Jump to content

רועי5

  • פרסום הודעות

    7,769
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

233 טוב

אודות רועי5

  • דירוג
    כותב. הרבה.

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. "שמועות של חברים" הוא בהחלט מקור רציני, הייתי מסתפק בזה. אוסף מרשים של סטיגמות הרבצת כאן בסריה. והכי אני אוהב את הביטוי הכל כך שגור " מה שבטוח .." המרשים, שבדרך כלל מייצג איזו קלישות בתזה שבאה אחריו. וגם חיבה שמורה אצלי לפס הייצור של טויוטה שבו אם משהו מתפספס עוצרים הכל בעוד האירופאים כנראה ממשיכים הלאה, אז חסרה בוקסה נו אז מה, האוטו לא ייסע ? אצלי בחניה עומדת בורה בת 21 ו 220K ק'מ שקניתי חדשה מהחנות, אז דוגמה בודדת לא אומרת הרבה אבל לפחות אתה מכיר עוד אחד עם אוטו לא יפני זקן. והסיבה בשלה האוטו עדיין אצלי, היא כי אני חושב שמדובר ביופי של אוטו והכי חשוב הוא מתעקש לא לעשות בעיות,
  2. לא מבקשים מעל המחירון, או שהעיסקאות נסגרת בו או מתחתיו, לא כל כך הבנתי. ואם מחיר הבקשה שונה ממחיר הסגירה, אשמח לדעת איך מצליחים להוציא אינפורמציה כזו שאתה אינך הקונה בפועל.
  3. אולי בגלל שמדובר בדיוק באותו מנוע. ובכדי למנוע טעות לא מדובר ב 308 הקודם, שלזכרוני הלא חד נמכר באותה שנה, לפחות בתחילתה, יחד עם הדגם הנוכחי וזכה ל"הנות" ממנוע 1.6 וגיר AL4.
  4. לא הצעתי כלום, כל שאני אומר הוא שרעה חולה בארץ היא סלידה מאיתות, סלידה שאינה קיימת במקומות בהם איתות הוא ענין חיוני כמו זה הנדרש בפניות מול תנועה חוצה הנוסעת בירוק. אין בכך קשר לשאלה היכן נוהגים טוב יותר, שגם לה לא נדרשתי.
  5. להיפך, זו אחת הסיבות בשלהן נהגים במדינות בהן מותרת פניה כזו מקפידים מאוד על איתות, בלעדיו הקטסטרופה בפניות כאלו בלתי נמנעת. וכשמתרגלים לאותת במקומות בהם האיתות חיוני, מאותתים גם במקומות אחרים. זו אגב גם הסיבה בשלה נהגים מתרגלים להתחשב בנהגים אחרים וכוונותיהם.
  6. לא מוכרחים לנסוע, באים עם פטיש ודופקים בפנים על החלקים השונים, אם אין קירקוש בתגובה, כנראה גם לא יהיה בנסיעה.
  7. על העובדה שטסלה היא מפלצת ביצועים אמיתית, ודאי יחסית למחירה, נדמה לי שאין מחלוקת. זו קשורה יותר בשאלה אם זה מה שכולם מחפשים, נדמה לי שלא בהכרח.
  8. ההתרגשות מיותרת, רכב בן שלוש ארבע, 55K ק"מ ואפס תקלות אינו היוצא מהכלל, דווקא מייצג את הכלל. גם כשמדובר בגיר רובוטי חד או דו מצמדי, אלה מתנהגים יופי עד שנמאס להם וזה קורה לרוב לא מעט אחרי הקילומטראז' שציינת. וגם קיות לסוגיהן שייכות לקטגוריה הזו, מרביתן מתנהגות יפה מאוד ומציגות אמינות בהחלט טובה, אפילו לאורך זמן.
  9. נו ברור, בני דודים במובן הזה של קשר משפחתי, ידועים במומחיות שלהם והמחירים הזולים שהם דורשים, בטח יותר מדודים או אחים, לא חדש. אבל גם היתממות זה לא משהו שהמציאו אתמול.
  10. הנה כל הסיפור בקליפת אגוז, כל אחד מאתנו משוכנע שהוא גם צודק וגם חייב להראות לשני את זה. כל כך מיותר, אבל צריך להכיר בצרוף התכונה המובנית של הטבע האנושי ( משותפת גם עם בעלי חיים ) שכמעט מחייבת לשמור על הבכורה בעימותים כאלו, עם התחושה המוגנת יחסית בתוך כלי רכב, צרוף שהופך "עימות" שכזה להרבה יותר נפוץ מאשר כשהוא לא על הכביש והתחושה הסובייקטיבית חשופה יותר. מעריך בזהירות שאם הצד השני, זה ש"הראית" לו, היה נוהג במשאית כבדה או ב X6 להבדיל ( אז גם מצטרף לסיפור איום פוטנציאלי בפעולת גמול לא מידתית ) היית קצת יותר מתון, אפילו די ממהר לסלוח.
  11. השורה האחרונה אצלך קובעת שישנם מחקרים המוכיחים שככל שהמהירות עולה, העירנות והריכוז יורדים. וזו עבורי לא פחות מחדשה מרעישה. אבקש סימוכין.
  12. אשמח לראות ממצאים מבוססים מחקרית על הקשר בין מהירות למספר תאונות הדרכים, להבדיל מחומרתן. לגוף הטענה יש קשר די מובהק ודי ברור בין רמת הריכוז בנהיגה למהירות, מהירות גבוהה מתנהלת באופן תדיר ברמת ריכוז גבוהה יותר, לא לחינם כלי רכב שנהגיהם מסמסים או מנהלים שיחה ערה בטלפון מתנהלים במרביתם המוחלטת של המקרים באיטיות יחסית לשאר התנועה. כל מי שנתקל בכלי רכב איטי באופן חריג, לרוב ימצא בו נהג מסמס או מנהל שיחה ערה בטלפון.
  13. מה לעשות שהרגילו אותנו כאן שסוחר היא מילה נרדפת לנוכל ומגרש הוא בעצם בית מסחר למעשי רמייה.
×
×
  • תוכן חדש...