Jump to content

ik3

  • פרסום הודעות

    267
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

23 נייטרלי

אודות ik3

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    peugeot 208

צפיות אחרונות בפרופיל

2,591 צפו בפרופיל
  1. לא הייתי אומר בכלל שהן מלוטשות מבחינת איכות נסיעה ותחושת איכות, בכלל. היתרון שלהן לדעתי הוא בעיקר בנושא של הפרקטיות, ביחס למתחרות הן מרווחות אפילו מאוד מבחינת מקום לראש גם במושב האחורי וגם בבגאז יחסית גדול- שזה מגיע בעיקר בגלל הצורה הקופסתית שלהן, לטוב ולרע(פחות יפות לטעמי מבחינת עיצוב) למשל נסיעה ב90-100 קמש כבר לא תרגיש מאוד נחמדה ברכב הזה- בשלב הזה הוא כבר דיי סוחט את הנשמה שלו. איזור הנוחות של הרכב הזה זה בתוך העיר. אציין שנסעתי על הסיטיגו ולא על הUP והMII אבל אני מאמין שההבדלים לא יהיו משמעותיים- אולי קצת בגלל התוספת כוח. מה שכן ראיתי שיצאה גרסה חשמלית לרכב הזה(
  2. 1. תבדוק מה רוחב הגאנט שלך ואז תבדוק האם הרוחב צמיג שאתה רוצה לשים עליו מתאים- גם אם כן עדיף שיהיה בטווח האמצע של ההתאמה ולא בקצוות הגבול של ההתאמה 2. אם אתה תוהה אם להחליף את הגאנט- אל. אלא אם כן כסף לא מהווה הגבלה ויש לך עשריה לפחות להשקיע בנושא אל תתעסק עם זה כי מה שתקבל יהיה ירידה קיצונית ברמה לעומת מה שיש לך כרגע(בהנחה שהם מקוריים) 3.החלפת גאנטים מייצרן אמיתי תעלה 6 בטווח תחתון, אבל מדובר בגודל גדול אז כנראה שגם יותר, לגבי חברות מוזמן לחפש באינטרנט. בארץ לא תמצא אותם אני בספק אם יש בכלל מקומות בארץ שמחזיקים מלאי של גאנטים מיצרניים אמיתיים(כלומר אם אתה מחליט לקנות גאנט מייצרן אמי
  3. ik3

    Clio vs 208

    זה חלק מהמשמעות של אופי נסיעה עירוני אם תחשוב על זה- הרכב נוסע יכול להיות אפילו הרבה מאוד אבל במהירויות נמוכות בתוך העיר הבלאי עדין קורה פשוט הקילומטרז יותר מושך(כי הוא נמוך יותר)- בעיקרון זה לא משחק לטובת הקונה. אם נסתכל על המצב ההפוך של קלומטרז גבוהה מאוד אבל האופי הוא בין עירוני- אז גם יש בלאי אבל יהיה לך בתור קונה יותר רצון להוריד במכיר על הקילמטר הגבוהה למרות שבין השתיים לא בטוח שיהיה איזשהו הבדל מבחינת בלאי. לטובתה אציין שהגיר הוא אוטומט אז תוואי עירוני פוגע פחות מאשר גיר רובטי שיש לחלק המתחרות האירופיות שלה(קליאו, פולו ושאר הווגיות)
  4. ik3

    Clio vs 208

    קצת חשוד שהיד כלכך גבוהה וקמ כלכך נמוך תבדוק את ההסטוריה טוב ואת תוואי הנסיעה- אם רובו עירוני אז הקילומטר הנמוך לא אומר שיש לרכב בלאי נמוך, אפילו ההפך. תבדוק אם הוחלף מנוע(מקרה קיצוני) ותבדוק אם הוחלף טיימינג אם לא ואתה חושב לקנות תחליף באופן מיידי לאחר הקניה ותוכל להיות בשקט נפשי מעבר לכך הפיגו מצויינת מתנהגת בצורה כיפית ונוחה לנהיגה
  5. האמת נחשב שעל לבן ההבדל שרואים אחרי טיפול דיטיילינג הוא פחות מרשים לעומת זאת צבעים שהדעה הרווחת עליהם שהם פחות ממומלצים כמו שחור או אדום אז הם נראים הרבה יותר מרשים אחרי טיפול דיטיילינג מצד שני אלו הצבעים שכנראה הכי קשה לחיות איתם מבחינת תחזוקה
  6. אכן שמעתי על התופעה מחבר בעל אופנוע ההסבר שקיבלתי ממנו שזה אכן תופעה נפוצה אצל בעלי אופנועים חזקים למדי, הטענה היא שאם הרוכב יעשה טעות ואכן תהיה תאונה שום ביטוח כבר לא יהיה רלוונטי כי הרוכב יסיים את חייו במידי כלומר הרוכבים יוצאים מנקודת הנחה שהכלי שהם משתמשים בו הוא מסוכן ביותר ואכן שימוש בו עלול לגרור לקיצור החיים ועבורם לעשות ביטוח בין אם חובה ובין אם מקיף לא רלונטי כי הם לא יהיו שם כדי לשאת בתוצאות- יותר נכון הם לא יהיו נקודה. יש מאוחרי זה רציונל מסוים, אם כי לדעתי הוא לגמרי מעוות ופגום.
  7. אכן זהו אחד היתרונות שגורמים לרכב הזה להרגיש יותר "רכב" מרוב המתחרות בקטגוריה, אבל לא רק גם מבחינת ההתנהגות היא תהיה משמעותית עדיפה על פני הווגיות
  8. ספציפית לגבי האקזמפלר שאתה מציג של פיגו נשמע קצת חשוד- היתי מוותר לגבי האיביזה בהחלט שווה בדיקה- אבל זה רכב יחסית מיושן שווה בדיקה גם 208 אחרות- אמורות להיות מספיק זה לא רכב נדיר, ותחפש ברמת גימור אקטיב שיהיו איכותיות יותר מהאיביזה
  9. ה108 מרגיש הרבה יותר "רכב" מהשלישיה הואגית שמרגישות נורא מצועצעות לטעמי. לטובתן של הוגיות אציין שהעיצוב הקופסתי אמנם לא מאוד אסטטי אבל בהחלט תורם לפרקטיות של הרכב והן מרווחות למדי ביחס לקטגוריה. נקודה לציון לטובת ה108 הוא שהגיר שם בעל יחסי העברה אפשר לומר עדיפים לעומת הדגם מעליו- ה208, ולמיטב זכרוני בנקודת שיא מומנט ב108 הרכב על 100 בהילוך חמישי לעומת 90 ב208(זה בעקרון תורם קצת לצריכת דלק עדיפה בבין עירוני) עוד נקודה לטובה לווגיות לעומת ה108 היא שהקלאץ יותר קל לתפעול. הI10 היא פחות או יותר זהה לפיקנטו והן סבבה לגמרי(אישית פחות מחבב אותן) אבל יתנו צריכת דלק פחות טובה מהאופצי
  10. יכול להיות הדגם החדיש יותר הציג כמה שיפורים, ממה שאני מבין ממך היתרונות של הSX4 הם בעיקר של פרקטיות עבור משפחה- כלומר מרווח גדול יותר ברכב. לגבי תנוחת נהיגה, אישית אני מרגיש הרבה יותר בטוח ובשליטה כאשר התנוחת ישיבה היא נמוכה, אבל אני מניח שזה לגמרי סוביקטיבי. שוב מבחינת כוח אם יש מחסור יש אצל המאזדה את הגרסת 2000 שתהיה זריזה יותר- מה שכן אני לגמרי נמנע מלהמליץ על הדור שני(נראה שאצל מאזדה יש נטיה כל דור זוגי לפקשש וכל דור אי זוגי לתת רכב נהדר), נראה שאת המגרעות של הדור הראשון הם העבירו ישירות לשני וכל החוזקות הם ויתרו עליהם לגמרי😜
  11. האמת לא מצליח למצא את כל אותם הפרמטרים שבהם הSX4 עדיפה על המאזדה 3 מבחינת מרווח פנים- אכן כמו שציינתי הSX4 עדיפה מבחינת כוח הן דיי זהות- אם קריטי הכוח יש למאזדה את המנוע 2000, שטכנית נחשב שלא אוכל יותר מה1600- בגלל שב1600 יש גיר 4 הילוכים וב2000 יש גיר 5 הילוכים מבחינת נראות- המאזדה לוקחת בקלות מבחינת התנהגות- המאזדה לוקחת בקלות מבחינת איכות חומרים בפנים הרכב- המזדה שוב עדיפה.(אפילו משענת יד אין בSX4- זה לגמרי קיצוני בשביל רכב משפחתי) לגבי הספסל האחורי במאזדה, לא הרגשתי חוסר נוחות קיצוני או משהו כזה- אולי ל3 מבוגרים יהיה קצת צפוף אבל לא ברמה קיצונית לגבי מושב
  12. בזמנו הוציאו את ה308R(מוזמנים לחפש בגוגל\יוטיוב) שאמנם היה רכב קונספט אבל על רעיון דומה מאוד למה שמוצג ב508, וכן ברעיון הרכב אמור להתמודד מול הgolf R, וומבחינת הספק יוצא שיש לו כ200 סוסים יותר מהגולף
  13. ידני האמת לא ידעתי שיש בארץ, לגבי הרובוטי לא להתקרב!
  14. כלומר בשוק האמריקאי התקנות הן פחות מחמירות מהשוק האירופאי, ומה עם השוק האסיאתי? מעניין, הם מייצרים מוסטנגים שמזהמים מאוד מן הסתם אבל את הפוקוס RS הם הפסיקו לייצר בגלל תקנות זיהום? אולי בגלל שהפוקוס RS שווק הרבה לשוק האירופאי זה המצב מעניין מאוד חייב להגיד שמה שהוא מספר זה פשוט מזעזע- איך לא נהיה סקאנדל עולמי ענק? זה פשוט בדיחה. אם אני מבין את זה נכון ההסכם הזה הוא פשוט הונאה אחת גדולה שתגרור הרס של האקלים העולמי עוד יותר מעכשיו.
  15. אם אתה מתכוון ללכת לכיוון של משפחתית אופציה אחת לשנמוך היא למשל מאזדה 3 דור ראשון או מיצובישי לאנסר מהצורה הישנה שנחשבת גם עדיפה שני האופציות האלו כמובן יהיו ישנות(עדיף לכוון לאיזור שנתון 2008) אבל זה רכבים שאם תוחזקו כראוי יכולים להמשיך לנסוע עוד מאות קמ רבים. יש לקחת בחשבון שהרכב אכן יהיה ישן יתכן תצטרך ישור קו מסויים, אבל תוכל למצא כאלו מחירים נמוכים יחסית -סביב ה15K. מבחינת האיכות בפנים כנראה שלא ירד מהרמה של הI20, כנראה שאפילו יעלה ברמה קצת במקרה של המאזדה. אם אתה מתכוון לטפל לבד המיצובישי נחשבת יחסית פשוטה לאחזקה עצמאית אז זה גם בונוס. כיוון אחר הוא כ
×
×
  • Create New...