Jump to content

yoni162

  • פרסום הודעות

    119
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

14 נייטרלי

אודות yoni162

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תראה, אני מודה שזו דילמה (לפחות עבורי). מצד אחד קשה לך לסמוך על אחרים שינהגו ברכב שלך, מצד שני אתה רוצה למכור. בכל מקרה, נראה לי שהסוגיה העיקרית פה היתה די ספציפית - לתת למישהו לא מנוסה לנהוג ברכב שלך, כשהסיכון הוא תאונה/בלאי מוגבר עקב שימוש לא נכון. אני לא חושב שהסינון/קריטריון הוא לא במקום, זה כמו שחברות השכרה לא ישכירו רכב לכל שוכר בכל מצב/מחיר/אם בכלל. בקיצור, מגרש חניה במינימום לדעתי, לכביש ציבורי בטח לא הייתי נותן למישהו לעלות עם רכב שאין לו נסיון בתפעול שלו (ברמה של ידני/אוטומט), נשמע הימור.
  2. נשמע פישי לגמרי, סוג של "יהיה בסדר". לא הייתי הולך על עסקה כזו.
  3. עולות לי 2 הצעות: לתת לה לנהוג רק באיזור סטרילי כמו מגרש חניה גדול שתשלם על נסיעת המבחן הזו, סכום שיקוזז מעלות הרכב במידה ותקנה (סינון רצינות) אישית, הייתי מתקשה מאוד לתת למישהו שאין לו נסיון עם ידני לנהוג על הרכב שלי כל עוד אני לא יודע בוודאות שהוא מתכוון לרכוש אותו.
  4. מוסיף לגבי האפשרות השניה - בכל דפדפן יש אפשרות לייצא את המועדפים לקובץ (את זה תעשה במחשב הישן) ולייבא מועדפים מקובץ (את זה תעשה במחשב החדש).
  5. יש את מדד חברות הביטוח שמשרד האוצר מתחזק, חושב שזה המדד הכי רלוונטי (לא מצליח להכנס לאתר כרגע משום מה אבל גגל).
  6. אז אם הם לא יכולים להתנהג כמו רכב..למה הם בכביש?
  7. שורה גנרית אמורה להיראות ככה: מס' הזמנה, ערך הזמנה, מערכת מקור (א' או ב'). בשיטה הזו גם תראה אם יש הזמנות שנמצאות רק באחת המערכות (יהיה חסר ערך באחת מעמודות ה-PIVOT). @Charge חידשת.
  8. הייתי עושה את זה אחרת - מאחד את הנתונים משתי המערכות. לפני זה, מתייג כל שורה לפי המערכת שממנה הגיעה. אח"כ תרכז הכל באוסף נתונים אחד (כל השורות) ותייצר PIVOT, כשעמודה אחת מייצגת את הערך ממערכת א' ועמודה שניה מייצגת את הערך ממערכת ב' עבור כל שורה (הזמנה). כל מה שנשאר לך זה לבדוק בכל שורה האם ערכי העמודות זהים. באופן כללי, לא ברור למה ההזמנות שלכם מנוהלות בשתי מערכות שמתחזקות את אותו מידע (ערך הזמנה). שכפול מקורות אינפורמציה מוביל לטעויות, בדיוק כמו שאתה חווה.
  9. כמו שאמרו, אפשר להגיע לסכום כזה אם מחליפים הרבה חלקים ברכב חדש יחסית. לפי מה שאני יודע, כל עוד מחליפים חלק ולא מתקנים לא אמורה להיות ירידת ערך, אבל אני לא מומחה.
  10. אולי טיפה רחוק אבל היה לי נסיון חיובי (גם כמוכר וגם כקונה) בטכנו טסט בטירת כרמל. עוד יותר רחוק יש את המכון החדש יחסית מבוא כרמל ליד יקנעם, הבוחן שם יורד לפרטים וגם היה זמין לשאלות בטלפון אחרי.
  11. אני מעדיף לקבע את הטלפון במקום שגם אם הוא נופל, זה לא יהיה לאיזור הרגליים/דוושות. ומסכים הוואקום האלה תמיד נופלים בסוף, עדיף משהו עם הברגה, האלה שנכנסים לחריץ של הדיסק (אם עוד יש באוטו), או אפילו מגנט חזק.
  12. אני לא אתווכח עם הקביעה לגבי מי בטופ, בעיני זה פשוט אופי שונה לגמרי של מרוץ..(זה אחרי שראיתי את שתי העונות של F1: Drive to Survive בבינג'). ממליץ מאוד על 2 דוקומנטרים:
  13. הזכרת לי בעיה שהיתה לי פעם בפוקוס, המזגן היה מקרר רק בנסיעה/סל"ד לא בסרק. חיפשתי את ההודעה שפרסמתי בנושא פה בזמנו (9 שנים), מסתבר שזה היה איזשהו שסתום במדחס והתיקון עלה באיזור 1,200 ש"ח. נראה לי שמעשית עדיף ללכת למישהו שמתמחה (עברתי כמה מקומות ו"דיאגנוזות" עד שהגענו לשורש הבעיה).
  14. נשמע לי הזוי לעבור לסדר היום על דבר כזה מבלי לדווח לאיזשהו גוף.
×
×
  • Create New...