Jump to content

ik3

  • הודעות

    864
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    peugeot 208

צפיות אחרונות בפרופיל

3,645 צפו בפרופיל

הנקודות של ik3

משקיען

משקיען (5/14)

121

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. אם כבר את הטורבו אני יכול להבין וזה רכב ממש מעניין, ה2.5 אטמוספרי לדעתי ממש לא שווה את הטרחה, זה שיפור מינורי לעומת מה שמוצע בארץ
  2. ik3

    מחירי דלק

    מתדלק במיקה בחוצות🙄
  3. את יכולה לצפות מאופל בדור החדש (אחרי ההצטרפות לPSA) לאמינות ואיכות עדיפה משמעותית מאשר לפני, כאשר הם היו תחת GM
  4. ik3

    יאריס או c3?

    אני מניח שמדובר ביאריס מהדור הקודם ולא החדש. אם כך לדעתי פרט לנושא הסחירות שלה היא דיי נופלת בכל פרמטר אחר. בדור החדש הם באמת עשו קפיצת מדרגה והרכב אשכרה אטרקטיבי וגם נראה טוב. לגבי אופציות אחרות, מה התקציב לרכישה? אם התקציב מגרד את ה100 אתה יכול להכניס קורסה מהדור החדש- שתהיה בכמה רמות מעל שתי הרכבים שהוצעו.
  5. יש לה גרסה של בנזין בלבד גם- תהיה גם אמינה יותר לאורך זמן. מבחינת איכות הרכב היא פשוט עדיפה על האחרות, מאמין שתצליח לעלות על מדרכה פה ושם במידת הצורך(אתה לא חייב אפילו גיפון בשביל זה), אלא אם מדובר באיזו מדרכה קיצונית מאוד לא אמורה להיות לה בעיה. מה גם שיחסית לגיפון היא מסוגלת לבצע תימרוני התחמקות באופן מרשים.
  6. באופן אירוני הייתי עד למצב דומה, כשהייתי בהדרכת נהיגה במסלול, אז היה שם עוד S2000, וכשהמדריך היה מאחורי ההגה(פיגו 208 82כס) פשוט ישב לS2000 על הזנב במשך כסיבוב ומשהו- בהחלט היה משעשע מאוד לראות את זה. אבל ברור מאוד שרכב רגיל עם PRO מאחורי ההגה יכול לתת פייט לרכב ספורט עם נהג חובב
  7. מבין האופציות שהצעת הCHR- בלי לחשוב פעמיים בכלל
  8. ik3

    מחירי דלק

    פתחתי לפני כחודשיים שרשור על התחנה הזאת בדיוק- משה דיין, אכן במשך חודשים שניסיתי לפענח למה המנוע מזייף בהנעות קרות, ומוסכים התקשו לאתר את הבעיה. כרגע אני מתדלק אגב בתחנה לא רחוקה משם ובינתיים עושה רושם שהכל מצויין, המחיר דומה מאוד למה שמציעים במשה דיין, אך הדלק איכותי(תדלקה לידי M3😉)
  9. בגדול כשנה לשכבה וכשנתיים לשלוש שכבות. עם זאת עם תחזוקה טובה(יש לך שמפויים שמחזקים את הציפוי למשל) אז אתה יכול לצפות למשמעותית יותר מזה
  10. הרצועת מנוע היא במנועי ה1200, עם זאת זה בדיוק המנוע שאתה רוצה, ה1600 זה דגם ישן ופחות מומלץ. לגבי הרכבים עם הרצועה הזאת- חשוב מאוד לבדוק לפני הרכישה קודם כל את ההסטוריה של הטיפולים ברכב, ועדיף רכבים שהוחלפה אצלהם הרצועה לפני שנה+. ובכל מקרה הייתי בודק את הרכב במוסך מקצועי כדי שיתן חוות דעת אמיתית לגבי מצב המנוע והתחוזקה שלו. אם תוחזק כראוי והוחלפה הרצועה, אז המצב מצויין וזה אחלה של רכב ומחיר מאוד נגיש, אם תוחזק בתחזוקה לקוייה- יש כאן סכנה למנוע. יש לציין שזה נכון לגבי רכבים עד שנת 2017, לאחר מכן הוחלפה הרצועה למקט אחר ונראה שאין את הבעיה הזאת עם הרצועה החדשה.
  11. תודה על התשובה, כרגע אני מנסה לקבל תמונה באופן כללי על הפרוצדורה, אני חושב שבנוסף למה שציינת צריך כנראה יהיה לעשות שינויים גם במחשב, אבל זה כנראה פחות או יותר הפרוייקט. לא יצא לי לבדוק עדין פרוייקטים כאלו שבוצעו מעבר לים אבל אנסה לבדוק. והשאלה החשובה ביותר היא לגבי החוקיות, חלק גדול מחוויה היא לא להרגיש כמו פושע 24/7, וזה משהו שאני הייתי מעדיף שיהיה אפשר לסדר מבחינה חוקית, לכן חשוב לי לדעת האם יש בכלל סיכוי לאשר מבחינה חוקית שינוי גיר מאוטומט לידני ובמה זה כרוך
  12. אני מניח שזה לא בדיוק התשובה שאתה מצפה, אבל במקום לקחת רכב שמיועד לתת מענה מסויים ולאנוס אותו לביצוע הפעולות שהוא הכי לא מתאים להן- לקחת רכב שקצת יותר מתאים לעניין, גם אם זה אחד זול. ולעניין במקומך הייתי משאיר את הטיגואן שלך ולא פוגם בו(להנמיך אותו ולהתאים אותו למסלול פחות או יותר מחסל כל פלוס שיש לרכב הזה להציע), ובנוסף קונה רכב זול ויחסית מתנהג כמו למשל פיגו 206, רצוי אחת ידנית. אז נכון זה לא רכב ספורט פרופר, אבל זה רכב מתנהג למדי, ויתן לך חוויה טובה יותר מהטיגואן במסלול, וכנראה גם באוברול יצא לך יותר זול ובנוסף לכל לא תצטרך לפגוע בטיגואן שלך.
  13. אני מעוניין בעתיד הקרוב להחליף רכב לאחד קצת יותר ספורטיבי,יתכן ובהמשך אני אפתח שרשור יעודי לעניין, אבל כרגע מעניינת אותי השאלה האם אפשר יהיה להחליף גיר מאוטומט לידני. אחת המתמודדות היא קופר S, כאשר באוטומט בדור השלישי(2015) הן נמכרות סדר גודל של כ90K והידני אין כמעט בכלל(כנראה נמכרו הרבה פחות) ואחת בודדה למכירה יושבת במחיר של כ30% מעל מחיר השוק של האוטומטיות(אפילו שכחדשות הן היו זולות יותר). השאלה היא אם אני קונה אחת אוטומטית האם אני יכול לעשות הסבה לידנית, האם יש סיכוי לאשר את זה חוקית? אני מבין שבאופן כללי אסור לשפר רכבים ולשנות מכלולים כאלו ואחרים, דבר שמסבך אותך בשני מקומות עיקריים- משטרה אם עוצרים אותך ובודקים, ובטסט השנתי אם בודקים. השאלה היא האם יש אפשרות לאשר את זה ברשיון(כמו החלפת צבע למשל) שאני מחליף את הגיר מאוטומט לידני, כך שהרכב יוצא בדיוק כמו דגם מקביל ששווק גם כן. שמעתי כבר שפרוייקטים דומים של המרה מגיר אוטומט לידני בוצעו בארץ, השאלה היא קודם כל האם יש סיכוי כלשהו לבצע את הפרוצדורה באופן חוקי. שאלה נוספת היא כמה סדר גודל פרוייקט כזה אמור לעלות 10-15K? פחות? יותר?
  14. הבחור שהזמין כזאת הזמין ביבוא אישי בעקרון לבד(השתמש באיזה שירות שיעזור לו עם זה, לא דרך יבואן). אין לדגם יבוא רשמי בארץ, יתכן שיבואן מקביל יסכים אבל ממש לא בטוח, רוב הסיכויים שתצטרך לייבא עצמאית- יש גופים כאלו ואחרים שעוזרים בתהליך, והבחור שהזמין את ה3 אכן השתמש באיזה גוף כזה
×
×
  • תוכן חדש...