לא מכיר את הויטרה. לא יודע מה הסיפור שם.
אני מניח שיש שם שעון חום מנוע ונורה? זה מה שיש במקרה הטוב בשאר הרכבים היום בשוק, אז למה מנועים שם הולכים? כנראה סיבה אחרת... אולי המרווח שם בין ההתראה לקטסטרופה הוא לא מספק - בעיית תכנון של היצרן.
עדיין, אני מניח שאם אנשים היו בודקים שמן ומים היו שמים לב לנזילה ומצילים מנועים, בדיוק כמו שקרה לך.
גם אני לא מזמן שמתי לב לאיבוד מים איטי באחד הרכבים שלי בבדיקות השבועיות של מפלס המים, מילאתי, עבר שבוע שוב איבוד. הסתכלות מעמיקה יותר חשפה נזילה בחיבור של אחד מצינורות המים למנוע, תוקן.
כמה הייתי משלם אם זה היה מסתבך? המון, אבל בשביל זה אני מרים מכסה מנוע פעם בשבוע, זה לא יתפוס קטקטרופה כמו צינור שנקרע באמצע נסיעה, אבל בהחלט יעזור בהמון מקרים אחרים.