eladns
-
הודעות
2,912 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
4
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי eladns
-
ברוט קניתי השבוע בליאור עדיקה. 25 שקל. אחלה ריח! גברי ומסוקס
-
ברווז היקר הנה טלפון +972 58-790-8293 עורך דין שמפרסם את עצמו בפייסבוק ואני אוהב לעקב אחריו הוא מסביר על הליך חדלות פרעון תתקשר אליו, אפילו מטלפון רפאים ותציג בפניו מה שאני הצגתי היי אני דפקתי הקופה יש לי 3 מיליון שקל חובות אין עליי שקל אין נכסים עליי אין מכוניות על שמי מה עושים? וחזור לדווח אני בכונה לא אומר מה הוא הסביר לי אבל לדעתי האישית שווה אחו שרXXXה שווה במדינה הזאת ליפול בכמה מיליונים להעלים אותם באי קיימן ולהכריז פושט רגל. ואני ראיתי את זה במו עיניי שעבדתי בחנות חשמל עם לקוחות ענקיים ששיחקו את המשחק של ח.פ שונה על שם הסבתא בקבר וBDI חלק חדש יפה
-
אשמח להסבר הכי פשוט שיש חדלות פרעון בוא תסביר לי איך אנשים עם חוב של 2.5 מיליון שקל מאפסים להם את החוב והם ממשיכים עם המרצדס שלהם?
-
בדיוק היום ראיתי מפגש משפחתי כולנו נמות והם ישרדו הם נפגשות כל יום ב16:00 במישור אדומים ומשם נוסעים לבית לחם יריחו חברון יטה שכם 5 שקל עד 20 לנסיעה חוויה
-
אשמח לדעת איך היה נראה המקורי האם ניתן להשיג אותו היום?
-
אוי זה מעניין, אז הנה, מה יעשו נהגי המשאיות אם המשכורת שלהם תרד דראסטית?
-
אבל אני רוצה לעבוד רק שאין לי איפה מה אני אמור לעשות? אני בן 60 מגיל 21 עובד באגד הגיע רובוט זהו אמרתי אלך לחקלאות לעבוד קוטף תמרים בגדיד של קיבוץ בית הערבה,אין דרישה. הכל אוטונומי אלך למלצר-אין בניה? גם פה יש המדפסת המדהימה הזאת שבונה בתים דבר מרהיב באמת. אני לואו טק מה תעשו איתי?
-
קרן ייעודית של המדינה אמרתי את זה כמה פעמים כבר לא תיהיה ברירה אי אפשר לזרוק את האנשים לכלבים כמו אבטחת הכנסה נכון?
-
ומה עם עידוד פרישה? השכנים של ההורים שלי בעל ואישה עבדו בבזק ומ1999 בפנסיה סופר מוקדמת ככה יעשו לאנשים, אתה חנווני\מוכר בחנות? אין צורך בך אתה מבוגר בכדי להחליף מקצוע אחר צא לפנסיה מוקדמת קח 75% מהשכר וחיה בצימצום אך שמח. מתאים לך? סבבה לא מתאים לך תעבוד כורה פחם זה מה יש עכשיו
-
אני מפחד להגיע כי @פינדר ירביץ לי עם חגורת עור משובחת 72 מלקות
-
ברור שזה יגזול מקומות עבודה. אבל זה לא הפיתרון שהמשק יתנגד בוא נראה את ארנון דוד יוצא נגד זה הפקיד בדואר? למה צריך אותו המוכר בחשמל ישיר\ארכה\אלקטרו סליל\ טובול - למה צריך אותו? שהקבלן יזמין באפליקציה והמחסן הממוחשב יכין לו. דייל השכרת רכב\מכירת רכב- למה צריך אותו? דוור דייל מנקה רחובות מנקה בניין גנן גנב חנווני מסדר סחורה בסופר מסעדן מלצר ה-ב-י-ת-ה כולם עם דמי אבטלה עד דלא ידע. מדברים על זה המון ברשת ב. כל יום בצבע הכסף. אפילו שאלתי ישירות את מרטין בוקסדורף שאני מאוד אוהב לשמוע אותו מנתח את הכלכלה הוא טוען שיש לזה היתכנות בעתיד. יש דברים לפתור, הדרך ארוכה אבל יש לזה היתכנות של שבו בבית קבלו כסף כי גם היצור ירד מבחינה כלכלית
-
עדכונים תודה לעמוס בלעדיו לא הייתי יודע למי לפנות בכלל התקשרתי בין 13:00 בצהריים ל16:00 זה השעות עבודה שלהם שלוחה 2 ואז 1 ל0747611600 בית המכס ענו מהר שאלו מה מספר החבילה טיפלו מיידית הוחזר לי 174 שקלים מיידית לחשבון בנק. שילמתי לדואר 279 שקל עכשיו נראה מתי תגיע החבילה.
-
לפי גוגל אובר יתחיל אוטוטו דרייברים? בוא נראה מה עם התאונה של 2 אלו שמתו, מה יקרה אם ישלם מכיסו או לא.זה פסק דין מאוד מעניין למה יכניסו רכב אוטונומי? כי נמאס ממועצת המובילים ומההתנהגות של הנהגי משאיות חסר עובדים חסר נהגים הנה הפיתרון
-
הכוונה היא שלא משנה כמה האזרחים ינבחו זה לא מזיז למקבלי ההחלטות. אם יוחלט שהרכב האוטונומי יעלה על כבישי ישראל ראס בין אמו זה יקרה וכולי תיקווה שמאסק יצליח לשחד את הלוביסטים בכנסת שיריצו את זה וטוב שעה אחת קודם.
-
אני לא פולטיקאי בטוח שידעו לדבר עם העם או שיעשו את זה בכח וזהו. העברנו החוק תשחררו כמו התעודות זהות הביומטריות זה נבח ההוא נבח בסוף נשארו רק 400 אלף איש עם הישנות.
-
כסף קונה הכל יציגו לציבור ככה: יש היום 500 הרוגים בשנה אנחנו מכוונים ל50 עד 100 הרוגים בשנה כרגע כל הרוג זה מיליון שקל פיצוי למשפחה. זה נתון קיים שלא משתנה. בואו ננסה להוריד את כמות ההרוגים רכב אוטונומי אם יעשה תאונה תקבלו 2 מיליון שקל והסיכוי למות בכביש ירד מאוד. והשורה התחתונה שמדברים: דמוקרטיה או לא, איתכם או בלעדכם זה יעבור. היום מחר עוד 10 שנים, זה יקרה.
-
דיברו על זה רבות ברשת ב בתוכנית צבע הכסף יש מחיר להכל. אם עד היום תמורת הרוג בתאונת דרכים המשפחה,לא עלינו, על השונאים שלנו!, מקבלת מיליון שקל, אם מדובר במכונית אוטונומית,המשפחה תקבל 2 מיליון שקל ככה ירגיעו את כולם או במקרה של תאונה של נזק בלבד- תשלום מיידי לפי הסכום הגבוהה ביותר שהתוכנה של הAI תגיד, במקום להעסיק יועצי שירות ושמאים. אני בעד!
-
לפחות בדה מרקר כבר מכינים כתבות מעניינות מאוד על עניין מס ההכנסה שירד כי לא יהיו עובדים בגלל שהAI יחליף אותם. כתבה סופר מעניינת, לא מצליח להעלות את כולה לפה. אבל הנה הכיוון לא נוכל להילחם בזה למה להילחם? בואו נהנה מהאוטופיילוט כולנו
-
20260619-1537-46.6749986.mp4 אני מקווה שהממשלה החדשה תכניס את זה ב2027 לפה. אני כל הזמן שואל את נהגי המוניות שנכנסים באובר בפייסבוק ,מה תעשו שזה יגיע? במילים יפות אומרים לי לך תישן על האף במקרים רבים - לך תיזXXX אז סבבה, אני הראשון שיגיד להם תיחנקו בבית שבו בבית ותקבלו משכורת מהמדינה ותעזבו אותנו. במהרה בכל הרכבות והמשאיות ונאמר אמן ושבת שלום לכולם
-
מה זה? איך רגיולר מייל עולה 90$????
-
כן זה מה שאני יעשה יחזירו יחזירו לא יחזירו זה מה יש לא יאכל את הלב שלי
-
התקשרו עכשיו מ025656400 8 דקות של דיבורים שלא הובילו לשום מקום המכס פה לא עוזר שלחו לי תשובה במייל מייל ריק אין בו כלום אשלם בראשון את ה279 שקל האלו ובא לגואל רצון. לפעמים גם צריך להודות שמנצחים אותכם. {עדיין יצא לי יותר זול מהארץ-טיימניג סיני ומשאבת מים סינית ב500 שקל או 1200 ומעלה לאיכותי, ומנעול משומש מפירוק 200 שקל או דלת קומפלט אצל הערבים בחיזמא ב300 שקל}
-
לדעתי ישראל תנצח למה? כי אנחנו שולטים בעולם. היהודים
-
טוב, אמרו לי להתקשר ל: 0768870007 מוקד EMS ענו ממש מהר 30 שניות כל הכבוד הסבירו לי שיש לי 21 ימים עד שהחבילה חוזרת. הפקידה הסבירה לי ככה: 81 שקל מעמ מכס 72 שקל מס קניה מכס 69 שקל עמלה מקוצרת חייב מיסים -> זה הכל מול המכס.תבקש החזר תריב איתם. 21 שקל רגרת מחשב+16 שקל מעמ עמלות דואר זה לדואר הולך וחייב לשלם אמרתי לה קחי עכשיו בבקשת הנה 40 שקל אמרה לי לא עד שהמכס לא יורד אתה צריך לשלם 279 שקל. נחכה עוד כמה ימים. אבל שירות נחמד זה שענו כזה מהר בכלל נס
