Jump to content

רועי5

  • פרסום הודעות

    7,877
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

282 טוב

אודות רועי5

  • דירוג
    כותב. הרבה.

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. רועי5

    רשמית: טסלה בישראל

    בינתיים ומקריאה לפחות, טסלה זו לא בדיוק גרוטאה מתפרקת ומשירת חלקים. איכות הגימור והחומרים דווקא משביעים רצון. מי שחושב שמדובר ב אס קלאס או בנטלי בנטיאגה, אפילו סתם A4, כנראה יתאכזב, אבל האוטו הזה לא מתיימר להיות שם. ואגב טסלה, מישהו ברשת ערך השוואה בין טסלה סינית לאמריקנית ומצא שלמזרחית גימור מוקפד יותר.
  2. 1. ספייסטאר אוטו מרווח יחסית למידותיו החיצוניות. 2. החבר הזה עבר לאחרונה לקקטוס להבנתי. לא יודע אם בגלל שהספייסטאר קטן לו. הוא משתתף פעיל פה, ודאי יעלה ויסביר. 3. השירשור הזה מתעסק בכוח המשיכה של מכוניות קטנות ותיוגן המגדרי, לא במרחב הפנים שלהן או בהתאמתן לבוגרים שמנים. בגדול ילדים עד גיל 21 ירגישו פה כמו דג במים.
  3. מסתבר שגם טיפו יכול להיות אוטו "אקזוטי". אהבתי.
  4. לזכרוני היו פה קיטורים על מיכל אוריאה פגום שהחלפתו נדרשת והיא יקרה. רלבנטי גם לחדש מהחנות ?
  5. רועי5

    רשמית: טסלה בישראל

    ייבוא ומכירת כלי רכב בארץ הוא ענף שיש בו רגולציה ואפילו מחמירה למדי. זו מחייבת בין השאר זמינות חלפים ושירות מסודר לכלי הרכב. פרטים תוכל לקבל אצל טסלה ישראל. בהצלחה.
  6. באמת מוזר לראות מונית עם הנעה חשמלית טהורה, טווח קצר יחסית וזמן טעינה ארוך יחסית, מבטיחים בעייתיות משמעותית בתיפעול רנטבילי, גם כשלוקחים בחשבון עלויות מופחתות משמעותית של אחזקה ואנרגיה.
  7. רועי5

    רשמית: טסלה בישראל

    בענין הזה אתה צודק. האיש משחק במטבעות קריפטו תוך שהוא לכאורה מודע להשפעתו על שעריהן, לטעמי הוא צריך כבר עכשיו להיות במעצר בשל השפעה אסורה על שערי מטבע, סוג של הרצת מניות עם טויסט.
  8. רועי5

    רשמית: טסלה בישראל

    1. ETRON לא נראה כמו Q7. 2. לטסלה דגם 3 שלושה יתרונות מרכזיים, ביצועים, טווח ומחיר. מכוניות חשמליות של יצרנים ותיקים יקרות משמעותית ומציעות טווחים וביצועים עלובים ביחס. די להציץ בלקסוס החשמלית שגם אחרי ירידת המחיר המשמעותית נשארה יקרה יותר ולא במעט מטסלה 3 הבסיסית שמציעה הרבה יותר מכל בחינה, אולי למעט איכות הגימור ( לא בדקתי, ככה אומרים ). 3. מחיר האיוניק 5 לא יהיה קרוב לודאי נמוך מזה של טסלה 3 בסיסית, כנראה באותה סביבה, היא מציעה אמנם ארגונומיה עדיפה אבל בכל הנוגע לטווח וביצועים כאמור, היא לא באותה הליגה. לא רואה שינוי בעתיד הקרוב מבחינה זו, אשר לרחוק כדאי לזכור שגם טסלה יודעת להשתפ
  9. CX 3 אוטו צפוף להפליא, נדמה לי שהויאטרה של סוזוקי היא פתרון סביר לגמרי, גם אם לא מושלם.
  10. רועי5

    רשמית: טסלה בישראל

    לאיוניק 5 יתרון מסיבי על הטסלה בכל הנוגע למרווח פנים, לאוטו הזה בסיס גלגלים ענק של 3 מטר ועיצוב קופסתי שמקנה מרחב של לימוזינה ליושבים מאחור וכל זה במרכב יחסית קצר. נדמה לי שבכל הנוגע לשימושיות ובהסתייגות מתבקשת שהכל לפי פירסומים ולא מבחינה פיזית של האוטו, הוא מגלה עדיפות על הטסלה.
  11. סליחה שאני מתערב, אבל נדמה לי שהיה לך עד לפוקוס, 208 שהתקרבת אליה, אפילו היתה נחמדה לך לזכרוני הלא ברור, ואפילו ה 301 שתיעבת עשתה לך ים של בעיות וצרות, אבל לא זוכר שדווקא המנוע כיכב ברשימה. מכל מקום, סיפור הרצועה באמת קצת מוזר, מחד ולפי מה שאני קורא כאן מדובר בקטסטרופה ממשמשת ובאה, בסך הכל ענין של זמן עד שזה יקרה, אבל תרגעו זה יקרה, מהצד השני קונצרן ענק ממשיך לצייד את מרביתם המוחלטת של הדגמים שהוא מייצר ( לרבות הדנדשים לגמרי ) באותו מנוע "איום ונורא" כבר לא מעט שנים ואפילו יש מי שקונה, מה שמוביל למסקנה די הגיונית שלפחות שם מאמינים משום מה שהמנוע הזה כנראה די הולם את המוניטין לו הם מייחלים. בקי
  12. קצת איחרת, מחד אתה מוביל בדיוק לשם, כי " נמאס לך " מהטענה שרק כאן לא אוהבים סיטרואן בעוד לניסיונך התפיסה שהאוטו מחורבן גם רווחת בעולם הגדול, עכשיו כשמישהו מנסה להתמודד עם הטענה הלא מדויקת להבנתו, ( גם להבנתי, אפילו לניסיוני כמי שמכיר גם קצת חו"ל ), אתה נזכר שזה לא השירשור הנכון. הטיעונים של ואדים אגב לא ממש רלבנטיים, סיטרואן נמכרת יפה מאוד בכל אירופה, גם היכן שאין קשר פטריוטי, מחירי המזרחיות המקבילות די דומים, אפילו מעט זולים ביחס והטעם המזרחי מתאים עצמו בכלל לא רע לזה האירופי, במיוחד אצל הקוריאנים אגב. ואם לעזוב את הענין ובאמת שצריך, רק לזכות ראשונים נדרשתי, אני נזכר ב I30 דיזל ששכרתי בצרפת
  13. הטוב ביותר לקבל הדרכה מחברה שעיסוקה בהתקנת מטענים כאלו, יש להם ניסיון בהתקנות מהסוג הזה לרבות התנאים הנדרשים גם מבחינת תשתית, גם מבחינה רגולטורית.
  14. הבעיה של האוטו שהוא גם יפה מדי, גם ובמיוחד יקר מדי מכדי שיימצאו רבים שבאמת יבדקו אם הוא גם יודע לקיים את מה שהוא מבטיח. סוג של מקבילה מוטורית לרולקס סבמרינר, שגם הוא יפה ויקר, אבל לא באמת קונים כזה בכדי שאפשר יהיה לראות את השעה בעומק רב.
×
×
  • תוכן חדש...