Jump to content

meir_gi

  • הודעות

    3,142
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מקצוע
    Hi Tech

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של meir_gi

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

68

מוניטין

  1. צודק רפי, זו החנות שהתכוונתי. תודה על איזכור השם....
  2. בחנות שמוכרת חלקים של יונדאי ביבוא מקביל (ליד יצחק שדב בתלאביב, לא זוכר את השם) בקשו בזמנו 50 ש"ח על חדש. תבדוק אולי יש להם במלאי
  3. לדעתי התחלה של מגמה. לובינסקי כבר העלו לפני כשבועיים
  4. כן, קיים. חפש באתר של קיה. נדמה לי מחיר של 250 ש"ח לשנה או 15000 ק"מ, עם הגבלה עש מקסימופ 10 שנים
  5. למה דווקא ברכב היברידי ה EGR נסתם בפיח יותר מאשר ברכב בנזין רגיל? אשמח להחכים....
  6. כמט שנאמר, גם אני לא הייתי משלם ממיטב כספי על רכב חדש שהשתזף שנתיים בשמש הישראלית, כולל האבק וכל המרעין בישין הנלווים, אלא אם מדובר בהנחה יפה והחלפת שמן ופילטר ואולי צמיגים
  7. במצב שלך הייתי קונה את החדש. רכב שונה לגמרי מהקודם
  8. זה מופיע באתר של הוט https://www.hot.co.il/הטבה/33998/רכבי-הונדה
  9. יש ערכת תיקון במחיר של 700-800 ש"ח. גש למוסך רון. מעבר לזה יש תביעה ייצוגית.
  10. 36 PSI עם צמיגים קרים. אני נוהג להוסיף 1-2 PSI (משתדל 37).
  11. תריץ חיפוש לגבי הדגם דיזל שהיו פוסטים על מקרים שנדרשת החלפת מיכל אוריאה. בתום האחריות זה יקר מאוד. בכל מקרה, אני הייתי מעדיף את דגם הבנזין 1.6 ליטר. בכללי, הרכב הזה חלומי ואתה תהנה ממנו, כמובן גם מהדיזל. תתחדש
  12. תתחדש וסע בדרכים טובות. אל תשכח לעדכן בהמשך הדרך על הרכב
  13. הייתה ברשותי סקודה קארוק 2018 שבערך ב 30,000 ק"מ החל להופיע רעש חריקה בעת החלפת ההילוכים הנמוכים. בכ 40,000 ק"מ הוחלפו מצמדים במסגרת האחריות.
  14. לי נראה שלגשת למוסך כל 7000 - 9000 ק"מ לטיפול של החלפת שמן ופילטר זה מטרד, מבלי להתייחס להוצאה הכספית הנוספת (במיוחד שמרבית הרכבים דורשים תחזוקה של כל 15ת000 ק"מ).
×
×
  • תוכן חדש...