Jump to content

רועי5

  • הודעות

    8,070
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של רועי5

כותב. הרבה.

כותב. הרבה. (11/14)

386

מוניטין

  1. תנסה. תאמין לי, יש סיכוי שתופתע לטובה מהתוצאות, אבל אם לא בא לך, בכל זאת קצת ניירת וביטול זמן, גם טוב. ועדיין החלופה של לתפוס חניה כפולה מצביעה על סוג של אגואיזם וחוסר התחשבות בזולת ברמה שאני לפחות לא מצליח להתחבר אליה.
  2. זה באבואה הקונטקסט. לא זו בלבד שאתה חונה בשתי חניות בלי להתבייש, אתה גם מרשה לעצמך להחליט איפה אתה כן תחנה בחניה כפולה ואיפה לא וגם מנסה לשכנע אותי ועוד פראיירים שכמותי שזה בסדר, זה בגלל השכנים. אז לא, זה לא עובד ככה ובדיוק בגלל שיש מי שמתנהג כמוך, צריך שסוף סוף יתחילו לחלק דוחות למי שחונה כך. השכנים סורטים לך את האוטו, קנה מצלמה שים באוטו שתצלם את הסורטים ולך קרע אותם בתביעות קטנות. פי עשר יותר אפקטיבי וגם צודק.
  3. מה הקשר ? מי שלא נזהר ברכושו של האחר הוא טינופת, מי שבשם העיקרון של שמירה על רכושו הפרטי גוזל חניות מאחרים הוא טינופת עם כוכב. אני מכל מקום אשמח לפתוח דלת בכיף על מכונית שתופסת שתי חניות, הבעיה שקיבלתי חינוך מחורבן ולכן לא אעשה זאת. שמח עם זה שיש כאלו שעושים ובכיף. חניה אינה איזו זכות מוקנית מדאורייתא, חניה זו רשות להשתמש בשטח ציבורי לצרכים פרטיים, היא לא כוללת חניה על שטח כפול באופן שמונע מאחרים לחנות שם. מאחל שיבוא היום שיצורים אגוצנטריים מהסוג הזה יחטפו דו"ח על חניה כזו, מה שהיום לא קורה וחבל.
  4. רועי5

    רשמית: טסלה בישראל

    אנשים טובים, ברכו את מזלכם הטוב, את החניה הפרטית בה בורכתם, את כיסכם העמוק יחסית ועיזבו את ההתנצחות הזאת, לא שווה, באמת שלא. מאסק לא משלם סנט למי שעושה לו PR בפורומים, או שכן ?
  5. כדאי היה לפרט קילומטראז', גיל הוא מרכיב משני בחשיבותו.
  6. וזו בדיוק הסיבה בשלה המלצתי לפותח ללכת על רכב מזרחי. החשש מתקלות ברכב צרפתי לעולם יצדיק את עצמו בסוף, ברכב יפני/קוריאני, גם יהיו תקלות, אין לדעתי שום הבדל, אבל התחושה תהיה שונה ( ראה חותנך המבסוט ), והבריאות הנפשית והעדר תיסכולים, חשובים הרבה יותר מהשאלה על איזה אוטו אנחנו נוסעים והאם כיף לנו יותר או לא ( גם בענין הזה אין הבדל שמקורו אתני, הכל ענין של דגם ).
  7. כביש 12 מאילת עד כביש 40 ודרכו למיצפה רמון.
  8. לא נכנס שוב לדיון המייגע הזה, הייתי בנגזרות שלו מספיק פעמים, מי שמענין אותו לדעת מה דעתי שיחפש. אבל שורה תחתונה יש לי, אם אתה שואל ומתוך חשש, עזוב צרפתי, לך על יפני או קוריאני, שם גם תקלה לא תוביל אותך להכאה על חטא, אחרי הכל זה אוטו ויש בלאי, בצרפתי יהיה חסר אויר בצמיג, מישהו חלילה ייכנס בך, ישר איזה טמבל אני, למה לא שמעתי למבינים שאמרו לי תתרחק מהזבל. ולמרות הציניות הברורה, אני באמת מתכוון, יותר מכך ובניגוד לחלק נכבד מהמומחים כאן, אין שום רע במכוניות מזרחיות, גם לא מבחינת איכות נסיעה, נהיגה וחומרים, טוב לא פחות מהצרפתים. המגרעת היחידה, הן יקרות יותר ביד שנייה.
  9. כבר קצת מעיק הפאנבוייזם הזה כאן. למה צריך כל הזמן לקפוץ לעמדת הגנה כשמישהו טוען שטסלה מתאימה פחות למשפחה, מה שכנראה נכון, מאשר ג'יפים מגודלים, מי שיש לו טסלה כנראה קנה יופי של אוטו, מאוד מהיר, חסכוני בצריכת חשמל והוצאות אחזקה אפס, עם איכויות דינמיות עדיפות על קופסאות גבוהות על גלגלים, אבל גם מי שקונה איוניק 5 או סקודה כזו, לא בדיוק קונה צינור. יאללה תחיו בשלום אנשים טובים והעיקר תפסיקו לזרוק זבל לפח הפרטי שלי רק כי החצר שלי היא בדרך מבית הקפה לאוטו ואם אני מעיר לכם אל תענו בחוצפה למה, מה קרה ?
  10. קניתי. עובד יופי. המגרעת היחידה קצת איטי.
  11. התפנקו החבר'ה, אירגנו להם טסלה שמאיצה כמו איזו למבורגיני בשמינית מחיר ועכשיו פתאום ג'יפון של שני טון פלוס שמרביץ פחות מתשע שניות מ 0 ל100 זו כבר עגלה. וואלה יופי.
  12. רק כמה הערונות ברשותך, אגרת רישוי שנתית לרכב הוא ענין מוכר וידוע וקיים בכל העולם המערבי, לא מיוחד לנו. השקעת מיליארדים במגזר הערבי היא תיקון ואפילו לא מלא של הפער הבלתי נסבל בין תשתיות עלובות פרי קיפוח משך עשרות שנים, להשקעות המסיביות במגזר היהודי. בשני ענינים אחרים אתה לחלוטין צודק, הפנסיות התקציביות, ודאי אלו המשתלמות לעובדי מדינה בגיל צעיר מאוד יחסית, המאפשר קריירה שניה והופך את המושג פנסיה, המשתלמת להם בלי קשר להכנסתם הנוספת מאותה קריירה, למושג ציני מעליב שכן פנסיה אמורה לשמש משענת כלכלית למי שאינו יכול לעבוד עוד בשל גילו ולא כמנוף להעלאת מחירי הנדל"ן ( תבדוק את אחוז ה"פנסיונרים" הללו בין רוכשי הדירות להשקעה ) וכאן גם מונח הקשר לענין השני הלא הם מחירי הנדל"ן המטורפים במדינה הזו. בשני ענינים אלו התרעומת לחלוטין מוצדקת, גרוע מכך הסיכוי לתיקונם בעתיד הנחזה לעין אפסי עד לא קיים.
  13. ה"כולנו" הגורף הזה כנראה לא כולל את היצרן שממשיך להתעקש ולצייד כמעט את כל הדגמים שהוא מייצר ( למעט בסגמנט של סלון כמו ה 508 והמסחריות שלו ), במנוע הזה, לרבות דגמים חדשים לחלוטין כמו C4 או אופל מוקה והפלא ופלא אנשים ממשיכים לקנות. אז אחת משתי אלו, או שליצרן יש איזה תסביך קשה של הרס עצמי, אולי רצון סדיסטי לדפוק את ה"טמבלים" שקונים את המכוניות שלו, או שאולי בכל זאת ה"כולנו" טיפה מוגזם. לי אין ידיעה, גם לא נסיון, למעט כזה של בת משפחה עם 208 אטמוספרי רובוטי שבילה אצלה כחמש שנים ולא כל כך הבין על מה מדברים פה, אבל אוטו אחד לא אומר כלום כידוע.
  14. רועי5

    רשמית: טסלה בישראל

    מתגבשת לה לאיטה נטיה ויש לה ביטוי מאפיין גם ואולי במיוחד בפורום הזה, למצב את הטסלה בקטגורית איכות ויוקרה גבוהה משל המתחרות, איפה שהוא באזור הבמוואי, מרצדסי ולהביט מגבוה על כל מיני כלי רכב "פושטים" כמו האיוניק 5 או הסקודה אניאק, אולי בשל המקור ה"עממי" של המותגים הללו. אני לא מכיר לא את זה ולא את זה, מאוד אוהב את העיצוב של ה"מודל שלוש" כמו שקוראים לו הבעלים הגאים, אבל לא מצליח להתחבר למבטלים בסוג של זילזול מכוניות שהם בכלל לא מכירים. קצת פתיחות ורצון ללמוד ולהכיר לא יזיקו.
  15. ההשוואה לא באמת רלבנטית. הטסלה 3 המוצעת היום לקונה המקומי היא מכונית משפחתית, הסקודה היא SUV, המקבילה אצל טסלה לכן היא דגם ה Y, זו אגב יקרה לפי מה שאני מבין ובאופן משמעותי מהאניאק הבסיסית. הבדלי האיבזור, אם ישנם כאלו ובכל מקרה הדגמים בשני המקרים מאובזרים למדי, חשובים פחות מהתצורה. יכול להיות שיחסית למחירים בחו"ל הטסלה זולה מדי והסקודה יקרה מדי, אבל החשבון הזה פשוט פחות מענין. מה שכן מענין הוא שבמקרה של הסקודה מקבלים SUV חשמלית עם טווח מרשים, איבזור ואמצעי בטיחות עשירים כבר בגירסת הבסיס ובהשוואה למתחרים, חשמליים כאחרים, במחיר די אטרקטיבי. מעריך אגב שהיבואן מודע לכך, צרף את הכמות המצומצמת המוקצית לשוק המקומי ואפשר אולי יחד להגיע למסקנה שהוא קצת פראייר, עוד כמה לירות לא היו מבריחות אף קונה.
×
×
  • תוכן חדש...