Jump to content

רכב

  • הודעות

    16
  • כאן מאז:

הנקודות של רכב

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. דווקא לטמפרטורת עבודה (מחוג באמצע שעון חום), הרכב מגיע די מהר (פחות מעשר דקות מהדלקה).
  2. הסיבה להתחממות יתר כפי שכתבתי קרתה עקב סדק בצינור מים. זה הוחלף. טרמוסטט לא קיים יכול לגרום לחום מנוע?
  3. כפי שציינתי טרמוסטט לא קיים, מאוורר ורדיאטור תקינים. לגבי משאבת מים, המוסך (שקשה לי לסמוך עליו אחרי העבודה הדפוקה שעשה לי ברכב, וחוסר המקצועיות שהפגין לצערי) אמר לי שאין טעם לבדוק אם בבדיקת לחץ התגלה שיש בריחת קומפרסיה. חיישן טמפרטורה למיטב ידיעתי לא נבדק. השאלה היא שוב מה הסיבה להתחממות רק כשרכב בעצירה או בנסיעה איטית (וגם זה רק אחרי נסיעה של 40 ק"מ בערך).
  4. אז מה ההסבר שההתחממות תמיד היא רק בעצירות ובנסיעה איטית? אני מצרף סרטון של אחד שמספר על כך שהיתה לו תקלת חום מנוע רק בעצירות ובנסיעה איטית ועקב חיישן טמפרטורה בעייתי הוונטות היו נדלקות בשלב מאוחר, והוא שם מתג שפתר לו את זה.
  5. אני בינתיים יוסיף עוד פרטים שאולי משמעותיים, עד שיבוא מישהו חכם ויתן לי את העצה המתאימה... אז קודם כל שכחתי לציין שהרדיאטור עבר בדיקה במכון רדיאטורים ונמצא תקין לחלוטין. גם 2 הוונטות נבדקו והן עובדות. ראיתי שיש עצה למצב של חום מנוע שקיים רק בנסיעה איטית או ברמזור, ולא בנסיעה מהירה, לעשות מתג שיפעיל את הוונטות מיד שיש סימן לחום מנוע מטפס, וכך הרכב התקרר. מה יש לכם לומר על זה? ושוב אם יהיה מישהו כאן שיוכל להתייחס לכל המכלול של ההודעות האחרונות, זה יעזור לי מאוד.
  6. אולי הייתי צריך לפתוח אשכול חדש, כי אני רואה שהנושא קצת מתרחב.. בכל זאת אם מישהו יוכל להציע פתרונות למה שתיארתי בהודעה קודמת, אודה לו מאוד. רק אוסיף לענין עוד 2 דברים: 1. כשאני פותח בבוקר את פתח מילוי של הרדיאטור כשהאוטו קר לגמרי, מתפרצים בעוצמה מים החוצה בפתיחה, והוא מראה כאילו הוא מלא לחלוטין ללא אפשרות הוספת מים, וזה אפילו שבלילה עשיתי נסיעה ארוכה ולא מילאתי אחריה מים. ולעומת זאת כשהאוטו מתחמם ואני מחכה רק 45 דקות, אז הוא כן נותן לי למלא קרוב לליטר מים. 2. בפירוק צינור הטרמוסתת התגלה שאין בכלל טרמוסתת, מישהו הוציא את זה באיזה שלב. (אצלי זה יד 3). יש לכם מה לעזור בענין? תודה רבה
  7. תודה על התגובות. בהנחה ואני משתמש בחומר, איך יש לי אינדקציה שהוא עשה את העבודה? האם זה אומר שאני פשוט יראה שהמנוע לא מתחמם גם לאחר כמה שעות רצופות? ולגבי הרכב, אני יכתוב את ההיסטוריה בקצרה: היה לי קרע באחד מהצינורות של המים שלא הייתי מודע לו ועד שגיליתי פתאום שהרכב הגיע לחום מקסימלי, ואז עצרתי בצד ומילאתי מים, ולאחר שהוחלף צינור תקין, המשכתי לנסוע כמה שבועות והכל היה נראה רגיל. יום אחד נסעתי נסיעה מאומצת של כשעה עם הרבה עליות, והכל הלך חלק, אבל כשהגעתי ליעד ועצרתי, החום מנוע טיפס במהירות עד למעלה. ומאז בנסיעות ארוכות, אם אני נוסע מהר אז החום מנוע בסדר גמור, אבל אם אני עוצר ברמזור למשל ואני אחרי נסיעה ארוכה, המנוע מגיע כמעט לחום מקסימלי, ואז אני עוצר בצד ומצנן אותו וממלא בערך ליטר מים (זה מה שחסר לו), וממשיך לנסוע ואחרי חצי שעה הוא שוב מתחמם בעצירה. אני מרגיש שאני יכול לנסוע את כל כביש 90 אם אני לא יעצור באמצע, החום תמיד הוא רק בעצירה או בנסיעה איטית מאוד. לכן בהתחלה כל אנשי המקצוע שללו אפשרות של ראש מנוע, כי בנסיעה הוא לא חם, אבל תכלס' נבדק רדיאטור ותקין לגמרי, ובבדיקת ליקייג' התגלה בפלאג אחד בריחת קומפרסיה למערכת קירור (לא בדקו את שאר הפלאגים). האם לאור הנ"ל החומר אמור לעזור? והאם יש עוד כיוונים לפתרון? תודה רבה על כל התשובות המקצועיות והמועילות. ועוד שאלה: אם אני קבוע יקפיד שכשהרכב מראה התחממות אני עוצר וממלא מים, אפשר לחיות עם זה לאורך זמן? אני שואל, כי רוב הנסיעות שלי הם קצרות ובהם המנוע לא מתחמם.
  8. יש לי תקלת חום מנוע (ברכב מאזדה 5 2007). מידי פעם אחרי נסיעה ארוכה ומאומצת מאוד והמחוג עולה עד למעלה-לאדום. אבל יש זמנים שזה לא קורה. נבדק רדיאטור וכו' ואין בעיה. בבדיקת לחץ התברר שיש בריחת קומפרסיה למערכת הקירור. ורשמית המוסך אמר לי להחליף מנוע. החומרHOLTS שהומלץ כאן מתאים לסדר את זה קצת? כי להחליף מנוע לא שווה לי כרגע (גם ככה לא חושב להחזיק את הרכב להרבה שנים) ובמיוחד שהביצועים שלו סה"כ טובים ורק מידי פעם מתחמם. ומה בגדול הצורה שעובדים עם החומר הזה? זו עבודה שכל אחד שיודע לפתוח מכסה מנוע יכול לעשות? תודה רבה למי שיוכל לענות (במיוחדba323f)
  9. שלום חברים שמתי תוסף K44 בהמלצת המוסכניק (ובלשונו:אם לא יועיל לא יזיק). אחרי שנסעתי כ170 ק"מ המנוע התחיל להיכבות ברמזור עם מזגן. גם יש בעיות בהאצה לפעמים שלוקח לו כמה שניות להאיץ אחרי 40 קמ"ש, וגם יש קצת תחושה של ויברציות מהמנוע (היה גם קודם אך נראה שעכשיו זה התחזק). וגם קפיצת טורים בעצירה כשמזגן דולק. היו לי את התקלות האלו בעבר והם נפתרו בניקוי חיישנים למיניהם. השאלה היא האם יש קשר ישיר בין התוסף לתקלות האלו, ומה ניתן כרגע לעשות. ד"א, שמתי כבר את התוסף הנ"ל לפני כ5000 ק"מ.
  10. איך המוצר הזה? http://www.ebay.com/itm/68800mAh-USB-Car-Jump-Starter-Emergency-Charger-Booster-Power-Bank-Battery-SOS/331797588118?_trksid=p2047675.c100623.m-1&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D37182%26meid%3Dd634a175484d411fb396f5a930a89123%26pid%3D100623%26rk%3D4%26rkt%3D6%26sd%3D161510409611
  11. שלום קניתי בוסטר סיני להנעה שמטעין גם פלאפונים מחשבים וכו'. מופיע עליו שההספק 15800 MAH ראיתי באיזשהו מקום שכתוב שלא ניתן לאכסן בוסטר באוטו בקיץ כי זה יכול להתחמם ולהתפוצץ. זה נראה לכם הגיוני? זה לא מתאים לחום הישראלי? על הבוסטר מופיע GB\T18287-2000 מה זה אומר על איכות הבוסטר?
  12. שלום בתקופה האחרונה ישנה בעיה ברכב סביב המזגן. כשהמזגן דולק והרכב במצב עצירה, הטורים משחקים - עולים ויורדים. לפעמים המנוע נכבה, ולפעמים הוא פתאום מזנק גם כשהברקס לחוץ. יש לציין שכשהרכב במצב נסיעה המזגן לא עושה בעיות אלא רק יש כל איזה דקה רעש הפעלה כאילו איזה מנוע נדלק. מה ההסבר לתקלה? והאם יש קשר לתקלה נוספת שקורית לו שבמצב נסיעה במהירות 40 לעיתים רחוקות כשרוצה להאיץ הוא נעצר לשניה ויש רעשים של דפיקות ואח"כ מאיץ. תודה
  13. לפני שמתלהמים כדאי להסתכל מה כתב פה בוחן רכב (זה לא מספיק ברור שאני מדבר על צמיג שלא היה על הכביש?) http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?575160-%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92-%D7%99%D7%A9%D7%9F-%D7%90%D7%95-%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%92%D7%99%D7%9C-%D7%94%D7%9E%D7%9B%D7%A1%D7%99%D7%9E%D7%90%D7%9C%D7%99-%D7%A9%D7%9C-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92-%D7%A9%D7%9E%D7%95%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A8&p=4821248&viewfull=1#post4821248
  14. הצמיג נראה טרי כמו צמיג חדש. בטסט מכשילים על זה?
×
×
  • תוכן חדש...