Jump to content

rashkana1

  • פרסום הודעות

    5
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

13 נייטרלי

אודות rashkana1

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. rashkana1

    טו באב 2019

    לגבי עלויות - כלל שבדרך כלל עובד ביבוא רכב אספנות מארה"ב הוא מכפיל של 10 והמרה ₪ אם הרכב נרכש ב5000$ בארה"ב העלות בארץ תיהיה 50000₪~ ( לאחר חישוב ההובלות, אחסון, ביטוחים ומיסים, ומיסים, ומיסים וגם היטלים) ממה שאני למדתי טווח המחירים לשנת יצור 1990 נע בין 2500$ ל- 18000$ מצרף דוגמא לרכב שנמכר לא מזמן ב - Bring the trailer אבל זה משהו באמת חריג.
  2. rashkana1

    טו באב 2019

    5 חודשים של אחסון, קונטינר, הפלגה, ורגע לפני שהכל ניסגר בגלל המגפה, היא פה עם רישוי אספנות. (תודות לדורון מ ushops ) גרירה מחיפה, בדיקה, וטיפול אצל המומחים במרכז שירות שי-לי. וכמו שמצופה מ - one owner car מושלם. התוכנית - לשמור אותה מקורית. לא צריך לשנות כלום. בהמשך טיפול דיטילינג יסודי, החלפת 4 צמיגים לגומי טרי. ובעיקר לנהוג. לנהוג, ולנהוג. אושר צרוף. כבר אמרתי NA
  3. Classic Remise Berlin המקום הזה לחובב רכב אמיתי הוא קסם , אבל לא סתם איזה תעתוע מוח מודרני בסגנון סושרד את חזי דין. הדבר האמיתי, הודיני בחליפת משוגעים. בקיצור קח כמה שעות לעצמך ותגיע למקום. חובה. Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  4. היי רן,

    יותר מאעריך אם תתייחס לשאלתי:)

    1. rashkana1

      rashkana1

      רועי. ממש סליחה לא הבחנתי ששלחתי לי שעלה.  אתה מוזמן להתקשר אלי ולהתייעץ מתי שאתה רוצה. שני הרכבים מדליקים. כניראה שהייתי הולך על האבארט שוב. 

      שוב סליחה

      רני 

      0547886461

       

  5. היי! מאוד אהבתי את הכתיבה שלך בהשוואה סין האוודי לאבארט.

    אני ממש בצומת דרכים מלאת לבטים.

    אוודי 2017 יד ראשונה 75 אלף קילומטר.

    או קומפציונה 2107 יד שלישית 43 אלך קילומטר.

    מחיר זהה!

    מבחינת הרכבים עצמם....אם תוכל לשתף אותי מנסיונך יוצר מאודה לך!

     

    בהערכה רבה,

     

    רועי.

    0533330400

  6. rashkana1

    טו באב 2019

    סוף שנות השמונים תחילת שנות התשעים, צומת ווסט רמת הגולן, אני חייל מאובק שעושה את דרכו בפעם האחרונה בטרמפים למרכז, שמש אדומה של בין ערביים ברמה, ואני עוד ממתין לטרמפ, שייקח אותי כמה שיותר רחוק, כך אני מקווה. צליל בס, קלאץ' הילוך, היא עוברת, , קורצת לי עם הפנסים, צללית נמוכה, אדומה, צנועה, ובעיקר פתוחה, NA. אז הייתי בשני גלגלים וקסדה, ומה שאכלס את חלומותיי, היה כסוף עם לוגו של חרב ארוכה בצד. אבל אי אפשר לעבור לסדר היום, זה היה NA חופשת שחרור, בקו"ם, עבודה מעודפת, אוסטרליה, ניו-זילנד, מזרח, אוניברסיטה,להתחתן, ילד, להתגרש, להתחתן שוב, ילדים, עבודה, משפחה, בית, קרירה, החיים. כמעט 30 שנה קדימה המעגל סופו להיסגר. חיפושים - eBay, CarGurus, Bring A Trailer - היא נמצאה: אדומה. קילומטרז' מגוחך. יד ראשונה! ידנית limited -slip אוריגינלית 1990 NA העברה בנקאית והיא כמעט שלי. עוד כמה חודשים של סבלנות. אחסנה. רישיון יבוא. אונייה. משלוח. מכס. טסט. מיסים. ביטוחים. ניירת. מספר אספנות. האישה ואני לבד, כביש 90 צמח, כינרת, יהודייה, קצרין, נפח, צומת ווסט. בטוח שאני אפגוש את עצמי NA Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  7. זו הפעם הראשונה שאני מגיב כאן, אבל מודה ומתוודה ששנים אני עוקב באדיקות אחרי הדיונים / מבחנים בפורום, ואני מוצא את רובם מעניינים ותורמים תודה לצוות. הסיבה שהחלטתי לחרוג ממנהגי ולהגיב לדיון המתפתח בנושא האברטnot the sound of silent או לא, היא לתת פרספקטיבה אישית שלי על אבארט מול S1 בארבע וחצי השנים האחרונות עברתי מבעלות על אבארט לאאודי S1, על שניהם גמעתי במשותף יותר מ-90 אלף קילומטר 40 / 50 בהתאמה. האאודי עדיין בבעלותי ואין לי שום כוונה להיפרד ממנה בזמן הקרוב. אבארט הידנית נקנתה חדשה עם קיט שיפור esse esse מקורי בשנת 2015 כך שבמובנים מסוימים היא הייתה לא פחות קיצונית ובלתי מתפשרת מ 595 שמופיעה במבחן (קרטינג אמרנו), מצורפת תמונה מיום מסלול בכוכב יאיר. לאחר כשנתיים מופלאות של טיולים עם הקבוצה, הדרכות נהיגה, ארוחות במסעדות, סופ"ש במלון, מסיבות, והמון תשומת לב ויחס אישי בחסות היבואן, שלהבנתי נובע ממקום של שימור וטיפוח הלקוחות, הוחלפה esse esse ל S1 משומשת עם קילומטרז' מגוחך שנרכשה בעסקת טריידאין מול צ'מפיון. ההחלפה בוצעה מתוך רצון לגוון ולשנות ומתוך חשיבה כלכלית של שמירת ערך וכיוצא באלה, שבדיעבד ברור שנידונה לכישלון, כי כלכלי והגיוני זה לקחת אוקטביה ליסו-מט מהעבודה. נתחיל מאמינות ותחזוקה. פרט לטיפולים שוטפים, החלפת צמיגים, ברקסים, שתיהן תפקדו נפלא ללא שום בעיות מיוחדות. באבארט הוחלף חיישן ההגה במסגרת האחריות לאחר שכשל, שירותי המוסך המרכזי של שני היבואנים היו מצוינים, כאשר אאודי הפתיעו לטובה במחירים הוגנים לטיפולים, ובאבארט מעניקים טיפול 10000 ראשון חינם מבלי שביקשתי. כל ניסיון להשוות בין שני הרכבים מגלה שמדובר בשתי גישות שונות - הטמפרמנט האיטלקי מול ההנדסה הגרמנית. פסטה רגאנו מול נקניקיית וייסוורסט. כל אחד טעים בדרך שלו. ה-S1 היא בכמעט בהכל יותר... יותר מהירה, יותר מדויקת, יותר אוחזת, יותר נוחה ביום יום עם הילדים, יותר תנוחת ישיבה, ויותר מדויקת בהחלפת ההילוכים ויותר, ויותר, ויותר, במזגן בתא מטען, בגימור ובפאר. גם בתקיפת כיכרות שהועלה פה בדיון האאודי לקחה את מה שהאבארט יודעת לעשות מצוין ונותנת יותר. סטריליות? ריחוק? אני אומר קור רוח של הנדסה גרמנית מאוזנת. מוזמנים להצטרף אליי פעם ולהרגיש איך האאודי מתיישרת ויוצאת בשאגה מהכיכר הקרובה למקום מגוריי שנקראת על שם יושב ראש הכנסת. אז אחרי שמזככים את כל היותר הזה, כאשר אני יושב עם עצמי וסוכם את היותר של האאודי מול הפחות של הפיאט - להפתעתי בסיכום המספרים לא מתיישרים כי הגיונית האאודי הייתה צריכה לנצח בנוקאאוט, אבל במציאות זה ממש לא. באבארט כל נסיעה היא דרמה, כל הנעה היא חגיגה, כל פצפוץ אגזוז בהורדת הילוך היא חיוך, גם כל טיול עם המועדון זה תענוג. זה לא הגיוני, נכון, זה לא מסתדר מול דפי הנתונים, אבל אנחנו פה לא בשביל ההיגיון. לסיכום, ואולי זה מתמצת את מה שניסיתי להעביר, אני יודע בלב שבשלב כזה או אחר בעתיד הרחוק אני אפנה למשרדו של עומר ושוב ארכוש אבארט בפעם השנייה במחיר לא הגיוני... זה ברור לי, ונכון זה לא רציונלי, וזה בדיוק היופי בכל העניין. עוד S1 ממש ממש לא.. למרות שהיא יותר, למרות שאני ממש אוהב אותה, ולמרות שאני גדל איתה כנהג. אולי בגלל שהאבארט תמיד תהיה יותר מיוחדת עבורי. והלוואי שהגרסה הבאה של S1 , אם אאודי תחליט בסופו של דבר לייצר אותה תהיה יציאה ידנית מטורפת נניח RS1 כדי שאני אוכל לאכול את העקרב. עוד נקודה למחשבה, קשורה או לא, יצא לי להצטרף / להשתתף ולהיות סתם צופה מהצד במפגשים של מותגים קבוצות נהיגה כאלה ואחרות, המקום בו תמיד היה לי הכי נוח ונחמד זה במפגשי האבארט, כנראה שכל האנשים שהכי אוהבים מאוד לשנוא, הם האנשים הכי נחמדים ונטולי אגו. ועל זה תעיד גם אשתי. קצת נתונים עליי: בן 50, נשוי + 3 ילדים. אישה (שיודעת לנהוג טוב ומהר, וחולקת איתי את האהבה לגיר הידני). מגדיר את עצמי כנהג ממוצע, שמידי פעם מצליח לחבר סיבוב לעיקול בצורה זורמת ומהירה, ובדרך כלל נוהג ונוהג בשיקול דעת. תודה ר. Sent from my SM-G610F using Tapatalk
×
×
  • Create New...