Jump to content

farkash7

  • פרסום הודעות

    3,428
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

farkash7 שיחק אותה בתאריך אוגוסט 1

התכנים של farkash7 היו האהובים ביותר!

מוניטין

458 טוב

אודות farkash7

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. למה לא הצליחה? התשובה פשוטה מאוד. אצל פיאט כל רכב הוא נחמד, אבל ללפני 5 שנים. בשנים האחרונות החברה הזו הפכה להיות אלופה בלוציר לשוק את הרכב שהיא הייתה צריכה להוציא לפני 5 שנים וגם זה במקרה הטוב.
  2. מעבר מעניין. יהיה מעניין איך תתעצב דעתך לאורך זמן על המעבר הזה. תפרגן לעצמך מעט, אומנם קניה עם השכל אבל עדיין קנית סיטרואן (נהדרת וקלה לעיכול אומנם), זה נותן לך לפחות שלוש נקודות מתוך 5 בסולם התעוזה.
  3. ברכב אם עלות החלק (ללא משלוח) היא מתחת ל75$ אתה לא אמור להיות מחוייב במס. אם עלות החלק היא מעל 75$ אתה תשלם מס על החלק ועל המשלוח. כמובן שהחברות האלו לעיתים מוצאות סיבות משלהם לגבות מיסים ועמלות שקר.
  4. וואו איזה הפרש... מקווה שבדקת אופציות נוספות לקניה. לשאלתך, לא הייתי מזמין עם פדקס ישראל שום דבר גם בחינם. יש לי ולכמה מכרים שלי נסיון רע מאוד מאוד איתם.
  5. מהכותרת הייתי בטוח שקורבן חדש קנה רכב מסוחר שהוחזר לכביש אחרי טוטאלוס... הלכת רחוק.
  6. 91% הצביעו כפי שהצביעו כי שוב ההפרש במחיר לא גדול. כנראה ש-1000 שקל בשנה הוא המקסימום אם הבנאדם נוסע הרבה וינצל עד תום את הק"מ בתקופת האחריות. בשביל הפרש כזה רוב האנשים שקנו רכב חדש ב100K צפונה לא חושבים הרבה. מטפלים במורשה. לא בגלל שיש שם גאונים לא, אלה כי לא רוצים להגיע למצב שהם צריכים להוכיח שאין להם אחות. בתום האחריות כנראה שהמצב מתשנה. חלק מוכרים את הרכב. חלק נשארים במורשה כי מצאו מוסך טוב ולא יקר מדי. חלק ממשיכים במורשה עד שמקבלים את האלמנט ובורחים, וחלק נוטשים מיד.
  7. נשמע כמו חלטורה+עקיצה ב60 שניות (סליחה סליחה 15 דקות). בפעם הבאה תבדוק מראש כמה אתה משלם ועל מה...
  8. השאלה לא אם היה פותר את זה בעצמו. השאלה על מה הוא סיכם ומה קיבל. מה סגרת עם בעל המוסך? נראה ומריח כמו חלטורה. השאלה אם סגרת איתו על חלטורה? אם סגרת איתו להחליף חלק אז היה צריך להחליף חלק, אם לא אז היה צריך להחזיר למקום (חלטורה). לגבי השריטות. אם סגרת איתו שיעשו פוליש וינסו להוריד מה שאפשר אז אתה לא יכול להתלונן (בקיצור חלטורה). אם הבטיח לך לתקן את השריטוט זו עבודה על הפנים.
  9. גם ככה הטיפולים שתעבור במהלך ה-3 שנים של האחריות הם פשוטים ויחסית זולים. הכסף שתחסוך אם בכלל לא שווה את זה. יתפרו אותך במצתים פעם אחת. יתפרו אותך בבלמים פעמיים, ותשלם "אלמנט טיפול" בכל טיפול. אחרי שמחשבים כמה כסף זה מגיעים לכמה? אם אתה ממש מתעקש לא "לצאת פראייר" מספיק שתחליף בלמים במוסך אחר, ותוריד את ההפרש למינימום ואף אחד לא יוכל לטעון שום דבר.
  10. תודה על ההמלצות חברים. שי אשמח להודעה פרטית איפה השגת מחיר כזה על פירמיסי 4 (אמרו לך גם מאיזה תאריך הם)?
  11. הרכב עבר טיפול נוסף+החלפת קלאצ'. לאחר שהקלאצ' פורק היה אפשר לראות שהוא ממש בסוף חייו. גם מיסב הלחץ היה כבר מפורק. שמנו לב לאיבוד מים איטי מאוד, זה נבדק במוסך, נראה שיש נזילה קטנה מאוד מהרדיאטור. הרכב יהיה במעקב והרדיאטור יוחלף בהמשך. הטיפול שוב נעשה במוסך בנהריה. שלחו הצעת מחיר מראש בלי בעיות. הצעה הוגנת בטח שמדובר במוסך מורשה. הוחלט לעשות את המאמץ ולהגיע לשם. הגיע להם, אז מילה טובה למוסך בנהריה ("המרכז החדש") שכנראה בזכותו הרכב עדיין מטופל במוסכי הרשת. שוב אני חוזר על ההמלצה מהטיפול הקודם תשוו הצעות בין מוסכים. בקרוב עניין הרדיאטור יטופל (יוחלף כנראה), וגם הרכב יקבל סט צמיגים
  12. חובבי שטח? לרדת לשטח? מה מה? מה להם ולזה?
  13. נכון היא תוכנת אונליין ובגלל זה אולי אני יכול לעזור (במידה והרכב מופיע שם).
×
×
  • Create New...