Jump to content

Doron_Z

  • הודעות

    2,692
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

Doron_Z שיחק אותה בתאריך מרץ 11 2020

התכנים של Doron_Z היו האהובים ביותר!

מוניטין

249 טוב

צפיות אחרונות בפרופיל

3,460 צפו בפרופיל
  1. כל הכבוד! מחיר יקר אומנם אבל כיף שהגשמת לך חלום. לא בקטע של להלחיץ אותך אבל נראה לי שבתור הבעלים היחידים בארץ של הרכב הזה אתה די מחוייב לפתוח שרשור אחזקה וחוויות
  2. הקטע הוא שישראלים קונים יפה מאוד גם בזמן החופשי המועט שיש להם ביחס למדינות מפותחות, אנשים מבזבזים פה המון. לא בטוח שעוד שעתיים (שזה לא נכון לכולם, זאת אומרת יש כאלה שזה יתן להם עוד שעתיים אולי אבל יש המון שזה אולי יתן להם עוד חצי שעה/40 דקות) ישנו משהו מהבחינה הזו. גם עובדים פה מספיק אפילו עם הפקקים, אם כבר המגמה בעולם היא להוריד שעות לא להוסיף עוד ועוד. בכל אופן זה לא שאני תומך בפקקים מן הסתם, אני כן חושב שחייבים למצוא פתרונות טובים יותר לשינוע המונים לעבודה, אני אומר שמנקודת מבט צינית יכול להיות שזה אכן משתלם למדינה ושאם הבעיה היתה נפתרת, מבחינה כלכלית/תועלתנית זה לא בהכרח היה מועיל לה.
  3. הבעיה מעבר לסיכון של האופנוע זה שאנשים, במיוחד בעלי משפחות, חייבים את הרכב גם אם תמצא פתרון טוב יותר להגעה לעבודה, אז להוסיף על העלויות האלה גם אופנוע עם עלויות ביטוח גבוהות במיוחד זה לא קל. כמובן שהסיבה הראשונה זה שזה מסוכן אבל זה גם לא זול.
  4. לא מכיר הרבה אנשים שלוקחים רכב לעבודה ואין להם חנייה מובטחת ברמה כזאת או אחרת, בין אם על ידי המעסיק או שמשלמים לחניון בהסדר או שפשוט יש הרבה חנייה באפור באזור בלי בעיה (אזורי עבודה יותר נידחים), בקיצור אני מאוד מתקשה להאמין שאנשים מחפשים חנייה לפני העבודה, זה אפשרי באופן חד פעמי אבל יום יום זה לא (במידה וזה אכן אזור עם חניה מאוד קשה) אני גם לא חושב שאלו שאתה רואה בפקק מחלון הרכבת נמצאים בסיטואציה שבה הרכבת נותנת מענה מלא להגעה למקום העבודה שלהם אחרת אין לי ספק שהיו מעדיפים אותה מאשר לעמוד בפקק. אנשים לא מחפשים לסבול בכוח, אם הפתרון היה מובן מאליו ואכן יש רכבת ישירה ונוחה ונגישה לעבודה תהיה בטוח שכולם היו הולכים על זה במידה והגעה עם רכב זה באמת פקקים של סיוט.
  5. נסעה מהעבודה בתל אביב לדירה בקריית גת. אני לא נוסע קבוע ברכבות, כשהזדמן לי להשתמש באמת היה אחלה.
  6. הבנתי שסקודה מאיזושהי סיבה החליטה להוציא את הצבע הזה לגמלאות והיא לא משתמשת בו יותר. לא ברור לי למה, באמת הכי יפה לרכב.
  7. גם ברז הכי ישנה לא בתקציב שלך, בלי קשר לזה שאתה בטח לא תקבל ריגוש של 0 ל 100 ממנה ככה שהיא לא רלוונטית בעליל. נראה לי מהרשימה שלך ה VFM הכי טוב בקטע הזה של רכב שמרגיש מהיר זה ה 208GTI, התקציב אמור להביא לך אחת מאחרי מתיחת הפנים עם נתונים טובים.
  8. חשבתי זמן אמת אמור להיות הכי מדוייק ואמיתי. את האמת חשבתי מפות גוגל גם עובדות על זמן אמת ולא על ממוצע. בכל אופן גם מפות גוגל לא היו עוזרות לו במקרה של תאונה כמו שקרה.
  9. הייתי מלווה אותה כמעט יום יום בטלפון, כמות הפעמים שהיו איחורים, ביטולים, עצרו באמצע הדרך לעיכוב של דקות ארוכות או החליפו להם קרון, כבר אי אפשר לספור. שלא לדבר על האוטובוס המעיק שבשביל מרחק של קילומטרים בודדים לקח לפעמים יותר זמן מאשר הנסיעה הבין עירונית ברכבת... כשאני נסעתי יום יום לעבודה בתל אביב באמת שבקושי נתקלתי בתופעות שאתה מציין, האם בזיכרון שלי כנהג היו אירועים כאלה של פתאום תאונה שיוצרת פקק (או בכלל פקקים באופן כללי-שאגב עבור רוב האנשים גם עם הפקקים עדיין הרכב מהיר יותר)? בוודאי אבל ברמה היומיומית זה לא היה שכיח בכלל בנסיעות שלי לעבודה (התאונות, לא פקקים שהיו בעיקר בחזור), כמו כן לעולם לא נכנסו בי בפקק, פעם אחת אכן היה תקר, בסוף היום עברתי בפנצ'ריה סידרו את זה ב 5 דקות עם מדבקה. גם אין לי את הסטרס המדובר פה מנהיגה ברכב, אני נהנה מנהיגה כולל נהיגה עירונית כל עוד אין פקקים קשים אבל אולי כי אני טיפוס רגוע (ואף אדיש יחסית) מטבעי. בשקלול אין לי ספק בכלל איזו דרך הייתי מעדיף, אישית החוויות שלי מתחבצ באוטובוסים הן שליליות מאוד, גם מזמן הנסיעה הממושך, התחושות בזמן הנסיעה (האנשים, הצפיפות), אופי הנהיגה המזעזע של נהגי האוטובוס שגרמו לי לבחילות קשות. אני לא מופתע שהרבה ישראלים מעדיפים פשוט להמנע מזה אם אפשר. דווקא מהרכבת היו לי תמיד חוויות חיוביות אבל לא השתמשתי בה ברמה היומיומית, רק לנסיעות מסויימות לעיתים רחוקות. ללא ספק נסיעה נעימה וחלקה ונחמד להיות שם (כשלא מלא, ואצלי לא היה מלא בנסיעות שהייתי)
  10. מה תענוג בזה? ברצינות שואל. בזמנו אקסית שלי היתה מגיעה ככה מהעבודה והביתה במשך שנים והיא רק קיללה את זה, הרכבות לא אמינות והאוטובוס היה נורא משלל סיבות. לא שמעתי מהרבה אנשים שמתארים קומבינציה כזאת כתענוג, במיוחד שזה יום יומי ומצטבר (חד פעמי הכוכבים יכולים להסתדר ויוצאים עם חוויה טובה אבל כשזה יומיומי אז הבעיות והתקלות סטטיסטית מתחילות לצוץ)
  11. באמת מעניין הפער הזה על משהו שחשבתי שהוא יחסית פחות סובייקטיבי.
  12. מתאר לעצמי שזה מה שחשבו גם בהתחלה בסמלת כשתמחרו את הברז כמו שתמחרו, בכל זאת עשו את הניסוי וקיצצו חזק במחיר והופ פתאום העיפו עשרות יחידות במקום בודדות כמו שהיה עד אז. אז נכון הברז לעומת מיאטה זה מיני-וואן, זאת אומרת הפשרות שלו הרבה פחות קשות והוא פחות נישתי ועדיין, רכב ספורט לא פרקטי שהורדת המחיר הקפיצה אותו חזק בטבלת רכבי הספורט הכי נמכרים.
  13. זאת הבעיה העיקרית של רכבים משם. יצא לי הרבה פעמים להסתובב בתל אביב ובאמת שהרכבים מבחינה קוסמטית זוועה. מה שכן אם יש לו חניה פרטית והוא לא מרבה לחנות ברחובות צפופים אז אולי הכל בסדר והמצב הקוסמטי בסדר גמור. כל מקרה לגופו.
  14. @רק מיאטה להתחייב ל 10 שנים זה הזייה, אתה חייב לשים הון עצמי בשילוב עם מימון כדי לצמצם את התקופה של ההחזרים למקסימום 5 שנים. לקחת מימון מלא בעסקה כזו זה לא חכם. הכי עדיף לך זה לצוד אחת כמעט חדשה שעולה ליד 2 ב 195-200 אלף (ירידת הערך עבור רכב חדש היא יחסית גבוהה כי חייב להיות הפרש משכנע מחדשה אצל היבואן כדי שירצו לקנות אותה) מה גם, תבדוק טוב את העניין של יבוא אישי/מקביל, הבנתי שכן ניתן להשיג במחיר טוב יותר. לא הייתי הולך על ה 308 במקומך, נשמע שאתה ממש חולם על הרכב הזה, זה מה שאתה משתוקק לו, וזו חיה ממש שונה מה 308 ככה שאני לא רואה בה תחליף אם זו הפנטזיה (מילא היית אומר ברז או אבארת' 124 הייתי עוד מבין) , תלך על החלום אם זה באמת בהישג יד רק תעשה את זה בתנאים שפויים ביחס לנסיבות הלא שפויות שבהם הרכב נמכר פה.
×
×
  • תוכן חדש...