
nadavd4
-
הודעות
1,293 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
3
nadavd4 שיחק אותה בתאריך ינואר 1 2022
התכנים של nadavd4 היו האהובים ביותר!
אודות nadavd4
- פעילות נוכחית צופה בנושא: נקישה בבור (טסט) והצעת מחיר
צפיות אחרונות בפרופיל
4,476 צפו בפרופיל
הנקודות של nadavd4
-
תתחדש על הרכש החדש, באיזה רכב מדובר? אי אפשר לדבר על כבישי נהיגה בלי לדבר על הסיבוב של נס הרים - 395 מאשתאול עד עין כרם ואז 386 עד בית שמש. יש כאלה שגם ימשיכו משם עד לוזית בכביש 353, אני אישית פחות התחברתי אליו. שים לב שבכבישים האלה מאוד נפוץ לפגוש רוכבי אופניים החל משעות הבוקר, אז כדאי לנהוג במשנה זהירות. כמה כבישים קצרים ששווים ביקור (או "תפירה" שלהם הלוך ושוב מרוב שהם מהנים): כביש 7677 העולה לפוריה עילית. בית אורן - 721, 7212. ערד מצדה - 3199, כביש טכני ומסוכן עם המון שינויי גובה ואפס מקום לטעויות, אבל גם מהנה בהתאם. כביש 458 עד מעלה מכמש. כביש 6666 מהסחנה עד למעלה גלבוע. בניגוד לקודמים מדובר באספלט אוחז יותר עם יותר שוליים.
-
אבדן מנוע שבועיים לאחר טיפול טיימנג, פיז'ו 5008 דיזל 2021
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של עקיל בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא היה ריקול או TSB לבעיה הזאת? גם אם לא, אם מסתכלים על זה ככה: עשו עבודה על מערכת התזמון ברכב. אחרי פרק זמן קצר, אותה מערכת שעבדו עליה - כשלה וגרמה לנזק משמעותי למנוע. על העבודה/החלקים אני מניח שיש איזשהו סוג של אחריות שנותן השירות מחויב להם. על אחת כמה וכמה אם העבודה היתה רשלנית או שלא בדקו שכל מערכת התזמון תקינה אחרי העבודה. במצב כזה אני חושב שמכתב התראה מעו"ד יכול להועיל... -
ממליץ לך להזמין חופשה קצרה בצרפת ולחזור לכאן עם תובנות. או אפילו לוקחים בחשבון שאתה תעקוף רכב שנוסע 30 ולא 80 - בכל איזור חקלאי בארץ נפוץ לראות קו הפרדה מקווקו באורך פחות מ 100 מטרים בלי שום הצטלבות עם כביש/שביל נוסף, בדיוק למקרים שנתקעת מאחורי טרקטור.
-
למה אין במאזדה התרעת קול על בלם יד משוך ?
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של גילי29 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מחזק. אחרי שאשתי גמרה 2 מצברים כי שכחה את האורות, ואחרי שהיא הבינה שברמזור עם הומלסים כדאי מאוד שהרכב יהיה נעול - יש דף מודפס בפונט ענק על הדשבורד שמזכיר לה "אורות דלתות". עובד יופי. -
למה אין במאזדה התרעת קול על בלם יד משוך ?
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של גילי29 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נסה וואגיות מהשנים האחרונות, ב A3 שכורה נדלקה לי התראה קולית + נורה + טקסט בגלל שהיה חסר נוזל שמשות, ברכבים אחרים אתה תזכה להתראה כזאת אולי לפני שהמנוע מת. -
כמו בעל צרפתייה טוב דאגתי לקבל מנחוס מדואר ישראל והתושבת של powerflex הגיעה לסניף הדואר יממה לאחר יום המסלול 🫠 מדובר בגרסה מהגומי האדום שהוא קצת יותר רך מהצהוב, בתקווה שזה יהיה שימושי לדיילי. ההתקנה פשוטה מאוד ולוקחת כרבע שעה והתוצאה מורגשת מיד - קצת יותר וויברציות בתחילת נסיעה, והתמורה - העברות הילוכים חלקות ומדויקות יותר באופן מורגש. ימים יגידו אם אחליט לפרק אותה או להשאיר רק חצי אחד שלה מורכב, כמו שעשו כמה שהזמינו את הגרסה הצהובה.
-
גם אני ראיתי את המחיר על האסימטריק, אם זה ה 6 והוא לא צמיג ישן זו עסקה מעולה.
-
נסה להתקשר לאנטון חנניה ביפו או לאוטו דיפו.
-
מצד אחד צמיג יקר, מצד שני לא הרגיש לי ספורטיבי במיוחד. ה 4 במיוחד, שיש לו דופן רכה כמו ב 3 אבל עם יותר אחיזה = מתעוות יותר בזמן פנייה. מבחינת אחיזה נטו הוא דווקא אוחז טוב, גם במסלול ובמיוחד ברטוב - אבל הוא משרה פחות בטחון מצמיגים ספורטיביים יותר, גם על הקצה ובמיוחד כשלא נוהגים על הקצה.
-
אני אישית לא אהבתי את המישלינים (PS3/4) במידה הזאת, עכשיו אני מרוצה מאסימטריק 6 אבל קח בחשבון שבמסלול ההבדל ביניהם לא גדול.
-
מוכן להתחלף עם כל בעלי הברז למיניהם...
-
מנוע 1.6 THP 165 - בסיטרואן C4, ואחרים - דיון מרוכז
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של elera בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מעבר לסיכון של קפיצת שן, יש סיכוי של קריעה ובכל מקרה אם השרשרת מרעישה היא נמתחה - ככה שהטיימינג לא מושלם ויגביר הצטברות פיח על השסתומים. תתחיל מלהחליף מותחן, ובעת ההחלפה תבקש למדוד התארכות של השרשרת (יש לפיג'ו כלי מיוחד לזה) - במידה וצריך להחליף, אל תזניח. המנוע הזה טוב אם מטפלים בו כמו שצריך, טיימינג זה לא מותרות. - פורק של מיני. - מומלץ להחליף שמן כל 10-15 אלף בהתאם לסוג הנסועה (עירוני/פקקים/ספורטיבי לעומת שיוט בינעירוני רגוע). - אני מכיר כמה אנשים שהתקינו OCC בדגמים של יורו 6, גם אחרי כמה חודשים לא היה כלום במיכל והם פירקו אותו. אני אנחש שלמחירי החלפים אצל היבואן יש חלק בזה - בדיוק החלפתי תושבת עליונה לכרכרה, המחיר של היבואן - 1300 ש"ח. המחיר אצל הפולני - 400 זלוטי. וזה קורה עם כל חלק, יקר או זול ככל שיהיה, שיצא לי להחליף ב DS שלי. -
לא, הזמנתי בנוסף - המיסב שם הרעיש וזה שיגע אותי. הבעיה בגישה היא שיש (לפחות ב DS וב208) בערך 2-3 ס"מ בין הברגים לשלדה, שזה אומר שרק מפתח פתוח נכנס. לצערי היה לי מפתח רגיל ולא ראצ'ט ככה שזה לקח המון זמן...
-
והשרשור (המגיפה?) ממשיך להתגלגל... לילה, העברה קצת יותר חזקה מראשון לשני... טראח! צליל כאילו המנוע קצת זז מהמקום. עוצר לבדוק, התושבת העליונה החליטה שנמאס לה והגומי הצטרף לעוד תושבות שאוהבות ללכת כמו גרעינים ברכבים האלה. למזלי הזמנתי תושבת לא הרבה זמן לפני (+עוד כמה חלקים שהגיע הזמן להחליף) ויאללה לעבודה: החלפת התושבת לקחה רבע שעה, את הפולי לעומת זאת לקח מעל שעה פשוט כי מדובר בברגים עם הגישה המסריחה ביקום. הבנתי שהתושבות הולכות מהר יחסית בעיקר בגלל שהתושבת התחתונה ("משקפיים") מאפשרת יותר מידי תזוזה, הזמנתי סט פוליאוריתן בתקווה שיגיע לפני יום המסלול הקרוב. אולי כל העברת הילוך תרגיש קצת יותר כמו רכב ספורט ופחות כמו ברלינגו...
-
מנוע 1.6 THP 165 - בסיטרואן C4, ואחרים - דיון מרוכז
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של elera בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יכול להיות שזה יותר נפוץ ממה שזה אמור להיות, אבל סרטון ביוטיוב זו לא סטטיסטיקה. מוזמן להראות את זה ליוסי ממוסך גבע ולשאול אותו בכמה מהמקרים ראה ממיר במצב כזה, אולי נקבל איזו תובנה... יצא ואני בקבוצה שיש בה עשרות בעלי רכבים עם THP בתקן יורו 6 שפירקו ממיר, מכל מיני סיבות. לא יצא לי להבחין באף אחת מעשרות התמונות של ממירים מפורקים בסדק כזה, ועד כמה שאני יודע - גם להם לא יצא להבחין (במציאות, לא בתמונה). אז אולי הבעיה פחות נפוצה משנדמה לך.