בין הגרסאות של ה120, 135 וה170 הוא בתוכנת הניהול מנוע בלבד או שיש עוד שינויים נוספים במנוע/גיר/בלמים וכו...? תודה ושבת שלום, אראל.
  11. בוקר טוב. לאחר המשך חיפושים מצאתי מיטו אחת, 135 כ"ס, 2011, ידנית כמובן עם 75000 ק"מ שדורש לפני מיקוח 40 אלף. הרכב עם חבילת הספורט, טוען שהוחלפו שמנים כל 10 אלף ק"מ ועבר טיפול במוסך כל 20 אלף ק"מ, אך אין תיעוד לדבר. לדעתכם שווה בדיקה או לחפש את הבא עם הספר טיפולים המלא?
  12. תודה רבה על התגובות חברים. אשמח מאוד אם מישהו יוכל לעשות לי סדר ברמות גימור של ה135 וה155 ומה מומלץ לחפש ומה פחות. יום מעולה ותודה.
  13. מה שנקרא הימור מושכל, הרי אין בטוח בדרישות שלי. לוקח את הזמן, אבל אקפוץ על האופציות הטובות. כן, נשמע שהds3 ממש בעייתית וכד"א סעיפי אבל זה בסדר השאלה היא מה הסעיפים.
  14. שמעתי על הבעיה, אבל נשמע יותר כמו סיפור של מזל. בנוסף בשיטוטיי וכמו שאמר Ahbarony גם הds3 נראית בהחלט אופציה מעניינת, אבל ראיתי שהמנוע שלה נחשב לבעייתי ועם בעיות פיח. אשמח לשמוע ממי שיודע עג כמה התקלה באמת קריטית ויקרה לטיפול ולמה עוד לשים לב. כמובן אשמח להמלצות בעד ונגד ורעיונות חדשים. תודה רבה, אראל
  15. תודה על התגובות חברים. אכן לאחר בירור של הימים האחרונים אצטרך למתוח מעט את התקציב לאיזור ה35-40 ואין עם כך בעיה. הכיוון הוא למצוא מיטו 155 כ"ס, אך גם ה135 באה בחשבון אם אמצא אחת שבאמת תצדיק את ההתפשרות. אני דיי סבלני ולא לחוץ על הקניה ולכן אחכה עד שאמצא רכב עם הדרידות שנצבתי לעצמי. אך, אשמח לשמוע ביקורות חיוביות/ שליליות בעיקר על ה135 (ה155 גדושה במידע) מבחינת ההנאה והתחושה שהיא מקנה ועד כמה היא באמת "נחותה" מה155? תודה רבה והמשך לילה טוב, אראל
×
×
  • Create New...