Jump to content

nadavd4

  • פרסום הודעות

    196
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

nadavd4 שיחק אותה בתאריך אפריל 12

התכנים של nadavd4 היו האהובים ביותר!

מוניטין

50 נייטרלי

אודות nadavd4

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

2,940 צפו בפרופיל
  1. כנראה שאחת הסיבות לחוסר הרצון של הישראלי הממוצע לקנות רכב ידני אפילו כשהשיקול המרכזי הוא כלכלי, הוא הפחד להפסיד בירידת הערך. אבל ברגע שאתה מכניס את כל הנתונים לטבלה ומשווה את ההוצאה החודשית "כולל הכל" - אתה משתחרר מהפחד ומסוגל לחסוך הרבה כסף או לקבל עבורו ערך גבוה יותר, בסיכוי גבוה מאוד. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  2. אם המערכת מצפצפת כל הזמן, או שיש לה בעיה בכיול או שיש בעיה בין ההגה למושב. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  3. תמחור נמוך משמעותית מאלטרנטיבות אוטומטיות עובד גם בקניה מהחברה וגם במכירה בשוק היד שניה, כך שמן הסתם אם קנית רכב בזול תמכור אותו בזול בהרבה פחות מהאוטומטיות - וכל עוד זה לא רכב נישה, תמיד יהיה מי שיעדיף את האופציה הזו. ובכל מקרה, הדבר העיקרי שקובע סחירות של רכב הוא הדגם הספציפי. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  4. אני חושב שמישהו העלה כאן לפני כמה חודשים נושא עם טבלת אקסל שמאפשרת לך לחשב הכל בצורה מסודרת, חפש את זה. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  5. לא דרמטי כמו שתיארת, אבל מקרה מקומי קלאסי הוא פורד בארץ, כשגיר סורר בפוקוס הפך אותה מהמכונית הכי נמכרת כאן למשהו שאף אחד לא רוצה לקנות. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  6. שיחזירו את המתלים ההידרו-פניאומטיים, אם הם רוצים ללכת עד הסוף עם ה"מורשת" של סיטרואן. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  7. אין לך מה לדאוג, מעבר ל"מחלות" הידועות של כל דגם - לסטיגמות של ההורים והסבים שלנו אין כל תוחלת. לגבי ההשוואה בין המחלות של דגם אחד לאחר - צריך לדעתי גם לקחת בחשבון את אופי התקלה, שיכול להיות אחד משני סוגים: אם אין סימנים מקדימים שניתנים לזיהוי ע"י נהג ממוצע, והתקלה היא תקלה משביתה שמגיעה במפתיע (גיר שלא נכנס לדרייב או רוורס, צינור מים מתפוצץ וכו') - התקלה היא מסוג אחד. סוג תקלה זה שונה במהות מתקלה שלפחות בטווח הקצר אינה משביתה וניתנת לגילוי מוקדם (כמו פיח על השסתומים, דלק בשמן או רצועה מתפוררת). מן הסתם עדיף לבחור רכב שאין בו אף אחת מה"אי נעימויות" שהזכרתי. אבל, אם זה פחות מפריע לבעלים (וז
  8. אני הייתי חושש יותר מהבעיות ב DSG או במוח גיר של רנו שבאות בהפתעה ומאוד יקרות לתיקון, לעומת רצועת הטיימינג בפיג'ו שקל לבדוק, לאבחן ולהחליף טרם תחילת ההתפוררות. כל זה בהנחה ואנחנו מדברים על גיר אוטומטי. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  9. מתכננים על אוטומט או ידני? במקרה של אוטומט אני הייתי נמנע מהאיביזה בגלל הגיר הרובוטי. דווקא מבחינת אמינות ל C3 יש את הפוטנציאל הכי טוב מבין השלוש, מכיוון שיש לה מנוע שנחשב אמין (למעט העניין עם רצועת הטיימינג, שפשוט צריך להחליף מוקדם יחסית) וגיר פלנטרי יפני לעומת רובוטי באחרות. הסטיגמה לא רלוונטית ל2020, במיוחד כשזה אפס ק"מ והיבואן סופג את רוב ירידת הערך הראשונית. מי שעוד חי ב "צרפתי חרא", "יפני וגרמני אמין" שיחזור ל2005. מבחינת מרווח אני חושב שה i20 תהיה הכי מרווחת והאיביזה הכי צפופה, אבל יכול להיות שאני טועה. אם בטיחות זה by far הכי חשוב לכם - קחו מה שהכי בטיחותי, בשקלול של האבזור הבטיחותי שת
  10. לא נשמע מופרך שקלאץ' ישן וקשה מקרב את היום שבו הדוושה תישבר. לפני שהחלפתי קלאץ' לספארק הוא היה קשה בצורה מוגזמת. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  11. הערבים מבטאים בכלל "פילסטין" עם חיריק ו-פ' רפויה, לא "בלסטין" או "פלסטין". באנגלית הבריטים קראו לזה Palestine, אז יש על הלוחית P ולא F ( או B [emoji28]). וכן, יש רכבי יוקרה מהגדה שמסתובבים בארץ מידי פעם, אני מתאר לעצמי שזה רק רכבי יוקרה כי אלה אנשי עסקים/אנשים עם הרבה כסף שקיבלו אישור. אם טעיתי ויש כאן גם פיג'ו 306 עם לוחית כזו, אני אהיה מופתע. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  12. אם תיירים בפריז מוכנים לשלם מאה יורו על טיול בשכונה ב 2CV מעשנת, אז לחלוטין כן. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  13. אני אתן את השנקל שלי: ברחוב שבו אני גר יש מצב דומה, בתים פרטיים וכל הרחוב חניות אפורות כשחלקן "חוסמות" יציאה מחניה פרטית (בלי מעטפה או תמרור). מעבר לכך שיש כאן יותר רכבים מחניות, לכל בית אב פה יש לפחות איזו יחידת דיור עם מכונית או שתיים שמתלווה לדיירים. ההתנהלות די דומה למה שפות"ש תיאר, מעבר לכך שחלק מהשכנים החליטו שהחניה "שלהם" זה גם מול הגדר של הבית, מול שער הולכי רגל וכו'. למה? ככה. תחנה לאחד והוא ייצא לרחוב, אחר ישאיר לך "מתנות" על הרכב. אם תזמין פקח הוא ישקיט את השכן לכמה ימים, וחוזר חלילה. הפתרון היחיד למצבים האלה (מעבר לאכיפה שלא קיימת, על סוגיות בתחום האפור) הוא "יד לוחצת יד", הס
  14. פות"ש, נהנתי לקרוא. תהנה ממנה כמה שאתה יכול כרכב סופ"ש/מסלול ושימותו הקנאים. ההיכרות שלי עם ה s2000 גובלת בכלום ושום דבר, וכנ"ל לגבי המיאטה והברז - אבל אני מתרשם שה s2000 היתה פלא לזמנה והיום יושבת על משבצת אחרת לגמרי, כזו מוכוונת רגש ולא בטיחות/זמנים במסלול/פרקטיות וכו' - קצת כמו הוט האץ' ישנות או מיאטות NA.
  15. הרכב עצמו מאוד נוח ומוצלח, ועם מנוע THP 165 פתרו את כל המחלות שהיו ב 156 עד כמה שאני יודע.
×
×
  • Create New...