Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תעלומה - הרבה שריטות במרווחים שווים


מעבר לפיתרון נפתר ע"י nadavd4,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבחנתי השבוע בהרבה שריטות מהפנס האחורי ועד מיכל הדלק - והן בתבנית שחוזרת על עצמה.

ממה זה יכול להיגרם?

(יש לי איזשהו חשד, אבל רציתי לשמוע את דעתכם קודם)

תודה!

car-scratches.jpeg

פורסם (נערך)

שטפת את האוטו במכון שטיפת מכוניות?

 

(המחשבה הראשונה שלי היתה חתול, עד שהסתכלתי בתמונה :-) )

עריכה אחרונה על ידי yuvk
  • אהבתי 1
:turn-l:
פורסם

תודה לשניכם - זה בדיוק מה שאני חשבתי  - וכן, שטפתי את הרכב לפני כמה ימים.

הרכב הוא רנו ארקנה היברידי

מה עושים במקרה כזה? בעלי מכוני שטיפה יפצו על הנזק, או ינסו להתחמק?

 

 

 

פורסם
לפני 7 דקות, ofirl כתב:

מה עושים במקרה כזה? בעלי מכוני שטיפה יפצו על הנזק, או ינסו להתחמק?

שוטפים לבד עם כפפת מיקרופייבר.

ניתן להעלים עם פוליש, אני בספק אם ברגע שיצאת ממכון השטיפה הם יקחו אחריות.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

זה לא נעלם בקלות בפוליש

השריטות האלו קורות הרבה מרכבי ה"ניקוי" של העיריה שעוברים עם צינור לנקות את המדרכה

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, EliC25 כתב:

זה לא נעלם בקלות בפוליש

השריטות האלו קורות הרבה מרכבי ה"ניקוי" של העיריה שעוברים עם צינור לנקות את המדרכה

 

אני חטפתי דנט בפח בגלל הגרניק שלהם, אבל זו אפשרות. זהירות היא לא סגולה אצלם.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם

אני לא חושב שזה מרכב ניקוי של העיריה - כי במקרה הרכב חנה בחניון של הבניין כל השבוע, חוץ מהיציאה הזאת למכון שטיפה

פורסם

נראה כמו מברשת ממכון שטיפה שהיתה עליה איזה חוט ברזל או משהו מתכתי שנתפס עליו. 

כל סיבוב של המברשת השאיר סימן על האוטו. כואב הלב ממש. 

פורסם

ויכאיב להרבה בעלי רכב.

  • מבאס 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...