Jump to content

rashkana1

  • פרסום הודעות

    6
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

37 נייטרלי

אודות rashkana1

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    מיאטה na אספנות 1990

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. רגשות. סיכום שנה וקצת, במחיצתה של מיאטה na אספנות. הרכב: שנת 1990 יבוא מארה"ב, נרכש במערב קרוליינה, לאחר 4 חודשים של חיפושים קדחתניים. ידנית, מנוע 1.6 יד ראשונה, 30 שנה אצל בעלים יחיד. דבר ששמתי עליו דגש בחיפוש, מתוך הנחה שמי שרוכש רכב מהסוכנות ומחזיק אותו 30 שנה כנראה שומר עליו בקפדנות. 62000 מייל על השעון שמגובים בדוח CARFAX של 17 עמודים המפרט כל טיפול, טסט, בדיקות שבוצעו על הרכב - אמריקה. הרכישה בוצעה בשלהי 2019 ולכן הרכב נגרר ואוחסן במחסן בניו ג'רזי, ובינואר 2020 עם יום הולדת 30 לרכב, היא נארזה בקונטיינר והפליגה מניו-יורק לארץ. החיפוש, הרכישה, והבדיקה נוהלה ובוצע
  2. rashkana1

    טו באב 2019

    לגבי עלויות - כלל שבדרך כלל עובד ביבוא רכב אספנות מארה"ב הוא מכפיל של 10 והמרה ₪ אם הרכב נרכש ב5000$ בארה"ב העלות בארץ תיהיה 50000₪~ ( לאחר חישוב ההובלות, אחסון, ביטוחים ומיסים, ומיסים, ומיסים וגם היטלים) ממה שאני למדתי טווח המחירים לשנת יצור 1990 נע בין 2500$ ל- 18000$ מצרף דוגמא לרכב שנמכר לא מזמן ב - Bring the trailer אבל זה משהו באמת חריג.
  3. rashkana1

    טו באב 2019

    5 חודשים של אחסון, קונטינר, הפלגה, ורגע לפני שהכל ניסגר בגלל המגפה, היא פה עם רישוי אספנות. (תודות לדורון מ ushops ) גרירה מחיפה, בדיקה, וטיפול אצל המומחים במרכז שירות שי-לי. וכמו שמצופה מ - one owner car מושלם. התוכנית - לשמור אותה מקורית. לא צריך לשנות כלום. בהמשך טיפול דיטילינג יסודי, החלפת 4 צמיגים לגומי טרי. ובעיקר לנהוג. לנהוג, ולנהוג. אושר צרוף. כבר אמרתי NA
  4. rashkana1

    שבוע הבא בברלין

    Classic Remise Berlin המקום הזה לחובב רכב אמיתי הוא קסם , אבל לא סתם איזה תעתוע מוח מודרני בסגנון סושרד את חזי דין. הדבר האמיתי, הודיני בחליפת משוגעים. בקיצור קח כמה שעות לעצמך ותגיע למקום. חובה. Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  5. rashkana1

    טו באב 2019

    סוף שנות השמונים תחילת שנות התשעים, צומת ווסט רמת הגולן, אני חייל מאובק שעושה את דרכו בפעם האחרונה בטרמפים למרכז, שמש אדומה של בין ערביים ברמה, ואני עוד ממתין לטרמפ, שייקח אותי כמה שיותר רחוק, כך אני מקווה. צליל בס, קלאץ' הילוך, היא עוברת, , קורצת לי עם הפנסים, צללית נמוכה, אדומה, צנועה, ובעיקר פתוחה, NA. אז הייתי בשני גלגלים וקסדה, ומה שאכלס את חלומותיי, היה כסוף עם לוגו של חרב ארוכה בצד. אבל אי אפשר לעבור לסדר היום, זה היה NA חופשת שחרור, בקו"ם, עבודה מעודפת, אוסטרליה, ניו-זילנד, מזרח, אוניברסיטה,להתחתן, ילד, להתגרש, להתחתן שוב, ילדים, עבודה, משפחה, בית, קרירה, החיים
  6. זו הפעם הראשונה שאני מגיב כאן, אבל מודה ומתוודה ששנים אני עוקב באדיקות אחרי הדיונים / מבחנים בפורום, ואני מוצא את רובם מעניינים ותורמים תודה לצוות. הסיבה שהחלטתי לחרוג ממנהגי ולהגיב לדיון המתפתח בנושא האברטnot the sound of silent או לא, היא לתת פרספקטיבה אישית שלי על אבארט מול S1 בארבע וחצי השנים האחרונות עברתי מבעלות על אבארט לאאודי S1, על שניהם גמעתי במשותף יותר מ-90 אלף קילומטר 40 / 50 בהתאמה. האאודי עדיין בבעלותי ואין לי שום כוונה להיפרד ממנה בזמן הקרוב. אבארט הידנית נקנתה חדשה עם קיט שיפור esse esse מקורי בשנת 2015 כך שבמובנים מסוימים היא הייתה לא פחות קיצונית ובלתי מתפשר
×
×
  • תוכן חדש...