Jump to content

RBRB

  • פרסום הודעות

    400
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

45 נייטרלי

אודות RBRB

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

2,501 צפו בפרופיל
  1. מה עם עבודה בתחום? יש ביקוש והשער משמעותית גבוה יותר ממה שציינת.
  2. כהרגלך, יופי של הסבר. תודה. נתקלת בהוראות יצרן בנוגע להחלפת הנוזל?
  3. חוץ מהפרשה המהירויות הבנתי שיש גם עניין של טמפ' כדי שתתבצע נעילה, זה נכון? אם אפשר אשמח אם תספר עוד על השיטה הזו.
  4. בדיוק ההפך. דו פעמתי קל מאוד לתחזוקה, הכל פשוט והחלפת בוכנה היא עבודה הרבה יותר פשוטה ממנועי 4 פעימות. אם אני זוכר נכון החלפת בוכנה בכלל אופנועי ktm היא בסביבות 80-100 שעות (דני תקן אותי אם אני טועה @dj_dani(. טיפול לפי הוראות יצרן כל 15 שעות אבל ההוראות מתייחסות לשימוש תחרותי. בלי קשר, אם כבר הלכת לכיוון הזה אני במקומך לא הייתי הולך על הפרירייד אלא על KTM EXC 125/250.
  5. ההוראה הזו קיימת גם בספר רכב של הפורסטר. שאלתי בעבר בפורום אם זה אכן הגיוני, לא התקבלה תשובה חד משמעית. *ההתייחסות היא נזק לדיפרנציאל המרכזי, לא לגיר.
  6. להבנתי, ההבדלים בין 4X4 / AWD / 4WD הם רק בצורת השיווק.
  7. קשקוש. חפש C4 פיקאסו דיזל.
  8. תנסה מטפל/ת אחר/ת, גם אם זה באופן פרטי. טיפול פסיכולוגי נכון יכול לעשות פלאים.
  9. נראה שלפי הרכבים שאתה מתלבט ביניהם יכולות שטח לא מעניינות אותך. לדעתי תעביר את ההודעה שלך לפורום ייעוץ כללי - ככה תקבל יותר חשיפה ויותר תגובות.
  10. יש את הכתבה הזו על טיול שנפתח לאיזור באופן חד פעמי: https://m.ynet.co.il/Articles/56892860 תמונה מהכתבה מאיזור השפך:
  11. סתם לידיעה, חוץ מהטריסיטי ומה-mp3 יש בארץ גם קטנוע תלת גלגלי של פיג'ו: https://fullgaz.co.il/רכיבה-ראשונה-פיגו-מטרופוליס-400/
  12. תתקשר למכונים באזורך ותשאל אם הם מבצעים בדיקת בלמים בנסיעה ולא בעליה על הגלילים כשמדובר ברכב עם הנעה קבועה לכל הגלגלים. כך עשיתי וכבר במכון הראשון שהתקשרתי אליו אמרו לי שהם מכירים את התקנה ומכבדים אותה. היום רוב המכונים מכירים את העניין ולא עושים בעיות בבדיקה לרכב עם 4X4 קבוע.
×
×
  • תוכן חדש...