Jump to content

CRuzer669

  • פרסום הודעות

    3,151
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות CRuzer669

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. 3 דגמים שיתאימו לך לנסועה המרובה: איוניק אוריס סטיישן קורולה (בגלל השרידות) לא הייתי לוקח דיזל של רנו, חווית נסיעה מזעזעת ורועשת במיוחד אצל הפלואנס והמגאן אסטייט. כנ''ל הדאציות.
  2. שלום חברים לפני שנה הבחנתי ברעש הדטונציה מהמנוע ולאחרונה הוא התגבר, הרעש מופיע בעיקר בתאוצה והוא נשמע כמו קפצ'ונים שמתפוצצים במנוע ומתגבר במיוחד עם מזגן. צרפתי סרטון של הרעש תעבירו ל0:22 ומשם תוכלו להבחין ברעש אציין כי הרכב נוסע בעיקר בעיר ומטופל כל9 אלף ק''מ פלאגים וכל מה שקשור להצתה הוחלף בחדש דלק 98 לא עזר וגם תוסף https://www.youtube.com/watch?v=6xTWHJADFe8
  3. נו ו...??? כמו שאמרתי, כולם עוברים את אותו אורך החיים, העובדה שאסיתיות שורדות טוב יותר אומרת הכל. אם אתה טוען שזה בגלל חלפים ''זולים'' שמשתמשים באירופאיות אז סלח לי, אתה סותר את עצמך.
  4. דור זה לא משנה אם זה רכב פרטי או השכרה או ליסינג, הם כולם עוברים את אותו אורך החיים ורוב רובם מטופלים בזמן, מה שבאמת משנה זה השרידות. ואגב הגירים הדו מצמדים ביונדאי ובקיה מחזיקים טוב יותר מוואג. רוברט אתה קורא לי שקרן? דווקא ממוביל דעה אני מצפה לכבד דעה של אחר.
  5. ניסיון אישי לא (למזלי הטוב), עובד איתם מספיק? עלויות של חלפים, תדירות כניסה למוסך, מחירים אסטורונומים במורשה, תוצאות בדיקה במכונים שמעידים על הישרדותם, מחירי ביטוח שלקוחות (בעיקר VAG), ירידת ערך במכירה. הכל בהשוואה לאסיתיות שבהם כל הפרמטרים יוצאים טוב יותר.
  6. בוא לא נסטה מהדיון, יודע שיש לחלק גדול כאן נקודה רגישה לגבי מכוניות אירופאיות אבל זו הדעה שלי. אלה פרמטרים שמאפיינים רכב אירופאי , (לא בהכרח איביזה FR שצעירים צמאים לרכב הזה).
  7. רכב אירופאי, בשביל מה לקנות רכב ל3 4 שנים ולסבול מתקלות, ירידת ערך חדה, אחזקה וביטוח יקר?
  8. איוניק רכב העשור, גם חסכוני, גם נוח, ובמצב ספורט זבנג! מדביק את הגב למשענת. החיסרון שלו זה הבידוד רעשים חבבללל בליאט.
  9. עד לפני שנתיים היתה מותקנת אצלי בקורולה (08') לוחית קדמית אירופאית, היתה מכוערת טילים ומוברגת על מקום שמתאים בידיוק ללוחית אמריקאית, החלפתי ללא היסוס ומאז הרכב נראה שלם יותר.
  10. איכות, היפנים משקיעים באיכות המכאנית בעוד האירופאים מזלזלים שתקנה מהם חלקים ותתחדש כמה שיותר מהר (נוכלים).
  11. מתערב איתך שיש בוצה במנוע אם לא טופל עד עכשיו, מנועים סופר רגישים לאי החלפת שמן, חובה כל 10 12 אלף. אתה צריך לעשות פלאשינג לנקות משקעים.
  12. מנוע 1.0 TSI אחד המנועים המפתיעים, זריז, חזק, נעים לאוזן. עדיף בהמון על 1.2.
  13. נשמע כמו בעיה ידועה במנועים האלה בוכנות נדפקות, בארה''ב זה פופלארי.
  14. הקורולה שלי 2008 אוכלת 2 ליטר ל9000 אלף ק''מ, פשוט מחזיק עוד גלון ומפנק אותה מתי שצריך. אתה יכול לשים תוסף לא אמור לקרות משהו מיוחד.
  15. אז שיהיה בגאז זה בונוס, בחיאת מה זה משנה? ולא כולם שבורות, האמן לי רכב שלא טופל בזמן ועבר הזנחה ב20 ללא אחריות ממש לא משתווה לרכב שכן טופל בזמן, נקרע מידי פעם אצל חיילים עם אחריות ב20. במחירים האלה כמו במחירים האלה החבילה שנותנת את התמורה הכי טובה תנצח, לא נשכח שזה סוס עבודה של רכב.
×
×
  • Create New...