כבר שנה שהאוטו הפרטי שלי (פאביה 2014 ידנית) נוסע רק בסופי השבוע בגלל רכב עבודה, אז חשבתי לקנות משהו יותר מעניין... ויפה.
תמיד אהבתי רכבי סטיישן ובמיוחד רכבי וולוו סטיישן ישנים (סוף 90 תחילת 00), מאוד אוהב את העיצוב שלהם.
אז לפני שאני עושה את הצעד הזה, חשבתי לברר כמה דברים:
יחסית אמין?
יקר לתחזוקה?
זמינות חלקים?
היו בישראל דגמים עם טורבו?
עדיפות למנוע מסיום?
הבדל ברמות הגימור?
צריכת הדלקת לא רלוונטית... אני בלחץ עושה 5 - 8 אלף קמ בשנה.
תודה.
(אוליי הייתי צריך לפתוח את הדיון הזה ברכבי אספנות?)