Jump to content

Doron_Z

  • פרסום הודעות

    2,335
  • תאריך הצטרפות

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

Doron_Z שיחק אותה בתאריך מרץ 11 2020

התכנים של Doron_Z היו האהובים ביותר!

מוניטין

151 טוב

אודות Doron_Z

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

3,036 צפו בפרופיל
  1. תלוי נטו במיקום כמו שנאמר, אם זה באופקים אז זה יכול להיות גם ברמה של 100 ש״ח לחודש, אם זה בתל אביב באזורים בעייתיים אז גם 700-800. נשמע מהניסוח שאצלך זה נטו עניין של נוחות שלא לחנות רכב שיקר לך ברחוב ושלא תצטרך להתעסק עם הכיסוי שלו ולא משהו שקשור באמת למצוקת חנייה שיש שם לכן 150 נשמע לי הוגן.
  2. אין ויכוח בכלל שזה רכב עדיף משמעותית מ JCW אבל זה לא דיון על איכויות יחסית סובייקטיביות אלא על עובדות. מיני שסובלת גם היא בארץ מתמחור מופרך במיוחד (כמו כל דבר שקשור ל BMW) מתומחרת פה בגרסת JCW ב 275 אלף ש״ח, אז אם הטויוטה המדוברת עולה מעל 300 אלף למרות שבחו״ל עולה במחיר זהה למיני אז זה רק מדגיש עד כמה היא ממש ממש יקרה פה. לא שזה מפתיע, יבוא אישי שכזה בדר״כ יוצא יקר מאוד.
  3. מסכים שהרכב יהיה אייקון גדול ובכל זאת, יש מחיר בחו"ל ויש בערך תרגום שאמור להיות לאותו המחיר בארץ ו 320 אלף זה ללא ספק תרגום מאוד יקר למחיר הזה. אני לא אומר שזה שקנה עשה עסקה גרועה, אם יש כסף ואין אופציה אחרת זולה יותר אז יאללה שיהנה, רכב מטורף אבל זה שהוא מדהים לא אומר שהמחיר לא יקר ביחס לעלות "האמיתית" כפי שבחו"ל נמכר.
  4. מחיר מעל 300 אלף, הבנתי שבסביבות 320 וזה לגמרי מחיר פסיכי.
  5. פיג'ו 208GTI עונה על הדרישות. חזקה, יחסית נוחה לקטגוריה, לא זוללת דלק, מהנה וידנית. אמינות בסכ"ה אמורה להיות טובה, אם אני לא טועה בשנים הרלוונטיות היה עניין עם המשאבה וזהו בגדול. אני בטוח שמבחינת עלויות אחזקה תהיה עדיפה על במוו או גולף ישנה יותר כמו שהצעתם.
  6. פולו ואיביזה קופרה זה שנמוך. לדעתי האופציה שהעלית של המגאן נשמעת הכי מתאימה לדרישות שלך. אישית הייתי מגדיל את התקציב אם זה אפשרי ומחפש 308GTI משומשת, הרכב מאבד מהר מהערך מה שמאפש לך בסכום לא גבוה באופן יחסי לעשות קפיצת מדרגה משמעותית במיוחד מהקורסה ושאר הקטגוריה של הסופר מיני החמות.
  7. הוא מחפש רכב מהנה עם ״אישיות״ בתקציב יחסית נמוך ושיהיה גם שימושי, אין באמת הרבה דגים בים הזה ואם יש אז תציע... והאטקה שיש לו כרגע הוא רכב טוב ואיכותי לייעוד שלו אבל אני לגמרי מבין אותו כשהוא מרגיש שבסוף זה רכב מנקודה א׳ ל ב׳, מהנה או שיש לו אישיות מיוחדת קשה לאמר על הרכב הזה. עוד רכב טוב ומשעמם על הכביש. הפוקוס היא ייחודית יחסית במה שהיא מציעה בתקציבים ולצרכים שלו, מבאס שזה ככה אבל אין באמת הרבה אופציות.
  8. 6-8 אלף זה סכום משמעותי מספיק כדי להפעיל ביטוח כאירוע ראשון. הוא כן היה צריך להתייעץ באירוע השני או לפחות בשלישי כי שם אלא אם מדובר באמת בסכום דמיוני אין ברירה אלא לשלם בעצמך כדי לא להגיע למצב הנ״ל.
  9. כן שמעתי על proof ואני יודע שזה לא מוצר באיכות מדהימה אבל כן קרץ לי האלמנט הזה של מצב חנייה אמיתי עם התראה לנייד כשקורה משהו ככה שאם למשל בבניין שלי בעת איסוף הפחים בבוקר איזה פח נגע לי ברכב אני ישר מקבל התראה ורץ לרכב להתעמת עם העובד עירייה. אני אעשה מה שאמרת ואשאר עם ה A800, מקווה שהמצב חנייה יעיל בצורה הזו כשהוא מתבסס רק על הסוללה הפנימית.
  10. תודה, ובמצב חנייה בלי חיבור לפיוזים, כמה המצלמה יכולה להחזיק? או שצריך מקור כוח חיצוני כמו סוללה נטענת? במידה וכן אז כמה שעות סוללה כזו נותנת? יש מצלמות שעובדות בצורה יעילה יותר ממה שקניתי? אני גם מחפש מצלמה שיש לה אפליקציה וששולחת לי מסרון אם היא מזהה נגיעה ברכב, יש כזאת במחיר סביר? תודה רבה.
  11. אז פשוט לא לעדכן ולא לחבר אותה למצבר? איך בדיוק זה עובד אם אפשר הסבר בבקשה, לאן לחבר אותה ואיך? הרבה דברים יושבים על המצבר ברכב שלי כולל 2 סוגי איתוראן, אם אני אחבר גם מצלמה שפועלת באופן קבוע אז בוודאות המצבר יתרוקן אחרי מספר ימים ללא הפעלה.
  12. אחרי עיכוב הזוי במשלוח רק עכשיו הגיעה לי המצלמה מדגם A800 (קדמית ואחורית כולל מצב חנייה) (https://www.aliexpress.com/item/4001338419765.html) כשקניתי אותה בזמנו היא נחשבה לדגם חדש ללא יותר מדי פידבק, אני ועוד כמה מהפורום הזמינו. מישהו עוד קיבל אותה ויש לו ניסיון איתה? מה הפידבקים עליה היום? אני לא שומע עליה יותר מדי, חושב אם לא כדאי למכור אותה במחיר עלות, אני מעדיף מצלמה שגם לא יושבת ואוכלת לי את המצבר, שאולי אפשר לחבר לסוללה חיצונית לפחות כשאני במצב חנייה. לא בטוח שעשיתי קנייה טובה פה.
  13. האמת אפילו בלי קשר לעניינים פסיכולוגים שיש אנשים "רגילים" שזה מפריע להם אז בטח שאצל עשירים, גם פרקטית הרבה לא רוצים לוותר על האפשרות הזו גם אם יש שירות יעיל יחסית, כמה פעמים קורה חלילה משהו וצריך פתאום לנסוע למיון מהר, או סתם למרפאה הקרובה? או כל מקרה מיידי אחר (לאו דווקא רפואי) לא כל נסיעה היא מתוכננת מראש לפי יומן קבוע והרבה אנשים, בטח עשירים, מעדיפים להיות תלויים בעצמם ולא בגורם צד ג'. בנוסף, פסיכולוגית גם להרבה אנשים יותר קל לשלם בוכטה יפה ולנסוע "חופשי" מאשר לשלם כל נסיעה בנפרד במסגרת השירות גם אם זה זול יותר באופן יחסי מלהחזיק רכב בעצמך ולראיה, לא חסרים המון אנש
  14. גם אם נזרום פבל עם כל ההנחות שלך ונגיד יהיה מדובר בשירות מושלם ומיידי וכו׳ עדיין לא ברור לי למה, למה שאדם עשיר בכלל יוותר על חווית הבעלות של להחזיק רכב כזה פרטי משלו? מה יוצא לו בכלל מלהסתמך על שירות צד ג׳? האפקט הפסיכולוגי לבד שזה רכב שלו בלבד שלא חלק עם כל העולם מספיק כדי שאדם כזה ירצה אותה אצלו בגראג׳. רק אם תהיה איזשהי רגולציה שתאסור על החזקת רכב פרטי גם לאדם עשיר מאוד אז אולי מה שאתה אומר יקרה.
  15. כן אבל עדיין לא צפוי שאדם עשיר במיוחד יוותר על הזכות לצאת מהבית ולעלות על רכבו הפרטי באופן מיידי שיקח אותו בפקודת קול לכל מקום ויחזור עצמאית הביתה/לחניון הקרוב במקום להסתמך על שירות שתמיד יכולות להיות בו בעיות/תקלות ועיכובים. חוץ מזה שהרכב שלו כנראה יהיה יוקרתי יותר באופן משמעותי ממה שיציע שירות הפרימיום.
×
×
  • תוכן חדש...