על פניו נראה שהרכב שבתמונה לא חונה בהתאם לחוק הנכים וחוסם מעבר לעגלות (זה לפי התמונה יכול להיות שבמציאות יש מעבר) ולכן אמור לקבל דוח.
אני לא יודע על הדוגמאות שאתה הבאת אבל לפי חוק (ואנחנו מסכימים שלא כולם מקבלים לפי החוק), מי שקיבל תג נכה חייב להיות בעל מגבלת ניידות.זה שאנשים נראים בעינך לא מוגבלים לא אומר שזה נכון.
לגבי סוג הרכב של נכה זה פשוט לא הגיוני בעיני שאתה חושב שזה תקין לגביל אנשים נכים(חלקם נפגעו במלחמה בהגנה על חיינו במלחמות וכדומה) לאיזה רכב מותר להם לקנות ושים בו את התג נכה.
לדוגמה נכה שנפגע במלחמה בעזה ונקטעו לו 2 רגלים, ויש לו יכולת כלכלית לקנות רכב יוקרה, אתה חושב שאסור לו לקנות ולחנות בחניית נכים עם הרכב שלו?