Jump to content

gpro

  • הודעות

    19
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    גוש דן
  • איזה רכב יש לך?
    XV
  • תחביבים
    צילום
  • מקצוע
    IT

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של gpro

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

6

מוניטין

  1. gpro

    רשמית: טסלה בישראל

    אני לא רואה סיבה להגביל את זה, מי החליט ש 2 שניות למאה זה מהר מידי? אולי 3 שניות או 5 שניות? ולמה אפשר להגיע בלי הגבלה ל300 קמ"ש ולא רק 200 קמ"ש או בכלל 120 קמ"ש? ומי אמר שערס עם כסף יותר מסוכן מחנון בלי הרבה כסף?? או שיש הגבלה בחוק (שגם נאכפת)לכל רכב שמגיע לארץ או שלא ! אגב כידוע יש כיום הגבלה ברישיון באופנועים...
  2. gpro

    רשמית: טסלה בישראל

    מהפה שלך לאלוהים
  3. gpro

    רשמית: טסלה בישראל

    כי הרכב לא תוכננן לפי השוק "הענקי" של ישראל (גם לא היגואר ). לכן יש בו דברים שלא כלכך מתאימים.בכל זאת יש בהחלט מצב שהשיקול הוא לא לטובת הלקוח...
  4. לדעתי יש לקבוע תאריך יעד של מספר שנים בודדות ואז לפעול בצורה אגרסיבת "להוצאת" מרבית הרכבים ממרכזי הערים שבגוש דן (תל אביב,גבעתייים,ר"ג וכ"ו). להקטין משמעותית את החניות פרטיות/רחוב/חניונים ציבוריים, ולפעול באותה אגרסיביות לשיפור התחבורה הציבורית/ נתיבי אופנים רגילים/חשמליים ועוד פתרונות שקיימים בעולם. עידן המכוניות הפרטיות צריך לדעוך וכמה שיותר מהר.
  5. gpro

    רשמית: טסלה בישראל

    כבוד גדול לנו
  6. gpro

    רשמית: טסלה בישראל

    מבחינתי אפשר לנסוע מחיפה ליהוד בנסיעה מינהלתית של שעה פלוס מינוס ואפשר לעשות את הנסיעה הזו באותו זמן בדיוק ברכב שכל דקה בו גורמת לך הנאה (כל אחד ומה שעושה לו את זה). אז אני הייתי ללא שום ספק מעדיף לנסוע בטסלה בכל יום על פני קורולה ב 120 או ב 140...
  7. gpro

    רשמית: טסלה בישראל

    כיף כיף כיף, כיף גדול!!!
  8. gpro

    רשמית: טסלה בישראל

    אני מניח שעכשיו זה better place then before 😃
  9. gpro

    רשמית: טסלה בישראל

    באיזה תחום בחיינו אתה מכיר מערכת ללא מגבלות? אני חושב שזה שהמכרעת "מכירה" את המגבלות שלה זה הדבר הכי חשוב! זה לא אומר שהיא תכבה את עצמה בדיוק באמצע קפיצה של ילד כביש, אבל שום מערכת אקטיבית לא יכול למנוע דריסה של ילד קטן/נמוך שקופץ לכביש מבין מכוניות חונות בסימטה צרה אם הנהג נסע שם ב 50 קמ"ש, והנהג לא ראה אותו בזמן, וגם המערכת לא "רואה" (אולי מערכת טרמית אבל לא ראדר)מבעד לרכבים חונים. וטסלה החליטו פה ללכת על 99% (לי אישית זה לא ברור שזה כדי לחסוך כסף) אבל זה לא אומר שהיא כבר מבצעית/פעילה כיום בכבישים בפועל.
  10. gpro

    רשמית: טסלה בישראל

    נכון, אבל הרכב מכבה את כל המערכת האוטומית ומדיע לך ע לזה. המערכת לא עושה "ניסוי בבני אדם" אלא מודעת למגבלות שלה.
  11. gpro

    רשמית: טסלה בישראל

    עד כמה שידוע לי בסובארו יש כבר הרבה זמן מערכת שפועלת על מצלמות בלבד ונחשבת למאוד טובה/אמינה.
  12. דווקא נשמע לי יתרון.
  13. gpro

    רשמית: טסלה בישראל

    אפשר להשכיר אצלך בטסלה חדר 😃
  14. אם הייתה לי אפשרות לקנות טסלה, לא הייתי נוגע באיוניק 5 עם מקל (אפילו לא מקל ארוך) 😃
  15. לדעתי האישית החזית של הרכב לא מכוערת אלא פשוט דוחה 🤮, וידית ההילוכים כמו שנאמר ישירות משנות השמונים ממש לא ברור למה היא שם חוץ ממשענת ליד...
×
×
  • תוכן חדש...