Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיכל עיבוי מלא, ראדיאטור ריק ורכב מתחמם


lolshimi11
מעבר לפיתרון נפתר ע"י EliC25,

פוסטים מומלצים

אהלן, 
לפני כחודשיים הרכב התחמם, ראיתי שהיה חסר נוזל קירור בראדיאטור, הוספתי נוזל  ומאז הכל היה טוב.
אתמול שמתי לב שהרכב התחמם שוב, שוב היה חסר מים בראדיאטור אבל מיכל העיבוי/עודפים היה מלא עד לקו המקסימום, מילאתי נוזל קירור ישירות לראדיאטור והיום בבוקר ניגשתי לבדוק מה מצב המים, נראה ששוב חסר נוזל קירור בראדיאטור אבל מיכל העיבוי/עודפים מפוצץ בנוזל, כמות הנוזל עלתה והיא כרגע הרבה מעל למקסימום.
מה יכול להיות הבעיה?
מדובר בסוזוקי sx4 hatchback 2012
קצת רקע על פעולות שיכול להיות שקשורות :

1. לפני כחודשיים הוחלף ברכב מדחס ואחד המאווררים של המנוע, וכחודש לאחר מכן הרכב התחמם לראשונה.

2. לפני כשנה וחצי ביצעתי flushing והחלפה של נוזל הקירור(יש לציין שכנראה הbleeding שעשיתי לא היה מוצלח כיוון שניתן היה לשמוע מין רעש חלש של מים מבעבעים כשלוש דקות לאחר הנעה קרה.

3. אתמול החלפתי את מכסה המילוי של הראדיאטור בתקווה שזה יפתור את הבעיה, אבל לא.

4. משתמש בנוזל קירור Zerex Asian כחול.

5. שמתי לב שאחד המאווררים לא מסתובב, לא בטוח אם הוא תקול או פשוט לא נכנס לפעולה 

 

תודה רבה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול החלפת את הפקק וביצעת לאחר מכן ניקוז אוויר כמו שצריך? ושוב בורח הנוזל קירור מהרדיאטור לעודפים?

עריכה אחרונה על ידי EliC25
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, EliC25 כתב:

אתמול החלפת את הפקק וביצעת לאחר מכן ניקוז אוויר כמו שצריך? ושוב בורח הנוזל קירור מהרדיאטור לעודפים?

לא עשיתי ניקוז כמו שצריך אתמול, עכשיו שאבתי מהעודפים, מילאתי את הראדיאטור ועשיתי ניקוז של כמעט שעה, מה שכן, שמתי לב שלא היה שלב בו הנוזל ממש נבלע לתוך הראדיאטור כאשר הרכב הגיע לטמפ עבודה, כלומר, לפי הבנתי, בטמפ עבודה הטרמוסטט נכנס לפעולה ולאחר מכן אמורה להתחיל סירקולציה רצינית יותר שתגרור שאיבה מוגברת מהראדיאטור כלומר, תהיתי לעצמי אם הטרמוסטט נכנס לפעולה.

במהלך הניקוז, כן נראה שיצא מעט אוויר, אבל לא משהו רציני.

עכשיו נשאר לחכות ולראות אם זה קורה שוב.

ודרך אגב, הרכב לא מתחמם באופו קבוע, אלא לאחר מילוי הנוזל הוא לא מתחמם כלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע שאתה עובד בלי לעשות שיעורי בית.

את פתיחת התרמוסטט בודקים על ידי בדיקה פיזית של צינור המים התחתון, לבדוק האם הוא חם או לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, EliC25 כתב:

נשמע שאתה עובד בלי לעשות שיעורי בית.

את פתיחת התרמוסטט בודקים על ידי בדיקה פיזית של צינור המים התחתון, לבדוק האם הוא חם או לא.

אבדוק, שאלה קטנה, שכחתי לציין שכאשר פתחתי את מכסה מיכל העיבוי קלטתי שהצינור שמחובר לתחתית המכסה ונכנס אל תוך המיכל היה מנותק, מניח שזה יכול לתרום לאותה בעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון

כן, זו בעיה משמעותית כי אז אין לרדיאטור דרך לשאוב בחזרה את הנוזל קירור כשהלחץ יורד...

התנועה בין מיכל העודפים לרדיאטור היא במשחק תמידי בהתחשב בלחץ שנוצר במערכת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...