Jump to content

nadavd4

  • פרסום הודעות

    278
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

nadavd4 שיחק אותה בתאריך אפריל 12

התכנים של nadavd4 היו האהובים ביותר!

מוניטין

76 נייטרלי

אודות nadavd4

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

3,010 צפו בפרופיל
  1. ומה עם רכב שנקנה בעסקת 0 ק"מ, לאחר שישב שנה או שנתיים בבונדד, האם הוא יותר טוב או פחות טוב מרכב תצוגה/רכב שנקנה והוחזר מיד? ולמה לעזאזל על הראשון היבואן/ליסינג חוטף ירידת ערך משמעותית ודווקא על השני הירידה היא לרוב שולית?
  2. אצלי היו צריכים לפרק דשבורד, וכנראה לקח להם יותר משעה שעתיים כי גיליתי את הריקול בזמן שהייתי במוסך בטיפול אחר לגמרי... באופן מצחיק אני הערתי את תשומת ליבם לנושא, ורק לאחר שביקשתי שיבדקו במחשב ראו שבאמת יש קריאת שירות לרכב שלי. במקרה שלי ובגלל השעה שהגעתי למוסך, הם סיימו רק בבוקר שלאחר מכן ולכן קיבלתי רכב חלופי.
  3. אני חושב שבתקציב הזה אפשר להביא אפילו 208 gti אחרי המתיחה, אבל בשביל מושבים נוחים ו"זריזות" זה קצת אוברקיל. בתור בעלים של DS עם אותם מושבים, זה אוברקיל נוח מאוד... מה שגורם לי לחשוב גם על DS3 אחרי מתיחת הפנים עם המנוע הקטן (1.2) - אני חושב שבאחת מרמות הגימור יש לה סלון ואבזור כמעט זהה לגרסה הבכירה (1.6), שזה מה שחשוב לפות"ש. ועם כל אלה, עדיין הישיבה במאזדה 2 הרגישה לי "יוקרתית" יותר משום מה. הפלוס הוא רכב עם שוק חזק מאוד.
  4. אני אימצתי שתי תנוחות ישיבה שונות קצת, אחת לנהיגה מנהלתית ואחת לספורטיבית וזה עובד לי מעולה, כל עוד אני זוכר כמה קליקים במושב צריך לשנות בין אחת לשניה
  5. אני עוד זוכר את ההתלהבות שלך מהרכב אחרי הקנייה, ואני חושב שזה הרכב ששרד אצלך הכי טוב את תקופת ה honeymoon למרות הפשרות שהוא גורר - על כל תלונה שסיפרת עליה בטיולים, היו לפחות כמה מעלות אחרות שציינת. בהצלחה במעבר, ומקווה שהמחליפה בצד השני של הגלובוס תעמוד במשימה.
  6. אני לא יודע כמה חכמה המערכת, אבל לרוב היא מתריעה אוטומטית על הימצאות מעבר לקו הירוק וכו'.
  7. עדיף לדעתי על קודנית, ובניגוד אליה באמת יכול לסכל ניסיון גניבה.
  8. מאזדה 2 יכולה להיות אופציה טובה, זריזה, נוחה ועם פנים איכותי יחסית לקטגוריה, אבל לא הכי מרווחת. גרסת pure white תגרום לספייס להיראות עוד יותר כמו רכב שמיועד לשוק ההודי.
  9. תהיה יותר ספציפי - מה התקציב, טווח שנתונים, גודל, כמה ק"מ בשנה הוא הולך לעשות וכו'.
  10. שגוי מהיסוד - אם חצי מהנהגים רוכשים רכב חדש וחצי יד שניה, אז רכבים היו נגרטים אחרי שתי ידיים כשכל אחד מחזיק ברכב כחמש עד עשר שנים, בממוצע. בפועל, רכב עובר הרבה יותר ידיים ובתדירות גבוהה יותר. המספר הסטטיסטי היחיד שקרוב למציאות או יחס הרכבים החדשים שנמכרו בשנה כלשהי, לעומת כמות הרכבים הכוללת על הכביש - נחש בעצמך כעת כמה קונים חדש וכמה משומש...
  11. יש לי שני חברים שמחזיקים רכב ככה פשוט מהסיבה שזה חוסך להם כאב ראש, בלי קשר להפסד כלכלי כלשהו. עד כמה שזכור לי, ההוצאה החודשית שלהם לא גבוהה מזו שהיתה אם היו רוכשים רכב חדש - אם זה המצב הכללי ולא הפרטי שלהם, אני בכלל לא רואה סיבה לרכוש רכב חדש כי "שקט נפשי".
  12. במצב כזה כבר עדיף לקחת איזשהו ליסינג פרטי, עם תוכנית שכוללת טיפולים, טסט ורכב חלופי. חוץ מלבוא לפגישה בשביל לחתום, פגישה לאסוף את הרכב ונסיעה להחזיר אותו זה אפס כאב ראש - בטח אם הכאב ראש הזה שווה אלפי שקלים ליום עבודה מבוזבז. Sent from my AC2003 using Tapatalk
  13. אני יכול לדמיין ג'ימיני שמאבדת איזה 4-5 ס"מ גובה ממשקל הסטריאו שיש עליה... והן שומרות יפה על הערך. Sent from my AC2003 using Tapatalk
  14. אני חושב שעל דבר אחד רוב המשתתפים פה יסכימו, והוא שכשמישהו רוכש רכב חדש יש הרבה אמוציות והחלטות לא רציונליות שמעורבות בתהליך - בין אם זה מוצדק או לא, ככה השוק עובד. Sent from my AC2003 using Tapatalk
  15. מחזק. (@פבל , קבל קריצה חברית). בעיני, קניית רכב חדש אינה ערובה לשקט נפשי. שקט נפשי אמיתי, הוא שירות בו כל תקלה/טסט וכו' מטופלים על ידי אדם אחר, ולמעט תשלום על השירות הזה הנהג/בעלים ברכב לא נדרש לדאוג מכלום. מן הסתם בחברות השכרה/ליסינג יש שירות כזה. אבל מעניין אם יש משהו מסודר ודומה גם עבור רכב משומש שנקנה מאדם פרטי.
×
×
  • Create New...