Jump to content

אורי מ.

  • פרסום הודעות

    669
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

79 נייטרלי

אודות אורי מ.

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני לא יודע מה אנלימיטד מציעים אבל באופן כללי הנתבים שמציעות חברות התקשורת הם בינוניים לעומת ההיצע שאפשר לרכוש (באופן אישי אני מרוצה מאוד מהמוצרים של אסוס). היתרון היחיד, לדעתי, הוא למשתמש ההדיוט שלא רוצה ו/או יודע איך לנהל את הרשת המקומית שלו (להגדיר את הנתב). אם לא רוצים/צריכים משהו שהוא מעבר לשירות אינטרנט בסיסי עם מעט קליינטים ברשת המקומית אז הם כנראה יעשו את העבודה בסדר גמור.
  2. אני מקווה שבקרת האיכות שלהם ברכבים טובה יותר מזו של הגגות הסולאריים. https://www.engadget.com/2019-08-24-bloomberg-tesla-solar-panel-amazon-fire.html#:~:text=According to Bloomberg%2C Tesla's solar,came out with the information.
  3. לפני שנגשתי למבחן הרישוי היום ביקרתי בצמיגיה לתקן שני תקרים בשני גלגלים שונים של הרכב (אל תשאלו אותי איך זה קרה). בזמן שעבדו על הצמיגים הסתובבתי והסתכלתי על המלאי שיהיה להם, הכל סיני עלום שם. רוצים צמיג מחברה מוכרת - צריך להזמין, במלאי אין כי אף אחד לא מבקש. מבחינתי זה סמפטום מאוד ברור לסוג התחזוקה שרוב האנשים מבצעים ברכב. ועוד דבר, בסיום תיקון התקרים ראיתי שהפועל ניגש מייד להרכיב את הגלגל על הרכב, שאלתי "מה עם איזון?" אמרו לי, "לא צריך, סימנו את המיקום לפני", הייתי צריך להתעקש בשביל שיבצעו את האיזון. אגב, המקום היה ריק באותו זמן, הייתי הלקוח היחיד, ככה שלא מדובר על איזה לחץ ו
  4. לפני כשעה חזרתי ממבחן שנתי לרכב של זוגתי (בן 6, 160,000 ק"מ). המבחן נעשה במכון שנחשב מקפיד באיזור (טסטליין, גבעת שאול בירושלים). הרכב עבר את כל הבדיקות ולמרות שלא נרשמה יעילות מופתית כל הסיפור לקח כ-15 דקות (לא הסתכלתי על השעון). לדעתי, כמו שזה נעשה כעת, זאת בדיוק הפשרה שמתאימה בישראל - הגבול ששאלת איפה הוא עובר. א. יש סיכוי לתפוס את מעגלי הפינות, ה"חסכנים" ושאר אלו שמחזיקים את הרכב בתחזוקת שבר במקום תחזוקה מונעת. ב. ה"קנס" שנדרש ממי שהולך לעשות את המבחן, בזמן ובעלות נמוך מאוד, בהתחשב בזה שזה נעשה רק פעם בשנה. ג. למכון אין יכולת "לדחוף" לך הוצאות גבוהות כמו
  5. ואם המוסך יעשה לך את אותו תרגיל? הרי זאת בדיוק הסיבה להפרדה בין עורך מבחן הרישוי למי שבפועל מטפל ברכב. הרי כמו שיש מכונים בעייתיים יש מוסכים בעייתיים, רק שאם זה יקרה במוסך כנראה תסיים את האירוע עם חור גדול יותר בכיס.
  6. רעה אחת לא מצדיקה את השניה. הנחת המוצא היא שלא מעט אנשים חוסכים כסף בתחזוקת הרכב עד כדי יצירת סיכון בטיחותי. וכנראה שכך גם נוהגות חלק מחברות הליסינג, שמתחזקות את הרכבים החדשים שלהם עם מינימום תחזוקה. זה שעושים קומבינות במעבר טסטים לא שולל את הצורך בביצוע הטסט השנתי, שלעיתים זו הדרך היחידה להכריח מישהו לבצע תחזוקה לרכב שלו.
  7. ישור קו בהגדרות: רפיטר הוא רכיב אלחוטי שמתקינים אותו באמצע הדרך בין הנתב בראשי והאזור בו רוצים את הקליטה. הוא קולט את השידור המקורי ומשדר אותו מחדש. בקיצור, הכל אלחוטי. החסרון העיקרי, בנקודת היעד תקבל במקסימום חצי מהמהירות של הנתב הראשי. אם יש לך מכשיר שמתחבר עם חוט לנתב הראשי אז זו היא נקודת גישה (Access Point) שמשדרת את הנתונים בדיוק כמו הנתב הראשי. בזק לא המציאו כלום והמוצרים שהם משווקים, כפי שכבר נכתב כאן, לא יוצאי דופן באיכותם. יש שלל מוצרים בשוק שיעשו עבודה טובה יותר. היתרון היחיד של בזק הוא שאם אין לך מושג איך להגדיר את הנתב ואת נקודת הגישה ואתה לא רוצה ללמוד איך לעשות את זה בעצמך אז
  8. אורי מ.

    פיצה.

    בקיצור, הכנת לחמעג'ון
  9. לינקסיס כבר מזמן לא קשורים לסיסקו. הם נמכרו ל-Belkin ב-2013 ו-Belkin עצמה נקנתה ע"י Foxconn ב-2018.
  10. הבעיות בארץ הן צמיגים לא מתאימים בשילוב עם המגמה המטופשת של צמיגים רחבים מידי (כי זה נראה ונמכר טוב) וכמובן חוסר נסיון של הנהגים בנהיגת שלג.
  11. מצטרף להמלצה להמנע מנסיעה אם לא חייבים. יש לי שלל סיפורים על בילוי מיותר בכבישים באיזור ירושלים בזמן שלג שנחרטו כחוויה טראומטית.
  12. על זה מתבססות מסעדות Le Relais de l’Entrecôte בפריז. יש רק סטייק (עם רוטב סודי) וצ'יפס וסלט ליד. וכל ערב יש תור ארוך בכניסה.
  13. האם יש איזה שיפור עם בעיית המסך הפוטנציאלית בדגמים צעירים? אנחנו סוגרים עוד חודש 6 שנים עם גרסת הדיזל (הגרסה הארוכה עם חמישה מושבים ברמת גמור נמוכה אבל עם כל מיני תוספות) ואני משתעשע ברעיון לשדרג לרכב חדש, גרסה קצרה, דיזל ברמת גמור אקסלוסיב. הוא נמכר במחיר שנראה לי אטרקטיבי מאוד ביחס לתמורה.
  14. ממליץ לקרוא את זה: http://varon.blogb.co.il/articles/661
×
×
  • תוכן חדש...