Jump to content

Tal Brodkin

  • פרסום הודעות

    64
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות Tal Brodkin

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. Tal Brodkin

    שאלה טובה!

    🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
  2. Tal Brodkin

    שאלה טובה!

    יכול להגיע להבדל של 5 psi +/- יש לי תצוגה של לחץ צמיגים כך תדרך הכי מהירה. לפתוח חלון/דלת בצד אחד, ללכת לצד שני ולבצע עם הדלת פתיחה וסגירה כמה פעמים. דוחף את כל, האוויר החם החוצה בשנייה. ומה שהכי בטוח נגד חום, לשים תמגן שמש הזה בשמשה ולפתוח קצת חלון (למי שיש גג אז את הגג) נכנס לאוטו כאילו עמד בצל.
  3. אלפא אה 😉👌🏻 כן כנראה אלה, מה המחיר שלהם בערך?
  4. איך ניקרא הדגם הנפוץ שלהם של סמי סליק ונטו מבחינת אחיזה הבנתי שיהיה יותר טוב אפילו מ מישלין פילוט 4 אבל קצת יותר רועש (מה שפחות חשוב לי)?
  5. למה אם זה לא אגרסיבי במיוחד אלה גירגור עדין כזה, לא אמור להיות בעיה עם הטסט.
  6. כמו שכבר אמרו השוואה מאוד מוזרה בין שני רכבים שמבחינת ביצועים יש הבדל שמים וארץ. אם אתה מוכן לרדת מקופרה למזדה אז כנראה שגם משהו באמצע יספק אותך, לדוגמא הלאון 1.8 שהציעו פה. משהו שאולי באמת יגרום לך לשקול את זה - אני נוסע על גולייטה תילתן סטייג 2 שזה כמעט כמעט כמו קופרה, כרגע חזרתי לסטוק שזה 235 כ"ס ובגלל תקלה בטורבו גם את זה היא לא מוציאה והשארה שלי שמוציא אולי באיזור ה 180-200 כ"ס. וואללה זה עדיין חזק וכיפי לנהיגה, עדיין שובר כל משפחתית בלי למצמץ. אז כן 300 כ"ס זה כיף אבל זה פרקטי בעיקר במהירויות גבוהות יענו אתה תאיץ מ 150 ל 200 כמעט כמו שתאיץ מ 50 ל 100. לאומת זאת במהירות נמוכה ל
  7. אם זה באמת 30 כ"ס אז כן אתה תרגיש הבדל בעיקר בגלל שאתה מתחיל מ 100,אז זה 30%, לכן זה גם נשמע קצת מפוקפק. גם בלי תוספת כוח נטו ע"י שינוי מפת הסלד אתה תרגיש הבדל בנסיעה (שינוי מפה זה אומר כמה כוח תקבל בכל סל"ד נתון ובכל מצב מצערת נתון) אם במצב רגיל הבוסט התחיל להיכנס ב 2500 סל"ד והגיע לשיא ב 4000 סל"ד, אז אחרי שינוי הבוסט יכול להתחיל כבר ב 2000 סל"ד או אפילו פחות ולהגיע לשיא ב 3000 סל"ד למשל. ככה יהיה לך יותר כוח בשלב יותר מוקדם וגם התווך יהיה יותר קצר מה שאומר שבעצם תאיץ יותר מהר.
  8. זה נחשב שיפור יחסית מתקדם/אפקטיבי אם מגיעים למצב שיש הרבה אוויר ויש צוואר בקבוק מבחינת דלק? מתי נהוג לעשות את זה? (מבחינת סטייגים)
  9. תודה 🙏🏻 ותגיד עוד שאלה אולי אתה יודע, יש תקלה שמתייחסת ל turbocharger boost sensor b , אני רוצה לדעת איפה הוא נמצא, אני יודע איפה נמצא הבוסט סנסור, השאלה אם זה זה, או שאם זה b אז יש גם a?
  10. כי סך הכל התפקידים שלהם די דומים, לשחרר לחץ.
  11. כנראה שהטורבו הלך (זה עוד בבדיקה) אפשר לשפץ, להחליף (משומש) או אולי אפילו לשדרג לטורבו מוגדל. אשמח לשמוע הצעות דעות וכו.
  12. האם מישהו מכיר איזה טורבו מוגדל יתאים לג'ולייטה תילתן? האם יש בארץ כאלה שעשו?
×
×
  • Create New...