Jump to content

RBRB

  • הודעות

    528
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

RBRB שיחק אותה בתאריך אוקטובר 5

התכנים של RBRB היו האהובים ביותר!

2 עוקבים

צפיות אחרונות בפרופיל

3,342 צפו בפרופיל

הנקודות של RBRB

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

168

מוניטין

  1. עדכון בנושא https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=rjxmwkb8y
  2. פורסטר 2008-2009 (דור 3) נכנסות לך בדיוק בתקציב. בתקציב הזה אני לא מצליח לחשוב על רכב טוב יותר לדרישות שלך.
  3. כביש 38, סביבות 7:00 בבוקר. בין שריגים לבין צומת נחושה. אתה באמת חושב שתקבל תשובה רצינית מקבוצת הרוכבים? בהצלחה. אני חי את הכבישים האלה יום יום (וסופ"ש-סופ"ש), זו ממש לא תופעה חד פעמית. פשוט בטוחים שהכביש אשכרה שלהם. אני קצת מופתע שאתה בתור רוכב אופניים (ונהג) מופתע בעצמך מהתופעה.
  4. הנה, דוגמא מצויינת מהבוקר (שבת) בדרך לעבודה. באמת למישהו פה (וגם לרוכבי הכביש שביניכם) זה נראה הגיוני? כשאני יוצא לעבודה בשבת בבוקר אני צריך לצאת מנקודת הנחה שחלק משמעותי מהדרך אסע על 20 קמ"ש? רובו המוחלט של הכביש המדובר הוא עם פס לבן רציף, ובהמשך (אחרי הכיכר) כולו פס לבן ולא ניתן לעקוף כלל.
  5. RBRB

    הסבה לגז

    אני ממליץ לדבר עם עופר מחברת נענע גז. מתקין ותיק ומנוסה
  6. RBRB

    הסבה לגז

    אני עשיתי הסבה לגז לסובארו פורסטר מודל 2009, ההסבה בוצעה לפני שנתיים ומאז עשיתי כמעט 70,000 ק"מ. הכל תקין, לא היו הפתעות והחיסכון בדלק ניכר. העצה הכי חשובה - להתקין במקום איכותי שיודע מה הוא עושה. התקנה מוצלחת תלויה נטו בהתקנה איכותית.
  7. RBRB

    שטח בפשטות

    תענוג. עשית חשק לסיבוב בשטח. נעילת הדיפרנציאל חשמלית? קשקוש. רעש מנוע מחריש ששומעים מקילומטרים? ברצינות?
  8. פיג'ו 205, סיטרואן ZX, פיג'ו 306 1.8, סיטרואן C1 (שהיא בעצם חצי טויוטה), סיטרואן C3 פיקאסו דיזל, קקטוס דיזל - כל אלה היו בבעלותנו בלי שום הפתעות ובלי סיפורי אימה. היום יש 308 (נדלקה נורה בגלל הרצועה המפורסמת, הכל טופל על חשבון היבואן). בנוסף יש C4 פיקאסו דיזל. היא מעט מידי זמן אצלנו כדי שאוכל להעיד על האמינות אבל עד כה הכל תקין.
  9. פורסטרים מודלים 2008 - 2009 (דור שלישי) נמכרים סביב ה30,000 שקל שזה בעצם המחירון, כך שזה גם הסכום שתקבל מהביטוח. לא מבין את הטענה שלך. הסתכלת על המחירונים?
  10. למיטב ידיעתי היו פציעות קלות בלבד, לא משהו שדורש טיפול רציני. ולגבי האדרנלין - מדוייק! הטעות העיקרית שלי במירוץ זה בזבוז אנרגיה בסיבוב ההיכרות, רציתי לבחון את עצמי עד כמה באמת אפשר ללחוץ, בדיעבד את הסיבוב הזה (שלא נמדד בזמן) הייתי צריך לעשות בקצב מנהלתי. לא נורא... לקח לפעם הבאה.
  11. ביום שישי האחרון השתתפתי בתחרות, פעם ראשונה שלי בתחרות מוטורית - אליפות ישראל באדוונצ'ר. זה היה הסבב השני של ליגת האדוונצ'ר. הגיעו סה״כ 72 להשתתף בכלל בקטגוריות. לצורך קיום ספורט מוטורי קמה ההתאחדות לספורט המוטורי בישראל והאירועים האלה מתקיימים תחת חסותה. בפיטס (מתחם המירוץ) חלק מהיבואנים הקימו מתחמי שהייה ומנוחה לרוכבים שמתחרים על הכלים שלהם. אני התחרתי על KTM 690 ENDURU, יבואן קטמ הקים את המתחם הכי גדול ומרשים בפיטס. מדובר במתחמים אשר מאוד עוזרים למתחרים, בין הקפה להקפה יש כמה דקות מנוחה ובמתחם נחים קצת בצל, יש מים קרים, כיבוד, קפה וכל מה שצריך כדי להתכונן להקפה הבאה. הייתי מתאכזב מאוד אם לצורך הדוגמא הייתי רוכב על סוזוקי או הוסקוורנה, יבואן עופר אבניר נעדר מהמירוץ ובלי המטרייה הזו זה נראה לי קשה פי כמה ומתסכל כשרואים את שאר רוכבים שיש להם כמה רגעים לצבור כוחות מחדש. בבוקר האירוע מגיעים למתחם הפיטס. בוחן טכני מטעם ההתאחדות עובר על האופנוע, בודק תקינות כללית, צמיגים (רק תקינות, מידה לא רלוונטית), שאין חופשים וחלקים שיכולים לגרום לפציעה במקרה של נפילה או התהפכות. תדריך ו... הזנקה. המירוץ היה בשיטת ספיישל טסט, מדידת זמנים של ההקפות (יש הקפת היכרות ואח"כ 4 הקפות מדודות), כשהמטרה היא לעשות את ההקפות בזמן הנמוך ביותר. היה מירוץ קשוח מאוד, לא פשוט כלל לסוג הכלים שהגיעו להתחרות (אדוונצ'ר, כבר אמרנו?). מלא פודרה, אבנים משוחררות, קוליסים ושאר עניינים... עם כל הקושי היה מאוד כיף, חוויה חיובית בהחלט ואירגון כללי שבאמת נותנים תחושה שמתקיים פה משהו ברמה מאוד גבוהה ומקצועית. זו הייתה הפעם הראשונה שלי במירוץ אבל לא האחרונה. אומנם לא היה פודיום, אבל אולי פעם הבאה. במירוץ השתתף גם חבר הפורום @dj_dani, אם ירצה הוא יתן את רשמיו. תמונות: שמוליק פאוסט, טים נודלמן, זיו ברק.
  12. היה לי לא מזמן איזה עניין עם KSP שהם התנהלו לא בסדר (אחרי הזמנה מסויימת), היה בינינו פינג פונג דרך המייל ובשלב מסויים (כשאמרתי בשורה התחתונה מה אני דורש, ובצדק) הם הפסיקו לענות לי למיילים ונשארתי תקוע. פתחתי במקביל תלונות דרך המועצה הישראלית לצרכנות ודרך הרשות להגנת הצרכן. מדובר בשני גופים שונים. מס' ימים לאחר מכן חזרו אלי טלפונית מKSP והכל טופל לשביעות רצוני. ממליץ לך לנסות את אותה הדרך.
  13. כיף לקרוא על העדכונים שלך, בעיקר כי יש אצלי מנוע זהה בפורסטר. תמשיך לעדכן 😁
  14. בתור מישהו שאין לו נסיון על רכבים ספורטיביים, אני בכל זאת אשאל - 308 gti לא עונה על דרישות פות"ש?
  15. לא בדיוק המקרה, אבל כשקנינו קקטוס דיזל יד ראשונה 0 ק"מ מלובינסקי, ביקשנו (וקיבלנו) שיבוצע טיפול לפני המסירה. יכול להיות גם שהרכב של פות"ש נכנס למוסך בגלל איזו נורה שדלקה או כל עניין פעוט אחר, לא בהכרח בשביל טיפול. הוא עד עכשיו לא אמר מה נעשה בדיוק בכניסה ההיא למוסך.
×
×
  • תוכן חדש...