Jump to content

nadavd4

  • פרסום הודעות

    357
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

nadavd4 שיחק אותה בתאריך אפריל 12 2020

התכנים של nadavd4 היו האהובים ביותר!

מוניטין

101 טוב

אודות nadavd4

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

3,137 צפו בפרופיל
  1. מחיפוש קצר ברשת מדובר במערכת הידראולית. לך למי שעשה לך את העבודה ודרוש שיסדר אותה.
  2. אתה מרגיש שהוא מחליק? יכול להיות שלא כוון כראוי (אם מדובר בכבל) או שיש אוויר במערכת ההידראולית (אם זה מנגנון הידראולי). באיזה רכב מדובר?
  3. וגם אנדרואיד אוטו, שהוא אולי האופציה הכי סבירה בכל הדבר הזה - מקרטע לא מעט. אני מקווה שבאפל זה לא ככה.
  4. גם ב DS שלי יש כמה אנומליות כאלה... במערכת המולטימדיה, כדי להעלות או להוריד ווליום יש כפתורים במקום חוגה שנמצאים בתחתית הקונסולה, הרחק מהמסך... כדי להשתיק וגם כדי לעצור את המוזיקה צריך ללחוץ על שניהם יחד, ואני אף פעם לא בטוח מתי זה רק משתיק ומתי זה גם עוצר, כי בשני המקרים נתקלתי כבר... מעבר לזה בלא מעט רכבי PSA אין שליטה על המולטימדיה או בקרת השיוט דרך ההגה, אלא בעזרת מנופים מאחוריו - סה"כ נוח, ברגע שמתרגלים לזה. בפונטו ובסנדרו נתקלתי במתגי חלונות שנמצאים בקונסולה המרכזית, אבל אף פעם לא הבנתי איזו הצדקה ארגונומית/הנדסית/כלכלית יש לדבר כזה. עוד תופעה מוזרה בסנדרו - כששכרתי אותה בחו"ל גיליתי שב
  5. מעניין לשמוע מה היה הכשל, וגם מה השכיחות - ממעבר מהיר על נתוני משרד התחבורה יש בארץ כמה אלפי מכוניות עם המנוע הזה בדיוק.
  6. אשמח לשמוע על אילו בעיות "נשארו" ב 165, על סמך עובדות ולא השערות כמובן
  7. יצא לי להחליף ברכב הקודם פעמיים (אחרי 100 אלף ק"מ וגם בהחלפת קלאץ') וברכב הנוכחי פעם אחת, בכל המקרים הרגשתי שיפור קל בהעברת ההילוכים. כמו שאמרו פה מדובר בהוצאה קטנה יחסית ולעיתים גם במעט עבודה. לגבי הנחיצות - אני יודע שב 308 gti למשל יש צורך בהחלפת שמן גיר במרווחים קבועים, ומתאר לעצמי שזה נובע מתוך ההנחה שהרכב עובר חיים מאומצים יותר לעומת הרכב הממוצע ולא בגלל דגם הגיר הספציפי (שגרסאות שלו נמצאות בעוד דגמים אחרים של PSA).
  8. גם בתור אחד שרגיל לכסות את הרכב בחוץ על בסיס יומי - אני חושב שהרבה יותר נוח עם חניה מקורה, במיוחד ביום חם מאוד או גשום מאוד.
  9. גם אני שמעתי על זה מחברים ואישית חוויתי בעצמי כשלמדתי נהיגה לפני כ 10 שנים - אלך רחוק ואומר שהמורה שלימד אותי היה גרוע במיוחד והיה בעיקר על תקן עציץ, והתערב (מילולית או בשליטה) רק במקרי קצה. התוצאה היתה הרבה תלמידים ש"נמרחים" אצלו או עוברים למורים אחרים. שמח לשמוע שאתה מקפיד על זה, ועצוב לשמוע שכנראה הנושאים האלה מכוסים כ "יציאה לידי חובה" אצל הרבה מורים...
  10. אוטומט? ידני? חייב להיות רכב חדש/בן כמה שנים בודדות?
  11. אנחנו משתמשים בבריטה, לרוב קנקן+פילטרים שמספיקים לשנה עולים בסביבות ה 350 שקל בימי "מבצעים" (ויש הרבה באתר שלהם). לדעתי הטעם עדיף על כל סוגי התמי 4 שניסיתי, וכל עוד הפילטר לא בשימוש יותר מידי גם האבנית לא קיימת. אנחנו גרים בדירה ישנה, שנמצאת בשכונה ישנה, שבה המים לא משהו.
  12. מבין האופציות שהצעת המאזדה 2 נראית לי האופציה הטובה ביותר. היא תהיה אמינה יותר מה i20 (אני חושב שבשנתונים האלה יש כבר מנוע טורבו וגיר רובוטי, שיכולים להיות פחות אמינים), חדשה יותר מה3 וכנראה מאובזרת יותר טוב/מהנה יותר מהיאריס. הסייג היחיד הוא שהרכב די צפוף, במיוחד במושבים האחוריים. יותר טוב מרכבי מיני למיניהם, אבל פחות לעומת שאר הקטגוריה. קח בחשבון שה2 זה רכב שגם נחשב מבוקש בשוק היד שניה וממה שנתקלתי בו אקזמפלרים במצב טוב נחטפים מהר מאוד, במיוחד ברמת הגימור pure white. אופציה אחרת ששווה לשקול זה ה 208 ברמת הגימור הגבוהה. רכב נוח, מאוד נפוץ ואמין ללא מחסור בכוח, כאשר רק צריך לבצע יישור קו ו
  13. לא מסכים איתך. איזה תוסף? למניעת blow-by? לשיפור אטימת הרינגים ברכבי דיזל לפני טסט? לניקוי מערכת הדלק או להעלאת האוקטן? זה כמו להגיד לפציינט (לאו דווקא חולה) "אני ממליץ לו תרופה" בלי לציין איזו תרופה דרושה ואיזו בעיה אצל הפציינט היא באה לפתור. אולי התוסף שמציעים לו בכלל יגרום לנזק בגלל עמידה ממושכת בטנק, בצנרת ועל גב השסתומים? לפותח השרשור - מה אופי הנסועה שלך? נסיעה של 1 ק"מ פעם ביום? נסיעה של 200 ק"מ פעם ב4 חודשים? אני מסכים עם הבחור מלמעלה לגבי "תנאי קיצון", הרכב שלך נוסע מעט מאוד ואני מתאר לעצמי שזה עלול לגרום לבעיות בפני עצמו, בין השאר התרוקנות של המצבר ואולי בעיות כאלה וא
×
×
  • תוכן חדש...