Jump to content

ik3

  • פרסום הודעות

    96
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

4 נייטרלי

אודות ik3

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אז נכון שגם עם פנדה כנראה שירידת הערך תהיה לא גדולה אבל מדובר ברכב פחות סחיר- לכן כשירצה למכור כנראה יצטרך לרדת במחיר כדי למכור במהירות, וזה מן הסתם יגדיל את ירידת הערך של הרכב(ששוב יש לומר לא תהיה גבוהה במיוחד, במיוחד ביחס לרכב חדיש יותר) לכן כנראה עדיף לקחת רכב יפני\קוריאני עם מינימום פינוקים אמנם אבל כנראה גם פחות התעסקות ואיבוד ערך
  2. מאזדה 2 דור ראשון מאובזרת, פיאט פאנדה אם אין בעיה עם ידני למרות שכאן יתכן ירידה יותר גבוהה של ערך. ככלל הייתי אומר יפנית אוטומטית יחסית ישנה- כדי לצמצם איבוד ירידת ערך כי זה הפרמטר העיקרי ככל הנראה שצריך להתחשב בו במצבך
  3. מאזדה 2 דור ראשון אמנם אמינה בהחלט אבל ממש ממש לא חסכונית ונורא מיושנת מבחינת האבזור(גם בגרסה המאובזרת יותר, האקטיב בכלל לא צריכה לבוא בתור אופציה) לגמרי הייתי במקומך הולך על אחת האלטרנטיבות החדישות יותר- או דור שני של המאזדה 2 אם תצליח להכניס בתקציב או 208 אוטומטית באבזור הגבוהה ביותר שתמצא
  4. אותו הדבר הם עשו גם בפיגו 208- לדעתי זה ממש מגניב הקטע עם המתכת החשופה. וסורי על ההקפצה במקרה נתקלתי בפוסט הזה. ולעניין הפוסט- נראת מהממת תתחדש וסע בדרכים טובות!
  5. דעה אולי לא הכי פופולרית אבל הייתי אומר לך על צבע שחור. למה? בעקרון שחור הכי מתאים לwrap(לא סגור על איך אומרים את זה בעברית) כלומר אם אתה רוצה אחרי חודש ,חודשיים או אפילו שנה אתה יכול לשנות את הצבע למה שבא לך- כחול אדום צהוב סגול, מה שבא לך תתפרע. אז כן זה לא הכי זול לעשות wrap אבל נגיד אתה יכול לעשות את ההשקעה הזאת אחת ל3-4 שנים ותרגיש אחרת לגמרי כשהצבע של הרכב שונה. כמובן אתה לא חייב ללכת לכיוון הזה כי הוא בהחלט לא סטנדרטי אבל זה כיוון מעניין 🙃 כמובן שאתה לא חייב שהרכב יהיה שחור כדי לעשות wrap פשוט זה הצבע שנחשב הכי מתאים מבחינת שילובי צבעים(הצבע בתוך התא מנוע וכו כמובן ישאר שחור).
  6. מעדכן, השיחות מהטלפון עובדות בסדר גמור דרך הבלוטוס שמע של מוזיקה/ יוטיוב וכו' עדין אין משום מה. דבר נוסף ששמתי לב שאני לא יודע אם קשר לנושא שאני לא מצליח לרסט את המערכת מולטימדיה. כלומר אני לוחץ על הכפתור ווליום לחיצה ארוכה ולא קורה כלום. ניסיתי לחיצה על שני הכפתורים האחרים של ביחד גורם להצגה של גרסת המערכת אבל לא לכיבוי/ ריסוט. למיטב זכרוני הכפתור ווליום הוא האחראי גם לכיבוי/ הדלקה, אך עושה הרושם שהוא לא מגיב לה, אלא רק משנה ווליום ומשתיק משום מה
  7. תבדוק גובה שמן, קרה לי כמה פעמים שהנורא נדלקה ל2-3 שניות ולאחר כמה דק לעוד איזה חצי שניה ונכבתה- ביחד עם הודעה על המערכת מולטימדיה. בטיפול שעשיתי כמה ימים לאחר מכן היה חסר שמן, דבר נוסף ששמתי לב אצלי זה שאחרי שהחלפתי את הטיימינג המקורי הרכב התחיל לאכול שמן, לא בכמות גדולה ובגבע אמרו שאין טעם להתחיל להתעסק עם זה, ופשוט להוסיף מדי פעם כשיש חוסר. מה שאני בא לומר הוא כדאי שתחזיק איזה ליטר או 2 של אותו השמן כמו שיש לך במנוע ואם יש חוסר תוסיף קצת, וכדאי כמובן לבדוק מדי פעם מה רמת השמן במנוע.
  8. בדקתי על יוטויב ישר כדי לנסות לשלול את זה בתור סיבה, גם ביוטיוב אין סאונד. אכן וידאתי שהווליום בנייד על מקסימום
  9. אז עד היום הכל היה בסדר והבלוטוס עבד בלי אף בעיה, היום אני מניע ונכנס לבלוטוס ברכב- מראה שהכל בסדר ומחובר, אני רואה את השירים מתנגנים אבל אין סאונד, ניסיתי להתנתק ולהתחבר מחדש אבל אותו הדבר- המוזיקה מתנגנת על המסך אבל אין סאונד. יש לציין שהרדיו עובד כרגיל ויש סאונד. אני אנסה מחר לבדוק אם זה חוזר ואם זה קורה גם לשיחות דרך הבלוטוס. מישהו נתקל בתופעה דומה? מה אפשר לעשות בנידון?
  10. מאמין שCX5 או 3008 בגילאי 3-5 יתנו פתרון טוב(אם אתה הולך לכיוון ה3008 שמעתי שעדיף ללכת על המנוע דיזל) ומבחינת הנוחות שניהן יהיו עדיפות על הקוריאניות
  11. ik3

    בחירת גאנטים

    תודה רבה על ההסבר!
  12. ik3

    רכב עד 45k

    אם דיזל זו אופציה הייתי מציע 208 דיזל, נשמע שהצריכת דלק שלה היא מעולה להבנתי 25 קמ לליטר ריאלית, והמנוע הנל ידוע כאמין מאוד לרעה זה רכב נדיר למדי אז אני מניח שיהיה ממש לא פשוט למצוא אחת(הן דיי נחטפות, בזמנו שקלתי לקנות כזאת, האקזמפלר נחטף לפני שהספקתי לקבוע לראות😟) ובנוסף אני לא סגור על זה אם קריטי אוטומט או ידני, אבל היא מגיעה ידנית בלבד.
  13. ik3

    בחירת גאנטים

    לא טענתי אחרת, אני מציין את זה כי ראיתי שככה זה אכן קורה ואני לא ידעתי על כך, ואם מישהו שלא מבין בנושא יגיע לשרשור אני אשמח שילמד(למרות שזה לא מדריך בשום צורה אולי כדאי יהיה בהמשך לארגן את המידע בצורה מסודרת) אז זהו שלא אני חושב שזה נושא ממש לא ברור ולא אינטואיטיבי. אז אני מבין שאפשר על גודל נתון של גאנט להלביש צמיגים ברוחווים שונים- כמו שאמרת זה גומי. מה שאני לא לגמרי מבין עדין זה מה הם הטווחים שבהם זה מתאפשר, כלומר אני מניח שיש איזשהו טווח שהוא sweet spot שבו עבור רוב הרכבים אתה רוצה להתקין את הצמיג, נגיד +-10 או 15 אחוז מרוחב הגאנט, יותר או פחות זה אני לא לגמרי מבין מה הנוסחה לחישוב מהיר למשל אם אני נגיד רואה גאנט ברוחב 8" אני יכול ישר להגיד שאני אשים עליו צמיג של 225 ממ או 215 ממ(לא לגמרי בטוח סתם זרקתי מספרים לדוגמא) ומה בעצם ההשלכות של חריגה מה sweet spot של ההתאמה כלומר אם הצמיג צר ביחס לגאנט וצריך למתוח אותו אז מה יהיו ההשלכות של פעולה כזאת, כרגע מה שעולה לי מההגיון הוא שמדרכות עלולות להיות משמעותית מסוכנות יותר עבור הגאנט ואולי אפילו ירידה של הצמיג מהגאנט מבור או משהו כזה (זו אפשרות ריאלית🤔) או מהצד השני מה יהיו ההשלכות של צמיג רחב מדי ביחס לגאנט- כרגע החסרון היחיד שעולה לי הוא צריכה מוגברת של דלק אבל זה קשור לכל הגדלה של הרוחב. השאלה אם יש עוד השלכות נוספות של לשים על גאנט צמיג רחב באופן קיצוני?
  14. ik3

    בחירת גאנטים

    אכן בדקתי שוב והמטבע הוא פאונד בריטי ולא יורו, אבל ההבדל הוא לא באמת דרסטי 10% בערך מבחינת המחיר. למשל בחיפוש זריז עבור דגם שלי מצאתי מספר הצעות: https://www.oponeo.co.uk/alloy-wheels/peugeot/208/16 כאן מדובר בגאנט 16", אז נכון לא מדובר בBBS, momo או OZ לצורך העניין אבל עדיין חישוקים מחברות אירופאיות איטלקיות\גרמניות שכן יש להן "אמא ואבא" ואכן הם מתחילים מ75 פאונד עריכה למשל מבדיקה של חישוקי OZ אז אכן הם משמעותית יקרים יותר אבל עדין בשביל מותג מוביל אפשר למצא חישוקים החל מ125 פאונד ליחידה- מה שאומר שבבריטניה סט כזה יעלה החל מקצת דרומה מ2500 שקל
×
×
  • Create New...