על תוסף דלק אפשר לוותר.
החלפת נוזל בלם צריך לבצע כל שנתיים - אם טיפול הוא פעם בשנה, אז כל טיפול שני.
מומלץ לבקש באופן מפורש לעשות החלפה מלאה (ניקוז כל המערכת ולא רק החלפה במיכל), כי רוב המוסכים לא עושים את זה מיוזמתם.
כן נשמע לי מאוד יקר אפילו בשביל מורשה לדרוש 1300-1600 על שמן, פילטר, והחלפת נוזל בלם - נסה לקבל הצעות ממורשי יבואן אחרים.
שים לב שאם אתה עדיין באחריות ורוצה לטפל במוסך מורשה משרד התחבורה שאינו מורשה יבואן - כדי שהאחריות תכובד תצטרך שהטיפולים יהיו בדיוק לפי דרישות היצרן ובחלקים מקוריים בלבד, ותצטרך תיעוד (קבלות) על הכל.
בדברים כמו בלמים לא תהיה בעיה לטפל בכל מוסך מקצועי, מורשה יבואן או לא (מה שנקרא - מורשה משרד התחבורה).
עם זאת, בטיפול בחלק גדול ממכלולי הרכב כן הייתי ממליץ ללכת למוסך שמתמחה ביצרן ספציפי, במקרה של פיג'ו - אני יכול להמליץ מניסיון על מוסך גבע בת"א.