Jump to content

yoni162

  • פרסום הודעות

    137
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

26 נייטרלי

אודות yoni162

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. חוות דעת צפויה שכמעט לא מצדיקה התייחסות. ובכל זאת, עולות כמה טענות בחוות דעת שמעניין לדעת על אילו נתונים הן מסתמכות. למשל: "כמות כלי הרכב הנעה בכבישים עם ליקויים מהותיים היא גדולה." - מה זה גדולה? אילו ליקויים? "שיעור המעורבות של הרכב הפרטי בתאונות דרכים חמורות עולה עם גיל הרכב" - נתון מעניין (בלי ציניות), ומעניין אם הוא נכון. אבל יותר מזה, קורלציה לא מצביעה על סיבתיות. יכול להיות שנהגים גרועים נוטים לנהוג ברכבים ישנים (ולעשות תאונות). בקיצור אפשר להבין שמנסים לקשור פה בין תקינות הרכב למעורבות בתאונות, רק שלדעתי גורם יותר דומיננטי הוא תרבות נהיגה דווקא ולא מצב כלי הרכב. א
  2. אם תשים לב, הפורמטים המסוגננים האלה בד"כ מקצים המון מקום (בדף) לגרפיקה ומעט מאוד לתוכן..
  3. משנה אם הבוסטר מיועד להנעת רכב בנזין או דיזל?
  4. מבטל קבוע בכל התנעה. לפי מה שהבנתי המערכת משפיעה לרעה על אורך החיים של המצבר. וגם מבדיקות ההשפעה על צריכת הדלק אפסית (אולי שונה אם הנסיעה בעיקר עירונית, מרובת עצירות). יש קידודים אבל אין לי כוח להתעסק בזה רק בשביל לחסוך לחיצה על כפתור כל פעם.
  5. yoni162

    לחץ אוויר

    לא יודע מה תעזור האחריות שלו אם יתפוצץ לך צמיג תו"כ נסיעה.. עדיף למלא לפי ההנחיות של הרכב (ספר רכב/מכסה פתח תדלוק/על דופן דלת הנהג). אם החלפת צמיג שים לב שעדיף שעל אותו הסרן (2 קדמיים/2 אחוריים) יהיו אותו צמיג (מבחינת דגם וק"מ).
  6. משהו שלא לגמרי ברור לי - סבבה אז נגיד מחפשים פוזיציות שורט בולטות ומנסים לדפוק אותן ע"י העלאת ערך המניה דרך רכישות. ראינו שזה יכול לעבוד. אבל מה קורה אחרי? ממשיכים להחזיק את המניה? מתישהו אנשים יכנעו לפיתוי הרווח האישי ויממשו לא? ואז המניה תחזור לרדת, אולי לרמה ולהמשך המגמה המקורית?
  7. טוב בנסיון להחזיר את השרשור לייעודו המקורי - רוב החיים המוטוריים שלי התבססו בעיקר על רכבי ליסינג/עבודה וכשלא, על אקזמפלרים מהצד הפרקטי ביותר (ריו 1.2 2012 ידנית, פאביה 1.0 ידנית בסיסית). האחרונה הלכה לעולמה בטרם עת עקב טוטאלוס בחניה, והאמת שזה קרה די בהתחלה של הקורונה אז תקופה לא קצרה הייתי פשוט בלי רכב. כשהגיע הזמן לרכוש מחליפה, הצלקות מהאירוע הקודם השאירו את סימנן ובהתחלה חשבתי ללכת בכוונה על משהו שלא יהיה איכפת לי ממנו. היה שלב ששקלתי קקטוס😃 מפה לשם התחלתי תו"כ לפזול גם לכיוונים פחות פרקטיים, טיפה יותר מעניינים..תמיד היתה לי חיבה לתחת של הלאון. מפה לשם, לאון FR ידנית 2016. כן,
  8. האמת, שולח לינק לשרשור סרטונים ממצלמות דרך (או קבוצות בפייס כמו "רכבים משופשפים בישראל" ושות'). לא חושב שיש דרך אחרת להמחיש למה נהגים מסוגלים ומה החשיבות של נהיגה דפנסיבית.
  9. אתם אומרים יש מצב שהוא אחד מאלה ברדיט שעודד לקנות GME:)
  10. לא טענתי לאי חוקיות, בספק אם רובין הוד היו עושים משהו לא חוקי..גם ה-sec יכול להתערב במסחר מסיבות מסויימות. פשוט פה זה נראה סופר לא לגיטימי.
  11. מה גם שבוא נגיד שזה לא חוקי, משמע אסור לקבוצת אנשים להתאגד ולפתוח פוזיציה מתואמת (שזו ההגדרה של כל בית השקעות?) - איך אוכפים את זה? אם אומרים שזה לא חוקי זה נראה לי די ריק מתוכן. כמו איסור על סחר ע"ב מידע פנים, עבירה שקשה מאוד (יחסית) לאכוף. מעבר לחסימת המסחר ברובין הוד, מסתבר שגם הרבה פוזיציות לונג של סוחרים שם מומשו אוטומטית (משמע המניות שלהם נמכרו). רואים שהמחיר של המניה חזר לרדת. בעקבות זה, מלא אנשים הורידו את הדירוג של רובין הוד בפליי סטור, רק שגוגל מחקה את כל הביקורות השליליות והחזירה את הדירוג המקורי. שוק חופשי..רחוק מזה.
  12. שמע לפרגן זה לא😅 את ההגיון הוא הסביר בהודעה המקורית. וזו נהייתה בעצם מהות הדיון..
  13. גילוי נאות, קראתי את השרשור הזה כשהוא היה עמוד אחד ועכשיו, רפרפתי על חלק מהעמודים. דוגרי, שרשור מבאס. יכול להיות שזו הציפייה שלי שהיא לא במקום, אבל לפורום רכב אתה מגיע בשביל לקרוא ולחלוק דיעות עם אנשים שעבורם רכב/נהיגה זה משהו מעבר, יותר מלנהג הממוצע. היה כאן מישהו שרשם את ה"זה ידוע כי כל מתי בעל מכונית הכי שמח פעמיים בחייה.." הידוע - זה שהגיב לו די מתמצת את העניין בעיני. זה עצוב שדיעה כזו עולה בפורום רכב, ועוד בשרשור כזה ספציפי (ואנחנו אפילו ברכב כללי, לא בייעוץ). קיצר זה לא נסיון הטפה או משהו, אבל עד שיש פה משהו שונה מפיקנטו או C5 Aircross אלא מישהו שנתן משקל יותר גדול לרגש ונופלים עליו בריא
  14. יש מצב, אני את הסמסונג שלי קיבלתי עם מגן מסך.
×
×
  • תוכן חדש...