Jump to content

ליין מן

  • פרסום הודעות

    5,660
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

38 נייטרלי

1 עוקב

אודות ליין מן

  • דירוג
    מעורב חלקית

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    קמובן - אני מ " בת - ים " - עם שגיאת כתיב . כדי שיאמינו לי ...
  • תחביבים
    אוכל ובישול - ספורט - רכב - אלקטרוניקה ( רמקולים מגברים ו
  • מקצוע
    מנהל מסעדה "הלב - הרחב " הנדסאי ת. וניהול .

צפיות אחרונות בפרופיל

3,843 צפו בפרופיל
  1. אפשר ואני אקנה (תלוי גם, בכלל החבילה אשר בא יגיע הרכב) מאזדה 3 טורבו. כצרכן של רכבים ב פלח גודל.. הספורט קומפקטי.. כגון ה GTI , וולבו 40-60 - BMW 2 ליטר 2.0 קופה. ואלפא ג'ולייטה. במידה והמחיר יהיה בטווח 170-180 - מאזדה 3 משופרת, יכולה להיות רכב מוצלח וכדאי לקניה. אייל.
  2. במצב הנוכחי יש שתי אפשרויות.. א - החלפת מצבר למצבר חדש - לפני כן לבדוק אצל חשמלאי את מערכת הטעינה, ולאמת כי הבעיה במצבר ב - לנסוע 2-3 ימים ברכב לאפשר למצבר לבצע טעינה.. במידה ואח"כ המצבר עדיין חלש, לגשת לחשמלאי לבדוק טעינה ואת המצבר, ובמידה וצריך להחליף מצבר. אני במצב הנ"ל, הייתי ממתין 2-3 ימים, נוסע נסיעות קצת ארוכות לאפשר למצבר להיטען יותר, ואז בודק ומקבל החלטה. אייל.
  3. עד כ 5000 ק"מ מחסור בשמן מנוע הוא סביר, עקב הצורך של טבעות הבוכנה לנוע בצילינדר ולבצע התאמה ואטימה. לכן מבקשים בתקופת הזמן הזו, לבדוק שמן ברציפות, ולהוסיף שמן במידה וחסר. לא צריך למלא עד הסוף כל פעם, מעל 3/4 מגובה סמן המדיד זה בסדר. (לא רצוי לעבור את גובה הסמן במדיד) במקביל.. כדאי לבדוק גם מידי פעם את המנוע , לראות אם יש סימני נזילות במחברים פקקים ואטמים. אייל.
  4. הרכב שלך מאזדה 3 משנים 2012 ומעלה, עם מערכת S&S סטארט & סטופ - צריך מצבר בטכנולוגיה EFB ואו AGM. שני המצברים שרשמתה מתאימים, הראשון הזול יותר הוא EFB , והיקר AGM ה AGM - מגיע עם זרם התנעה גדול יותר, והוא נחשב ליותר אמין ובלי נזילות. שניהם טובים ומתאימים, והמחירים סבירים - כלל המצברים הללו בהספק 60AH - נמכרים סביב מחירים של 850-1050 ש"ח התקנתי במאזדה 6 לפני כשנתיים AGM - ובאלפא לפני כשלוש שנים EFB - שנייהם עדיין עובדים טוב וללא בעיות. לפני החלפת המצבר - נסה לבצע נסיעות ארוכות, אפשר והמצבר נחלש לאחרונה עקב אי נסיעה מרובה ואפשר והטענה טובה נוספת, תח
  5. יש לעשות הפרדה ב תשלומי אחזקת הרכבים א - הוצאות קבועות שיש לכל רכב אחת למספר שנים - טיימינג. מצבר צמיגים מסננים וכו' ב - הוצאות בלאי טבעי (סבב של 5-10 שנים) - צנרת גומי אטמים ג - הוצאות בלאי נזק מהיר - כדי לדעת אם התחזוקה חורגת ושונה בהרבה מרכבים אחרים צריך לחשב את ההוצאות של שני הסעיפים ב' - ג' ומספר השנים אשר נדרשו לכך מול עלות תחזוקה בסעיפים הללו ברכבים אחרים אייל.
  6. הרכב יונדאי גטס די קטן וקומפקטי.. אפשר והרכיבים יתאימו. (אולי ת'צתרך מגבר יותר חזק..) התקן את הרכיבים אשר רשמתה - סע כך כחודש ואז קבל החלטה לדעתי התקנה טובה וכיוון נכון ישפרו את איכות הסאונד. הטוב, יש לך כבר בסיס התקנה ואתה רק מחליף רכיבים. על הטוויטרים והרמקול של ניקמצי.. יש דווקא ביקורות לא רעות. אייל.
  7. יש מספר מוסכים טובים לשיפוץ פגושים א - מוסך אלעד בחולון - https://www.eladcarservice.co.il/ אלעד וגיא פחחות וצבע בע"מ המשביר 9, בחולון - 050-9555222 לפני כ 5 שנים הם שפצו לי פגוש קדמי + צביעה , עבודה טובה ובמחירים סבירים מאוד ב - מוסך טיל בת"א - שונצינו 21 תל אביב 03-5621388 https://www.musach-til.co.il/שיפוץ-וצביעת-פגושים/ ג - מוסך יופלסט פגושים לרכב בת"א - http://www.asakim.co.il/ProductDetails.aspx?productID=5371 https://www.uplast.info/ צור קשר איתם, חלקם מקבלים צילומים ומעריכים את עלויות ה תיקון מרחוק אייל.
  8. להבנתי הבעיה לא במבנה הכיסא וריפודו - הבעיה במרחק והגובה של כלל הכיסא אפשר לבדוק.. ולהזיז את חיבור הבסיס מתכת של הכיסא לריצפת הרכב, בד"כ יש אפשרות עשיתי זאת במאזדה ביונדאי באופל.. כל איש טכני יכול לעזור.. צריך לגשת לפחח טוב או מתקין ריפודים.. שיש להם רצון לעזור וסבלנות אייל.
  9. אולי ..הכוונה הייתה למצבר ג'ל AGM , במקום מצבר נוזלי עופרת חומצה . אם הכוונה למצבר כזה, הוא קצת יותר יקר ממצבר רגיל, והוא מתאים עמיד לטעינה ולאספקת הזרם. אייל.
  10. השתמשתי בעבר ב וולוולין 5W-40 והיה טוב מאוד.. כיום ב 3 שנים האחרונות אנו משתמשים ב מוטול - הוא איכותי וטוב והמחירים שלו די טובים. (129-139 ש"ח) וגם קל לנו יותר להשיג את המוטול במבחר חנויות. אנו קונים את מכלי ה 5 ליטר.. כך שתמיד נשאר קצת בגלון, להשלמות במידה וחסר שמן בין הטיפולים. אם אני לא טועה, המוטול בשתי הגרסאות של 5W-40 ה רגיל וה C3 , כוללים את תקן 502.00 של VAG. אני מעדיף בד"כ את גרסת ה C3, אשר בה נשאר פחות אפר, והיא בתקן החלפות ארוכות זמן. (לטיפולים של 30.000 ק"מ או שנתיים - לשם לב.... תקן החלפה זה אסור בישראל - בישראל החלפה כל כ 15.000 ק"מ ואחת לשנה)
  11. כדי לסגור את הנקודה התקשר לשירות של VAG - ובדוק אם התקנים VW 505 00 / 505.01 , מתאימים למנועי הרכבים שלכם. אייל.
  12. ההבדלים מאוד זניחים - לדעתי זה יותר מיתוג ורצון להעביר רכבים חדשים של VAG - ל - Castrol EDGE 5W-40 ACEA C3 https://castrol.co.il/index.php/private-cars/item/116-edge-5w-40 תקנים: ACEA C3 API SN/CF Meets Fiat 9.55535-S2 GM dexos2 Meet Ford WSS-M2C917-A MB-Approval 229.31/ 229.51 Renault RN 0700 / RN 0710 VW 505 00/ 505.01 ראה גם: כי המפרט בין הקסטרול Castrol Magnatec 5W-40 C3 ל Castrol EDGE 5W-40 ACEA C3 - די מקביל https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/B6803F7E41EC34EB802586090050D209/$File/bpxe-9mxmas.pdf
  13. צריך לחשוב קצת.. .. ולהתייעץ עם מעבדת / טכנאי טלפונים סלולריים. אפשר להתקין סוללה חיצונית נטענת 5V ברכב, ולחבר את הסוללה לפלאפון , דרך חיבורי הסוללה המקוריים , הנמצאים מאחור בתא הסוללה של הפלאפון. ( חובה - סוללה נטענת ללא כפתורי הפעלה , הפועלת לבד עם כניסת זרם או יציאת זרם ) צריך לפתוח את הטלפון, ולהלחים מחברים , על נקודות חיבורי הסוללה הפנימית של הפלאפון עם כבל של 1 מטר , מחברים בין הפלאפון לסוללה הנטענת החיצונית . בזכות הכבל הארוך , אפשר להתקין את הסוללה הנטענת בנפרד מהפלא' במקום נוח לגישה . החיבורים: אל יציאת הסוללה הנטענת החיצונית , מ
  14. גם אצלי מנוע דלק עם 3 צילנדרים, בנסיבות הנוכחיות לא מתאים לי. אפשר ובשילוב מנוע חשמלי, כאשר המנוע החשמלי מהווה את הכוח הבסיסי בסיבובים הנמוכים, ההתרשמות תהיה חיובית מעניין לבצע ניסיון - להתקין בגרסה מסויימת של ה פורד פוקוס - עוד דגם עם מנוע דלק 4 צילנדרים בנפח דומה סביב 1.4-1.6 .. כאפשרות נוספת.. לדעתי מכירות הדגם הנ"ל , תהיינה יותר גבוהות.. אייל.
×
×
  • תוכן חדש...