Jump to content

דוב המערות

  • פרסום הודעות

    73
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

7 נייטרלי

אודות דוב המערות

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני יצאתי מרוצה מהסניף בבילו. מנהל העבודה מקצועי וענייני.
  2. איך היצרן מוגבל? כמו שכתב Buki וגם אם ההתנהלות של הנציג לא מספקת אותו למשל מבחינה טכנית או שרות הוא "תקוע" איתו, כשיש עוד נציג יש לו אפשרות לתת חיזוק חיובי לנציג הטוב (או שלילי לנציג הפחות טוב).
  3. יצא לי לראות בפועל יותר ממקרה אחד של החלפת מפיץ של מותג על ידי היצרן. מי שמצליח להרשים ולהראות ליצרן שהוא יצליח למכור יותר יקבל את ה"בלעדיות" עד שיבוא מישהוא חדש, ליצרנים אין סנטימנטים גם לחברות שעבדו איתם עשרות שנים מי שימכור יותר יקבל. בישראל בגלל עיוותים היסטוריים (ולא רק בגלל רגולציה וכי השוק קטן) בפועל לרוב המותגים יש רק מפיץ אחד, היצרנים לא אוהבים את השיטה הזו בגלל שהשיטה הזו מגבילה גם אותם ולא רק את הצרכן. בתחום הרכב מאפשרים היום יבוא מקביל שהיבואנים ה"בלעדיים" עושים כל מה שניתן לחסום. היבוא המקביל פורח בעיקר ברכבי יוקרה ועכשיו גם ברכבים מסחריים.
  4. מסכים עם המאמר... האוטו המשפחתי הראשון של אבא שלי היה 305 סטיישן והאוטו המשפחתי הראשון שלי הוא 308SW.
  5. לריקול של הרצועה היו לי תורים למתי שרציתי במוסך המרכזי בשורק, היה קשה להשיג את המוסך אבל בסיוע של המענה הטלפוני 3038* חזרו אלי. כנראה שיש מחסור בכריות לריקול של הכריות.
  6. אם אתה צריך בעיקר משטח הטענה למה לא טנדרון? הברלינגו/טיוטה/אופל מציעים דיזל אוטומט מלא די מאובזר ונוח. הנסועה שלך גבוהה לרכב פרטי אבל לטנדרון כזה זה יחשב רכב שלא נסע ויהיה קל מאוד למכור.
  7. המנועים הישנים של רנו (כמו שמותקן בלוגאן) עובדים מעולה עם גז מכיוון שהם מתוכננים מראש לעבוד גם עם גז. (למשל בסעפת היניקה יש הכנה למזרקי גז). אני לא יודע מה המצב לגבי המנועים החדשים של רנו.
  8. מערכת גפ"מ תחסוך לך בין 35%ל 45% מעלות הדלק. בגלל עלות ההתקנה ועלות המערכת אתה צריך שהנסועה שלך תהיה גבוהה כדי שעלות תתאזן עם החיסכון בדלק ואז תתחיל לחסוך באמת. קח בחשבון שהמזדה הזו היא ישנה ויכול להיות שמכלול יקר יתקלקל ואז תצטרך לתקן אותו או להעביר את מערכת הגפ"ם לרכב אחר. 4Real צודק אל תתפשר על התקנה איכותית שמלחימים את הצמות ומבודדים כל חוט בנפרד ולא רק קושרים אותם ומגלגלים איזולירבנד, תבקש לראות עבודות קודמות של המוסך.
  9. לא מכיר את הקארוול, יש לי נסיון טוב מאוד עם הויטו בכל הגרסאות שלו, רכב אמין מאוד מבוסס על סדרה E שלדה, מנוע וגיר. הויטו נוח מאוד, גם כשנסעתי נסיעות ארוכות ירדתי ממנו רענן ונינוח שלא כמו ברכבים אחרים שהייתי נוהג עליהם כמו וואנדורה או דוקאטו.
  10. כמו שכבר כתבו לגודל יש משמעות גבוהה בתאונה בעולם האמיתי אבל כאשר אתה באוטו קטן עדיף רכב חדש ומתוכנן היטב: לא חשוב אם יש לך תא מטען מאחור או תא מנוע ארוך במיוחד, מה שחשוב הוא התכנון של כלוב הנוסעים ושל אזורי הקריסה. אגב הסמארט הוכיחה גם בדור הראשון עמידות מופלאה של תא הנוסעים:
  11. Id0, מדובר על אותו אוטו מבחינה מכנית.
  12. בפעם הזו האוטובוסים שאגד קנתה ממרצדס הם דיזל. נכון להיום באגד האוטובוסים החשמליים שבשרות הם סיניים בלבד (BYD וגולדן דרגון) והם אוטובוסים עירוניים. אגב יצרני האוטובוסים טוענים שכאשר אוטובוס עם מנוע דיזל יורו 6 STEP D עובר ברחוב עירוני מזוהם (אלנבי למשל) האוויר שהוא פולט נקי יותר מהאוויר שהוא מכניס...
  13. רכב קטן יהיה כמעט תמיד פחות טוב גם אם יש לו יותר ציון טוב יותר במבחן כל שהוא בטח בתאונה שהרכב הקטן סטאטי. https://www.motor1.com/news/451898/kia-picanto-zero-latin-ncap/ קיה פיקנטו שמבחינת מרכב זהה לרכבים שנמכרים בארץ מקבל ציון אפס במבחן NCAP באמריקה הלטינית, ההבדל הוא שלאמריקה הלטינית הוא מגיע ללא אביזרי בטיחות שמעלים לו את הציון במבחן הארופאי.
  14. MarcNL ו itsik170 אוטובוסים חשמליים סינים או לא, לא קשורים להצלחת הרכב החשמלי בארץ. הכתבה מאוד ישנה ומאוד לא רלוונטית להיום.
  15. אני קניתי 308 מלובינסקי טרייד רכב שהיה בפריים ליס והשרות שקיבלתי מלובינסקי טרייד היה מעל ומעבר. בעיות שהיו עם המוסך המרכזי הם פתרו והקניה הזאת נרשמה כמוצלחת למרות שהייתי צריך לממש את האחריות (שלובינסקי טרייד עמדו מאחוריה כמו שצריך).
×
×
  • תוכן חדש...