Jump to content

eg2000

  • הודעות

    17
  • כאן מאז:

מוניטין

1 נייטרלי

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אכן מדובר במכפיל עם בור. אני נוטה להסכים שעדיף מכפיל לא משותף עם הטרחה של לחנות למטה מאשר להיות שותף עם שכן. לגבי הצפה, הקבלן מחויב לניקוז, אבל מסכים שזאת סכנה אפשרית במידה והחניה חיצונית.
  2. הכוונה שאצלך יהיה את המשטח העליון והתחתון של מכפיל של שני רכבים? יש לי אופציה לסידור כזה (שבו אני לא חולק מכפיל), למרות שהסידור האידיאלי בעיניי הוא 2 חניות עליונות (מכפילים שונים, או אותו מכפיל של 4), אבל רק אם באמת קיים פיצ'ר של key blocking
  3. עשיתי בירור קצר ישירות מול חברת klaus. מתברר שיש להם פיצ'ר של key-blocking שמגיע כברירת מחדל בחניית נכים שלהם. הוא מונע את הוצאת המפתח מהפיקוד כל עוד החנייה לא מונמכת. שאלתי אם ניתן להוסיף את אותו פיצ'ר לחנייה רגילה שלהם והם ענו בחיוב. אז יכול להיות באמת שזה נתון להחלטת היזם אם להזמין בתצורה המסוימת הזאת.
  4. היזם לא בחר עדיין את הדגם, לכן אני לוקח את דבריו בערבון מוגבל. מדובר באיזור חיפה. ביררתי עצמאית לגבי שתי חברות שונות - Klaus ו Wohr- ובשניהם נאמר לי שאין בעייה להשאיר את המתקן מוגבה, כך שזה יכול להיות טרטור גם אם אני בחנייה העליונה בתיאור לעיל.
  5. אנחנו שוקלים לרכוש דירה שבה החנייה מבוססת על מכפיל (כן אני יודע, מאד לא רצוי מסיבות רבות ומגוונות, אבל זאת האופציה לדירה הספציפית הזאת). נאמר לי ע"י היזם שכאשר לא מתבצעת כניסה או יציאה של רכב, ע"פ תקן המכפיל חייב להיות מונמך עד הסוף ושאין אפשרות אחרת להוציא את המפתח מלוח ההפעלה. האם יש אמת בדבריו? במידה וכן, אני מסיק שלהוציא עלויות תחזוקה (שוטפות/תקלות), ומצבים שבהם רכבים באותו מכפיל צריכים לצאת באותו הזמן, למעשה החנייה העליונה של המכפיל (שנמצאת במישור של הכביש כשהמכפיל מונמך לגמרי) שקולה לחנייה רגילה במובן הזה שפשוט חונים / יוצאים מהחניה באופן רגיל, בלי לבצע שום פעולה. האם אני מפספס משהו? תודה למשיבים.
  6. לדעתי תלוי בגיל/גודל הילדים וצורך בתא מטען שימושי. אנחנו הסתדרנו עד לפני שנה בערך עם פיקאסו 7 מקומות, ואז החלפנו לקודיאק. הילדים מתקרבים לגיל ההתבגרות, לאף אחד לא נח לשבת בשורה השלישית, וגם השורה השנייה לא נוחה לשלושה (שוב תלוי בגיל, אם כולם מתחת ל 8-9 עוד סביר לדעתי). כמובן שתא המטען מתבטל כמעט לגמרי. בדיוק בתהליך להחליף ל קרניבל, עולם אחר לחלוטין מבחינת נוחות לכולם.
  7. יש מוסך מומלץ באיזור חיפה לבדיקה כזאת?
  8. קיבלתי מצ'מפיון מכתב לגבי הסדר פשרה בנושא תיבת ההילוכים בו הם מציינים שהאחריות על התיבה הורחבה לשנה נוספת. עד עכשיו לא נתקלתי בשום בעיה בגיר, אך האם לדעתכם יש טעם בכל זאת לבצע בדיקה יזומה במוסך צ'מפיון לפני תום האחריות ?
  9. מבחינת צריכת דלק, אני מאמין שאני אחזיר את ההפרש תוך 3-5 שנים, קשה לי לדעת בדיוק. השאלה אם ישנן עלויות נוספות מעבר לדלק שכדאי להשוות או לקחת בחשבון (למשל סחירות, שאני מניח תהיה יותר גבוהה לדיזל).
  10. קפצתי לסוכנות להתרשם, כרגע יש רכב דיזל אחד שמסתובב בין הסוכנויות, אמור להיות זמין לנסיעה עוד שבוע. דווקא בנזין אין בזמן הקרוב מאחר וכל הרכבים שהגיעו עברו לאולמות תצוגה.
  11. מהם הדברים הספציפיים שכדאי לשים לב אליהם בתוך/מחוץ לעיר בהשוואה בין המנועים?
  12. מבחינת הנאה, בעיקר מחפש תגובה מהירה לדוושת הגז וכח זמין, גם בעליות. נסעתי לא מעט על גרסת הבנזין 2016 בארה"ב (סדונה) , אז מכיר את תחושת הנהיגה וברור לי שלגרסת בנזין אין שום בעייה בפרמטרים הללו. בבירור עם הסוכנות, עוד לא הגיעה גרסת דיזל לנסיעות מבחן. אולי שווה לקחת את הסורנטו החדשה לסיבוב רק בשביל לקבל תחושה, הבנתי מקריאה פה שלגרסת הדיזל אותו מנוע (?)
  13. איזו גרסת מנוע לדעתכם עדיפה בתנאים הבאים: נסיעה יומית לעבודה וחזרה, סה"כ 15 ק"מ, חצי עירוני, חצי בינעירוני. נסיעות מזדמנות/משפחתיות בסופ"ש, באיזור ה- 1000 ק"מ לחודש כלומר, סה"כ באיזור ה 15K ק"מ לשנה, 20K מקסימום. כוונה להחזיק את הרכב לטווח ארוך של עד 8-10 כל עוד אין בעיות חריגות מבחינת עלויות דלק בלבד, אם להאמין לנתוני היצרן של 40% צריכה משופרת בדיזל אז ה break even הוא באיזור ה 50K ק"מ במחירים של היום, אבל ברור לי שזה לא השיקול היחיד.
  14. תוכל לפרט מאיזה סיב/ות?
  15. מבחינה קוסמטית, לשניהם יש שפשוף שניים קטנים - לא משהו ששווה לגעת בו, מבחינתי בגדר if it ain't broken don''t fix it לראשונה יש אולי שפשוף-שניים יותר, אבל לא דפיקות. כ"כ המסגרת של אחת הלוחיות שלה שבורה (חצי מהמסגרת חסרה). לא ציינתי שהראשונה (62K ק"מ אחרי טיפול, יד 1) היא כסופה, והשנייה (32K ק"מ לפני טיפול, יד 2) היא שחורה. לא יודע אם זה משנה...
×
×
  • תוכן חדש...