Jump to content

Doron_Z

  • פרסום הודעות

    2,475
  • תאריך הצטרפות

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

Doron_Z שיחק אותה בתאריך מרץ 11 2020

התכנים של Doron_Z היו האהובים ביותר!

מוניטין

182 טוב

אודות Doron_Z

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

3,210 צפו בפרופיל
  1. הסיכוי שיוותרו באיזשהי צורה על המס של הדלק במקביל למס הנסועה המתקרב שקול לסיכוי שלא הולכים לבחירות חמישיות. אל תדאג אפילו את התירוץ יש להם כבר מוכן מראש: ״רוצים לעודד מעבר לרכבים חשמליים לכן החשמליות יקבלו חצי צינור ורכבי בנזין צינור מלא״. דאגה לבריאות הציבור היא כמובן בראש סדר העדיפויות.
  2. Doron_Z

    התחדשתי בבאטמוביל

    מה זה נשמע, זו ההגדרה במילון לניטפיקינג חחח
  3. אם קונים להרבה שנים ובהנחה שזה המחיר הסופי של שני האופציות (בדקתם בכלל בכמה אפשר להוציא מהיבואן כשבאים עם מזומן לקנות?), רמות הגימור זהות וגם הרכב בשני המקרים חדש ולא התייבש חודשים אצל היבואן/במגרש ליסינג אז כן, לטעמי עדיף את ה 0 ק"מ כי בכל מקרה כשתמכרו עוד 15 שנה הערך של הרכב יהיה בקרשים. אבל שוב זה בהנחה וזה עומד בכל התנאים שציינתי ושאתם מחזיקים להרבה שנים, אם תמכרו עוד 5 שנים זה גם לא שווה, צריך ממש שהרכב אצלכם בקטע של עד שנהיה חצי גרוטאה כדי שנאמר שלמרות שההנחה לא מפנקת זה עדיף מלשלם מחיר מלא על רכב שבכל מקרה לא הולך להמכר.
  4. Doron_Z

    התחדשתי בבאטמוביל

    הוא אדיר, אף אחד לא מדגדג אותו היום בתחום למרות שיש כמה כשרונות כמו ווטסון, האריס וכו' אבל זה לא מתקרב.
  5. Doron_Z

    התחדשתי בבאטמוביל

    תראה רק עכשיו במבחן של מאט ווטסון על המטסטנג החשמלית הוא מבקר את הרכב עד כמה לא מהנה ולא פונה בצורה טובה ואז הוא אומר שהטסלה פונה טוב יותר אבל גם לא במיוחד וששתיהן לא מתנהגות כמו מוסטנג V8, אז תחשוב שאותה מוסטנג V8 גם לא מתנהגת כמו התלתן ותבין איזה מרחק יש בין התלתן לטסלה באספקט הזה שהוא הכי מהותי בכל הנוגע לרכב ספורט (לטעמי). להשוות ביצועים זה לא מקביל ללהשוות התנהגות, תחושות ופידבק מהרכב. הטסלה לא מרגישה ספורטיבית גם אם בזכות תאוצות על וטכנולוגיה תסיים מסלול בחצי מהזמן. אתה יכול לראות גם את הסרטון האחרון של לאון בפייסבוק כרפרנס נוסף. אגב לא מתווכח איתך שבארץ טסלה שב
  6. המנוע מאוד אמין, הוא מן הסתם חלש אבל לשימושים מינימליים לרכב נראה לי שאתה תסתדר. מה שכן הייתי חושש לרכוש אותו (או כל רכב לצורך העניין) אם הבעלים הזניח ולא החליף מה שצריך לפי שגרת הטיפולים כנדרש, זה לא רק רצועת טיימינג, זה גם לך תדע איפה טיפל ובאילו חלפים, בקיצור כדאי לחשוב על זה טוב.
  7. Doron_Z

    התחדשתי בבאטמוביל

    אין קשר בין הרכבים, הטסלה לא רכב ספורט בהרגשה ובהתנהגות. אין בכלל השוואה גם אם בזכות תאוצות הזויות היא יכולה לנצח במסלולים מסויימים, זה עדיין רכב פרווה לעומת רכב כמו התלתן.
  8. השאלה איזה סוג רכב יש לך. אם יש לך רכב ממותג מסויים אז תכנס לקבוצת וואטסאפ/פייסבוק ושם חברי המותג מארגנים מפגשים. מפגשים קבועים יש גם דרך IMC אם יש לך רכב ספורטיבי או עם ארומה ספורטיבית (לא חייב גם משהו מעניין במיוחד, מספיק סיאט לאון), לא הייתי בחיים במפגש שם אבל כל שבוע הם עושים משהו. כנס לפייסבוק שלהם ותשלח הודעה פרטית לעמוד שאתה רוצה להכנס לקבוצת וואטסאפ ושם תהיה מעודכן במפגשים.
  9. אם יש עמדת טעינה בבית (ובעבודה יהיה בונוס נחמד) אז לא באמת אמורה להיות בעיה עם טסלה ורכבים אחרים עם טווח מכובד. מה כבר המשתמש הממוצע צריך חוץ מלדעת שתמיד הרכב מלא בלי יותר מדי טרחה וכאב ראש?
  10. תתחדשו. סתם מסקרנות, מה הקטע עם האובססיה של האישה לנד קרוזר, היא כזאת חיית שטח שהיא חייבת רכב כזה למרות כל הפשרות שיש בו כרכב?
  11. הליינאפ של הונדה באמת פאתטי. הרכב היחיד שהוא באמת ברמות הכי גבוהות שיש זו ה TYPE R שזה רכב מאוד נישתי שגם הוא יקר להחריד.
  12. פתרון של כבל מאריך זה די חאפרי ולא רציני ובטח שלא מתאים עבור רוב האנשים. עמדות טעינה זה טוב ויפה אבל אי אפשר באמת לחיות נטו על זה, בשביל נוחות סבירה צריך שתהיה לך עמדה משלך. עזוב אנקדוטות של אני מכיר, גם אני מכיר בעל ברז מדימונה שאין לו תחנה 98 באזור והוא מנסה להסתדר עם זה שמגיע לבאר שבע לפעמים, אז הוא מסתדר. זה לא באמת מתאים כשחושבים על קליטה המונית של המוצר, כשאני חושב למשל על אנשים כמו ההורים שלי והדודים שלי, הם לא יבנו על טעינה ארעית בהזדמנות כשיוצאים לסידור מתוך תקווה שתהיה עמדת טעינה ובהנחה שהיא פנויה (אל תשכח שככל שקצב אימוץ החשמליות יגדל גם זה תתחיל להיות יותר בעיה)
  13. די נו כל האלתורים החאפריים האלה זה לא עסק, ולהסתדר נטו על עמדות ציבוריות נשמע לי סיוט, אתה צריך להניח את הרכב שם לשעות כן? נגיד אם איכשהו יש לך בעבודה עמדה שכזו בחניה הפרטית שלך אז אולי זה קצת יותר נסבל אבל גם זה לא עסק כי לא כל יום עובדים (רק עכשיו היתה קורונה כן?) ואני חייב שתהיה לי את האפשרות להטעין מהבית. זה לא משהו שהמשתמש הממוצע אם אני מסתכל נגיד על ההורים שלי, יכול להתפשר עליו. מבין את ההתלהבות שלך מהרכב אבל לפעמים צריך לצאת לרגע מההייפ ולבחון את הדברים בכלים רציונליים, במיוחד כשמדברים על מוצר לשוק המוני.
  14. קביעה (מעט) מוגזמת אבל בגדול מה שאתה אומר נכון, מי שמחפש רכב נוח ליום יום עבור המשפחה ויש לו את האפשרות לעמדת טעינה ואת התקציב, אין סיבה לא לרכוש את הטסלה, בטח במחירים המופרכים של רכבי הבנזין בארץ. הבנזין בסוף ייכחד לא בהכרח בגלל שכולם קונים ומחפשים רכב חשמלי, הרגולציות לבד עושות את העבודה ככה שזה משחק ״מכור״ מהבחינה הזו שהשוק לא באמת חופשי לא כלפי היצרניות ולא כלפי הצרכנים עצמם שגם נכפים לעבור לחשמלי. בכל אופן אחלה סקירה, תהנה מהרכב.
  15. Doron_Z

    התחדשתי בבאטמוביל

    כן נשמע יותר הגיוני עכשיו, לא שזו צריכה רעה כמובן במיוחד במהירות נסיעה שהיית בה, פשוט אני זוכר שעם כמה שניתוק הצילינדרים משפר משמעותית את הצריכה, זה לא הופך רכב עם כאלה רמות של כוח כאלה לטויוטה קורולה, למרות ששוב, אי אפשר להתלונן על הנתון הזה. בכל אופן כל הקטע של כמה דלק אוכל זה פקטור היום בארה״ב? היו ימים שהיתה לזה אפס חשיבות כי המחירים היו ממש מצחיקים ככה שגם תיכוניסט היה יכול לקנות מוסטנג ישנה שנוסעת 1 ל 5 בדרך לתיכון ולא היה לו אכפת, היום אני יודע שזה פחות ככה במיוחד מאז שביידן עלה, ועדיין, בטח ביחס לישראל המחירים עדיין זולים משמעותית גם שם.
×
×
  • תוכן חדש...