Jump to content

רועי5

  • הודעות

    7,972
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של רועי5

כותב. הרבה.

כותב. הרבה. (11/14)

323

מוניטין

  1. רועי5

    רשמית: טסלה בישראל

    גם הייטקיסטים בהחלט יוצרים ביקוש רציני. באשר לתחרות עם מקבלי התקציביות, אני קצת פחות נחרץ ממך, למעט כמובן פליטי האקזיטים, אבל אלו עדיין מספר מבוטל ביחס. ובכל מקרה השוק הישראלי הפך להיות אבן שואבת לכל מיני צעצועים מסוגה של הטסלה. לא לחינם משיטים לפה אניות מלאות בטסלות.
  2. המישלן אנרג'י סייבר צמיג ירוק, ככזה מאריך ימים, אבל על חשבון נוחות וגם רעש. אצלי ברכב הפרטי הוחלפה רביעיית גודייר אפישנט גריפ במישלן פרימסי 4. לניסיוני הפרטי הגודייר טוב יותר, מדויק יותר ואוחז יותר, בכל הנוגע לרעש ונוחות די דומים.
  3. רועי5

    רשמית: טסלה בישראל

    מוסד הפנסיה התקציבית, הפך אנשים רבים לבעלי הכנסה פנויה מרשימה, צריך לזכור שבמרבית המקרים מקבליה נהנים מהכנסות רבות נוספות שכן חלק לא קטן מהם יצאו לגימלאות בגיל שמאפשר קריירה שניה לאורך שנים. מדובר בשכבה לא קטנה שבאופן טבעי מייצרת ביקוש לגאדג'טים בנוסף להשקעות בנדלן וכיו"ב. טסלה היא גאדג'ט שימושי מושלם.
  4. מעריך שמרבית רוכשי הטסלות, כמו מכוניות חשמליות אחרות דואגים שיהיה להם מטען ביתי, כך שמבחינה זו אין סיבה להעדיף טסלה. לטסלה יש תדמית פנטסטית והיא הצליחה ליצור הייפ שעדיין לא שכך, הסיניות החדשות מבחינה זו הן חתול בשק שעדיין עולה לא מעט כסף ואנשים מעדיפים להתחבר באופן טבעי לתור שמול החנות עם הדוחק ולא לזו שאף אחד לא עומד בפתחה, לא חדש.
  5. רועי5

    רשמית: טסלה בישראל

    תסתכלו בחובות המדינה לפנסיה התקציבית וגם תבינו למה.
  6. האוטו הזה מצליח להראות בצילומים קטן משמעותית מאשר במציאות, לא יודע אם זו היתה כוונת המעצבים, אבל זה מה שיצא. כשרואים אותו בעין, מסתכלים על רשימת האיבזור, על מחירי המתחרים שאינם חשמליים, אבל מרביתם מרווחים ומאובזרים פחות וביצועיהם נחותים, די מהר מבינים שהמחיר דווקא לגמרי לא בשמיים. הטסלה בכלל לא בתחרות עם האיוניק 5, למעט אופי ההנעה, אין כמעט שום דבר משותף ביניהם.
  7. יחסית לאיוניק 5 ולמרות השם הזהה, הוא לא רק נחות, אפילו נחות באבוהה.
  8. לא אתה נפלת בזה, היבואן נפל בפירסום מבלבל, על סף המטעה. תחת הכותרת איוניק 5 הוא מביא איוניק סטנדרטית, כזו שכולנו מכירים, עם הנעה חשמלית. בקיצור תופס טרמפ על האיוניק 5 וכוח המשיכה הלא מבוטל שלה בנסיון לדחוף דגם חשמלי נחות משמעותית וכבר די וותיק. אפילו לא מתוחכם.
  9. סליחה על התמיהה אבל הנימוק הזה באמת מעט מוזר. הסיכוי לטוטל לוס, סטטיסטית נמוך להפליא, לולא כן הפרמיות היו בשמיים. לא לשלם מעל המחירון רק בגלל הסיכוי הקלוש שלא תקבל את כל הכסף חזרה, נשמע כמו נימוק של מי שמתכנן להכניס את האוטו בקיר שבוע אחרי הקניה, העיקר לא להפסיד כסף. לא משלמים מעל המחירון אם קיימות אלטרנטיבות זהות או דומות במחיר שכן יתאים, לרוב זה המצב, אלא אם המדובר באיזו פנינה אקזוטית שנורא רוצים ואז נושכים שפתיים ומשלמים, ממילא הסיכוי שתגיע למצב של התדיינות עם הביטוח די קלוש כאמור.
  10. הקורונה ,על משמעותיה הפסיכולוגיות, הפכה אנשים לזומבים, כולם מדדים עם ידיים מושטות לכיוון החנויות שמוכרות מכוניות.
  11. בדיוק כמו ירידת ערך פסיכולוגית. לשני אלו אין משמעות אובייקטיבית, אבל כפי שבאחרונה סברת הכרס, לא קונים אוטו אחרי תאונה, גוברת, כך גם התחושה שהמוכר מקפיד על קלה כחמורה, לא מזניח כלום ועסוק יותר בשמירה על האוטו מאשר על בריאותו, בשניה.
  12. מעט מתקרבנת התגובה שלך. אתה יכול להרגע, גם פז'ו גם סיטרואן, אפילו רנו' האחות משותפת ה DNA של האוטו שלך, זוכות כאן לחבטות לא מעטות ואגב אף לא אחת מהן היא טסלה בכל הנוגע לתאוצות ובכל הנוגע לאיבזור, הוא בדיוק כמו בניסן תלוי דגם ורמת איבזור.
  13. מברוק. מענין אגב לשמוע רשמים ממך, אחרי השבחים שהדגם הקודם זכה להם מפיך, יש להניח שהחדש זכאי לסופרלטיבים משמעותיים ( לא מכיר, אבל מבין שהשיפור מסיבי ). בכל מקרה שאלה יהיו הצרות, ולמיטב זכרוני גם אם אין חיבור אלחוטי בילט אין, ניתן לארגן כזה בקלות יחסית באליאקספרס ודומיו.
  14. מענין, מחד אתה כותב שלא יהיה דיון פוליטי, מוחק את תגובתי הקודמת שבצד הבעת עמדה הצהירה מפורשות שאין לה ענין בויכוח אבל טרחת להשאיר את התגובה הפוליטית למהדרין לה הגבתי. שאפו על ההוגנות.
  15. וזה מתחבר לטענות כלפי היבואן, נכון יותר לחוסר הטעם שבהן. אחרי הכל אם כולם מסתדרים בתור ומשלמים לא מעט עבור משהו שהם בכלל לא מכירים, לא ראו אלא בתמונות מחמיאות, אין להם מושג אם יהיה נוח ומתאים להם ולצרכיהם, העיקר שיהיה להם אאוטלנדר דנדש ליד הבית, אז מה רוצים מהיבואן, למה שיתאמץ להשביע את רצון הקליינטים. שינהג כמו טסלה, יפטר את כל נציגי המכירות, יספר שהוא מוכר באינטרנט ורק שם, יחזיק מרכז מסירות צנוע ומינימליסטי ונא להעביר ככה וככה בהעברה בנקאית וזה הכל.
×
×
  • תוכן חדש...