Jump to content

Tal Brodkin

  • פרסום הודעות

    90
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

4 נייטרלי

אודות Tal Brodkin

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שמירת מרחק בוודאות תוביל לפחות פקקי רפאים. יש סרטון שמדגים את זה יפה. ולגבי לנסוע כמו ילד טוב - צודק. אני לרוב מרביץ בשמאלי כמה שאפשר. א. כי אני פשוט נהנה מהנהיגה. ב. כי אני לא סובל להיות תקוע מאחורי מישהו. אם הכביש יהיה ריק אני פשוט אשייט בכיף אבל ברגע שיש מלפני מישהו אני לא יכול להתאפק לא לעקוף. וגם בפעמים שאני מחליט לנסוע הכי רגוע שאפשר פשוט לשייט בימני זה פשוט לא אפשרי, אנשים פשוט לא מסוגלים לשמור על מהירות אחידה, אם היה לי בקרת שיוט אדפטיבית אז אולי זה היה אפשרי אבל גם אם אני אסע על 100 (בכביש מהיר) יהיה מישהו שיסע לעט יותר. אז אני אוקף אותו, שוב חוזר לימני, שוב יהיה מישה
  2. זה כל המידע שיש ברשותי והמידע היה רק דוגמא. השאלה האמיתית בלי קשר למה שקרה לחבר זה האם קלאץ מחוזק יחזיק פחות זמן מקלאץ רגיל? זה ניסוח מספיק טוב בשבילך? ומדבר מישהו שלא הבנתי כלום מהתשובה שלו... הקלאץ לא יחליק גם אם הוא חדש..? מה? השאלה היתה אם קלאץ מחוזק יחזיק פחות זמן מקלאץ רגיל מבחינת בלאי. לא מבחינת אם הוא יחזיק עומס מסוים או לא. קשה ללחיצה זה כי הצלחת לחץ נוקשה יותר. וזה לא תמיד חייב להיות ככה, כמו שציינת בעצמך. אתה עונה כי אתה יודע או כי אתה מנחש? מצורת ההתנסחות שלך זה נשמע שאתה פשוט משער. לשער שקלאץ מחוזק יחזיק יותר זמן כי הוא מחוזק זה השארה
  3. אין יותר "בשר", ההפך יש פחות. מחוזק אומר שהוא יכול להחזיק עומסים יותר גדולים ובדרך כלל ביצועים באים על חשבון משהו. הינה דוגמא
  4. משהו שאף פעם לקחתי בחשבון כחשבתי על שיפורי כוח אגרסיבים (שדורשים קלאץ מחוזק) זה העובדה שקלאץ מחוזק מחזיק הרבה פחות זמן מקלאץ רגיל. והשאלה אם זה נכון ? אפשר בצורה כללית להגיד שקלאץ מחוזק יחזית פחות מקלאץ רגיל ? והאם זה משמעותית פחות ? (כל זה בגלל שלחבר עם איביזה קופרה עם טורבו IS20 משופרת ל 350 כוח בנאבה הלך הלקאץ. הוא קנה את הרכב ככה ועשה איתו 1500 קמ. הבעלים הקודמים שעשה את כל השיפור עשה עם הקלאץ אולי 10-20 קמ. הקלאץ לא זוכר את השם אבל עלה 9-10K. אז השאלה אם זה משהו נורמלי או שעבדו עם הקלאץ ממש לא טוב)
  5. עכשיו שמתי לב שהחלק המדובר קיים בשני מותגים שונים עם הבדל של 40 פאונד ביינם, מה אתם אומרים ?
  6. קפצה לי התקלה הזאת כבר כמה פעמים. אני עם דאון פייפ, והבנתי שיש תקלה שקופצת כאשר יש דאון פייפ אבל בלי התוכנה מעודכנת. אז כמו שאמרתי זה קפץ לי כבר כמה פעמים, עד לא מזמן אכן הייתי בלי תוכנה לכן התעלמתי מיזה וחשבתי שזה יפסיק לקפוץ אחרי שאעדכן. ואחרי שעדכנתי ממשיך לקפוץ. השאלה אם זאת בכלל התקלה שקשורה לדאון פייפ או שאולי של משהו אחר. הבנתי שיש שני חיישנים של O2, אחד לפני ואחד אחרי הדאון פייפ. בקיצור אם אפשר עזרה וקצת לכוון אותי. תודה מראש. (גולייטה תלתן 2012)
  7. לא חשוב לשאלה כי אותו אין בעיה לקנות כי הוא לא יקר. לא התכוונתי שהוא לא חשוב אז לא אחליף. https://www.alfaworkshop.co.uk/images/55210247-4656-1-800.jpg
  8. כה צודק בגדול. אבל מה החלק הזה בכלל יש לו בלאי ? אה בנוסף קלאץ הוחלף יחסית לא מזמן (עי" הבעלים הקודמים) לפני אולי 20-30 קמ, שזה לא הרבה כנראה אני לא עבדתי הכי טוב עם הקלאץ. אבל אם הוחלף לא מזמן, אולי דווקא את החלק הזה לא הכרחי שוב ?
  9. תאמת ראיתי בידיוק את זה, לא עזר לי להבין. הבנתי מה זה עושה אבל מאיפה לי לדעת אם הכרחי להחליף את זה. אם אתה יודע אשמח לתשובה נורמלית, זה לא שאלת קיטבג שאפשר להגיד google it
  10. גולייטה תלתן 2012 ידנית יש לנו אתר חלפים טוב בחול alfa workshop קיצר שלחתי להם מייל שישלחו לי את המקטים המתאימים לרכב לערכת קלאץ, אז שלחו לי רשימה של 3 דברים: הקלאץ עצמו https://www.alfaworkshop.co.uk/images/55226906-5205-1-800.jpg עוד איזה משהו לא חשוב (לא יקר) וזה: https://www.alfaworkshop.co.uk/images/55240571-4655-1-800.jpg CLUTCH slave cylinder מה זה, והאם זה הכרחי ? זה עוד 100 פאונד החרא הזה.
  11. הצינור שאתה מדבר עליו אכן היתה איתו בעיה כזאת בעבר והוחלף. לא אין דרופים. פשוט לא מגיע לפיק שהגיע על הדיינו. עוד משהו ששמתי לב היום, למי שמכיר את הרכב יש מצב רגיל ומצב דינאמיק (ספורט) השיפור כמובן מוכל על שני המצבים כי המצב הרגיל זה פשוט נגזרת מהמצב ספורט. אז היום נסעתי במצב הרגיל ושמתי לב שאני מגיע לאותה גדישה מקסימלית (22 PSI) שהגעתי במצב דינאמי, כאשר בדינאמי אמור להגיע ל 24 אבל כמו שאמרתי זה לא עובר את ה 22 כרגע. לצורך השוואה בסטוק בדינאמיק כמו שאמרתי היה גודש 20 ובנורמל באיזור ה 17-18, 2-3 PSI פחות מדינאמיק. ועכשיו כאילו בשני המצבים גודש א
  12. אין לאף אחד רעיון ? איזה כיוון, משהו ? טמפרטורת שמן/מנוע יכולה להשפיע על הגדישה ? כי אני נוסע רק בלילה ,וכמו שאמרתי בפוסט אחר יש לי בעיה עם הטרמוסטת הוא פתוח קבוע, אז החום מנוע בקושי עולה. יכול להיות שעם השמן לא מספיק חם אז יהיה יחסית צמיגי ואולי הטורבינה לא תסתובב מספיק בחופשיות ? או שלא יכול להיות מצב כזה בחיים ?
  13. עליה של 20% בכס לסטייג 1 נשמע לא סביר. אז בהנחה שזה פחות תשקול שוב אם הכסף שווה את זה. ובכל מקרה תעשה במקום עם דיינו, לזרוק מספרים כל אחד יודע השאלה כמה מוציא בפועל. טיונרים מומלצים זה מקס טיונינג, פיט סטופ
  14. הרכב אם רלוונטי גולייטה תלתן ידנית עודכן תוכנה והדיינו הראה שהבוסט עומד על 24 PSI בדרך לבית בלחיצות אכן הייתי מקבל 24 PSI אבל לאחר מיכן כבר כמה ימים לא ראיתי שעובר את ה 22. עכשיו בסטוק הייתי על 20, אז ה 2 PSI האלה חשובים כי זה חצי מהתוספת כוח. מה יכול לגרום לזה ? אני לא חושב שזה בריחה של בוסט זה לא מרגיש ככה ואם היתה בריחה בטח כבר היה בורח יותר והייתי גם רואה מספרים מוזרים. גם בסטוק היו קטעים עם הבוסט, אם 20 היה המקסימום אז לפעמים לא היה רוצה לעבור את ה 17-18 ולפעמים חוזר ל 20. עכשיו אני לא מדבר על מצב שזה לא מחזיק קבוע על 24 אלה שבכלל לא מגיע לזה. בתווך הטוב של ה
  15. Tal Brodkin

    Nissan 350Z

    נשמע מעניין, אסתכל אז יענו אי אפשר בכלל לתת צידיות או דונאטס?
×
×
  • תוכן חדש...