Jump to content

eg2000

  • פרסום הודעות

    9
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות eg2000

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. מבחינת צריכת דלק, אני מאמין שאני אחזיר את ההפרש תוך 3-5 שנים, קשה לי לדעת בדיוק. השאלה אם ישנן עלויות נוספות מעבר לדלק שכדאי להשוות או לקחת בחשבון (למשל סחירות, שאני מניח תהיה יותר גבוהה לדיזל).
  2. קפצתי לסוכנות להתרשם, כרגע יש רכב דיזל אחד שמסתובב בין הסוכנויות, אמור להיות זמין לנסיעה עוד שבוע. דווקא בנזין אין בזמן הקרוב מאחר וכל הרכבים שהגיעו עברו לאולמות תצוגה.
  3. מהם הדברים הספציפיים שכדאי לשים לב אליהם בתוך/מחוץ לעיר בהשוואה בין המנועים?
  4. מבחינת הנאה, בעיקר מחפש תגובה מהירה לדוושת הגז וכח זמין, גם בעליות. נסעתי לא מעט על גרסת הבנזין 2016 בארה"ב (סדונה) , אז מכיר את תחושת הנהיגה וברור לי שלגרסת בנזין אין שום בעייה בפרמטרים הללו. בבירור עם הסוכנות, עוד לא הגיעה גרסת דיזל לנסיעות מבחן. אולי שווה לקחת את הסורנטו החדשה לסיבוב רק בשביל לקבל תחושה, הבנתי מקריאה פה שלגרסת הדיזל אותו מנוע (?)
  5. איזו גרסת מנוע לדעתכם עדיפה בתנאים הבאים: נסיעה יומית לעבודה וחזרה, סה"כ 15 ק"מ, חצי עירוני, חצי בינעירוני. נסיעות מזדמנות/משפחתיות בסופ"ש, באיזור ה- 1000 ק"מ לחודש כלומר, סה"כ באיזור ה 15K ק"מ לשנה, 20K מקסימום. כוונה להחזיק את הרכב לטווח ארוך של עד 8-10 כל עוד אין בעיות חריגות מבחינת עלויות דלק בלבד, אם להאמין לנתוני היצרן של 40% צריכה משופרת בדיזל אז ה break even הוא באיזור ה 50K ק"מ במחירים של היום, אבל ברור לי שזה לא השיקול היחיד.
  6. תוכל לפרט מאיזה סיב/ות?
  7. מבחינה קוסמטית, לשניהם יש שפשוף שניים קטנים - לא משהו ששווה לגעת בו, מבחינתי בגדר if it ain't broken don''t fix it לראשונה יש אולי שפשוף-שניים יותר, אבל לא דפיקות. כ"כ המסגרת של אחת הלוחיות שלה שבורה (חצי מהמסגרת חסרה). לא ציינתי שהראשונה (62K ק"מ אחרי טיפול, יד 1) היא כסופה, והשנייה (32K ק"מ לפני טיפול, יד 2) היא שחורה. לא יודע אם זה משנה...
  8. הרכב הזול יותר הוא עם פחות ק"מ. אמנם לפני טיפול, אך עם פחות 32K ק"מ. כ"כ האבזור הוא אותו אבזור למעט חיישנים ודיבורית.
  9. שלום, אני מתעניין בקניית סוויפט 2008 וראיתי עד עכשיו שני רכבים שיכולים להיות רלוונטים. שניהם מהדגם המאובזר יותר (GLX) הראשונה עם 62K ק"מ, אחרי טיפול + צמיגים חדשים + כמה תוספות קטנות (חיישנים, דיבורית בלוטוס, מרימי שמשות, קודנית). נראית שמורה מאד מטופלת רק במוסך מורשה. לא מוכן לרדת שקל מתחת למחירון (לאחר פגישה). ההתרשמות שלי שהמוכר אמין. השנייה היא יד שנייה, כלומר אני אהיה שלישית, מה שלפי לוי יצחק/יד 2 מיד מוריד את המחירון שלה אחרי הקנייה ב 2K/3.5K בהתאמה. היתרון הגדול שלה שיש לה רק 30K, אך החשש שלי פה הוא כפול - א. עניין ירידת הערך המיידית ברגע שהרכב עובר ליד שלי, פלוס הקושי הפ
×
×
  • תוכן חדש...