Doron_Z
-
הודעות
3,025 -
כאן מאז:
-
ימים ב"תורמים ביותר"
1
Doron_Z שיחק אותה בתאריך מרץ 11 2020
התכנים של Doron_Z היו האהובים ביותר!
צפיות אחרונות בפרופיל
4,785 צפו בפרופיל
הנקודות של Doron_Z
חורך אספלט מצוי (8/14)
453
מוניטין
-
תודה על המידע המועיל. יש לדעתך בעיה לעלות למסלול עם שמן 0W20 כמו ששמים בישראל? כמובן רכב סטוק ויום מסלול שלא נעשה בשיא החום. מעדיף להישאר עם הצמיגות של היצרן והיבואן לאורך תקופת האחריות.
-
מה שאתה אומר זאת פרקטיקה נפוצה בהרבה מנועים כולל מנועי LS של שברולט, אין סיבה בכלל לבעיות אמינות על סמך ההנחה הזאת.
-
הגלגלים נראים וואו והמחיר נשמע סביר בסך הכל. ולעניין שלשמו התכנסת עם ההחלפה: האם אתה אכן מרגיש בזריזות/קלילות מוגברת עקב הגלגלים שהיא לא בעיקר פסיכולוגית?
-
במיוחד בנסיעה נמוכה אפשר להסתפק בחובה וצד ג׳ אבל זה בהנחה ואשתך נהגת מיומנת וטובה שאפשר לסמוך עליה ושאין לה רקורד של תאונות/תביעות באשמתה.
-
טויוטה • קורולה הייבריד • 2021 אבל עם 465,000 ק"מ
Doron_Z פרסם הודעה בנושא של הלך הראש מנוע בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מסכים עם המגיב מעלי, נהג המונית לא ירד למחיר הזה מטוב ליבו, אם היה מרגיש שהרכב הזה במצב מדהים עם עוד כמה שנים טובות לפניו ללא כשל מכאני משמעותי אז הוא לא היה יורד למחיר כזה אלא מוכר במחיר שיותר משקף לדעתו את האיכות הגבוהה הנוכחית של הרכב. בפועל רוב הסיכויים זה שהוא יודע שהוא מוכר גוויה מהלכת ולכן מבחינתו המחיר הנמוך. אבא של חבר טוב שלי מכר לא מזמן יונדאי טוסון יחסית ישנה עם קילומטר די גבוה (כמובן שלא קרוב אפילו לקילומטר של המונית הנ״ל) וכן הוא ביקש מתחת למחירון עקב הקילומטר אבל ממש לא היה מוכן למחיר שחיטה כי מבחינתו הרכב בובה לאחר יישור קו ולא חווה תקלות משמעותיות לעולם ולכן יספק כמה שנים טובות ושקטות לבעלים הבאים. וכן בסוף גם מכר במחיר סביר ולא במחיר של נבלה כמו של הקורולה הנל. מי שמרגיש שיש לו רכב טוב לא יסכים לרדת למחירי שחיטה אלא אם ממש נואש לכסף דחוף. -
טויוטה • קורולה הייבריד • 2021 אבל עם 465,000 ק"מ
Doron_Z פרסם הודעה בנושא של הלך הראש מנוע בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כן 35,000 זה מחיר רצפה. מצד שני לדעתי אם המחיר ככה נמוך זה רק ממחיש עד כמה הרכב גמור מבחינת הבעלים שלו. אישית זה מרתיע מאוד, מעדיף ב 35,000 רכב ישן יותר שעבד הרבה פחות קשה. -
אתה ראית את הווידאו בכלל או שפשוט מיהרת לתפוס תמונת מסך שרק מדגישה שלמרות שמדובר ברכב חזק יותר מבערך כל הטבלה הוא עדיין ממוקם יחסית נמוך מאוד. הדור הקודם של הפרפורמנס ממוקמת מתחת לטייפ אר, רכב הנעה קדמית ידני עם חצי מהכוח. בנוסף בווידאו הנ״ל הוא מדבר על כך שזה רכב שלא ניתן לנהוג בו במסלול ולא רק בגלל שמתחמם אחרי 5 דקות בערך, הוא מתאר את המתלים כלא טובים, ההתנהגות מסוכנת ולא צפויה, אפילו הזהיר בפירוש אנשים שהולכים איתה למסלולים גדולים שיזהרו אקסטרה עם הרכב הזה. בקיצור הרכב הזה לא מתאים למסלול בכלל, והזמן שהבאת לא מרשים בשביל רכב עם כוח של יותר מרוב רכבי העל. אז… תודה על שהוכחת את הנקודה של כולם?
-
אולי אני קצת עייף ולא הבנתי אבל קראת לברז הקודמת חרא אוטו? לא נשמע לי הגיוני מישהו שיאהב את דור 2 ויקרא לדור 1 חרא רכב. אולי יאמר אחלה רכב אבל הפריע לי מאוד X שתיקנו בדור 2 אבל מפה ועד רכב גרוע זה חתיכת מרחק. בסוף זאת אותה פלטפורמה ואותו סגנון רכב.
-
דיברתי על רכבים ברמת המחיר שלה. הטייפ אר לא ברמת המחיר שלה לא בארץ וגם לא בחו״ל. כולה תוספת של מעל 100 אלף שקל. ברמת המחיר שלה דור 2 כמו שרומן ציין מביאה ביצועים טובים, יותר גם מרוב ההוט האצ׳ים (שברובן אגב עולות בארץ יותר אם מדברים על המשפחתיות החמות) כמובן לא מזכיר דברים סובייקטיביים כמו הנאה ותקשורת ששם היא רמה מעל הרכבים הנ״ל.
-
הדגשתי ספציפית דור 2. אתה צודק שבדור ראשון זאת היתה הפשרה ביחס ליעוד של הרכב
-
אין רכב ביקום שהוא לא פשרה במשהו. בהקשר למה שציינת, מבחינת כוח/ביצועים ביחס לתקציב היא עומדת יפה מול התחרות (רכבי בנזין ספורטיביים כמובן) אולי זה היה נכון לדור הראשון לא לשני שכבר מספק ביצועים לא רעים ביחס למחיר של הרכב.
-
אשכרה שמת שמן פז ושרדת כדי לספר. אם הרכב שלך שרד את זה אחרי ימי מסלול אז כנראה שהכל בסדר 😄
-
אתה ממלא שמן מוטול של המורשה או שמביא איתך שמן משלך שנחשב לאיכותי יותר? @RK לעשות את זה פוגע באחריות והבנתי שלא בעיה לגלות אם ביצעת הליך שכזה, בגלל זה רוב הקונים לא ביצעו את זה. אם אתה מתכוון בעתיד לרכב שכבר יצא מהאחריות אז בראש שלי אם הרכב רץ כבר כמה שנים ללא בעיה אז למה לגעת בזה? בנוגע ליונדאי, אכן אחלה רכב ממה שאני יודע אבל המחיר שלה בארץ מופרך והיא לא מהווה פה תמורה טובה לכסף במחיר כזה. אולי שווה לשקול משומשת שספגה בתקווה ירידת ערך מאסיבית כמו שמגיע לה לספוג.
-
באסה על המגאן. נשמעת בעיה רצינית ביותר במיוחד שהבעיה הגדולה של הברז יכולה לקרות רק במסלול ובתנאי אחיזה יחסית קשים בפניות ממושכות מה שפחות קורה בארץ באופן כללי (תקנו אותי אם אני טועה) בינתיים לא מעט ברז דור 2 מבקרים תדירות במסלול ולא שמעתי על מנועים שהולכים בהמוניהם והרי זה סוג של תקלה שקורית בבת אחת, זה לא משהו ברמה של רצועה מתפוררת שרק עם הזמן הנזק מצטבר והולך המנוע. @menir1 דווקא דיברתי עם מישהו שפירק את הקרטר בברז שלו (וכן זה פגיעה באחריות) ולטענתו לא היה חסר שם RTV. למה נראה לך שזה שטויות? אגב לא נשמע בריא שהרכב יסע כל הזמן עם שמן מעל המקסימום בשביל היום מסלול הזה שאולי יקרה בו משהו. לא עדיף למלא רגיל ורק לפני יום מסלול אולי להוסיף קצת? מעניין גם אם שמן ברמה גבוהה יותר מהמוטול של המוסך כמו AMSOIL לצורך העניין יכול לצמצם קצת את הסבירות לפגיעה.
-
סתם מתוך עניין, איזה בעיות יש בטרופי האחרונה? אם אתה מדבר על בעיות מכאניות פוטנציאליות, גם על הברז החדשה יש כל מני חששות לבעיות עם הרעבת שמן או RTV ובכל זאת, זה לא מונע מרוב האנשים שרוצים את הרכב לרכוש אחת. השאלה עד כמה החששות שיש לך מהמגאן מוצדקות ברמה של לפסול רכב בגלל זה.