כי בסבירות גבוהה בגיל הזה הוא התעייף ויכול מאוד להיות שהוא מתחיל לשגע את הרכב, וזה יכול גם להגיע למצב שתתקע ולא תצליח להניע.
אני גם מחזיק רכב 2012, וברגע שזיהיתי שהקודן( שלא אני התקנתי-ככה קניתי את הרכב) התחיל להראות סימנים של גסיסה ולהתנהג מוזר, הקדמתי תרופה למכה וביטלתי אותו בדיוק בשביל לא להגיע למצב שאני בא להניע ולא יכול.
מכיוון שניתקת קוטב והרכב הניע אחרי זה,זה שולל מצבר שתקתק לפני,כי אם היה מצבר - לא היה מניע.
התקרית לפני מספר שבועות גם מזכירה קודן "שעושה קונצים".
וגם אם בסוף זה לא הסיבה, אתה לא מפסיד כלום כי הוא לא באמת נותן לך כלום-להפך - זה עוד מערכת מועדת לפורענות.
וזה לא באמת יעצור אף גנב(וגם הרכב הזה לא בדיוק על הכוונת בכל מקרה בשנתון בזה).
(כמובן בלי קשר לא יזיק לבדוק מתח טעינה לוודא שהאלטרנטור ששמו לך תקין).