Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי כעת דעה כי רק התחיל ואני לא עוקב יותר מדי.

אבל אני חייב לציין שזה מבאס שמדינות יותר קטנות מצליחות לעלות למשחקים.

יש לנו את כל המתקנים והאנשים בשביל להצליח.

 

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני שעה, DareDevil כתב:

אין לי כעת דעה כי רק התחיל ואני לא עוקב יותר מדי.

אבל אני חייב לציין שזה מבאס שמדינות יותר קטנות מצליחות לעלות למשחקים.

יש לנו את כל המתקנים והאנשים בשביל להצליח.

 

תישמע מה הקבוצות שהשחקנים שלהם משחקים תבין לבד למה הם שם

נתון גופני יש להם מהבית

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 7 דקות, דובצע כתב:

תישמע מה הקבוצות שהשחקנים שלהם משחקים תבין לבד למה הם שם

נתון גופני יש להם מהבית

 

אז אתה אומר בעצם שמה שחשוב זה האפטר פארטי?

פורסם
לפני 4 דקות, flytomars כתב:

 

אז אתה אומר בעצם שמה שחשוב זה האפטר פארטי?

לא הבנתי-אבל ללא ספק מה שחשוב זה עבודה קשה עד שאתה מגיע לרמה גבוהה ולהמשיך להתאמן חזק לאורך הקריירה

 

לפני 3 דקות, eladns כתב:

תנצח

ניצחה-מתקן לך

פורסם

צריך להודות על האמת לא מספיק מכיר.  

במונדיאל 2006 התחלתי ליראות כדורגל (ולשים וינרים) נהייתי מומחה ומחובר-אבל עם הזמן והגיל אני הרבה פחות מעורה מה גם שהעולם הישתנה אז העולם החדש פחות עושה לי את זה בכול מני תחומים

פורסם
לפני 3 שעות, eladns כתב:

לדעתי ישראל תנצח

למה? כי אנחנו שולטים בעולם. היהודים

כי ב-1970 היו לישראל שינים. או שיניים. נגמר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מעולם לא היינו קרובים אפילו בצחוק לצמרת הכדורגל העולמית או האירופית. אנחנו בדיחה בתחום הזה, להבדיל מכדורסל.

מה שקרה בשנות ה-70 זה רצף של אי-הופעות של ארצות ערב למיניהן שסידרו ניצחונות טכניים.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 12 דקות, hans כתב:

מה שקרה בשנות ה-70 זה רצף של אי-הופעות של ארצות ערב למיניהן שסידרו ניצחונות טכניים.

כשעלינו למונדיאל לא היינו מוגדרים כאירופה? כמו היום?

חידשת

פורסם

לא. עד שנות ה-70 ישראל השתייכה לאסיה, אבל הרבה מדינות סרבו לשחק נגדה והיא הועברה לאוקייניה. רק בשנות ה-90 עברה לאירופה. צריך להוסיף שבמהלך השנים היו כל מיני שעטנזים מוזרים, שבהם גם במוקדמות היו משחקים בין נציגות מאזורים שונים.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לשאלה המקורית, אולי השנה זו השנה של הלוזרים הנצחיים. ארסנל באנגליה, הניקס ב-נבא, אולי זה הזמן של נבחרת אנגליה. 

רק הפועל ת״א בכדורסל כנראה יישארו לוזרים גם השנה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני שעתיים, hans כתב:

מה שקרה בשנות ה-70 זה רצף של אי-הופעות של ארצות ערב למיניהן שסידרו ניצחונות טכניים.

לא מדויק. שיחקנו באוקיאניה. עלינו כי צפון קוריאה פרשה כי לא רצתה לשחק נגדנו. ניו זילנד לא יכלה לארח, אז שני המשחקים נגדה היו בישראל. ואז מול אוסטרליה הוצאנו ניצחון ביתי ותיקו בחוץ.

 

 המשכנו לשחק בבית האוקייני עוד איזה 15 שנה, אבל אוסטרליה האכילה אותנו מרורים. וכשכבר עברנו אותה, כשלנו מול קולומביה.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 8 דקות, פינדר כתב:

המשכנו לשחק בבית האוקייני עוד איזה 15 שנה, אבל אוסטרליה האכילה אותנו מרורים. וכשכבר עברנו אותה, כשלנו מול קולומביה.

 

לאירועים כאלה התכוונתי כשכתבתי 

לפני שעתיים, sperial כתב:

כל מיני שעטנזים מוזרים, שבהם גם במוקדמות היו משחקים בין נציגות מאזורים שונים.

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...