Jump to content

דוב המערות

  • הודעות

    99
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של דוב המערות

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

16

מוניטין

  1. המערכת בעיקר תורמת להפחתת פליטת המזהמים וגם זאת לא במספרים גבוהים. חברות הרכב מתקינות אותה כי הן צריכות לעמוד בתקני זיהום אוויר שרק מחמירים משנה לשנה. החיסכון בדלק הוא קטן ולא משמעותי. גם אני מבטל אותו מייד לאחר ההנעה.
  2. מהניסיון של שנה שעבדתי בתחום מנעוי רנו 1.6(כמו שיש במגאן דגם קודם) מעולים להתקנה לגז (בסעפת יניקה שלהם יש ממש הכנה למזרקי גז)
  3. מצטרף להמלצות על ה-308 ויש לי גם מילים טובות על הטריד אין של לובינסקי (עומדים באחריות בלי שטיקים ונותנים שרות גם שנה אחרי המכירה). הבעיות שאין או יש למנוע מתגמדות לעומת ה-VFM.
  4. שלום, מרחקי הסרנים וסדר הסרנים המונעים קובעים את רדיוס הסיבוב של המשאית ואת אופן העברת הכוח לכביש. מהנדסי מרכב קובעים את התצורה בעת הזמנת המשאית לפי אופי השימוש שמתוכנן למשאית. המהנדס צריך לבחור את סוג הסרנים לפי סוג ומשקל המטען (מיכלית/מכולות/מטען פזור). משאית שצריכה לתמרן בכבישים מפותלים ועליות תצטרך מרחק סרנים קצר יותר וסרן היגוי אחורי עם זוויות טובות יותר. משאית שנוסעת בעיקר בכבישים מהירים יכולה להתפשר על זוויות היגוי. יש כאן המון שיקולים לפיהם נקבעים הסרנים, המרחקים בינהם והתצורה שלהם.
  5. גם אני הגעתי ברגל לחתונה אבל יצאתי מהחופה עם CJ5 (אאל"ט)
  6. אל תשכח שעל מנהל הטכני במוסך, המוסך והמכונאי יש אחריות לשחרר רכב תקין ב-100%, במוסך לא יכולים לנחש איך יתנהג הנהג של הרכב לאחר שהוא יצא מהמוסך. אולי הוא יעביר את הרכב לנכדה שגרה באזור הררי? יחליט להשבית את הרכב כל יום זוגי? המוסך צריך לפעול לפי האדם הסביר ולכן מחליפים כאשר הרפידות מגיעות לפחות מ 50%. למחיר יש כאן פחות משמעות.
  7. שלום, אם לרפידה נשאר פחות מ 50% מעובי הרפידה מאז הההחלפה (בדרך כלל חופף לטיפול הקודם) כדאי להחליף כדי שלא תגיע למצב שלפני הטיפול הבא לא יהיו לך רפידות = לא תהיה בלימה. כך אני עשיתי כאשר עבדתי במוסך (בהוראה של מנהל טכני). במוסך אחר שבו ניתן היה לשלוט על כניסת הרכבים (מוסך לרכבי קיבוץ) לא החלפנו רפידות גם בפחות מ 50% אבל ווידאנו שהרכב יכנס לביקורת בלמים לפני הטיפול הבא. לגבי הצלחות האם יש לך מיקרומטר למדוד את העובי שלהן? אמור להיות מוטבע עליהן עובי מינימלי, אם העובי עדיין תקין אבל קרוב מאוד לא ניתן לחרוט את הצלחות ולהוריד את המדרגה ועדיין להשאר בתחום המותר. נקודה נוספת האם יש לך רפידות עם עובי של 10 מ"מ ורפידות עם 5 מ"מ האם אתה יכול לדעת מאיזה גלגל הם ירדו? האם יש הבדלים בין הסרנים קדמי ואחורי? האם יש הבדל בין גלגלים ימני ושמאלי באותו סרן? האם יש הבדל בין רפידה פנימית וחיצונית בזוג שירד מגלגל אחד? כל הנתונים האלו יכולים לעזור לאתר בעיה בקאליפרים או צינורות בלם שבגללן נגמרו לך הצלחות והרפידות ב 30,000 ק"מ יום נעים הדב
  8. מי שקונה 308 ודואג שבכול טיפול יורידו את אגן השמן ויבדקו ניקיון של רשתית משאבת השמן (מוסכים מתמחים הוסיפו את הפעולה לשגרת הטיפולים שהם מבצעים במנועי פיורטק )יקבל רכב מעולה במחיר נהדר. לדעתי אין רכב שנותן VFM טוב יותר כיום.
  9. שלום, שמן הגה ונוזל בלם הם 2 דברים נפרדים לגמרי. יש מיכל נפרד למערכת הבלימה ולמערכת ההגה. יש להזהר מאוד לא לערבב (כמו שלא תערבב נוזל שמשות ושמן מנוע)
  10. יכול להיות שההברגות בחילזון העברת ההילוכים נתפסו וצריך לשחרר אותן. כמה מכות עם פטיש גומי ונוזל פנסי איתות מאיכות גבוהה יפתרו לך את הבעיה מניסיון עם פיזו 504 סטיישן שהיתה בדיוק אותה בעיה
  11. ביואיק רנדוו: הסברתי פעם ללקוח שהיתרון של האוטו שלו הוא שמבפנים לא רואים כמה שהוא מכוער
  12. FiS שלום, המצלמה תותקן חיצונית עדיף מהארץ
  13. שלום, עבור פרוייקט מיפוי מפגעים והגבלות אצלי בעבודה אני צריך המלצה למצלמה. אנחנו רוצים לבדוק אפשרות של מעבר לרכב גבוה 4.25מ' ברחובות שונים בארץ (צריך לוודא שאין שלטים/עצים/מפגעים אחרים). המצלמה תותקן על גג של משאית ותצלם מוט בגובה 4.25 מ' שיותקן לרוחב המשאית (למוט תהיה גמישות כדי למנוע נזק למשאית ולסביבה) והמצלמה תתעד את הנסיעה. הפרוייקט חד פעמי ומוגבל בזמן ולכן אני לא מחפש פתרון יעודי. תוכלו בבקשה להמליץ על מצלמה: 1. מתח 24V 2 חיישן G 3. GPS 4. אפשרות לתקשורת WIFI ובמקביל אחסון בכרטיס. עצות הארות ורעיונות יתקבלו בברכה.
  14. לא לפחד, לבדוק במוסך את מצב הרצועה ולקנות בהתאם לממצאים. האוטו הוא ביחס עלות תועלת מצויין ואפילו אם יהיו לך בעיות הפתרונות לא כל כך יקרים. הבעיה הידועה היחידה ברכב הזה היא הרצועה והיא נפתרת בקלות על ידי החלפה והקפדה על שמן מנוע מתאים. קניה טובה
×
×
  • תוכן חדש...