Jump to content

yoni162

  • פרסום הודעות

    149
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

34 נייטרלי

אודות yoni162

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. yoni162

    קופרה לאון - מבחן דרך

    במקרה קפץ לי הסרטון הזה בימים האחרונים, די מכסה את הטופיק ועשוי לעניין - AWD VS RWD - Which Drivetrain Is REALLY Faster?
  2. הקטע הזה בפרויד בעייתי, אם יש תור לפניה שמאלה הרכבים עשויים לעמוד בנתיב שממשיך ישר. כשמגיעים מהעיקול רואים אותם רק ברגע האחרון.
  3. כמו שאמרו לפני, נראה לי שמבחינת יעילות וצריכת דלק ההבדל הבולט בין אדם למערכת בקרה אדפטיבית הוא שהאדם יכול לתכנן, בעוד שהמערכת יכולה בעיקר להגיב, וזה החסרון העיקרי שלה בהקשר הזה. אוסיף דוגמא משלי (למרות שלא חסרות פה) עם סדרה 5 האחרונה, המערכת מתאימה את מהירות הרכב גם לפי תמרורי המהירות שיכולים להשתנות. במעבר מ-90 ל-70 נגיד, היא תבלום ממש את הרכב (מה שגם עשוי להפתיע נהגים מאחוריך, בלי קשר). נהג מן הסתם היה פשוט מוריד רגל ולא משתמש בבלם בסיטואציה כזו.
  4. נראה לי שהדיון פה זה לא מה "מגיע לה" בהקשר של ענישה, אלא האם זה אחראי לתת למישהו כזה רשיון ויכולת להעמיד אחרים בסיכון. שקול למישהו שלא היה מצליח לעבור טסט כי נתקף בהתקף חרדה לפני כל פעם. אם לו לא היית נותן רשיון, למה להשאיר רשיון למישהו שעלול להכנס ל"מצב אוטומט"? אלא אם כן זה יכול להיות כולנו מעשית, ואז זה ריק מתוכן. אין לי מספיק היכרות עם התופעה הזו.
  5. דבר עם ביטוח ישיר, הם יציעו לך בעצמם לבטל את הפוליסה ליום אחרי התאונה. אתה מכוסה עד לתאריך התאונה.
  6. there we go https://www.themarker.com/news/.premium-1.9681261
  7. yoni162

    מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?

    האמת הרגיש שנטפליקס לקחו כיוון טיפה שונה עם העונה הזו, הרגיש לי בחלקים שאני צופה בהאח הגדול ולא סדרה שעוסקת בספורט מוטורי. כל ההתעסקות הזו בתככים/אינטריגות/פוליטיקות קיבלה יותר במה מאשר המטרה שלשמה התכנסנו. מה שכן, הפרקים שהוקדשו לגאסלי וצ'קו היו מעולים.
  8. yoni162

    ביטוח לפי קילומטראז'

    היה שרשור על זה לא מזמן. ממה שיצא לי לקרוא, עם התמקחות ניתן להגיע לאותם מחירים גם עם פוליסה רגילה בלי הגבלות.
  9. שמע אני לא בא להעביר ביקורת, ולא חסרים דבילים בסרטון הזה (זה שנוהג באמצע, המזגזג בימני), אבל כשראיתי את הסרטון ודמיינתי את עצמי בסיטואציה הדבר שהתחשק לי לעשות זה דווקא לבלום, לא להאיץ. במקום להכנס לסיטואציה הזו (לעקוף מימין כשיש עוד רכב בנתיב ההשתלבות שכוונותיו לא ברורות), הייתי פשוט עוקף את כולם משמאל. השאלה שלך בגדול במקום, בגלל שלא ברור הלוז פנק את עצמך במרווח בטחון.
  10. רק מניח את זה פה - https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001363654
  11. מריח כמו איזה לוביזם, לא אופתע אם מי שירוויח בסוף מהמהלך מקורב איכשהו.
  12. חוות דעת צפויה שכמעט לא מצדיקה התייחסות. ובכל זאת, עולות כמה טענות בחוות דעת שמעניין לדעת על אילו נתונים הן מסתמכות. למשל: "כמות כלי הרכב הנעה בכבישים עם ליקויים מהותיים היא גדולה." - מה זה גדולה? אילו ליקויים? "שיעור המעורבות של הרכב הפרטי בתאונות דרכים חמורות עולה עם גיל הרכב" - נתון מעניין (בלי ציניות), ומעניין אם הוא נכון. אבל יותר מזה, קורלציה לא מצביעה על סיבתיות. יכול להיות שנהגים גרועים נוטים לנהוג ברכבים ישנים (ולעשות תאונות). בקיצור אפשר להבין שמנסים לקשור פה בין תקינות הרכב למעורבות בתאונות, רק שלדעתי גורם יותר דומיננטי הוא תרבות נהיגה דווקא ולא מצב כלי הרכב. א
  13. אם תשים לב, הפורמטים המסוגננים האלה בד"כ מקצים המון מקום (בדף) לגרפיקה ומעט מאוד לתוכן..
×
×
  • תוכן חדש...