מור 1
-
הודעות
122 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
צפיות אחרונות בפרופיל
1,503 צפו בפרופיל
הנקודות של מור 1
-
יש ברשותי פריוס 2015 עם כ- 200K, ולאחרונה שמתי לב שכשאני מאט במהירות עירונית לפני פניה, [בעיקר בירידות] יש קרקושים/ נקישות תוך כדי שאני מסובב את ההגה, מאזור הגלגל הקידמי שמאלי. אם אני רק מאט ללא סיבוב אין רעש בכלל, אם רק פונה ללא האטה שוב אין רעש, בנוסף אני לא בטוח כרגע אבל נראה לי שזה רק בפניה ימינה, הלכתי היום למוסך הרים את האוטו ואמר לי שנראה לו שיש ענין במוטות מייצב אבל הוא לא בטוח בכלל שזה קשור לרעש הזה, מפה לשם לא היה לו זמן לעשות סיבוב על האוטו להרגיש וכו', אז דחה אותי למחר. אז אני צריך את מומחיותכם להבין אם יש קשר בין הדברים, אם יש ענין נוסף שיכול לגרום לרעשים האלו,? תודה רבה! [סתם אני מוסיף כשאני נכנס ויוצא מהאוטו לעיתים יש רעשים קלים כשהמשקל יוצא/ נכנס לאוטו, אולי קשור?]
-
רכב בליסינג למשפחה צעירה , קורולה קרוס או קיה נירו
מור 1 פרסם הודעה בנושא של zvigolden בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תשמע חבר שלי היה לו בליסינג יונדאי קונה היברידית הדור האחרון [בהשערה פלוס מינוס אותו חוויה כמו הנירו, שוב, בהשערה.] ועקב מעבר עבודה וביטול הליסינג היה צריך לקנות רכב, אחרי התלבטויות קנה קורולה קרוס, אחרי שבועיים שאלתי אותו איך הרכב? הוא ענה לי עם פרצוף מבוייש "שמע הרכב... אמין" בסוף מה שאתה שומע שאנשים אוהבים טיוטה כי הוא סחיר פחות ירידת ערך ובלי הרבה בלאגן במוסכים. אם אתה בליסינג וזה לא מעניין אותך, אז למה? אא"כ תגיד הנירו קצת יותר נמוך, אבל אני חושב שמבחינת חווית משתמש הנירו הרבה יותר עדיפה. יותר מודרנית. -
אני חושב שלא, בשביל זה אתה כן צריך את ה5008
-
צביעה לרכב
מור 1 פרסם הודעה בנושא של חנן כ בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
כן [ תמיד יישאר מתחת למכסה מנוע...] אבל זה לא זול, אזור ה-7K ומעלה למיטב זכרוני, כמובן שאתה יכול למצוא מכונאי שאתה מכיר שייתן במחיר שפוי יותר יש אחד בפתח תקווה באזור גהה שאמר לי פעם על רעיון כזה ב-5K והייתי בזמנו לקוח קבוע, ולגבי הרישיון רכב, אפשר לקבוע תור לרשות, ואפשר פשוט ללכת למכון טסטים, אני חושב גם ללא קשר לטסט. לסיכום אפשרי ענין שינוי ברישיון הוא שטויות, העניין המחיר הוא העלות וכמובן במכירה תחשוב על הקונה אם הוא ירצה להכניס ראש לסיפור שהוא לא ברור במאה אחוז, [מבחינתו חופשי האוטו היה בתאונה רצינית והסתרת את זה.] -
סתם לידיעה אם זה יעזור למשהו, מהקישור הנ"ל " ניתן לבצע רישום שינוי בעלות (העברת בעלות) משני בעלים רשומים ברישיון הרכב (כשותפים) לקונה יחיד באזור האישי הממשלתי למידע נוסף
-
כמו ש @vladclar כתב יש לאישתי החזר מהעבודה וכו' אבל תודה על הדאגה שלכם, בכ"א אשמח לדעת אם יש לכם מידע שיעזור באמת בעניין, אפשר לעשות את זה בדואר, או לא? @discoTD5 סתם לידיעתך כשמוכרים את האוטו זה מאוד קל ואפשר לעשות את זה אפי' ב"גוב" ותמיד אם מישהו יתעקש ללכת לדואר אפשר לקחת ת.ז. של אישתי לכתוב יפוי כח וסלאמת'
-
שלום וברכה בבעלותי רכב ואני מעוניין להוסיף את אישתי לבעלות, מה הדרכים לעשות את זה? אני מבין שא"א לעשות את זה באופן מקוון ב"גוב" אלא צריך ללכת פיזית, השאלה אם רק במשרד התחבורה או שאפשר גם בסניף דואר, כמו כל העברת בעלות?
-
במחילה, אבל גם אם התביעה מוצדקת והם באמת שיגעו אותו בצורה קיצונית, [בחייאת סה"כ SMS, שלח ביטול וחלאס] עדיין לתבוע ארגון כמו ידידים זה גועל נפש, המתנדבים שם זה אנשים מדהימים אחד אחד, שתמיד אבל תמיד באים אך ורק לעזור גם בזמנים הזויים ובתנאים לא נוחים, הם תמיד שם. אז לבוא ולתבוע את הארגון והסמל לכל הדבר הגדול והיפה הזה? פשוט מזעזע! כפיות טובה. זוהי דעתי סליחה על ההתפרצות. [גילוי נאות אכן נעזרתי בהם כמה פעמים בכל מיני נושאים, כמו כולנו.]
- 6 תגובות
-
- 1
-
-
קודיאק דיזל 2018 2.0 ליטר רוב הזמן ברגיל וכשרציתי להשתולל ולתפוס כח אז לספורט לאחמ"כ טיגואן אולספייס 2022 1.5 בנזין לרוב כשיוצא מהעיר מעביר לS כדי להרגיש קצת מנוע...
-
דוח טלפון לנהג חדש
מור 1 פרסם הודעה בנושא של chezik בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לצערי קרה לי פעם דו"ח כזה [למדתי והפנמתי..] והגשתי ערעור דרך עו"ד והמירו לי את 7 הנקודות ב750 ש"ח, אז אם הנקודות חשוב לך לדעתי הגיוני שתמצא הסדר כלשהו עם התובע.- 9 תגובות
-
- 1
-
-
ואם כל מה שאני מחפש זה בוסטר שלא יאכזב, וכשיצטרך יעשה את העבודה, גם אם זה ייקח כמה שניות יותר. ועל הדרך להנות מקומפרסור, שאומנם איכותי ומוצלח כנראה לא יהיה בהגדרות שלו, אבל כן לפעמים יעזור ויעשה את העבודה. אז.... המכשיר הזה יהיה לדעתכם בסדר? כי באתר רואים שיש לו מעל ל1000 מחירות והניקוד שלו זה 4.6 ואין באמת תלונות מהותיות. אז לי זה נשמע סבבה, השאלה אם אני מפספס משהו? [בוסטר יקר ואיכותי בחמש מאות שקל כנראה אני לא אקנה מקסימום איזה שלוש מאות שקל, ובוודאי לא קומפרסור] אני רק לא רוצה לשלם על זה ולגלות שזה לא עוזר לי בכלללל.
-
היי, מתעלק על השרשור. ראיתי את הדגם הזה שגם יש לו אפשרות ניפוח אוויר, [ברור לי שזה יקח זמן מה..] מגרה אותי המחשבה שנחסוך שתי מכשירים לאחד, מה אתם אומרים הנתונים מספקים? נשמע טוב? https://he.aliexpress.com/item/1005004771158676.html?businessType=ProductDetail&srcSns=sns_Copy&spreadType=socialShare&bizType=ProductDetail&social_params=6000187942501&aff_fcid=837a8d9b516a4110b79ca80889eaea4a-1731542909424-03026-_Dks17mV&tt=CPS_NORMAL&aff_fsk=_Dks17mV&aff_platform=portals-tool&sk=_Dks17mV&aff_trace_key=837a8d9b516a4110b79ca80889eaea4a-1731542909424-03026-_Dks17mV&terminal_id=32de2cb2b6c141b4bc352cee8fa431ce&afSmartRedirect=y&gatewayAdapt=glo2isr
-
רכישת רכב בסוף שנה או להמתין לתחילת השנה החדשה
מור 1 פרסם הודעה בנושא של israelwww בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני חושב שהתשובה כתובה בגוף שאלת פות"ש יש לו חשמלית, משום מה הוא לא מרוצה ממנה, [בהערכה גסה מעצם היותה חשמלית (לך תבין...)] אז הוא פונה לקניית רכב בנזין. אפי' שהוא סופג את עיקר ירידת הערך, וכנראה חוסר שביעות הרצון שלו מהמכונית הנוכחית [חשמלי] הוא משמעותי. עכשיו השאלה מה לא אהבת ברכב החשמלי???? -
משתף אותך ממקרה שקרה לי ואולי זה קצת ירגיע אותך, בוקר אחד אני מקבל שיחה מאחותי, שגרה בעיר אחרת כבר כמה שנים היא נשואה אני נשוי... והיא אומרת לי שיש שוטר על הקו שמחפש אותי, [התקשרו אליה] מפה לשם מסתבר שמישהו הביא מנוף בטון ורצה שאני יזיז את האוטו שלי, התקשר למשטרה והם יצרו קשר עם הבעלים של האוטו... עכשיו העניין "שאני הבעלים על האוטו" ולא אחותי. אין לי מושג איך הם הגיעו אליה ולא התקשרו אלי, אז מה שאני בא להגיד שאולי השוטר ראה את הרכב ולא יודע למה הגיע אליך כבעלים "קודם". אז לדעתי אל תילחץ מזה יותר מדי כי השיחה שקיבלת לא אומרת כלום.
