Jump to content

ליין מן

  • פרסום הודעות

    5,674
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

51 נייטרלי

1 עוקב

אודות ליין מן

  • דירוג
    מעורב חלקית

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    קמובן - אני מ " בת - ים " - עם שגיאת כתיב . כדי שיאמינו לי ...
  • תחביבים
    אוכל ובישול - ספורט - רכב - אלקטרוניקה ( רמקולים מגברים ו
  • מקצוע
    מנהל מסעדה "הלב - הרחב " הנדסאי ת. וניהול .

צפיות אחרונות בפרופיל

3,929 צפו בפרופיל
  1. כנ"ל - לדעתי כדאי לבדוק במכון לגירים המתמחים ב DSG.. אפשרות נוספת - מוסך המתמחה ברכבי קונצרן VAG וסקודה - מוסך רון בת"א, אפשר ויש להם ניסיון ויעזרו בהכוונה או במידה והתיקון קטן, הם גם מבצעים במקום. מכונים המתמחים בממסרות DSG , אשר קבלתי עליהם חוו"ד טובות הם א - באזור חולון - 1. https://www.car-gears.co.il/שיפוץ-גיר-מכטרוניקס-גיר-dsg-במכוניות-מקב/ ** 2. https://www.car-gears.co.il/שיפוץ-גיר-לפי-יצרן/תיקון-שיפוץ-גיר-לסקודה/תיקון-שיפוץ-גיר-לסקודה-פאביה/ באזור רחובות שני מוסכים ב - תיקון גיר רובוטי | חשמל מוטי ** https:/
  2. כן - במנוע חדש צריכת הדלק והשמן מתייצבת לאחר כ 5000 ק"מ - טבעות הבוכנה משתפשפות ומתאימות עצמן לדפנות הצילנדר כדאי לבצע מספר נסיעות בכבישים בין עירוניים, ולמשוך את סיבובי המנוע לכיוון 3000-4000 סל"ד כך המנוע יעבוד על טווח רחב של סיבובים וכוח, ובלשון המבינים.. המנוע יפתח זה טוב למנוע, להתאמת טבעות הבוכנה - כאשר טבעות המנוע משתפשות ומתאימות לדפנות הצילנדרים כך פחות לחץ עבודה מהמנוע יעבור לאגן השמן , ופחות שמן יעבור לתא השריפה. אייל.
  3. אפשר ובאמת הבעיה היא בבוכנות והטבעות בוכנות הישנות - ולדעתי החברה צריכה לקחת אחריות מלאה המתן קצת ואסוף עוד מידע, כפי שרשמתי, מעוד מקומות ואתרי אינטרנט. לפני ביצוע הניתוח והחלפת הבוכנות.. הייתי בודק את האפשרות לביצוע פלאשינג טוב במנוע ומעבר לצמיגות שמן מנוע 5W-30 - סינטטי מלא של חברות שמנים טובות. נוסע כחודשיים ברכב, ובודק צריכת שמן ובעיות.. אפשר וזה יסדר את הבעיה ( העלות כ 600 ש"ח , תוסף פלאשינג, שמן מנוע ופילטר חדשים ) במידה ויש עדיין בעיה - תמיד אפשר לחזור לפתרון הקודם - פתיחת המנוע והחלפת הבוכנות וטבעות הבוכנות. לכן היית מדבר עם אחרא
  4. קראתי את המסמך - הבעיה כמו אצלך - תלונות לקוחות על מפלס שמן נמוך הפתרון - החלפת הבוכנות וטבעות הבוכנות לדגמים חדשים.. . במסמך רושמים, כי הבעיה היא בבוכנות והטבעות הישנות .. במנועים לפי קוד דגם במידה והמנוע ברכב שלך, מופיע תחת קודי הדגם הרשומים - בקש מהחברה לבדוק את הנושא ** מסמך די חשוב.. טוב מאוד שאתה בודק ואוסף ידע.. הייתי בודק גם באנגליה ובאוסטרליה - באתרי פורום רכב של וולו אייל.
  5. האם בוצע במנוע פלאשינג, לניקוי המנוע וטבעות המנוע מבפנים. האם במוסך / או השירות הטכני של היבואן - הציעו לעבור לצמיגות שמן יותר גבוהה כגון 5W-30 כדאי ליצור קשר עם המחלקה הטכנית של היבואן - כדי להבין מדוע הבעיה הופיעה.. ואולי יש להם ניסיון בטיפול בעוד רכבים.. אפשר כי לאחר שימוש של כ 5 שנים, בצמיגות נמוכה של 0W-20 בישראל.. מתחילות להופיע הבעיות (בלאי של טבעות המנוע, ובוצה של שמן שרוף המונעת אטימה טובה) אייל
  6. מה צמיגות השמן אשר מטפלים ברכב. האם בדקו לחצי דחיסה - האם הציעו לעשות פלאשינג מה הטיפול שהמוסך ממליץ - אייל.
  7. מאחר ויש אפשרות.. הבנה שונה של הכתוב - הדרך הנכונה היא , לפנות למוסך המרכזי של היבואן ולקבל נתונים והסברים - איזה שמן מנוע מומלץ ל אלפא ג'ולייטה מנוע 1.4 טורבו מולטי-אייר 170 כ"ס, בישראל מניסיוני ומהרשום בספר הרכב אצלי, עמוד 242 נוזלים וחומרי סיכה, ולאחר בדיקה במוסך המרכזי - למנוע הנ"ל הדרישה בישראל: שמן מנוע סינטטי מלא 5W-40 C3 - תקן FIAT 9.55535-S2 ומודגש בפיסקה האחרונה בדף - שימוש בשמן מנוע שלא בתקן ובצמיגות הנ"ל - יכול לגרום לנזק ולהסרת האחריות של החברה מהרכב. אבל - מאחר ואתה חושב אחרת, כדאי כי תבדוק את הנושא ישירות מולם, ליתר ביטחון
  8. לפי הרישום בספר.. בשורה הראשונה בטבלה שורה ראשונה - שמן מנוע 0W-30 C2 - תקן FIAT 9.55535-GS1 - מתאים לדגם מנוע 1.4 עם 105 כ"ס . שורה השניה - שמן מנוע 5W-40 C3 - תקן FIAT 9.55535-S2 - מתאים לדגם מנוע 1.4 טורבו, עם 170 כ"ס. אייל.
  9. רמקול AR בין למעלה מ 10 שנים, עם סאונד עמום.. הדבר אומר כי צריך להחליף את הקבלים. רמקולי AR משנות ה 60-86 , היו עם וופרים בטווח FS=24-28 , לפי גודל הרמקול.. הדבר אומר גומיות רחבות עם מהלך עמוק, תחום תדרים החל מ 30H , באסים מלאים ותחום גבוהה מלא הבעיה - הרמקולים עמידים להספק בינוני של 20-50W RMS - ולכן לא מתאימים להספק סאונד גבוהה. לפני כ 8-10 שנים פתחתי דיון בנושא - הגבלת זרם לרמקולי AR , פיוז מהיר או רעיון אחר.. ולבסוף לאחר בדיקה ויעוץ של מרק10, התקנתי פולי סוויץ של עד 2A .. (הפוליסוויץ מחזיק זרם עד כ 30-35W ואח"כ מעלה התנגדות) מאמצע שנות ה ה 80 - הרמקולי
  10. בהמשך לתשובות.. מאמר - מדידות וניסויים, בכמויות שונות של מילוי צמר אקוסטי בקופסאות רמקולים המאמר ברוסית / אפשר לתרגם בגוגל לעברית.. והוא מלמד די טוב את הנושא. איך מכינים קופסה קטנה גדולה או משהו שקשור למילוי http://donex-ua.narod.ru/indexphp/stati/235-damf.htm אייל.
  11. רצוי לא להעמיס עם כמות ה חומר ה "צמר" בתיבה סגורה אפשר למלא, נפח של כ 50-70% בתיבה פתוחה.. עם פורט - עדיף לא יותר מ 30-35% מהנפח לא תמיד יש אפקט גדול מורגש, אבל אפשר לנסות - להכניס ולשמוע תוצאות העלות זולה - אפשר לקנות חומר מילוי של ציפות סינטטי - אקרילן בחנויות מלאכת יד כדאי להתקשר ולבדוק במספר חנויות.. אם יש ומחירים א - https://www.artools.co.il/items/2127274-אקרילן ב - https://www.artdepot.co.il/-בדים-לתפירה-/9409-אקרילן-שקית-גדולה.html ג - http://www.hobbyli.co.il/ProductDetails.aspx?pid=1819 אייל
  12. לדעתי אתה נמצא באזור הכייף עם הקופרה הנוכחית.. למדתה את הרכב וזה הזמן להוסיף.. הייתי משפר ומוסיף כוח ונהנה מהרכב , לפחות לעוד שנתיים.. רכב חדש צריך ללמוד, וחוששים לשפר כי אנו במסגרת האחריות.. צריך לטפל במוסך מורשה יבואן, כי לך ותדע איזה מחלות ילדות קטנות יצוצו.. והבילבול מוח מסביב שפר ותהנה.. אייל.
  13. לדעתי כדאי להחליף כל כ 5 שנים ועד 80-100.000 ק"מ. * כדאי לבדוק במוסך או ע"י מכונאי טוב את מצב נוזל הממסרה לפני ההחלפה.. במידה ונוזל הממסרה מאוד כהה שחור וצמיגי , אפשר והממסרה כבר שחוקה מאוד והחלפת נוזל הממסרה לא תעזור ראה דיונים קודמים - א - שמן גיר למזדה M-V - טכני, אחזקה וטיפולים - פורום רכב - אנשים ב - שמן גיר - סוגייה שלא נגמרת E90 320I - טכני, אחזקה וטיפולים ג - החלפת שמן גיר שלא הוחלף הרבה זמן, הונדה סיוויק 2005 - טכני אייל.
  14. במצב הנוכחי ועקב אפשרות לאי מציאת הדגמים שאתה מבקש באילת.. הייתי מתקשר בימים הקרובים לשתי הפ'נצריות. שואל למחירים ואם מתאים.. מבצע הזמנה מראש - כך הם יערכו מראש וישמרו עבורך במלאי במקום.. אייל.
×
×
  • תוכן חדש...